zeker na vanacht jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:04 schreef ThaSandman het volgende:
Als Marcia uit het huis komt is die Floris spontaan weer aan de coke gegaan.
Voor ons betekend dat als de drank goed inslaat bij Sabrina......quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
Als de drank weer verkeerd inslaat bij Sabrina kan t weer gezellig worden!
Al uren,die heeft al een hele fles wijn op.quote:
E10 denkt: eindelijk eens iemand die iets erotisch tegen me zegt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:08 schreef Addi het volgende:
Rik over E10; oh,kijk m'n schatje nou! (E10 brengt weer cocktails.)
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebbenquote:
laat ons toch even in de waanquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebben
Kijk, zo mag ik het graag horen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:10 schreef breege het volgende:
van mij mag het ook wel bij rik en e10 inslaan (goed of slecht maakt me niet uit)
* BONG4002 ook maar in die waan wil komenquote:
Jij gaat echt altijd van het positieve uit hehquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebben
wat is dat dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef ThaSandman het volgende:
Poppers, dat vond ik vroeger toch altijd zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |