Lekker onder het genot van een natje en een droogje eindelijk eens "het feest" ervoor gaan evalueren....quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
Sabje gaat de drank aanbreken en de hapjesGo Sab
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Heb me flink aan haar geėrgerd maar ben nu weer helemaal fan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Nee, niet mee wonen maar het zou leuk zijn als je haar zou kunnen huren voor een feestje ofzo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral om naar te kijken, ik zou er niet mee samen kunnen wonen
![]()
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef Morwen het volgende:
Tijn gaat bij de "stemmetjes" zittenIk zou toch echt bij de borrelgroep gaan zitten
![]()
Dan is Marcia vlot vrijgezel... doen we maar niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Semih gaat daar echt niet bijzitten, die zit nu waarschijnlijk te bedenken hoe hij Mich weg kan lokken uit dat Soddom en Gomorra groepjequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo weg
Ik ben nog hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Morwen het volgende:
Zit iedereen op VOL te lurken? Ik voel me net Hilde nu![]()
Ik ga maar ff kijken daar, moet toch op de hoogte blijvenquote:
vol is volquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar waar moet ik lurken? Wat is vol?
http://www.v-o-l.nlquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar waar moet ik lurken? Wat is vol?
Dat dacht ik net ook al. Monique gaat het nog zwaar krijgen, Rob en Tijn ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het donker bruin vermoeden dat Rob weer heeft geklaagd. En geeist heef dat die twee niet meer in bepaalde omstandigheden samen in beeld mogen worden gebracht.
Je kan altijd even streamhoppen naar DGKquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef ruby het volgende:
Ja, zet de streams maar op de borrelgroep. Dit slaat kant noch wal momenteel.
Ik zou t zoooo ontzettend kansloos vinden als dat zo is. Je weet toch onder welke voorwaarden je het huis ingaat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al. Monique gaat het nog zwaar krijgen, Rob en Tijn ook.
Denk dat dat sinds alle shit de deal was met Talpaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het donker bruin vermoeden dat Rob weer heeft geklaagd. En geeist heef dat die twee niet meer in bepaalde omstandigheden samen in beeld mogen worden gebracht.
Hij koppelt meerdere dingen aan een relatie, tja dat kan, maar zo werkt het niet. 'Ik wil geen ruzie over geld.'quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef ruby het volgende:
Daar komt Semih weer met z'n voorwaarden.
Ja, dat is een optie inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan altijd even streamhoppen naar DGK
Nou dat hebben we afgelopen nacht wel gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk dat dat sinds alle shit de deal was met Talpa
Heb echt veel gemistquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou dat hebben we afgelopen nacht wel gezien.![]()
Ik kan me toch slecht indenken dat Hummie zich zo'n deal laat opleggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij kan zoveel willen ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij koppelt meerdere dingen aan een relatie, tja dat kan, maar zo werkt het niet. 'Ik wil geen ruzie over geld.'
Alsof je dat in de hand hebt...
Ik wel hoor: de zusjes zijn kijkcijfersquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:36 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ik kan me toch slecht indenken dat Hummie zich zo'n deal laat opleggen
Ik heb vanavond alle COS delen vanaf gisteravond 23.30 uur bijgelezen.quote:
Ik heb ze al uren uit staan ( na het nieuwe Jeroen kapsel)quote:
Vind ik ook. Als BB alleen maar beelden gaat censureren dan schiet het het niet op natuurlijk. Dan slaat het hele idee achter BB nergens op.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou t zoooo ontzettend kansloos vinden als dat zo is. Je weet toch onder welke voorwaarden je het huis ingaat.
Ik ook bijna alles, maar weet nog steeds niet wat er met die 2 ( T en M) is gebeurdquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb vanavond alle COS delen vanaf gisteravond 23.30 uur bijgelezen.![]()
Dat waren volgens mij best veel delen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ben je wel even mee bezig geweest danquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand weet ook iets zéker, maar Mo was erg lichamelijk richting Tijn, volgens mij intiemer dan ff een potje zoenen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook bijna alles, maar weet nog steeds niet wat er met die 2 ( T en M) is gebeurd
Fanatiekquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn eigen leven is saaier dan BBquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben je wel even mee bezig geweest dan![]()
Dus ze hebben gezoend ????????quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand weet ook iets zéker, maar Mo was erg lichamelijk richting Tijn, volgens mij intiemer dan ff een potje zoenen...
Bah wat een boring gesprekken, ik wil Sabrina!![]()
Die klote BB-bazen maken het saai. Er gebeurd van alles, maar dat bewaren ze voor de betaalvideo's en de uitzendingen. Dat gelul van "zie het live op internet 24/7 op vier streams" is iets waar ik me al jaren aan erger. Altijd twee streams op dezelfde scene en altijd censuur om redenen waar wij alleen maar naar kunnen gissen.quote:
Dat lijkt wel een quote van Hildequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:43 schreef ruby het volgende:
Ik val bijna flauw van ellende.
Zo begin ik me ook te voelen als de streams niet snel veranderen van locatie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een quote van Hilde![]()
Zonder jullie keek ik geen eens ( is mn eerste jaar hier)quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef CartWOman het volgende:
Lichtelijk koppijn heb ik wel, ja.![]()
Maar heb zo moeten lachen, vooral om de reacties hier.![]()
Blijkbaar niet, gisternacht waren ze behoorlijk elkaar aan het opgeilen en ophitsen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is niet echt zo, ik gebruik die video's en je ziet niet meer dan op de streamsquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die klote BB-bazen maken het saai. Er gebeurd van alles, maar dat bewaren ze voor de betaalvideo's en de uitzendingen. Dat gelul van "zie het live op internet 24/7 op vier streams" is iets waar ik me al jaren aan erger. Altijd twee streams op dezelfde scene en altijd censuur om redenen waar wij alleen maar naar kunnen gissen.
Op een cap léek het zo, ik denk van niet, onze mede COS-ers ook niet.quote:
En hij is er wel elke live uitzending bij toch ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gisternacht waren ze behoorlijk elkaar aan het opgeilen en ophitsen.
Monique vroeg een aantal keer of Tijn haar niet even kon bevredigen.
Dus van een afspraak is geen sprake, anders had BB het gsternacht ook niet mogen uitzenden.
Ik denk dat Rob vandaag weer is geweest en nu geeist heeft dat er censuur komt, en dat BB niks gezegd heeft tegen Monique om haar niet weer van streek te maken. Gisternacht gingen Tijn en Monique echt flink te keer in het zwembad en ligbad.
Bedankt, ik zat er aan te denken om in die Talpa-val te trappen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is niet echt zo, ik gebruik die video's en je ziet niet meer dan op de streams
Als nieuwe gast in het BB huis of in DGKquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:48 schreef ruby het volgende:
Kunnen ze Rob niet opsluiten?
Gezellig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zonder jullie keek ik geen eens ( is mn eerste jaar hier)
Met been of zonder been?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:48 schreef ruby het volgende:
Kunnen ze Rob niet opsluiten?
Gewoon achter slot en grendel. Deze man is levensgevaarlijk voor ons BB-plezier.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als nieuwe gast in het BB huis of in DGK![]()
Dank jequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gezellig.Is ieder jaar weer leuk hier.
![]()
God wat een zwaarmoedig figuur die Semih, die denkt over įlles zo diep na, dan KUN je toch ook geen plezier hebben in je leven en relatie?
Ik was al gillend gek geworden.![]()
Ik was zo klaar maar heb alleen de laatste doorgelezen. Viel me alles mee eigenlijk, leuke jongen die Floris lijkt mij wat ik zo las ervan. Heel redelijk op een gegeven momentquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben je wel even mee bezig geweest dan![]()
Maakt niet uit, als ie maar wegblijft met z'n eisen.quote:
Je zou er maar mee samenwonenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Gewoon achter slot en grendel. Deze man is levensgevaarlijk voor ons BB-plezier.![]()
De echte BB-kenners zitten hier, de TV kijkers zijn watjes.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ik merk nu pas wat ontzettend een verschil het is met de streams en de uitzendingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |