Lekker onder het genot van een natje en een droogje eindelijk eens "het feest" ervoor gaan evalueren....quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
Sabje gaat de drank aanbreken en de hapjesGo Sab
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Heb me flink aan haar geërgerd maar ben nu weer helemaal fan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Nee, niet mee wonen maar het zou leuk zijn als je haar zou kunnen huren voor een feestje ofzo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral om naar te kijken, ik zou er niet mee samen kunnen wonen
![]()
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef Morwen het volgende:
Tijn gaat bij de "stemmetjes" zittenIk zou toch echt bij de borrelgroep gaan zitten
![]()
Dan is Marcia vlot vrijgezel... doen we maar niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Semih gaat daar echt niet bijzitten, die zit nu waarschijnlijk te bedenken hoe hij Mich weg kan lokken uit dat Soddom en Gomorra groepjequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo weg
Ik ben nog hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Morwen het volgende:
Zit iedereen op VOL te lurken? Ik voel me net Hilde nu![]()
Ik ga maar ff kijken daar, moet toch op de hoogte blijvenquote:
vol is volquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar waar moet ik lurken? Wat is vol?
http://www.v-o-l.nlquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar waar moet ik lurken? Wat is vol?
Dat dacht ik net ook al. Monique gaat het nog zwaar krijgen, Rob en Tijn ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het donker bruin vermoeden dat Rob weer heeft geklaagd. En geeist heef dat die twee niet meer in bepaalde omstandigheden samen in beeld mogen worden gebracht.
Je kan altijd even streamhoppen naar DGKquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef ruby het volgende:
Ja, zet de streams maar op de borrelgroep. Dit slaat kant noch wal momenteel.
Ik zou t zoooo ontzettend kansloos vinden als dat zo is. Je weet toch onder welke voorwaarden je het huis ingaat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al. Monique gaat het nog zwaar krijgen, Rob en Tijn ook.
Denk dat dat sinds alle shit de deal was met Talpaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het donker bruin vermoeden dat Rob weer heeft geklaagd. En geeist heef dat die twee niet meer in bepaalde omstandigheden samen in beeld mogen worden gebracht.
Hij koppelt meerdere dingen aan een relatie, tja dat kan, maar zo werkt het niet. 'Ik wil geen ruzie over geld.'quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef ruby het volgende:
Daar komt Semih weer met z'n voorwaarden.
Ja, dat is een optie inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan altijd even streamhoppen naar DGK
Nou dat hebben we afgelopen nacht wel gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk dat dat sinds alle shit de deal was met Talpa
Heb echt veel gemistquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou dat hebben we afgelopen nacht wel gezien.![]()
Ik kan me toch slecht indenken dat Hummie zich zo'n deal laat opleggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij kan zoveel willen ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij koppelt meerdere dingen aan een relatie, tja dat kan, maar zo werkt het niet. 'Ik wil geen ruzie over geld.'
Alsof je dat in de hand hebt...
Ik wel hoor: de zusjes zijn kijkcijfersquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:36 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ik kan me toch slecht indenken dat Hummie zich zo'n deal laat opleggen
Ik heb vanavond alle COS delen vanaf gisteravond 23.30 uur bijgelezen.quote:
Ik heb ze al uren uit staan ( na het nieuwe Jeroen kapsel)quote:
Vind ik ook. Als BB alleen maar beelden gaat censureren dan schiet het het niet op natuurlijk. Dan slaat het hele idee achter BB nergens op.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou t zoooo ontzettend kansloos vinden als dat zo is. Je weet toch onder welke voorwaarden je het huis ingaat.
Ik ook bijna alles, maar weet nog steeds niet wat er met die 2 ( T en M) is gebeurdquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb vanavond alle COS delen vanaf gisteravond 23.30 uur bijgelezen.![]()
Dat waren volgens mij best veel delen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ben je wel even mee bezig geweest danquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand weet ook iets zéker, maar Mo was erg lichamelijk richting Tijn, volgens mij intiemer dan ff een potje zoenen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook bijna alles, maar weet nog steeds niet wat er met die 2 ( T en M) is gebeurd
Fanatiekquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn eigen leven is saaier dan BBquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben je wel even mee bezig geweest dan![]()
Dus ze hebben gezoend ????????quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand weet ook iets zéker, maar Mo was erg lichamelijk richting Tijn, volgens mij intiemer dan ff een potje zoenen...
Bah wat een boring gesprekken, ik wil Sabrina!![]()
Die klote BB-bazen maken het saai. Er gebeurd van alles, maar dat bewaren ze voor de betaalvideo's en de uitzendingen. Dat gelul van "zie het live op internet 24/7 op vier streams" is iets waar ik me al jaren aan erger. Altijd twee streams op dezelfde scene en altijd censuur om redenen waar wij alleen maar naar kunnen gissen.quote:
Dat lijkt wel een quote van Hildequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:43 schreef ruby het volgende:
Ik val bijna flauw van ellende.
Zo begin ik me ook te voelen als de streams niet snel veranderen van locatie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een quote van Hilde![]()
Zonder jullie keek ik geen eens ( is mn eerste jaar hier)quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef CartWOman het volgende:
Lichtelijk koppijn heb ik wel, ja.![]()
Maar heb zo moeten lachen, vooral om de reacties hier.![]()
Blijkbaar niet, gisternacht waren ze behoorlijk elkaar aan het opgeilen en ophitsen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is niet echt zo, ik gebruik die video's en je ziet niet meer dan op de streamsquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die klote BB-bazen maken het saai. Er gebeurd van alles, maar dat bewaren ze voor de betaalvideo's en de uitzendingen. Dat gelul van "zie het live op internet 24/7 op vier streams" is iets waar ik me al jaren aan erger. Altijd twee streams op dezelfde scene en altijd censuur om redenen waar wij alleen maar naar kunnen gissen.
Op een cap léek het zo, ik denk van niet, onze mede COS-ers ook niet.quote:
En hij is er wel elke live uitzending bij toch ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gisternacht waren ze behoorlijk elkaar aan het opgeilen en ophitsen.
Monique vroeg een aantal keer of Tijn haar niet even kon bevredigen.
Dus van een afspraak is geen sprake, anders had BB het gsternacht ook niet mogen uitzenden.
Ik denk dat Rob vandaag weer is geweest en nu geeist heeft dat er censuur komt, en dat BB niks gezegd heeft tegen Monique om haar niet weer van streek te maken. Gisternacht gingen Tijn en Monique echt flink te keer in het zwembad en ligbad.
Bedankt, ik zat er aan te denken om in die Talpa-val te trappen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is niet echt zo, ik gebruik die video's en je ziet niet meer dan op de streams
Als nieuwe gast in het BB huis of in DGKquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:48 schreef ruby het volgende:
Kunnen ze Rob niet opsluiten?
Gezellig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zonder jullie keek ik geen eens ( is mn eerste jaar hier)
Met been of zonder been?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:48 schreef ruby het volgende:
Kunnen ze Rob niet opsluiten?
Gewoon achter slot en grendel. Deze man is levensgevaarlijk voor ons BB-plezier.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als nieuwe gast in het BB huis of in DGK![]()
Dank jequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gezellig.Is ieder jaar weer leuk hier.
![]()
God wat een zwaarmoedig figuur die Semih, die denkt over álles zo diep na, dan KUN je toch ook geen plezier hebben in je leven en relatie?
Ik was al gillend gek geworden.![]()
Ik was zo klaar maar heb alleen de laatste doorgelezen. Viel me alles mee eigenlijk, leuke jongen die Floris lijkt mij wat ik zo las ervan. Heel redelijk op een gegeven momentquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben je wel even mee bezig geweest dan![]()
Maakt niet uit, als ie maar wegblijft met z'n eisen.quote:
Je zou er maar mee samenwonenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Gewoon achter slot en grendel. Deze man is levensgevaarlijk voor ons BB-plezier.![]()
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ik merk nu pas wat ontzettend een verschil het is met de streams en de uitzendingen![]()
MN watjes vrienden zijn blij met mn extra infoquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.![]()
Kan het niet meer aanhoren en ontopic blijven, trusten lieve mensen!
Of hebben geen Inetquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.![]()
Kan het niet meer aanhoren en ontopic blijven, trusten lieve mensen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was zo klaar maar heb alleen de laatste doorgelezen. Viel me alles mee eigenlijk, leuke jongen die Floris lijkt mij wat ik zo las ervan. Heel redelijk op een gegeven moment![]()
Of win een etentje met Hummiequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
"De gang", ontdek alle verschillen op streams 1 en 2. Ga nu kijken en sms je bevindingen naar 1010 en win een TomTom navigatiesysteem om wel spannende streams te kunnen volgen![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
"De gang", ontdek alle verschillen op streams 1 en 2. Ga nu kijken en sms je bevindingen naar 1010 en win een TomTom navigatiesysteem om wel spannende streams te kunnen volgen![]()
Jeetje, das snelquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef ruby het volgende:
Semih is er achtergekomen dat hij een controlefreak is.
Zit niet te zeikenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]!
Lees je mail mafkikker![]()
volgens mij ging het over de COS hier hoor, maar goed
Ik zag Etiënne net voorbij lopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef ThaSandman het volgende:
Is het zo saai in het huis dat ze maar 2 streams op de gang zetten of ligt iedereen al in bed
Klopt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
Maar als ik t goed begrijp zijn Tijn en Monique ook nog wakker, liggen die samen in bad, maar krijgen wij een gang te zien?
Dan neemt ie toch wat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb net even wat gelezen van Floris, die gozer is echt stront jaloers.
Ja zo voelt het!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:09 schreef arneaux het volgende:
Dit is echt wel extreem heel erg slecht hoor. t Is net alsof de bewoners aan avondje vrij krijgen na het feest van gisteren.
Gang is censuur (staat al een tijdje zo)quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
Maar als ik t goed begrijp zijn Tijn en Monique ook nog wakker, liggen die samen in bad, maar krijgen wij een gang te zien?
Jepquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:10 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft DGK ook een forum als deze?
PC Eend is gebannedquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan neemt ie toch wat.![]()
Zwak bezette nachtploeg. Geen Henk, die is naar de camping. Ls, PcEend en Peter nog niet gezien. En veel "overlopers" naar DGK.![]()
Streamlock op S1+2quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:12 schreef Kaleddis het volgende:
'T is gewoon bizar, zag net E10, Jeroen en Sa door beeld lopen, maar die zijn verder nergens meer te spotten![]()
Zou er nog maar 1 cameraman in huis zijn ofzo ? Alle andere hebben vrijaf gekregen na de intensieve vrijdagavond-shift ?
Ik zou het niet weten. Maar het lijkt mij beter dat iedereen of dit of dat doet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:10 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft DGK ook een forum als deze?
That means, bezoek van Rob ? Of z'n vrouw nu eindelijk uit bad wil komen ?quote:
Ik heb het al gevonden. Een heel subforum ala deze. Als die streams net zo saai zijn als deze kunnen ze die 2 fora beter samenvoegen.quote:
Huh?? Waarom?quote:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Huh?? Waarom?![]()
Toen ik om 05.30 ging slapen postte hij nog.
Is van dezelfde club met dezelfde censuur: ook vaak vier streams met NIKSquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar het lijkt mij beter dat iedereen of dit of dat doet.
Straks gaan de verhalen van beide producties hier doorelkaar lopen en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Ik blijf bij BB en zal bij hoge (ranzige) uitzondering daar eens gaan kijken.![]()
Maar ja. Als Talpa ons nu weer dit voorschoteld.![]()
Waar, waar, waar. Eggiequote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef arneaux het volgende:
Egbert ook nog wakker.
Stond net iets de keuken te vogelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar, waar, waar. Eggie![]()
Ik zie hem al![]()
Je kan altijd even spieken in DGKquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen en ben ook niet moe. Maarja, dit is ook echt zaaddodend. Ik verlang onderhand na een Etiënne die Sabrina betast.
Ik weiger pertinent zo een debiel programma te kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan altijd even spieken in DGKDaar is het iig boeiender omdat er geen locks zijn
Het vogelen bij BB mogen wij niet zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stond net iets de keuken te vogelen.
En HiDiHo en Roel ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Kweenie, soms hebben de mods t op de heupen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
En HiDiHo en Roel ook!![]()
Ben zeker te vroeg naar bed gegaan.![]()
Een droge plasser is best irritant hoor......quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
Van Marlies krijg ik dus echt een droge plasserJa, ja, ja, ja...........jaaaaaaaaaaa
![]()
Eh? Welke streams kijk jij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Ik hoor op de achtergrond allerlei harde schreeuwgeluiden. Het feestje is dus duidelijk gecensureerd![]()
Nu is de lock weg, maar denk dat we wel wat hebben gemist helaasquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Ik hoor op de achtergrond allerlei harde schreeuwgeluiden. Het feestje is dus duidelijk gecensureerd![]()
Waar hebben ze lopen kloten dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
En HiDiHo en Roel ook!![]()
Ben zeker te vroeg naar bed gegaan.![]()
Jepquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe komen ze toch altijd zo snel aan die nieuwe batterijen ? Worden die ergens door een luikje geschoven ofzo![]()
Zolang ze niet een DGK SC openen ben ik allang blij ik blijf lekker hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden. Een heel subforum ala deze. Als die streams net zo saai zijn als deze kunnen ze die 2 fora beter samenvoegen.
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe komen ze toch altijd zo snel aan die nieuwe batterijen ? Worden die ergens door een luikje geschoven ofzo![]()
Dezelfde als jijquote:
Ja er komt een hand tevoorschijn die ze aangeeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Dacht me te herinneren dat ze ze vorig jaar in het washok moesten ophalen.quote:
'k Zal eens oplettenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja er komt een hand tevoorschijn die ze aangeeft.![]()
Dat weet ik dus niet en ook niet wat. In het bantopic staat wegens teveel of topic.quote:
Yep was teveel offtopic en dat is dit ook, dus doe ik nu weer even..........quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet en ook niet wat. In het bantopic staat wegens teveel of topic.
Maar ja, dit is ook weer of topic.![]()
Er werd net al gezegd dat iedereen wakker is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:29 schreef ThaSandman het volgende:
Er zijn dus nog meer bewoners wakker en wij kunnen naar een lege gang kijken (net dan).
alleen micheline mag niet flirten toch ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
FLIRT op Semmih z'n TSHIRT. Waarom loopt hij reclame te maken voor zijn taboe?
FLIRT is de naam van bekende clubfeesten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
FLIRT op Semmih z'n TSHIRT. Waarom loopt hij reclame te maken voor zijn taboe?
yesquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:34 schreef breege het volgende:
[..]
alleen micheline mag niet flirten toch ?
Ja. Ik begreep dat b.v. Jeroen pas om elf uur vanochtend ging slapen dus die komt nu een beetje in ons ritme.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef latevogel het volgende:
is toch wel leuk ,ik kom thuis van werken en iedereen is weer wakker in het huis
Tijn was ook gisteren heel galant, ik vind hem een kanjer. Semih moet zijn BEK houden. Sowquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:34 schreef n1ek het volgende:
Semih heeft het echt helemaal af gedaan bij mij..
net ook zegt Mich dat Tijn wel wist dat Mo uit bad was maar er om heen draaide
Sem: "en dan noemt ie mij schijnheilig"
echt............ik hou me in
daar heeft hij vast ze vriendjes voor.... (ik heb het even helemaal gehad met semmih)quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vindt het eigenlijk ook wel bizar dat ze nooit samen uitgaan. Moet hij Micheline dan niet controleren wat ze allemaal doet ?
Ik zou ook nooit samen met mijn vriendin uitgaan, dat vink nou echt helemaal niks.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vindt het eigenlijk ook wel bizar dat ze nooit samen uitgaan. Moet hij Micheline dan niet controleren wat ze allemaal doet ?
Jeroen was met het avondeten wakker en at gewoon mee,Egbert was er ook bij maar kon niet eten en ging toen weer pitten,Jeroen bleef wakker en werd geknipt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Ik begreep dat b.v. Jeroen pas om elf uur vanochtend ging slapen dus die komt nu een beetje in ons ritme.
Maar of Hummie ons alles laat zien?? We hadden net streamlock.
Janine heeft volgens haarzelf geen kater en was ook niet dronken,heeft juist iedereen beschermd en gered.quote:
En het zit er dik in dat ie, als ie het huis niet uit hoeft, nog wel "geschoren" wordt door Rik ook.quote:
ik heb dat nog gezien jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Ik begreep dat b.v. Jeroen pas om elf uur vanochtend ging slapen dus die komt nu een beetje in ons ritme.
Maar of Hummie ons alles laat zien?? We hadden net streamlock.
Dit mag op het plasmascherm in het huis getoond wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit samen met mijn vriendin uitgaan, dat vink nou echt helemaal niks.
Ik bedoel eik ook meer een kater van het bekken met Saab.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:41 schreef Addi het volgende:
[..]
Janine heeft volgens haarzelf geen kater en was ook niet dronken,heeft juist iedereen beschermd en gered.
Want?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit mag op het plasmascherm in het huis getoond worden![]()
het is toch ook een auwkutquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef Addi het volgende:
Rik noemt E10 'kut'.
Ik vat 'm echt niet hoor?quote:
Ik denk dat Rik nu hij voelt dat hij wel geaccepteerd is bij iedereen nog weleens veel "losser" kan worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef Addi het volgende:
Rik noemt E10 'kut'.
Uhuh.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:50 schreef n1ek het volgende:
Raki bedoelt Rik?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef arneaux het volgende:
Rik :"Ik zit gewoon uit jouw sjagbuil te draaien."
Etiënne :"Echtwaar?!"
Rik :"Ik maak t wel goed vannacht hoor...".
Vertel....quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:48 schreef arneaux het volgende:
t Is wel duidelijk waarom stream 1 en 2 gelocked waren..
Ik bedoelde t meer sarcastisch.quote:
Hopen dan maar dat ze net zo geil wordt als Marcia gisteren en desnoods maar op Legbert springt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:53 schreef n1ek het volgende:
Marlies heeft een shot genomen en moet dit even aan de andere groep melden, als een dolle
Die heeft het erg echt zwaar!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Egbert niet gewoon slapen?! Die gast is echt niks meer waard.
Waar Zwolle groot in is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef Addi het volgende:
E10 wil vannacht bij Rik slapen.
Eggie heeft de hele avond geslapen en komt er net uit,vandaar dat ie er zo rot uitziet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Egbert niet gewoon slapen?! Die gast is echt niks meer waard.
ws vanavond alquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:04 schreef ThaSandman het volgende:
Als Marcia uit het huis komt is die Floris spontaan weer aan de coke gegaan.
zeker na vanacht jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:04 schreef ThaSandman het volgende:
Als Marcia uit het huis komt is die Floris spontaan weer aan de coke gegaan.
Voor ons betekend dat als de drank goed inslaat bij Sabrina......quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
Als de drank weer verkeerd inslaat bij Sabrina kan t weer gezellig worden!
Al uren,die heeft al een hele fles wijn op.quote:
E10 denkt: eindelijk eens iemand die iets erotisch tegen me zegt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:08 schreef Addi het volgende:
Rik over E10; oh,kijk m'n schatje nou! (E10 brengt weer cocktails.)
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebbenquote:
laat ons toch even in de waanquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebben
Kijk, zo mag ik het graag horen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:10 schreef breege het volgende:
van mij mag het ook wel bij rik en e10 inslaan (goed of slecht maakt me niet uit)
* BONG4002 ook maar in die waan wil komenquote:
Jij gaat echt altijd van het positieve uit hehquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebben
wat is dat dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef ThaSandman het volgende:
Poppers, dat vond ik vroeger toch altijd zo lekker.
Ik ga uit van de realiteit zoals het isquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij gaat echt altijd van het positieve uit heh![]()
Partydrug.quote:
ze zijn zich aan het voorbereiden op een nacht vol wilde.... snurk..snurk...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef Kinga het volgende:
Zo, wat heb ik gemist, waarom zitten ze bij elkaar in de lounge?
ze zijn weer aan het dtinken hopelijk gaan ze weer feesten (ze hebben niks geleerd van gistren blijkbaar)quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef Kinga het volgende:
niks gemist hoor maar ik had in mijn glazenbol ze een seintje gegeven nu wakker worden wat kom thuis en wil leuke streams zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef Kinga het volgende:
Nichten oppepperquote:
Wat jij DENKT dat de realiteit isquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga uit van de realiteit zoals het is
Iedereen behalve Eggie en Sjaan was al de hele avond wakker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef latevogel het volgende:
[..]
niks gemist hoor maar ik had in mijn glazenbol ze een seintje gegeven nu wakker worden wat kom thuis en wil leuke streams zien![]()
en gelijk was het hoppa wakker iederen![]()
En Rik heeft natuurlijk onder de douche naar E10 gekeken en denkt: die kan ik makkelijk hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef Addi het volgende:
E10 bedankt Rik voor het complimentje over zijn indische uiterlijk.
Lieve Morwen, ik denk dat het niet veel meer gaat wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat jij DENKT dat de realiteit isJe speculeerd, beste Bong, dit kan best nog eens leuk gaan worden
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
En Rik heeft natuurlijk onder de douche naar E10 gekeken en denkt: die kan ik makkelijk hebben.![]()
Er zijn nog meer bijwerkingen schijnt, vandaar dat het nogal gewild in de homo scene is...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:19 schreef ThaSandman het volgende:
Poppers is een potje met vloeistof en als je daaraan ruikt krijg je een soort adrenalinekick. Je bent voor 1 minuut ongeveer helemaal van het padje. Volgens mij is het nu verboden
vreemede coctail dan in de vorm van een appeltjequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:20 schreef Bartoli het volgende:
Mo aan de cocktail kom op meer cocktails nu
Dat zeg ik enkele posts hierboven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:21 schreef breege het volgende:
[..]
Er zijn nog meer bijwerkingen schijnt, vandaar dat het nogal gewild in de homo scene is...
Heb ik gvd de streams uitgezet komt iedereen weer terug wakker *grmmmmbblllquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:20 schreef Bartoli het volgende:
Mo aan de cocktail kom op meer cocktails nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |