MN watjes vrienden zijn blij met mn extra infoquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.![]()
Kan het niet meer aanhoren en ontopic blijven, trusten lieve mensen!
Of hebben geen Inetquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.![]()
Kan het niet meer aanhoren en ontopic blijven, trusten lieve mensen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was zo klaar maar heb alleen de laatste doorgelezen. Viel me alles mee eigenlijk, leuke jongen die Floris lijkt mij wat ik zo las ervan. Heel redelijk op een gegeven moment![]()
Of win een etentje met Hummiequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
"De gang", ontdek alle verschillen op streams 1 en 2. Ga nu kijken en sms je bevindingen naar 1010 en win een TomTom navigatiesysteem om wel spannende streams te kunnen volgen![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
"De gang", ontdek alle verschillen op streams 1 en 2. Ga nu kijken en sms je bevindingen naar 1010 en win een TomTom navigatiesysteem om wel spannende streams te kunnen volgen![]()
Jeetje, das snelquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef ruby het volgende:
Semih is er achtergekomen dat hij een controlefreak is.
Zit niet te zeikenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]!
Lees je mail mafkikker![]()
volgens mij ging het over de COS hier hoor, maar goed
Ik zag Etiënne net voorbij lopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef ThaSandman het volgende:
Is het zo saai in het huis dat ze maar 2 streams op de gang zetten of ligt iedereen al in bed
Klopt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
Maar als ik t goed begrijp zijn Tijn en Monique ook nog wakker, liggen die samen in bad, maar krijgen wij een gang te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |