quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
Goed gefilmdquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:30 schreef hicham het volgende:
Thx voor de toelichting, geniet verder van je shoarma
Ik ga ook maar pitten... de bedoeling is dat ik morgen wat huiswerk maak
[afbeelding]![]()
Uhhmm ja.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:34 schreef Crashcat het volgende:
Kudos aan Abus!!!!
Ik was van mijn nieuwe butt plug de ledje kwijt die in de sleutel zat.
Het was blijkbaar gewoon eruit gevallen.
Abus gemaild en binnen een nieuwe week een nieuwe lampje MET een nieuwe sleutel.
Blijkbaar kan dat unit niet los verkocht worden.
verkapte tvp
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
MorgenSchenk mij ook maar een kop kastelein
![]()
wel in het kopje, niet er naast graagquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is dat voor dikke brei!Het blijft aan me gehemelte plakken!
![]()
Grmpf....quote:
ja ja ja, excuses excusesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja ja ja, excuses excusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alstublieft vrinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:29 schreef bvvt het volgende:
kijk dat ziet er uitnodigend uit
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak jij het bakkie van BWTquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan ook wel flink wat koffie gebruiken![]()
De aanrijding kan ook gekomen zijn omdat de stunter iets teveel ging stunten op plaatsen waar dat niet zo handig is.quote:
Omdat het wellicht optimaal is voor het gebruik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom zouden we het niet nodig hebbenachter vervangen we toch ook vaak de veer voor een steviger exemplaar
Salsa feestjequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb ook maar 4 uurtjes geslapen, en nu is ze alweer weg.![]()
![]()
Genoeg te zien op tv..
F1, A1GP op Zandvoort, en het WK Superbike om 13.00.
Graag zie ik alles, en kan ik even MF'en met een, en dan ook nog een sollicitatieformulier invullen.
Vanmiddag salsafeestje, moet alweer over een uur weg.![]()
![]()
![]()
Een bananenrokje en een shirt van Doritos chips ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Salsa feestjeWat leuk!
Wat doe je aan!
![]()
Neequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:45 schreef -XX- het volgende:
Wat een k.t weekend![]()
Ik wil nu school
ikookhier! Toch niet in Sintmaarten?
Ik heb van dat gele rokje maar een t-shirt gemaakt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
Een bananenrokje en een shirt van Doritos chips ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ons salsaclubje.![]()
Zie je gelijk mijn viendin, die staat voor mij.. en ik links van het midden.![]()
Vanmiddag zijn er wel 10 van deze groepen.
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, soms komt er maar 1 woord naar boven ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik ga ff fitnessen![]()
Kweetsquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De aanrijding kan ook gekomen zijn omdat de stunter iets teveel ging stunten op plaatsen waar dat niet zo handig is.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:19 schreef kratjuh het volgende:
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, soms komt er maar 1 woord naar boven ..Ik mag het niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is zoveel moois op tv.quote:Edit: Ik ga ff fitnessen![]()
Kan het hier vanaf niet eens zien of horen.![]()
Gizmo@MF. Moet ook ergens op motorfreaks te vinden zijn. Zal ff voor je zoeken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
Is er al niet eens iemand van hier naar zo'n veringsboer geweest ?
Ik moet mijn achtershock laten reviseren, maar ik meende dat er in Almere ook een technoflex of hyperpro zat maar kan er niks van vinden.
Klopt, lekker zwart wit, en vol zelfmedelijden. Dat laatste is gewoon zeilig, daar heb ik medelijden mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:24 schreef hicham het volgende:
KweetsMaar je weet toch dat motorrijders het liefst de schuld bij een koekblikker leggen?
Ongelofelijk hoe zielig ze soms op MF kunnen zijn wat dat betreft
Wat andere dingen betreft ook trouwens
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen.Geen fitness, ik hoor net dat ik straks ga bowlen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Er is zoveel moois op tv.![]()
Kan het hier vanaf niet eens zien of horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bek ze even op, de contactinfo staat onder aan deze link.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
Is er al niet eens iemand van hier naar zo'n veringsboer geweest ?
Ik moet mijn achtershock laten reviseren, maar ik meende dat er in Almere ook een technoflex of hyperpro zat maar kan er niks van vinden.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ons salsaclubje.![]()
Zie je gelijk mijn viendin, die staat voor mij.. en ik links van het midden.![]()
Vanmiddag zijn er wel 10 van deze groepen.
Wat een gezellige 50+'ers linksachterinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat ook de reden dat ze redelijk verdekt opgesteld staan?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geen fitness, ik hoor net dat ik straks ga bowlen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kwamen al voor de derde keer de beginners cursus doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:38 schreef hicham het volgende:
Wat een gezellige 50+'ers linksachterinIs dat ook de reden dat ze redelijk verdekt opgesteld staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:35 schreef kratjuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is dat een ja of een nee ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zag het net, en wilde deze alleszeggende post nog plakken............
[..]
![]()
![]()
![]()
Zal ze wel ff contactenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bek ze even op, de contactinfo staat onder aan deze link.![]()
Lekker op tijd deze melding.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
ik red het niet meer om 14:00 bij de MAC
!Hahahaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
----------------------quote:
LOL, dat had ik al gedacht jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
Je dan NOG meer dingen moet checken of je messages hebt...quote:
dacht ik ook,maar ben er al weer in getraptquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je dan NOG meer dingen moet checken of je messages hebt...
vroeger had je ICQ, daarna kwam er in eens MSN, door de reclame daar ging iedereen over op programma's die multi protocol deden - dus ICQ MSN YAHOO en nog meer van die chat proggies.
Toen kwam er ook nog eens Google Talk tevoorschijn en nu moeten we weer aan de FOK chat.........
of dat mijn buro nog niet groot genoeg is.......
nee geen smilies bij deze post
Komt hij weer met z'n """"tech""""" talk, maargoed, totaaaaaal niet relevantquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je dan NOG meer dingen moet checken of je messages hebt...
vroeger had je ICQ, daarna kwam er in eens MSN, door de reclame daar ging iedereen over op programma's die multi protocol deden - dus ICQ MSN YAHOO en nog meer van die chat proggies.
Toen kwam er ook nog eens Google Talk tevoorschijn en nu moeten we weer aan de FOK chat.........
of dat mijn buro nog niet groot genoeg is.......
nee geen smilies bij deze post
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef bvvt het volgende:
damn, jijookaldaar
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
Denk doe eens gek, ga naar het http://megapolitiespektakel.nl/ rijden op de motor. Nou ging lekker hoor![]()
Motor laten ketsen door zachte grond bij het parkeren vlak bij de ingang waar honderden mensen per minuut doorheen gingenGelukkig alleen een paar krasjes.
![]()
Toen ik weer weg wilde gaan voor zo'n 1000 man mijn motor aan mogen duwenKut kawa's
Voor de rest wel lekker gereden![]()
Zonde man,misschien moet je gewoon wat vaker rijden ipv WOW spelen,zo dat je rij levels wat om hoog gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
Denk doe eens gek, ga naar het http://megapolitiespektakel.nl/ rijden op de motor. Nou ging lekker hoor![]()
Motor laten ketsen door zachte grond bij het parkeren vlak bij de ingang waar honderden mensen per minuut doorheen gingenGelukkig alleen een paar krasjes.
![]()
Toen ik weer weg wilde gaan voor zo'n 1000 man mijn motor aan mogen duwenKut kawa's
Niet, raar systeemquote:
Tja, voor ieder wat wils hequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tevens heb jij een rare voorkeur voor een rellende puber
Je hebt gewonnen, maar heb je ook gescoord?quote:
Jah, dik meer punten dan de andere twee ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen, maar heb je ook gescoord?
De zinloosheid maakt het leuk&handigquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet, raar systeemSchaamsmiley doet het daar niet eens
Of is dit nog allemaal in de testfase
[..]
Wel een verdomd knap staaltje bouwkunst ..quote:
Geniaalquote:
Donequote:
Had me na het sporten nog even lekker laten masserenquote:
Het was een anti-kwaak-dagquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Sweet buddiequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Done![]()
- Worldpimber
- Hicham
- BVVT
- Ikookhier
zijn mijn buddies![]()
De rest nog niet aangemeld![]()
[..]
Had me na het sporten nog even lekker laten masseren![]()
[..]
Het was een anti-kwaak-dag![]()
Vanmiddag tegen een auto aangezeten. Ik reed achter een auto, best wel vlot tempo allebei [afbeelding]
Wordt er plotseling geremd, ik noodstop op koude banden(Werkt niet dus) Bumper gekust van mevrouw de bestuurster.
Zij stapt uit en bekijkt de schade (geen) dus ik vraag wat ze in godsnaam aan het doen was nadat ik mijn helm af had gezet. Ze schrikt een beetje, zegt ze, ik zag mijn man op de fiets en wilde ernaar zwaaien![]()
Nog even gekeken of er toch niet iets van schade was en gevraagd of de politie erbij moest komen. Inmiddels een aantal mensen erbij gekomen. Ook haar man. Die begint me toch tegen haar uit te vallen![]()
* Rib-i zette zijn helm op, heeft afscheid genomen en is vertrokken![]()
en nu is door haar domme actie jouw 2e versnelling stuk gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Done![]()
- Worldpimber
- Hicham
- BVVT
- Ikookhier
zijn mijn buddies![]()
[..]
[..]
Het was een anti-kwaak-dag![]()
Vanmiddag tegen een auto aangezeten. Ik reed achter een auto, best wel vlot tempo allebei [afbeelding]
Wordt er plotseling geremd, ik noodstop op koude banden(Werkt niet dus) Bumper gekust van mevrouw de bestuurster.
Zij stapt uit en bekijkt de schade (geen) dus ik vraag wat ze in godsnaam aan het doen was nadat ik mijn helm af had gezet. Ze schrikt een beetje, zegt ze, ik zag mijn man op de fiets en wilde ernaar zwaaien![]()
Nog even gekeken of er toch niet iets van schade was en gevraagd of de politie erbij moest komen. Inmiddels een aantal mensen erbij gekomen. Ook haar man. Die begint me toch tegen haar uit te vallen![]()
* Rib-i zette zijn helm op, heeft afscheid genomen en is vertrokken![]()
Haar man is ook motorrijder, hij zag het gebeuren en trok partij voor mij. En als ik toch schade had moest ik maar bellenquote:
P'ciesquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nu is door haar domme actie jouw 2e versnelling stuk gegaan![]()
is het per defintie 99% circuitafstelling..? maar ok, is duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat het wellicht optimaal is voor het gebruik.
Als je voor 99% een streetfighter "openbare weg" poser rijstijl hebt.
Maar je vork is voor 99% circuitgericht afgesteld.. voor bochtsnelheden tussen de 150 en 250 km/u.
In ieder geval staat het al niet eens vast dat harder veren ook beter is.
Kan zelfs gevaarlijk zijn op hobbelige wegen.![]()
Ik zit er nu ook op ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Done![]()
- Worldpimber
- Hicham
- BVVT
- Ikookhier
zijn mijn buddies![]()
Wat voor sportquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
Terug gestuurdquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
Test bericht verstuurd naar Ikookhier en Kratjuh
Vertelquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Terug gestuurdzie hier dat het een toegevoegdewaarde heeft
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
VertelDan vertel ik wat over de massage
![]()
Dat vroeg ik, niet ikookhier ..quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
VertelDan vertel ik wat over de massage
![]()
Je wil het wel graag kwijt ,het massage verhaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen![]()
Vertel, dan vertel ik wat over de massage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |