quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
Goed gefilmdquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:30 schreef hicham het volgende:
Thx voor de toelichting, geniet verder van je shoarma
Ik ga ook maar pitten... de bedoeling is dat ik morgen wat huiswerk maak
[afbeelding]![]()
Uhhmm ja.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:34 schreef Crashcat het volgende:
Kudos aan Abus!!!!
Ik was van mijn nieuwe butt plug de ledje kwijt die in de sleutel zat.
Het was blijkbaar gewoon eruit gevallen.
Abus gemaild en binnen een nieuwe week een nieuwe lampje MET een nieuwe sleutel.
Blijkbaar kan dat unit niet los verkocht worden.
verkapte tvp
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
MorgenSchenk mij ook maar een kop kastelein
![]()
wel in het kopje, niet er naast graagquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is dat voor dikke brei!Het blijft aan me gehemelte plakken!
![]()
Grmpf....quote:
ja ja ja, excuses excusesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja ja ja, excuses excusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alstublieft vrinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:29 schreef bvvt het volgende:
kijk dat ziet er uitnodigend uit
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak jij het bakkie van BWTquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan ook wel flink wat koffie gebruiken![]()
De aanrijding kan ook gekomen zijn omdat de stunter iets teveel ging stunten op plaatsen waar dat niet zo handig is.quote:
Omdat het wellicht optimaal is voor het gebruik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom zouden we het niet nodig hebbenachter vervangen we toch ook vaak de veer voor een steviger exemplaar
Salsa feestjequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb ook maar 4 uurtjes geslapen, en nu is ze alweer weg.![]()
![]()
Genoeg te zien op tv..
F1, A1GP op Zandvoort, en het WK Superbike om 13.00.
Graag zie ik alles, en kan ik even MF'en met een, en dan ook nog een sollicitatieformulier invullen.
Vanmiddag salsafeestje, moet alweer over een uur weg.![]()
![]()
![]()
Een bananenrokje en een shirt van Doritos chips ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Salsa feestjeWat leuk!
Wat doe je aan!
![]()
Neequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:45 schreef -XX- het volgende:
Wat een k.t weekend![]()
Ik wil nu school
ikookhier! Toch niet in Sintmaarten?
Ik heb van dat gele rokje maar een t-shirt gemaakt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
Een bananenrokje en een shirt van Doritos chips ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ons salsaclubje.![]()
Zie je gelijk mijn viendin, die staat voor mij.. en ik links van het midden.![]()
Vanmiddag zijn er wel 10 van deze groepen.
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, soms komt er maar 1 woord naar boven ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik ga ff fitnessen![]()
Kweetsquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De aanrijding kan ook gekomen zijn omdat de stunter iets teveel ging stunten op plaatsen waar dat niet zo handig is.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:19 schreef kratjuh het volgende:
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, soms komt er maar 1 woord naar boven ..Ik mag het niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is zoveel moois op tv.quote:Edit: Ik ga ff fitnessen![]()
Kan het hier vanaf niet eens zien of horen.![]()
Gizmo@MF. Moet ook ergens op motorfreaks te vinden zijn. Zal ff voor je zoeken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
Is er al niet eens iemand van hier naar zo'n veringsboer geweest ?
Ik moet mijn achtershock laten reviseren, maar ik meende dat er in Almere ook een technoflex of hyperpro zat maar kan er niks van vinden.
Klopt, lekker zwart wit, en vol zelfmedelijden. Dat laatste is gewoon zeilig, daar heb ik medelijden mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:24 schreef hicham het volgende:
KweetsMaar je weet toch dat motorrijders het liefst de schuld bij een koekblikker leggen?
Ongelofelijk hoe zielig ze soms op MF kunnen zijn wat dat betreft
Wat andere dingen betreft ook trouwens
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen.Geen fitness, ik hoor net dat ik straks ga bowlen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Er is zoveel moois op tv.![]()
Kan het hier vanaf niet eens zien of horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bek ze even op, de contactinfo staat onder aan deze link.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
Is er al niet eens iemand van hier naar zo'n veringsboer geweest ?
Ik moet mijn achtershock laten reviseren, maar ik meende dat er in Almere ook een technoflex of hyperpro zat maar kan er niks van vinden.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ons salsaclubje.![]()
Zie je gelijk mijn viendin, die staat voor mij.. en ik links van het midden.![]()
Vanmiddag zijn er wel 10 van deze groepen.
Wat een gezellige 50+'ers linksachterinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat ook de reden dat ze redelijk verdekt opgesteld staan?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geen fitness, ik hoor net dat ik straks ga bowlen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kwamen al voor de derde keer de beginners cursus doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:38 schreef hicham het volgende:
Wat een gezellige 50+'ers linksachterinIs dat ook de reden dat ze redelijk verdekt opgesteld staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:35 schreef kratjuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is dat een ja of een nee ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zag het net, en wilde deze alleszeggende post nog plakken............
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal ze wel ff contactenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bek ze even op, de contactinfo staat onder aan deze link.![]()
Lekker op tijd deze melding.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
ik red het niet meer om 14:00 bij de MAC
!Hahahaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
----------------------quote:
LOL, dat had ik al gedacht jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
Je dan NOG meer dingen moet checken of je messages hebt...quote:
dacht ik ook,maar ben er al weer in getraptquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je dan NOG meer dingen moet checken of je messages hebt...
vroeger had je ICQ, daarna kwam er in eens MSN, door de reclame daar ging iedereen over op programma's die multi protocol deden - dus ICQ MSN YAHOO en nog meer van die chat proggies.
Toen kwam er ook nog eens Google Talk tevoorschijn en nu moeten we weer aan de FOK chat.........
of dat mijn buro nog niet groot genoeg is.......
nee geen smilies bij deze post
Komt hij weer met z'n """"tech""""" talk, maargoed, totaaaaaal niet relevantquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je dan NOG meer dingen moet checken of je messages hebt...
vroeger had je ICQ, daarna kwam er in eens MSN, door de reclame daar ging iedereen over op programma's die multi protocol deden - dus ICQ MSN YAHOO en nog meer van die chat proggies.
Toen kwam er ook nog eens Google Talk tevoorschijn en nu moeten we weer aan de FOK chat.........
of dat mijn buro nog niet groot genoeg is.......
nee geen smilies bij deze post
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef bvvt het volgende:
damn, jijookaldaar
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
Denk doe eens gek, ga naar het http://megapolitiespektakel.nl/ rijden op de motor. Nou ging lekker hoor![]()
Motor laten ketsen door zachte grond bij het parkeren vlak bij de ingang waar honderden mensen per minuut doorheen gingenGelukkig alleen een paar krasjes.
![]()
Toen ik weer weg wilde gaan voor zo'n 1000 man mijn motor aan mogen duwenKut kawa's
Voor de rest wel lekker gereden![]()
Zonde man,misschien moet je gewoon wat vaker rijden ipv WOW spelen,zo dat je rij levels wat om hoog gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
Denk doe eens gek, ga naar het http://megapolitiespektakel.nl/ rijden op de motor. Nou ging lekker hoor![]()
Motor laten ketsen door zachte grond bij het parkeren vlak bij de ingang waar honderden mensen per minuut doorheen gingenGelukkig alleen een paar krasjes.
![]()
Toen ik weer weg wilde gaan voor zo'n 1000 man mijn motor aan mogen duwenKut kawa's
Niet, raar systeemquote:
Tja, voor ieder wat wils hequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tevens heb jij een rare voorkeur voor een rellende puber
Je hebt gewonnen, maar heb je ook gescoord?quote:
Jah, dik meer punten dan de andere twee ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen, maar heb je ook gescoord?
De zinloosheid maakt het leuk&handigquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet, raar systeemSchaamsmiley doet het daar niet eens
Of is dit nog allemaal in de testfase
[..]
Wel een verdomd knap staaltje bouwkunst ..quote:
Geniaalquote:
Donequote:
Had me na het sporten nog even lekker laten masserenquote:
Het was een anti-kwaak-dagquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Sweet buddiequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Done![]()
- Worldpimber
- Hicham
- BVVT
- Ikookhier
zijn mijn buddies![]()
De rest nog niet aangemeld![]()
[..]
Had me na het sporten nog even lekker laten masseren![]()
[..]
Het was een anti-kwaak-dag![]()
Vanmiddag tegen een auto aangezeten. Ik reed achter een auto, best wel vlot tempo allebei [afbeelding]
Wordt er plotseling geremd, ik noodstop op koude banden(Werkt niet dus) Bumper gekust van mevrouw de bestuurster.
Zij stapt uit en bekijkt de schade (geen) dus ik vraag wat ze in godsnaam aan het doen was nadat ik mijn helm af had gezet. Ze schrikt een beetje, zegt ze, ik zag mijn man op de fiets en wilde ernaar zwaaien![]()
Nog even gekeken of er toch niet iets van schade was en gevraagd of de politie erbij moest komen. Inmiddels een aantal mensen erbij gekomen. Ook haar man. Die begint me toch tegen haar uit te vallen![]()
* Rib-i zette zijn helm op, heeft afscheid genomen en is vertrokken![]()
en nu is door haar domme actie jouw 2e versnelling stuk gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Done![]()
- Worldpimber
- Hicham
- BVVT
- Ikookhier
zijn mijn buddies![]()
[..]
[..]
Het was een anti-kwaak-dag![]()
Vanmiddag tegen een auto aangezeten. Ik reed achter een auto, best wel vlot tempo allebei [afbeelding]
Wordt er plotseling geremd, ik noodstop op koude banden(Werkt niet dus) Bumper gekust van mevrouw de bestuurster.
Zij stapt uit en bekijkt de schade (geen) dus ik vraag wat ze in godsnaam aan het doen was nadat ik mijn helm af had gezet. Ze schrikt een beetje, zegt ze, ik zag mijn man op de fiets en wilde ernaar zwaaien![]()
Nog even gekeken of er toch niet iets van schade was en gevraagd of de politie erbij moest komen. Inmiddels een aantal mensen erbij gekomen. Ook haar man. Die begint me toch tegen haar uit te vallen![]()
Haar man is ook motorrijder, hij zag het gebeuren en trok partij voor mij. En als ik toch schade had moest ik maar bellenquote:
P'ciesquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nu is door haar domme actie jouw 2e versnelling stuk gegaan![]()
is het per defintie 99% circuitafstelling..? maar ok, is duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat het wellicht optimaal is voor het gebruik.
Als je voor 99% een streetfighter "openbare weg" poser rijstijl hebt.
Maar je vork is voor 99% circuitgericht afgesteld.. voor bochtsnelheden tussen de 150 en 250 km/u.
In ieder geval staat het al niet eens vast dat harder veren ook beter is.
Kan zelfs gevaarlijk zijn op hobbelige wegen.![]()
Ik zit er nu ook op ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Done![]()
- Worldpimber
- Hicham
- BVVT
- Ikookhier
zijn mijn buddies![]()
Wat voor sportquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
Terug gestuurdquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
Test bericht verstuurd naar Ikookhier en Kratjuh
Vertelquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Terug gestuurdzie hier dat het een toegevoegdewaarde heeft
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
VertelDan vertel ik wat over de massage
![]()
Dat vroeg ik, niet ikookhier ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
VertelDan vertel ik wat over de massage
![]()
Je wil het wel graag kwijt ,het massage verhaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen![]()
Vertel, dan vertel ik wat over de massage![]()
Waarover moet ik vertellen, bedtijdverhaaltje ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen![]()
Vertel, dan vertel ik wat over de massage![]()
Alleen aan Kratjuh omdat hij ernaar vroegquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je wil het wel graag kwijt ,het massage verhaal![]()
Oh telaatquote:
Ik kan je niet vinden in de lijst?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
Test bericht verstuurd naar Ikookhier en Kratjuh
Raus en Mercy ook toegevoegd en BVVT een mail gestuurdquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik kan je niet vinden in de lijst?
hoe kan da????
Rausdouwer en mercy zitten er al tussen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Done![]()
- Worldpimber
- Hicham
- BVVT
- Ikookhier
zijn mijn buddies![]()
Je reed er te dicht achterop hequote:Vanmiddag tegen een auto aangezeten. Ik reed achter een auto, best wel vlot tempo allebei
Ja, blijkbaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:58 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Je reed er te dicht achterop he
Goed dat je jezelf niet onderuit hebt geremd ofseau![]()
Raus en bvvt ook toegevoegdquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:46 schreef Rib-i het volgende:
Raus en Mercy ook toegevoegd en BVVT een mail gestuurd![]()
Hoe was het ritje vanmiddag?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef hicham het volgende:
Ik heb mezelf als buddy toegevoegd [afbeelding]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kon je trouwens ook niet vinden in de algemene lijst, maar ik kon je terugbuddy'en [afbeelding] [afbeelding]
Bij mij staat ie er gewoon bij hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kon je trouwens ook niet vinden in de algemene lijst, maar ik kon je terugbuddy'en![]()
wat is dit nu extra tov mail, msn, whateverquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
Bij mij staat ie er gewoon bij hoor
[afbeelding]
Kweetsniequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is dit nu extra tov mail, msn, whatever
En hij heeft roze bijna dan uitlaten!!!!!!!!!!!11111111111~~``` einnzze!!quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kleur van de pijpen komt door extreem veel gas gevenquote:
Echt... die topics op GoT zo kansleaus soms...quote:J van E schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:01:
Ik heb een anderhalf jaar oude Gazelle Grenoble (da's dus een fiets) gekregen, maar jammergenoeg is het boekje weg. Tot mijn stomme verbazing doet Gazelle niet aan downloadable pdf-onderhoudsboekjes dus kom ik hier maar met m'n vraag. (Ik heb er wel meer, zoals: hoe verstel je nou dat 'makkelijk verstelbare stuur?', maar dat komt wel.)
Op de fiets zit een Nexus 7 versnelling. Nu is mijn vraag wat je moet doen als je schakelt:
1. meetrappen
2. pedalen stilhouden
3. achteruit trappen
Iemand enig idee? Ik heb geen zin om de versnelling om zeep te helpen van deze gloednieuwe fiets (hij is slechts een paar keer gebruikt).
Wat ik me ook nog afvroeg: is die Nexus 7 eigenlijk een gewone ouderwetse 3-traps versnelling met wat extra tussenstanden of ga je in z'n 7 echt harder dan in de oude 3?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt... die topics op GoT zo kansleaus soms...
Tis een fiets jongen
Ik kan daar niet posten, ik heb vele littekens overgehouden aan mijn puberteit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:56 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Wat heb je gezegd, achteruitmeetrappend stilhouden![]()
linkquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis een fiets jongen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan daar niet posten, ik heb vele littekens overgehouden aan mijn puberteit.
Zou je denken? Zo'n extreme verkleuring heb ik nog nooit gezien, meestal is het toch blauwig?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kleur van de pijpen komt door extreem veel gas gevenwel lekker DIK
En elke voorbijganger vies aankijken natuurlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn pubertijd speelde zich af op straat, je wijk en je vrouwtjes beschermen weet je
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker toepasselijke quote van hetzelfde forum kom ik tegenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis een fiets jongen
quote:Mastermind schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:20:
Mja als je al je hele leven vrijgezel bent, een eigen huisje hebt, maar altijd alleen aan tafel zit te eten, nooit zult genieten van een leuke dochter of zoon en op de bank tv kijkt dan wil je 's avonds wel eens huilen ja.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
En elke voorbijganger vies aankijken natuurlijk [afbeelding]
De Bandit pakt je wel terugquote:Lekkere grote regenbui komt er hier overwaaien, en aangezien ik de laatste tijd niet meer de moeite neem de hoes over m'n motor te doen krijgt ie de volle laag te verwerken. Al een paar dagen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1161674quote:
Propz 4 j0u neger4l1fequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef Rib-i het volgende:
Mijn pubertijd speelde zich af op straat, je wijk en je vrouwtjes beschermen weet je [afbeelding]
![]()
Ik kijk net naar een of ander vaag kort Japans filmpje op AT5, ik zal een tip onthullen voor die gequote gozer... 2 scherpe potloden in je neus duwen en dan je hoofd keihard op tafel rammenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
Lekker toepasselijke quote van hetzelfde forum kom ik tegen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1161674
Zijn wel vaker topics waarvan ik denk ... dude.
Vatos Locos 4 Life!quote:
errorrrrquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1161674
Zijn wel vaker topics waarvan ik denk ... dude.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Kawasaki z1000
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30 september 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het Flaijelfeest
nah speel wat minderquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je WoW al uit of hebben de servers onderhoud![]()
Je beantwoordt een vraag in dezelfde topic in hetzelfde uurquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
nah speel wat minderKom zelfs weer buiten enzo
![]()
Langzaam aan begint die alexxxx het wel te leren hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Kawasaki z1000
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30 september 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het Flaijelfeest
Hm, ik zal die Puch met hoog stuur die ik vandaag op de foto heb gezet maar niet posten danquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Langzaam aan begint die alexxxx het wel te leren hoor.![]()
De machienes worden steeds sneller en echter.
Nog ff en hij herkent de nieuwe suzuki GSX modellen EN zet ie ze op de gevoelige plaat .....
Nu jij nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nog ff en hij herkent de nieuwe suzuki GSX modellen EN zet ie ze op de gevoelige plaat .....
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je beantwoordt een vraag in dezelfde topic in hetzelfde uur![]()
Komt wel goed met BazzieK![]()
Iedereen heeft z'n leercurvequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Trustenquote:
Oldtimers zijn tof, vooral vanaf 2004quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ik zal die Puch met hoog stuur die ik vandaag op de foto heb gezet maar niet posten dan
En alle oldtimer motorfietsen die op het Flaijelfeest waren zal ik julie ook niet mee vervelen
geloof dat ik et al weet - je was offline - de rest niet geloof ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i begint uit z'n nek te kletsen![]()
![]()
@BWT
Ik kijk morgen naar de instellingen voor FOK PM
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
-XX- gespot!:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Michelin Pilot Power, er zijn vast ook andere banden.. maar deze heeft de meeste fansquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef Crashcat het volgende:
Wat vinden jullie nou een leuke regenbandje?
Er zit nu Bridgetone Battlax onder, maar ik vind het zo glibberig in het natte weer.
Vooral aan de voorkant.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Snelwagen het volgende:
En eindelijk doet mn computer het weer=)
Hoest hier?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
Ligt het aan mij of is Globerukkert toch echt onze man uit Dordrecht....![]()
[..]
Eerstvolgende meet kan er een mafkees op een XB9 tussen zitten.quote:
Mooi ding, al vind ik de oudere X1 en M2 mooierquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eerstvolgende meet kan er een mafkees op een XB9 tussen zitten.Hij heeft zijn eerste schade al gehad(neergegaan na een wheelie) en hij gaat hem binnenkort voorzien van een racekit of inruilen op een XB12.
![]()
Grappig apparaat trouwens maar wel extreem onrustig.![]()
Blijft Harley he?quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:36 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Mooi ding, al vind ik de oudere X1 en M2 mooier
X1
[afbeelding]
M2
[afbeelding]
![]()
Ik heb een paar maanden naast een Harley dealer gewerkt. De Buells verkochten zo goed dat er elke week wel een vrachtwagen kwam om er een paar af te leveren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijft Harley he?![]()
Vind die plastic kap "over de tank" van de 9 echt nep, beter hadden ze daar alu voor gebruikt enzo.Maar goed, onze wheelie aspirant gaat ook een keer meerijden.
![]()
![]()
Bekende sign. Even geen tijd op de postings te checken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het moet hem zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bekende sign. Even geen tijd op de postings te checken.![]()
![]()
![]()
heeft wel een grote voorliefde voor de ring.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:
Toevallig een gele met zwarte velgen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eerstvolgende meet kan er een mafkees op een XB9 tussen zitten.Hij heeft zijn eerste schade al gehad(neergegaan na een wheelie) en hij gaat hem binnenkort voorzien van een racekit of inruilen op een XB12.
![]()
quote:Grappig apparaat trouwens maar wel extreem onrustig.![]()
Hier ook.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:01 schreef koffiekoekje het volgende:luchtalarm
ben vergeten vooruit te denken [afbeelding]
brrr... nattigheidquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
..... nou... heb wel een verzopen TL1000R..![]()
[afbeelding]
Of eigenlijk de eigenaar, zie plasjes rechts. Stond nog geen seconde stil.......![]()
[afbeelding]
Gelukkig MPP.![]()
150 km/u naar huis, reed op een gegeven moment door een plas..
.. het leek wel alsof er iemand een tuinslang op mijn benen had gezet.![]()
![]()
![]()
Maar bij thuiskomst was zelfs mijn onderbroek als ware het een zwembroek uit te wringen.![]()
Heb ik al voor je gedaan ... wel grappig dat ie zichzelf nu weer verraad met het veranderen van de avaquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:16 schreef Worldbeater het volgende:
Bekende sign. Even geen tijd op de postings te checken.![]()
![]()
![]()
Wat is de titel van het boekquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Of eigenlijk de eigenaar, zie plasjes rechts. Stond nog geen seconde stil.......![]()
[afbeelding]
Gelukkig MPP.![]()
![]()
![]()
Maar bij thuiskomst was zelfs mijn onderbroek als ware het een zwembroek uit te wringen.![]()
Euh.....dit was wel erg nat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
brrr... nattigheidals je hoofd maar droog blijft
![]()
Neeeee!!!!!!quote:Is het niet handiger om de TL even buiten te laten staan
Zou ie noch steeds meelurken ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het moet hem zijn.Of het is zijn grote broer.
![]()
Een twin die niet netjes loopt komt zowat uit zichzelf van de standaard af.quote:
Das toch nie normaal, da kan toch nie door de beugel...das toch nergens voor nodig. Is gewoon nie normaal, das gewoon aabnormal. Das niet te geloouóóve!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Euh.....dit was wel erg nat.
Zag op een gegeven moment ook amper meer iets.
Je hebt van die buien waarbij de druppels overal komenook aan de binnenkant van je vizier.
Z-e-i-k-i-e-n-a-t is de goede definitie.
Mijn jas hangt nog uit te druppelen, voelde op een gegeven moment zelfs mijn navel nat worden.
En toen moest ik nog 20 kilometer snel->weg.
[..]
Zal haar weerstand goed doen, even na zo'n herfstbuitje uitwaaienquote:Neeeee!!!!!! [afbeelding]
Dat is toch niet liev?![]()
Heb haar eerst helemaal afgedroogt voordat ik een bakkie ging zetten, en achter de compie dook.
Mijn motor mag nie'nat worden.Ze is het niet gewend, staat altijd binnen.
![]()
Godslaster.quote:
Dacht ik ook meteen toen hij zijn icon had verandert, alleen heeft ie dan wel een 1200 maar dat ken net zo goed lulkoek zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waaarom ik een mindere fan ben van de XB. Het is wel leuk bedacht om je brandstof in het frame te verstoppen maar verder ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Heujiets gemist?
![]()
[..]behalve dat roze
Nadeel is wel dat die apparaten na een matige val op de tank (lees: klein butsje) al terug moeten naar amerika om het frame/tank te laten repareren.
En de 12x van mijn ouwe heeft de afgeloep n3 maanden zo'n beetje een maand bij de garage gestaaneerts een "spookstoring" (vervangen: startmotor, kabelbomen, ventilator, gashendel, boardcomputer) vervolgens een een niet juist werkende startknop, en vrijwel meteen "ergens" een kabelbreuk waardoor de motor zo kon uitvallen (erg fijn).
En nu blijft het neutraal lampje branden als de motor nog koud is en hij staat in zijn 1 of 2.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Das toch nie normaal, da kan toch nie door de beugel...das toch nergens voor nodig. Is gewoon nie normaal, das gewoon aabnormal. Das niet te geloouóóve!!!
![]()
Worldbeater, wat doe jequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig MPP.![]()
![]()
![]()
Grondig, een baan bij de Digitale Opsporingsdienst niets voor jouquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb ik al voor je gedaan ... wel grappig dat ie zichzelf nu weer verraad met het veranderen van de ava
[afbeelding] Avatar
[afbeelding] Bandit 2003
[afbeelding] Frusti postgedrag
[afbeelding] GPS systeem
[afbeelding] Ringrijdert
[afbeelding] Extreem veel km's gereden
[afbeelding] Reactie in een FJR topic
[afbeelding] Reactie Dordrecht topic
[afbeelding] Gaat nu als een loner naar Zweden oid![]()
![]()
True..quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Een twin die niet netjes loopt komt zowat uit zichzelf van de standaard af.
Het hééft mijn leven verandert Bob.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Das toch nie normaal, da kan toch nie door de beugel...das toch nergens voor nodig. Is gewoon nie normaal, das gewoon aabnormal. Das niet te geloouóóve!!!
De ketting, de bedrading, electronica, het doffer worden van kunstoffen en aluminium.quote:Zal haar weerstand goed doen, even na zo'n herfstbuitje uitwaaien
Carbon luchthappertje does the trick.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
Ook schijnt de achterste cylinder het zwaarder te verduren te hebben doordat deze midner gekoeld wordt. Heb dus ook enkele Buells gezien die een extra fan gemonteerd hebben om de achterste cylinder extra te koelen.
Oh god, I have sinned.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater, wat doe je [afbeelding]
Met je TLR in de regen![]()
Geniaal hequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een twin die niet netjes loopt komt zowat uit zichzelf van de standaard af.
is heel gemakkelijk achter te komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb ik al voor je gedaan ... wel grappig dat ie zichzelf nu weer verraad met het veranderen van de ava
[afbeelding] Avatar
[afbeelding] Bandit 2003
[afbeelding] Frusti postgedrag
[afbeelding] GPS systeem
[afbeelding] Ringrijdert
[afbeelding] Extreem veel km's gereden
[afbeelding] Reactie in een FJR topic
[afbeelding] Reactie Dordrecht topic
[afbeelding] Gaat nu als een loner naar Zweden oid![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het hééft mijn leven verandert Bob.
Vanaf nu ga ik nooit meer zonder de enige echte Louise sponsor regenjas op stap.![]()
Nooit meer natte billen Bob.. en nú ook nog in de aanbieding voor slechts..
![]()
met levenslange "nat geld terug garantie".![]()
![]()
Niet als je stilstaat met draaiende motorquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Carbon luchthappertje does the trick.![]()
Sinds 2000 geloof ik, maar het kan een jaartje meer of minder zijn...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waaarom ik een mindere fan ben van de XB. Het is wel leuk bedacht om je brandstof in het frame te verstoppen maar verder ...Ook schijnt de achterste cylinder het zwaarder te verduren te hebben doordat deze midner gekoeld wordt. Heb dus ook enkele Buells gezien die een extra fan gemonteerd hebben om de achterste cylinder extra te koelen.
Toch gaat dit model al een aantal jaartjes mee, 3 jaar ofzo?
Oh, hij vraagt ook weleens wat over 600tjes. It's all in the game, doordat zijn ballonnetjes telkens doorgeprikt werden is ie wellicht ietwat gespecialiseerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen toen hij zijn icon had verandert, alleen heeft ie dan wel een 1200 maar dat ken net zo goed lulkoek zijnVerklaart iig wel zijn postgedrag (en het checklistje dat je net poste
)
Jij post op klaarlichte dag, ... heb je een alibi?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
Grondig, een baan bij de Digitale Opsporingsdienst niets voor jou![]()
Nope..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:13 schreef Rib-i het volgende:
Heb je de regenjas (nog in plastic) al gevonden dan![]()
Ze was er niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:18 schreef kratjuh het volgende:
Over Godslaster gesproken, wanneer stel je me voor aan Ms Salsa ?
Het is alleen wel opletten geblazen.quote:
Volgende week weer les ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze was er niet.Pimber is je laatste hoop..track and trace.
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
De ketting, de bedrading, electronica, het doffer worden van kunstoffen en aluminium.
Ik ben allergisch voor buitenstaande motoren.![]()
Wat moet ik met zo een vuige slet, tjek die haar dan gewoon open en bloot. Tantoe patta in d'r gezicht als ik er tegenkom kwetquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:32 schreef kratjuh het volgende:
Geef een Lim een blondje en hij neemt de hele familie ..
So de knetters, dat is een best buitje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, lelijk gesharpend![]()
1 mooie dag, 1 emmer water, 1 spons, 1 afwasborstel en Mèr wax ... en niemand ziet het verschil![]()
(Ex ZX-10 anyone? )
Tevens heb jij niet "een motor", je rijdt slechts af en toe wat verschillende motoren![]()
![]()
Nutteloos groot filmpje
Reactie op mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
is heel gemakkelijk achter te komengewoon even "Ragonite " roepen in zijn topic
![]()
![]()
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
So de knetters, dat is een best buitje...Is er nog ruimte voor zuurstof
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Reactie op mij [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Nee, de laatste was vier weken geleden.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
1 mooie dag, 1 emmer water, 1 spons, 1 afwasborstel en Mèr wax ... en niemand ziet het verschil![]()
't Leven is hard en veul te oneerlijk ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de laatste was vier weken geleden.![]()
Vorige week was een extra lesje, was ze er al niet meer, waarna het afsluitende feest gisteren, was ze er ook al niet. Geen partner natuurlijk.Zó zonde van zo'en meid.
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Ik klaag hierbij Worldpimber, alias Youssef el Amsterdam aan voor het teveel sharpenen van zijn zojuist gemaakte opnames. Hierdoor is er een verkeerd beeld onstaan van de juiste situatie ter plaatse.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
So de knetters, dat is een best buitje...Is er nog ruimte voor zuurstof
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef kratjuh het volgende:
't Leven is hard en veul te oneerlijk ..
Altijd hetzelfde liedje ..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de laatste was vier weken geleden.![]()
Vorige week was een extra lesje, was ze er al niet meer, waarna het afsluitende feest gisteren, was ze er ook al niet. Geen partner natuurlijk.Zó zonde van zo'en meid.
![]()
[..]
![]()
Gewoon een snellere veroudering van het geheel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn ze dat echt allemaal ?
![]()
Nee, ik heb de pik op jou..quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, ik heb de pik op jou..
Of was dat nu een goede eigenschap?
ik wist allang dat jij een meeloper wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar wat heb je eraan als je een motor koopt met 30.000 km en hem vervolgens in de watten legt om hem daarna met 30.150 km na 3 maanden weer te verkopenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
Gewoon een snellere veroudering van het geheel.![]()
Ik denk dat zijn conclusie gebaseerd was op het filmpjequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik klaag hierbij Worldpimber, alias Youssef el Amsterdam aan voor het teveel sharpenen van zijn zojuist gemaakte opnames. Hierdoor is er een verkeerd beeld onstaan van de juiste situatie ter plaatse.![]()
![]()
Ik zal verder wel onthouden dat je me hebt doodgemaakt met een blije mus ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook wel eens, kom ik een keilekkere meid tegen, ben ik weer bezet.![]()
![]()
Ik ben mezelf. Zonder lange tenen, en v.z.v een bulk zelfvertrouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wist allang dat jij een meeloper was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
Ik zal verder wel onthouden dat je me hebt doodgemaakt met een blije mus ..![]()
Wist ik veel dat jij ging reageren.. als ik mijn hart uitstort weer eens mijn mond voorbijpraat.![]()
Dan stap je toch terug op project "juweliers meisje"quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zal verder wel onthouden dat je me hebt doodgemaakt met een blije mus ..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan stap je tog terug op project "juweliers meisje"
Die "keeper of the" kroonjuwelen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dan stap je toch terug op project "juweliers meisje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dan stap je toch terug op project "juweliers meisje"
My precious !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
De kwalitiet van je posts naderen een bedenkelijk nivo... Stop nu het nog kan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:19 schreef BazzieK het volgende:
http://media.southparkstu(...)e=/media/SPinWoW.avi
Ik neem de wereld over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in dit topic komt dezelfde afkeer naar boven als ie hier op Fok profileerde![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Dat zeg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je het zo brengt ligt het er natuurlijk te dik op. Vooral voor zo'n liefelijk, net winkel popje. Kan zo flauw vallen... En ja, dan lijkt kratjuh meteen de crimineel op de bewakingsbeelden... moet je mee oppassen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat zeg ikMaar als je het zo brengt ligt het er natuurlijk te dik op. Vooral voor zo'n liefelijk, net winkel popje. Kan zo flauw vallen... En ja, dan lijkt kratjuh meteen de crimineel op de bewakingsbeelden... moet je mee oppassen.
Vrouwen zijn niet vies van een beetje doortastend handelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De kwalitiet van je posts naderen een bedenkelijk nivo... Stop nu het nog kan!
Wat ZEI Rib-i nou!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vond mijn laatst post gisteren toch wel redelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Neih, je bedoelt mij... Riet in dit topic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in dit topic komt dezelfde afkeer naar boven als ie hier op Fok profileerde [afbeelding]![]()
Enigzins matige samenvatting, maar 't kan kloppen.quote:
Lekker belangrijk , en vooral kansloosquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:50 schreef worldpimber het volgende:
, dat geshizzle over roken en zulks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:54 schreef MouseOver het volgende:Mercy heeft hem gehad.. dus een CB450S als eerste motor is schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mercy heeft hem gehad.. dus een CB450S als eerste motor is schattig.
350 geboden, we zien wel waar het schip strand. Het is wel een aardige ragbak die gewoon buiten kan blijven staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik de prijs van de onderdelen van die 500 euro aftrek.. bedoel je eigenlijk dat het ding zo goed als waardeloos is?
Op mf zag ik ook een mooie cb450 staan, in de buurt van Hoorn. Zo kwam ik op het idee om op dit type te zoeken, en dit exemplaar staat om de hoek dus dat is mooi meegenomen.
En na een jaartje ofzo kan ik hem gewoon in brand steken
Vampire Romance O+
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef MouseOver het volgende:
En na een jaartje ofzo kan ik hem gewoon in brand steken![]()
eens even kijken hoe ie reageert als er al voor de 2e keer Ragonite is geroepenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neih, je bedoelt mij... Riet in dit topic..![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:54 schreef MouseOver het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
En dan een bus matzwart eroverheenSchattig is een homo die een kut in zijn kont probeert te duwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maareuh on topic:
Geen idee![]()
Niet bieden op marktplaats, gewoon bellen en meteen langsgaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
350 geboden, we zien wel waar het schip strand. Het is wel een aardige ragbak die gewoon buiten kan blijven staan.
Maar als ik de prijs van de onderdelen van die 500 euro aftrek.. bedoel je eigenlijk dat het ding zo goed als waardeloos is?
Op mf zag ik ook een mooie cb450 staan, in de buurt van Hoorn. Zo kwam ik op het idee om op dit type te zoeken, en dit exemplaar staat om de hoek dus dat is mooi meegenomen.
En na een jaartje ofzo kan ik hem gewoon in brand steken![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:12 schreef Rib-i het volgende:
Schattig is een homo die een kut in zijn kont probeert te duwen
Maareuh on topic:
Geen idee![]()
En dan een bus matzwart eroverheendie ik gehad heb had op precies dezelfde plek een deukje in de tankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou zomaar kunnen zijn dat het mijn oude motor is
Noooohhhh... jij gaat zeker Spider mailen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
eens even kijken hoe ie reageert als er al voor de 2e keer Ragonite is geroepen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik wilde net 375 gaan bieden.![]()
![]()
Maja, nèt even te ver voor het leuke.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
MouseOver niet klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal voor het kenteken kijken als ik erlangs gaVampire Romance O+
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet bieden op marktplaats, gewoon bellen en meteen langsgaan.
In brand steken![]()
Dat zegt hij toch zelfquote:
Ik ben het even kwijt, was je al geslaagd en zo ja is het dan <25 Kw of vol vermogen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]![]()
Zal voor het kenteken kijken als ik erlangs ga
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch zelf![]()
Maar zoals jij het opvat is het ook wel leuk. Als je hem toch niet wil gun je het beater ook niet.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noooohhhh... jij gaat zeker Spider mailen. [afbeelding]
( [afbeelding])
Misschien kunnen we het bijleggen. [afbeelding]![]()
![]()
MouseOver niet klikken.
neej niet Spider mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is overbodig
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:uH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
uH.
geef toe dat ie best wat kleur aanbracht hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan heb ik het niet over negers, indo's, en lims![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Faithy!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjek ondertitel hierrrr.![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Knuffelslet het volgende:je bent geslaagd meisje, gefeliciteerd
met andere woorden, dit lieve kleine meisje, is sinds vandaag in het bezig van haar A, volvermogen, rijbewijs!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Paars is de shitquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou je denken? Zo'n extreme verkleuring heb ik nog nooit gezien, meestal is het toch blauwig?
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Knuffelslet het volgende:je bent geslaagd meisje, gefeliciteerd
met andere woorden, dit lieve kleine meisje, is sinds vandaag in het bezig van haar A, volvermogen, rijbewijs!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Knuffelslet het volgende:
Er was eens een lief klein schattig meisje, dat besloot op een dag om haar rijbewijs eens proberen te vullen met iets meer stempeltjes.
Op een mooie dag in februari van het jaar 2006, stapte zij voor het eerst op de motor, een CB250, om op de Soestdijksekade in Den Haag haar eerste 'stapjes' te zetten op deze beginnerstweewieler.
Het ging allemaal voorspoedig, deze eerste les, en het bleek zo leuk te zijn, dat het kleine lieve meisje besloot om door te gaan met de rijlessen.
Regen kwam en viel, de zon brak door en scheen, en naarmate de maanden vorderden, ging zij eens proberen om van die pilonnetjes af te zijn.
Ze vroeg een datum aan, en was zo zenuwachtig als de pest. Gelukkig kon zij haar zenuwen delen, met al haar vriendjes op het Motorforum, die in hetzelfde schuitje zaten. Er waren er veel die slaagden, ook een aantal die zakten, en uiteindelijk kon zij zich in het rijtje van 'geslaagd voor AVB' zetten.
Ook de theorie was even stressen, maar uiteindelijk is het lieve kleine meisje er met een ietwat onzekere glimlach doorheen gefietst.
Toen werd het tijd, om eens wat aandacht aan de rest van het verkeer te besteden, gelukkig waren hier niet de hele tijd pilonnen die in de weg stonden, en ook de langzame slalom hoefde je niet meer om je andere medeweggebruikers heen te doen, op zo'n moment lijkt die oefening echt compleet nutteloos..
En toen brak die dag aan, een regenachtige dag, begin oktober 2006, na aardig wat stressen, nachten van niet slapen, meldde zij zich om half 11 op de rijschool, een uur en een kwartier te vroeg. Bevend at ze wat van haar croissantje, die ze eigenlijk al nauwelijks door haar keel kreeg.
Een regenachtige dag, had ik al gezegd. En dat was een understatement, het kwam met bakken uit de hemel zetten. Het lieve kleine meisje voelde de moed in haar schoenen zinken, en haar maaginhoud naar boven schuiven.
En toen was het tijd om te gaan. Ze stapte ietwat onzeker op haar ijzeren vriendje, en reed weg, de regen en het CBR tegemoet.
De instructeur van het lieve kleine meisje, had een gokje gemaakt: hij zou wel door Delft gaan rijden..
Dus reden ze even een eindje door Delft onderweg naar het examen.
Bij het CBR aangekomen, waren beide doorweekt van de regen, maar gelukkig was de maaginhoud van het lieve kleine meisje wat gestabiliseerd..
Koffie? vroeg de instructeur.. Nee, daar had het kleine meisje geen behoefte aan... elke verandering in haar maag zou een eventuele vieze helm tot gevolg hebben..
13.05, de praktijkexamens beginnen, en ze gaan getwee naar binnen, naar tafel nummer 1, waar een alleraardigste meneer op ze zat te wachten.
Wat kleine uitlegdingen en formaliteiten, en ze gingen richting deur.
Wat vraagjes over de motor, kenteken lezen, en op weg.. In de regen, met onweer..
En inderdaad, ze gingen naar Delft, precies de weg die ze vanochtend hadden gereden, op die ene zijstraat na waar je niet inmocht, maar waar het lieve kleine meisje, verblind door de druppels op haar helm, haar ros vrolijk instuurde...
'Ja, je mag even keren' hoorde ze in haar oortje.. *dat was het dan* dacht het lieve kleine meisje en keerde met een hangend hoofd terug, en reed verder op de aanwijzingen van haar instructeur.
Bij een zebrapad besloot een niet zo lieve meneer over te steken, 2 meter naast het zebrapad, en daarom moest het lieve kleine meisje vol in de ankers. Zo vol, dat haar achterwiel een aardig eind achteruit werd gezet. Gelukkig kon ze de motor overeind houden, en kon ze haar weg terug naar het CBR vervolgen.
Maar nee!
Ze mocht ook de snelweg nog op! Wilden ze haar langer laten lijden? Vonden ze het leuk haar hoop te geven? De snelweg op, wat een drukte, het lieve kleine meisje raakte helemaal onder de indruk van al die vrachtwagens en opgefokte auto's...
Twee rondjes gemaakt, en toen mocht ze eindelijk naar de Plaspoelpolder terug..
Met een hangend hoofd, liep zij achter de instructeur en examinator aan.
De instructeur had een niet veel zeggende blik in zijn ogen, en ook de examinator keek niet al te opgewekt.
Echter, nog voordat zij plaats kon nemen op de voor haar bestemde stoel, stak de examinator zijn hand uit en sprak de gevleugelde woorden:je bent geslaagd meisje, gefeliciteerd
![]()
![]()
quote:
En dan een bus matzwart eroverheenBus matzwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daarmee verpest je'm juist
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Knuffelslet het volgende:
Er was eens een lief klein schattig meisje, dat besloot op een dag om haar rijbewijs eens proberen te vullen met iets meer stempeltjes.
[..]je bent geslaagd meisje, gefeliciteerd
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Wááááár heb je het over, is dit weer zo'n verkapte calimero post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd niet netjes dat ie namens de hele MC spreekt ondanks dat ik het wel met hem eens ben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wááááár heb je het over, is dit weer zo'n verkapte calimero post?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Knuffelslet het volgende:
Op een mooie dag in februari van het jaar 2006, stapte zij voor het eerst op de motor, een CB250, om op de Soestdijksekade in Den Haag haar eerste 'stapjes' te zetten op deze beginnerstweewieler.
Het ging allemaal voorspoedig, deze eerste les, en het bleek zo leuk te zijn, dat het kleine lieve meisje besloot om door te gaan met de rijlessen.
Regen kwam en viel, de zon brak door en scheen, en naarmate de maanden vorderden, ging zij eens proberen om van die pilonnetjes af te zijn.
Ze vroeg een datum aan, en was zo zenuwachtig als de pest. Gelukkig kon zij haar zenuwen delen, met al haar vriendjes op het Motorforum, die in hetzelfde schuitje zaten. Er waren er veel die slaagden, ook een aantal die zakten, en uiteindelijk kon zij zich in het rijtje van 'geslaagd voor AVB' zetten.
Ook de theorie was even stressen, maar uiteindelijk is het lieve kleine meisje er met een ietwat onzekere glimlach doorheen gefietst.
Toen werd het tijd, om eens wat aandacht aan de rest van het verkeer te besteden, gelukkig waren hier niet de hele tijd pilonnen die in de weg stonden, en ook de langzame slalom hoefde je niet meer om je andere medeweggebruikers heen te doen, op zo'n moment lijkt die oefening echt compleet nutteloos..
En toen brak die dag aan, een regenachtige dag, begin oktober 2006, na aardig wat stressen, nachten van niet slapen, meldde zij zich om half 11 op de rijschool, een uur en een kwartier te vroeg. Bevend at ze wat van haar croissantje, die ze eigenlijk al nauwelijks door haar keel kreeg.
Een regenachtige dag, had ik al gezegd. En dat was een understatement, het kwam met bakken uit de hemel zetten. Het lieve kleine meisje voelde de moed in haar schoenen zinken, en haar maaginhoud naar boven schuiven.
En toen was het tijd om te gaan. Ze stapte ietwat onzeker op haar ijzeren vriendje, en reed weg, de regen en het CBR tegemoet.
De instructeur van het lieve kleine meisje, had een gokje gemaakt: hij zou wel door Delft gaan rijden..
Dus reden ze even een eindje door Delft onderweg naar het examen.
Bij het CBR aangekomen, waren beide doorweekt van de regen, maar gelukkig was de maaginhoud van het lieve kleine meisje wat gestabiliseerd..
Koffie? vroeg de instructeur.. Nee, daar had het kleine meisje geen behoefte aan... elke verandering in haar maag zou een eventuele vieze helm tot gevolg hebben..
13.05, de praktijkexamens beginnen, en ze gaan getwee naar binnen, naar tafel nummer 1, waar een alleraardigste meneer op ze zat te wachten.
Wat kleine uitlegdingen en formaliteiten, en ze gingen richting deur.
Wat vraagjes over de motor, kenteken lezen, en op weg.. In de regen, met onweer..
En inderdaad, ze gingen naar Delft, precies de weg die ze vanochtend hadden gereden, op die ene zijstraat na waar je niet inmocht, maar waar het lieve kleine meisje, verblind door de druppels op haar helm, haar ros vrolijk instuurde...
'Ja, je mag even keren' hoorde ze in haar oortje.. *dat was het dan* dacht het lieve kleine meisje en keerde met een hangend hoofd terug, en reed verder op de aanwijzingen van haar instructeur.
Bij een zebrapad besloot een niet zo lieve meneer over te steken, 2 meter naast het zebrapad, en daarom moest het lieve kleine meisje vol in de ankers. Zo vol, dat haar achterwiel een aardig eind achteruit werd gezet. Gelukkig kon ze de motor overeind houden, en kon ze haar weg terug naar het CBR vervolgen.
Maar nee!
Ze mocht ook de snelweg nog op! Wilden ze haar langer laten lijden? Vonden ze het leuk haar hoop te geven? De snelweg op, wat een drukte, het lieve kleine meisje raakte helemaal onder de indruk van al die vrachtwagens en opgefokte auto's...
Twee rondjes gemaakt, en toen mocht ze eindelijk naar de Plaspoelpolder terug..
Met een hangend hoofd, liep zij achter de instructeur en examinator aan.
De instructeur had een niet veel zeggende blik in zijn ogen, en ook de examinator keek niet al te opgewekt.
Echter, nog voordat zij plaats kon nemen op de voor haar bestemde stoel, stak de examinator zijn hand uit en sprak de gevleugelde woorden:je bent geslaagd meisje, gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik weet niet wie je bent, maar aangezien je een lief klein meisje bent, zal ik je maar ook feliciteren!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Knuffelslet het volgende:
Er was eens een lief klein schattig meisje
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:03 schreef Roderick2085 het volgende:
wtfwindows herkent me geluidskaart ineens niet meer.... pc is verdorie niet eens uit geweest vannacht, en gisteren deed ie het nog.....
vaag kutding![]()
Is dat met of zonder de keren dat je in tranen uitbarstte omdat ie weer eens te ver ging?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
tis gewoon leuk om die rellert terug te hebben
Lekker boeiend zo'n 1.3 MB grote 2000*1200 pixels tellende fotoquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:04 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar aangezien je een lief klein meisje bent, zal ik je maar ook feliciteren!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:09 schreef -XX- het volgende:
[..]Altijd de stekker er uit trekken met hevige onweer hé!
Misschien toch maar wat aan die ratten en termieten in je huis doen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
echt niet dus
dan moet je zo vaak dat ding uitzetten
maar tegen de tijd dat ik ging slapen was de onweer alleen voorbij, dus daar ligt het echt niet aan...
Wel puik jaquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
Kijk eens wat je kan doen met een brikkie.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]dat is geen brikkie meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat om het gebaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat met of zonder de keren dat je in tranen uitbarstte omdat ie weer eens te ver ging?
[..]
Lekker boeiend zo'n 1.3 MB grote 2000*1200 pixels tellende foto![]()
damn, zou dat het zijn? vreten die beesten je geluidskaart opquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien toch maar wat aan die ratten en termieten in je huis doen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:12 schreef hicham het volgende:
Is dat met of zonder de keren dat je in tranen uitbarstte omdat ie weer eens te ver ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |