Lekker onder het genot van een natje en een droogje eindelijk eens "het feest" ervoor gaan evalueren....quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
Sabje gaat de drank aanbreken en de hapjesGo Sab
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Heb me flink aan haar geërgerd maar ben nu weer helemaal fan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Nee, niet mee wonen maar het zou leuk zijn als je haar zou kunnen huren voor een feestje ofzo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral om naar te kijken, ik zou er niet mee samen kunnen wonen
![]()
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef Morwen het volgende:
Tijn gaat bij de "stemmetjes" zittenIk zou toch echt bij de borrelgroep gaan zitten
![]()
Dan is Marcia vlot vrijgezel... doen we maar niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Semih gaat daar echt niet bijzitten, die zit nu waarschijnlijk te bedenken hoe hij Mich weg kan lokken uit dat Soddom en Gomorra groepjequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo weg
Ik ben nog hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Morwen het volgende:
Zit iedereen op VOL te lurken? Ik voel me net Hilde nu![]()
Ik ga maar ff kijken daar, moet toch op de hoogte blijvenquote:
vol is volquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar waar moet ik lurken? Wat is vol?
http://www.v-o-l.nlquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar waar moet ik lurken? Wat is vol?
Dat dacht ik net ook al. Monique gaat het nog zwaar krijgen, Rob en Tijn ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het donker bruin vermoeden dat Rob weer heeft geklaagd. En geeist heef dat die twee niet meer in bepaalde omstandigheden samen in beeld mogen worden gebracht.
Je kan altijd even streamhoppen naar DGKquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef ruby het volgende:
Ja, zet de streams maar op de borrelgroep. Dit slaat kant noch wal momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |