Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
So de knetters, dat is een best buitje...Is er nog ruimte voor zuurstof
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Reactie op mij [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Nee, de laatste was vier weken geleden.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
1 mooie dag, 1 emmer water, 1 spons, 1 afwasborstel en Mèr wax ... en niemand ziet het verschil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Leven is hard en veul te oneerlijk ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de laatste was vier weken geleden.![]()
Vorige week was een extra lesje, was ze er al niet meer, waarna het afsluitende feest gisteren, was ze er ook al niet. Geen partner natuurlijk.Zó zonde van zo'en meid.
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Ik klaag hierbij Worldpimber, alias Youssef el Amsterdam aan voor het teveel sharpenen van zijn zojuist gemaakte opnames. Hierdoor is er een verkeerd beeld onstaan van de juiste situatie ter plaatse.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
So de knetters, dat is een best buitje...Is er nog ruimte voor zuurstof
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef kratjuh het volgende:
't Leven is hard en veul te oneerlijk ..
Altijd hetzelfde liedje ..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de laatste was vier weken geleden.![]()
Vorige week was een extra lesje, was ze er al niet meer, waarna het afsluitende feest gisteren, was ze er ook al niet. Geen partner natuurlijk.Zó zonde van zo'en meid.
![]()
[..]
![]()
Gewoon een snellere veroudering van het geheel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn ze dat echt allemaal ?
![]()
Nee, ik heb de pik op jou..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, ik heb de pik op jou..
Of was dat nu een goede eigenschap?
ik wist allang dat jij een meeloper wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar wat heb je eraan als je een motor koopt met 30.000 km en hem vervolgens in de watten legt om hem daarna met 30.150 km na 3 maanden weer te verkopenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
Gewoon een snellere veroudering van het geheel.![]()
Ik denk dat zijn conclusie gebaseerd was op het filmpjequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik klaag hierbij Worldpimber, alias Youssef el Amsterdam aan voor het teveel sharpenen van zijn zojuist gemaakte opnames. Hierdoor is er een verkeerd beeld onstaan van de juiste situatie ter plaatse.![]()
![]()
Ik zal verder wel onthouden dat je me hebt doodgemaakt met een blije mus ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook wel eens, kom ik een keilekkere meid tegen, ben ik weer bezet.![]()
![]()
Ik ben mezelf. Zonder lange tenen, en v.z.v een bulk zelfvertrouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wist allang dat jij een meeloper was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
Ik zal verder wel onthouden dat je me hebt doodgemaakt met een blije mus ..![]()
Wist ik veel dat jij ging reageren.. als ik mijn hart uitstort weer eens mijn mond voorbijpraat.![]()
Dan stap je toch terug op project "juweliers meisje"quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zal verder wel onthouden dat je me hebt doodgemaakt met een blije mus ..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan stap je tog terug op project "juweliers meisje"
Die "keeper of the" kroonjuwelen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dan stap je toch terug op project "juweliers meisje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dan stap je toch terug op project "juweliers meisje"
My precious !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
Ligt het aan mij of is Globerukkert toch echt onze man uit Dordrecht....![]()
De kwalitiet van je posts naderen een bedenkelijk nivo... Stop nu het nog kan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:19 schreef BazzieK het volgende:
http://media.southparkstu(...)e=/media/SPinWoW.avi
Ik neem de wereld over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in dit topic komt dezelfde afkeer naar boven als ie hier op Fok profileerde![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Dat zeg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je het zo brengt ligt het er natuurlijk te dik op. Vooral voor zo'n liefelijk, net winkel popje. Kan zo flauw vallen... En ja, dan lijkt kratjuh meteen de crimineel op de bewakingsbeelden... moet je mee oppassen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat zeg ikMaar als je het zo brengt ligt het er natuurlijk te dik op. Vooral voor zo'n liefelijk, net winkel popje. Kan zo flauw vallen... En ja, dan lijkt kratjuh meteen de crimineel op de bewakingsbeelden... moet je mee oppassen.
Vrouwen zijn niet vies van een beetje doortastend handelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De kwalitiet van je posts naderen een bedenkelijk nivo... Stop nu het nog kan!
Wat ZEI Rib-i nou!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vond mijn laatst post gisteren toch wel redelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Neih, je bedoelt mij... Riet in dit topic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in dit topic komt dezelfde afkeer naar boven als ie hier op Fok profileerde [afbeelding]![]()
Enigzins matige samenvatting, maar 't kan kloppen.quote:
Lekker belangrijk , en vooral kansloosquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:50 schreef worldpimber het volgende:
, dat geshizzle over roken en zulks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:54 schreef MouseOver het volgende:Mercy heeft hem gehad.. dus een CB450S als eerste motor is schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mercy heeft hem gehad.. dus een CB450S als eerste motor is schattig.
350 geboden, we zien wel waar het schip strand. Het is wel een aardige ragbak die gewoon buiten kan blijven staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik de prijs van de onderdelen van die 500 euro aftrek.. bedoel je eigenlijk dat het ding zo goed als waardeloos is?
Op mf zag ik ook een mooie cb450 staan, in de buurt van Hoorn. Zo kwam ik op het idee om op dit type te zoeken, en dit exemplaar staat om de hoek dus dat is mooi meegenomen.
En na een jaartje ofzo kan ik hem gewoon in brand steken
Vampire Romance O+
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef MouseOver het volgende:
En na een jaartje ofzo kan ik hem gewoon in brand steken![]()
eens even kijken hoe ie reageert als er al voor de 2e keer Ragonite is geroepenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neih, je bedoelt mij... Riet in dit topic..![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:54 schreef MouseOver het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
En dan een bus matzwart eroverheenSchattig is een homo die een kut in zijn kont probeert te duwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maareuh on topic:
Geen idee![]()
Niet bieden op marktplaats, gewoon bellen en meteen langsgaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
350 geboden, we zien wel waar het schip strand. Het is wel een aardige ragbak die gewoon buiten kan blijven staan.
Maar als ik de prijs van de onderdelen van die 500 euro aftrek.. bedoel je eigenlijk dat het ding zo goed als waardeloos is?
Op mf zag ik ook een mooie cb450 staan, in de buurt van Hoorn. Zo kwam ik op het idee om op dit type te zoeken, en dit exemplaar staat om de hoek dus dat is mooi meegenomen.
En na een jaartje ofzo kan ik hem gewoon in brand steken![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:12 schreef Rib-i het volgende:
Schattig is een homo die een kut in zijn kont probeert te duwen
Maareuh on topic:
Geen idee![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:54 schreef MouseOver het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
En dan een bus matzwart eroverheendie ik gehad heb had op precies dezelfde plek een deukje in de tankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zou zomaar kunnen zijn dat het mijn oude motor is
Noooohhhh... jij gaat zeker Spider mailen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
eens even kijken hoe ie reageert als er al voor de 2e keer Ragonite is geroepen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik wilde net 375 gaan bieden.![]()
![]()
Maja, nèt even te ver voor het leuke.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
MouseOver niet klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal voor het kenteken kijken als ik erlangs gaVampire Romance O+
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet bieden op marktplaats, gewoon bellen en meteen langsgaan.
In brand steken![]()
Dat zegt hij toch zelfquote:
Ik ben het even kwijt, was je al geslaagd en zo ja is het dan <25 Kw of vol vermogen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]![]()
Zal voor het kenteken kijken als ik erlangs ga
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch zelf![]()
Maar zoals jij het opvat is het ook wel leuk. Als je hem toch niet wil gun je het beater ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |