Wij hebben net 9 euro bespaard op Modern Times voor schoonvaderlief. Lang leve www.vergelijk.nl.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik koop sinds kort alle cd's online...
De nieuwe van Bob? Die moet ik nog beluisteren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben net 9 euro bespaard op Modern Times voor schoonvaderlief. Lang leve www.vergelijk.nl.
Jouw schoenen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Je vindt mijn schoenen lelijk? Of heb je ze niet gezien?
Ah ok. Niet dat je mijn schoenen niet lelijk mag vinden hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het was een reactie op een opmerking van Claudia, eigenlijk.
Laat eens een plaatje zien van schoenen die je wél mooi vindt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind schoenen zelden mooi, wyccie.
Dus ga er maar vanuit dat ik ze lelijk vind.
Of ik 'even' door tig plaatjes van lelijk schoeisel wil bladeren, bedoel je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat eens een plaatje zien van schoenen die je wél mooi vindt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Of ik 'even' door tig plaatjes van lelijk schoeisel wil bladeren, bedoel je?
Nee, dank je.
Waarom zoek je op 'ugly fork'? Wilde je het ongelijk van Do2 aantonen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is het mooie van google, dat je in de sectie Afbeeldingen zelfs hits krijgt op "ugly fork".
Precies. Ik zocht overigens eerst op "Pooh fork".quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef broer het volgende:
Waarom zoek je op 'ugly fork'? Wilde je het ongelijk van Do2 aantonen?
Maar daar trof je alleen maar prachtige vorken? Precies zoals Do2 had voorspeld?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
Precies. Ik zocht overigens eerst op "Pooh fork".
Ik had niet het idee dat DO2 hierdoor overtuigd zou geraken:quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:31 schreef broer het volgende:
Maar daar trof je alleen maar prachtige vorken? Precies zoals Do2 had voorspeld?
Mijn eerste associatie bij 'lelijk' is 'Winnie de Pooh' en er is niemand die dat opmerkelijk vindt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
De vork is prachtig, natuurlijk.
De lepel daarentegen, is afzichtelijk.
Ik vind dat niet opmerkelijk, nee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie bij 'lelijk' is 'Winnie de Pooh' en er is niemand die dat opmerkelijk vindt?
Ik heb 'm zelf getekend.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat soort vorken komen regelmatig voor in mijn schilderijen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef broer het volgende:
Barbaren. Winnie de Poeh is leuk én leerzaam.
Waar moet ik anders mijn levenslessen vandaan halen?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef broer het volgende:
Heb je die zelf gepaint?
Nee, hij is lelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Wil je 'm kopen?
Is hij zo vrolijk, dan? Ik herinner me eigenlijk vooral dat hij altijd moest gaan zitten "om Ernstig over De Dingen na te denken".quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan gewoon heel slecht tegen vrolijkheid, broer.
Een beetje vrolijkheid kan ik wel hebben. Maar die beer is echt een overdosis.
Over deprimerend gesproken: wordt het niet eens tijd voor een nieuwe usericon?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat werkt bijna deprimerend...
Die kop alleen al!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Is hij zo vrolijk, dan? Ik herinner me eigenlijk vooral dat hij altijd moest gaan zitten "om Ernstig over De Dingen na te denken".
En dan nog: wat is er mis met vrolijkheid? Ik wou dat ik er wat meer van had.
Geen zin.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over deprimerend gesproken: wordt het niet eens tijd voor een nieuwe usericon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |