Tijn was ook gisteren heel galant, ik vind hem een kanjer. Semih moet zijn BEK houden. Sowquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:34 schreef n1ek het volgende:
Semih heeft het echt helemaal af gedaan bij mij..
net ook zegt Mich dat Tijn wel wist dat Mo uit bad was maar er om heen draaide
Sem: "en dan noemt ie mij schijnheilig"
echt............ik hou me in
daar heeft hij vast ze vriendjes voor.... (ik heb het even helemaal gehad met semmih)quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vindt het eigenlijk ook wel bizar dat ze nooit samen uitgaan. Moet hij Micheline dan niet controleren wat ze allemaal doet ?
Ik zou ook nooit samen met mijn vriendin uitgaan, dat vink nou echt helemaal niks.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vindt het eigenlijk ook wel bizar dat ze nooit samen uitgaan. Moet hij Micheline dan niet controleren wat ze allemaal doet ?
Jeroen was met het avondeten wakker en at gewoon mee,Egbert was er ook bij maar kon niet eten en ging toen weer pitten,Jeroen bleef wakker en werd geknipt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Ik begreep dat b.v. Jeroen pas om elf uur vanochtend ging slapen dus die komt nu een beetje in ons ritme.
Maar of Hummie ons alles laat zien?? We hadden net streamlock.
Janine heeft volgens haarzelf geen kater en was ook niet dronken,heeft juist iedereen beschermd en gered.quote:
En het zit er dik in dat ie, als ie het huis niet uit hoeft, nog wel "geschoren" wordt door Rik ook.quote:
ik heb dat nog gezien jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Ik begreep dat b.v. Jeroen pas om elf uur vanochtend ging slapen dus die komt nu een beetje in ons ritme.
Maar of Hummie ons alles laat zien?? We hadden net streamlock.
Dit mag op het plasmascherm in het huis getoond wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit samen met mijn vriendin uitgaan, dat vink nou echt helemaal niks.
Ik bedoel eik ook meer een kater van het bekken met Saab.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:41 schreef Addi het volgende:
[..]
Janine heeft volgens haarzelf geen kater en was ook niet dronken,heeft juist iedereen beschermd en gered.
Want?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit mag op het plasmascherm in het huis getoond worden![]()
het is toch ook een auwkutquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef Addi het volgende:
Rik noemt E10 'kut'.
Ik vat 'm echt niet hoor?quote:
Ik denk dat Rik nu hij voelt dat hij wel geaccepteerd is bij iedereen nog weleens veel "losser" kan worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef Addi het volgende:
Rik noemt E10 'kut'.
Uhuh.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:50 schreef n1ek het volgende:
Raki bedoelt Rik?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef arneaux het volgende:
Rik :"Ik zit gewoon uit jouw sjagbuil te draaien."
Etiėnne :"Echtwaar?!"
Rik :"Ik maak t wel goed vannacht hoor...".
Vertel....quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:48 schreef arneaux het volgende:
t Is wel duidelijk waarom stream 1 en 2 gelocked waren..
Ik bedoelde t meer sarcastisch.quote:
Hopen dan maar dat ze net zo geil wordt als Marcia gisteren en desnoods maar op Legbert springt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:53 schreef n1ek het volgende:
Marlies heeft een shot genomen en moet dit even aan de andere groep melden, als een dolle
Die heeft het erg echt zwaar!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Egbert niet gewoon slapen?! Die gast is echt niks meer waard.
Waar Zwolle groot in is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef Addi het volgende:
E10 wil vannacht bij Rik slapen.
Eggie heeft de hele avond geslapen en komt er net uit,vandaar dat ie er zo rot uitziet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef arneaux het volgende:
Waarom gaat Egbert niet gewoon slapen?! Die gast is echt niks meer waard.
ws vanavond alquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:04 schreef ThaSandman het volgende:
Als Marcia uit het huis komt is die Floris spontaan weer aan de coke gegaan.
zeker na vanacht jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:04 schreef ThaSandman het volgende:
Als Marcia uit het huis komt is die Floris spontaan weer aan de coke gegaan.
Voor ons betekend dat als de drank goed inslaat bij Sabrina......quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
Als de drank weer verkeerd inslaat bij Sabrina kan t weer gezellig worden!
Al uren,die heeft al een hele fles wijn op.quote:
E10 denkt: eindelijk eens iemand die iets erotisch tegen me zegt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:08 schreef Addi het volgende:
Rik over E10; oh,kijk m'n schatje nou! (E10 brengt weer cocktails.)
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebbenquote:
laat ons toch even in de waanquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebben
Kijk, zo mag ik het graag horen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:10 schreef breege het volgende:
van mij mag het ook wel bij rik en e10 inslaan (goed of slecht maakt me niet uit)
* BONG4002 ook maar in die waan wil komenquote:
Jij gaat echt altijd van het positieve uit hehquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet allemaal, en het slaat lang zo hard niet in omdat ze nogal gezopen hebben de vorige nacht dus veel effect zal het niet hebben
wat is dat dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef ThaSandman het volgende:
Poppers, dat vond ik vroeger toch altijd zo lekker.
Ik ga uit van de realiteit zoals het isquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij gaat echt altijd van het positieve uit heh![]()
Partydrug.quote:
ze zijn zich aan het voorbereiden op een nacht vol wilde.... snurk..snurk...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef Kinga het volgende:
Zo, wat heb ik gemist, waarom zitten ze bij elkaar in de lounge?
ze zijn weer aan het dtinken hopelijk gaan ze weer feesten (ze hebben niks geleerd van gistren blijkbaar)quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef Kinga het volgende:
niks gemist hoor maar ik had in mijn glazenbol ze een seintje gegeven nu wakker worden wat kom thuis en wil leuke streams zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef Kinga het volgende:
Nichten oppepperquote:
Wat jij DENKT dat de realiteit isquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga uit van de realiteit zoals het is
Iedereen behalve Eggie en Sjaan was al de hele avond wakker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef latevogel het volgende:
[..]
niks gemist hoor maar ik had in mijn glazenbol ze een seintje gegeven nu wakker worden wat kom thuis en wil leuke streams zien![]()
en gelijk was het hoppa wakker iederen![]()
En Rik heeft natuurlijk onder de douche naar E10 gekeken en denkt: die kan ik makkelijk hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef Addi het volgende:
E10 bedankt Rik voor het complimentje over zijn indische uiterlijk.
Lieve Morwen, ik denk dat het niet veel meer gaat wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat jij DENKT dat de realiteit isJe speculeerd, beste Bong, dit kan best nog eens leuk gaan worden
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
En Rik heeft natuurlijk onder de douche naar E10 gekeken en denkt: die kan ik makkelijk hebben.![]()
Er zijn nog meer bijwerkingen schijnt, vandaar dat het nogal gewild in de homo scene is...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:19 schreef ThaSandman het volgende:
Poppers is een potje met vloeistof en als je daaraan ruikt krijg je een soort adrenalinekick. Je bent voor 1 minuut ongeveer helemaal van het padje. Volgens mij is het nu verboden
vreemede coctail dan in de vorm van een appeltjequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:20 schreef Bartoli het volgende:
Mo aan de cocktail kom op meer cocktails nu
Dat zeg ik enkele posts hierboven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:21 schreef breege het volgende:
[..]
Er zijn nog meer bijwerkingen schijnt, vandaar dat het nogal gewild in de homo scene is...
Heb ik gvd de streams uitgezet komt iedereen weer terug wakker *grmmmmbblllquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:20 schreef Bartoli het volgende:
Mo aan de cocktail kom op meer cocktails nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |