MN watjes vrienden zijn blij met mn extra infoquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.![]()
Kan het niet meer aanhoren en ontopic blijven, trusten lieve mensen!
Of hebben geen Inetquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.![]()
Kan het niet meer aanhoren en ontopic blijven, trusten lieve mensen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was zo klaar maar heb alleen de laatste doorgelezen. Viel me alles mee eigenlijk, leuke jongen die Floris lijkt mij wat ik zo las ervan. Heel redelijk op een gegeven moment![]()
Of win een etentje met Hummiequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
"De gang", ontdek alle verschillen op streams 1 en 2. Ga nu kijken en sms je bevindingen naar 1010 en win een TomTom navigatiesysteem om wel spannende streams te kunnen volgen![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
"De gang", ontdek alle verschillen op streams 1 en 2. Ga nu kijken en sms je bevindingen naar 1010 en win een TomTom navigatiesysteem om wel spannende streams te kunnen volgen![]()
Jeetje, das snelquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef ruby het volgende:
Semih is er achtergekomen dat hij een controlefreak is.
Zit niet te zeikenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]!
Lees je mail mafkikker![]()
volgens mij ging het over de COS hier hoor, maar goed
Ik zag Etiënne net voorbij lopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef ThaSandman het volgende:
Is het zo saai in het huis dat ze maar 2 streams op de gang zetten of ligt iedereen al in bed
Klopt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
Maar als ik t goed begrijp zijn Tijn en Monique ook nog wakker, liggen die samen in bad, maar krijgen wij een gang te zien?
Dan neemt ie toch wat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb net even wat gelezen van Floris, die gozer is echt stront jaloers.
Ja zo voelt het!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:09 schreef arneaux het volgende:
Dit is echt wel extreem heel erg slecht hoor. t Is net alsof de bewoners aan avondje vrij krijgen na het feest van gisteren.
Gang is censuur (staat al een tijdje zo)quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
Maar als ik t goed begrijp zijn Tijn en Monique ook nog wakker, liggen die samen in bad, maar krijgen wij een gang te zien?
Jepquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:10 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft DGK ook een forum als deze?
PC Eend is gebannedquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan neemt ie toch wat.![]()
Zwak bezette nachtploeg. Geen Henk, die is naar de camping. Ls, PcEend en Peter nog niet gezien. En veel "overlopers" naar DGK.![]()
Streamlock op S1+2quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:12 schreef Kaleddis het volgende:
'T is gewoon bizar, zag net E10, Jeroen en Sa door beeld lopen, maar die zijn verder nergens meer te spotten![]()
Zou er nog maar 1 cameraman in huis zijn ofzo ? Alle andere hebben vrijaf gekregen na de intensieve vrijdagavond-shift ?
Ik zou het niet weten. Maar het lijkt mij beter dat iedereen of dit of dat doet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:10 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft DGK ook een forum als deze?
That means, bezoek van Rob ? Of z'n vrouw nu eindelijk uit bad wil komen ?quote:
Ik heb het al gevonden. Een heel subforum ala deze. Als die streams net zo saai zijn als deze kunnen ze die 2 fora beter samenvoegen.quote:
Huh?? Waarom?quote:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Huh?? Waarom?![]()
Toen ik om 05.30 ging slapen postte hij nog.
Is van dezelfde club met dezelfde censuur: ook vaak vier streams met NIKSquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar het lijkt mij beter dat iedereen of dit of dat doet.
Straks gaan de verhalen van beide producties hier doorelkaar lopen en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Ik blijf bij BB en zal bij hoge (ranzige) uitzondering daar eens gaan kijken.![]()
Maar ja. Als Talpa ons nu weer dit voorschoteld.![]()
Waar, waar, waar. Eggiequote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef arneaux het volgende:
Egbert ook nog wakker.
Stond net iets de keuken te vogelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar, waar, waar. Eggie![]()
Ik zie hem al![]()
Je kan altijd even spieken in DGKquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen en ben ook niet moe. Maarja, dit is ook echt zaaddodend. Ik verlang onderhand na een Etiënne die Sabrina betast.
Ik weiger pertinent zo een debiel programma te kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan altijd even spieken in DGKDaar is het iig boeiender omdat er geen locks zijn
Het vogelen bij BB mogen wij niet zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stond net iets de keuken te vogelen.
En HiDiHo en Roel ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Kweenie, soms hebben de mods t op de heupen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
En HiDiHo en Roel ook!![]()
Ben zeker te vroeg naar bed gegaan.![]()
Een droge plasser is best irritant hoor......quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
Van Marlies krijg ik dus echt een droge plasserJa, ja, ja, ja...........jaaaaaaaaaaa
![]()
Eh? Welke streams kijk jij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Ik hoor op de achtergrond allerlei harde schreeuwgeluiden. Het feestje is dus duidelijk gecensureerd![]()
Nu is de lock weg, maar denk dat we wel wat hebben gemist helaasquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Ik hoor op de achtergrond allerlei harde schreeuwgeluiden. Het feestje is dus duidelijk gecensureerd![]()
Waar hebben ze lopen kloten dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
En HiDiHo en Roel ook!![]()
Ben zeker te vroeg naar bed gegaan.![]()
Jepquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe komen ze toch altijd zo snel aan die nieuwe batterijen ? Worden die ergens door een luikje geschoven ofzo![]()
Zolang ze niet een DGK SC openen ben ik allang blij ik blijf lekker hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden. Een heel subforum ala deze. Als die streams net zo saai zijn als deze kunnen ze die 2 fora beter samenvoegen.
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe komen ze toch altijd zo snel aan die nieuwe batterijen ? Worden die ergens door een luikje geschoven ofzo![]()
Dezelfde als jijquote:
Ja er komt een hand tevoorschijn die ze aangeeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Dacht me te herinneren dat ze ze vorig jaar in het washok moesten ophalen.quote:
'k Zal eens oplettenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja er komt een hand tevoorschijn die ze aangeeft.![]()
Dat weet ik dus niet en ook niet wat. In het bantopic staat wegens teveel of topic.quote:
Yep was teveel offtopic en dat is dit ook, dus doe ik nu weer even..........quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet en ook niet wat. In het bantopic staat wegens teveel of topic.
Maar ja, dit is ook weer of topic.![]()
Er werd net al gezegd dat iedereen wakker is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:29 schreef ThaSandman het volgende:
Er zijn dus nog meer bewoners wakker en wij kunnen naar een lege gang kijken (net dan).
alleen micheline mag niet flirten toch ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
FLIRT op Semmih z'n TSHIRT. Waarom loopt hij reclame te maken voor zijn taboe?
FLIRT is de naam van bekende clubfeesten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
FLIRT op Semmih z'n TSHIRT. Waarom loopt hij reclame te maken voor zijn taboe?
yesquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:34 schreef breege het volgende:
[..]
alleen micheline mag niet flirten toch ?
Ja. Ik begreep dat b.v. Jeroen pas om elf uur vanochtend ging slapen dus die komt nu een beetje in ons ritme.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef latevogel het volgende:
is toch wel leuk ,ik kom thuis van werken en iedereen is weer wakker in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |