Euhhquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:40 schreef Q. het volgende:
[..]
HEB IK EEN HAKENKRUIS OP MIJN VOORHOOFD STAAN?
En mij vooral natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en ik vjnd jullie allemaal heul lief
Ik heb jou ook gemietzonderhuilpi;(quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niks mis met de FP
Ik heb je gemeeet
Owja, dat was voor de bovenste regelquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemietzonderhuilpi;(.
Ik weet het!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en ik vjnd jullie allemaal heul lief
Jeejquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owja, dat was voor de bovenste regel
Maaaar deees is wel goed
zou je die liever in het foto topic plaatsen danquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP voor de foto's
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou je die liever in het foto topic plaatsen dan![]()
ja, ik denk, ik zeg het ffquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is misschien handig
![]()
Baggert Meet 29/30Sept - FOTOSquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP voor de foto's
Danku zeer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Baggert Meet 29/30Sept - FOTOS
_mimic kneep in je kont hoorde ik netquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:00 schreef moemoe het volgende:
Ja hoi!
Hey je bent thuisquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:00 schreef moemoe het volgende:
Ja hoi!
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
_mimic kneep in je kont hoorde ik net
Je ondertitelquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:00 schreef _mimic het volgende:
kom eens door met die kwijlfoto van me waar ik met yvonne op sta?
quote:Inlikker veur dummies
MOEMOEquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:00 schreef moemoe het volgende:
Ja hoi!
Het was dat mimicje lief is, want andersquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
even checken tochquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het was dat mimicje lief is, want anders![]()
.
Hobsiequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
MOEMOE![]()
( ik moest trein halen kon je niet gedag zeggen)
JIJ ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hobsie
Precies zoals op 't forum.
Volgens mij was het wat andersquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:03 schreef Herald het volgende:
volgens mij heb ik een koortslip opgelopen, zeker uit een vies glas gedronken
Ik was die enequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
Ik was Nanquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
Ik was die ene lelijkequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
ik was die ene jongen met een blauw t-shirtquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
Iets met een tongquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij was het wat anders
ik ben die ene van dat topic reportquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
Je hebt best wel dikke tettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef purplerose het volgende:
en ik was blijkbaar die met een hoedje
Ik was er onder een kloonquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:11 schreef _mimic het volgende:
[..]
Nee volgende week vrijdag, speciaal voor jou alleen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef purplerose het volgende:
en ik was blijkbaar die met een hoedje
homo's!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:11 schreef _mimic het volgende:
[..]
Nee volgende week vrijdag, speciaal voor jou alleen
quote:
Slaap zachtquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
Weltrusten allen![]()
![]()
![]()
+overvloed aan andere smileys ofzoo.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
Weltrusten allen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef NanKing het volgende:
Weltrusten allen![]()
![]()
![]()
Moemoe heeft geen kont!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
SANCTAsimplicissimus SANCTAsimplicissimus ! 1quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:14 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Moemoe heeft geen kont!
Moemoe is een Dame!
Was jij der ook ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef Janetje het volgende:
Ik was die nepgothic.
Oh! Met die hippe schoenen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef Janetje het volgende:
Ik was die nepgothic.
Ja die ja..quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh! Met die hippe schoenen?
Ze ruiken wel!quote:
*Tegen achterkant hoofd slaat.quote:
*schopt kamer uit*quote:
*Op station slapen gaat.quote:
*ver lopen isquote:
Hoiquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:21 schreef mcDavid het volgende:
*meldt
Dank, jij ookquote:
Schatjequote:
Ik mag jou ook hoor Steijntje.quote:
Oh, neem je dan gelijk even de afwas mee?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen.
Ik neem die mee als aandenken.
Nee daar denk je zelf maar aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, neem je dan gelijk even de afwas mee?
----------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee daar denk je zelf maar aan.
Nou post die foto's eens, hup.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:44 schreef mcDavid het volgende:
De vuile was had ik al mee!
geheel onnodig welliswaar, aangezien ik toch weer terug naar delft ging, maar toch!
ééntje mag je er al zoeken!quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou post die foto's eens, hup.
Behalve die waar ik op sta.
kga werkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik gaq slapen
Ja en wat heeft dat precies met de meet te maken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:17 schreef Tha_wrecka het volgende:
ff tussen haakjes, wordt schijtziek van die Marianne Vos aandacht, wereldkampioen wielrennen blabla, is een vriendin van mijn zusje en dat ze uit hetzelfde dorp komt is wel leuk enzo, maar ondertussen kan ik mijn auto niet voor de deur parkeren omdat al dat teringvolk de auto neerzet omdat ik 500 meter van stadhuis woon!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest dus werken vanavond, compleet gemist dat deze hele meet was. Kom je op je werk, wil je achter de bar gaan staan, zie je opeens Q. staan.
* AudreyHepburn heeft zich dus de ganze Piekendisco af staan vragen welke fokkers ze nu weer aan de bar had staan.
Tot nu toe heb ik mimic_, Dribbel_ en pcfreak herkend..
Ik herkende je met terugwerkende kracht net van een foto op het forum. De rest ook, behalve Q. en Christine, maar die wonen dan ook in Utrecht.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:14 schreef pc-fr34k het volgende:
En als je me herkende had je wel mogen zeggen dat je ook van fok bent.
Je bedoelt donker haar toch? Dan weet ik wel wie je bent ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik herkende je met terugwerkende kracht net van een foto op het forum. De rest ook, behalve Q. en Christine, maar die wonen dan ook in Utrecht.
En ik was het donkere barmeisje.
Nee idd, donker haar. En het eerste wat je bij mij bestelde om een uur of 12 was een Jack Daniels.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bedoelt donker haar toch? Dan weet ik wel wie je bent ja.
Jij zo van " Hè? Q die buiten komt? Hier is iets mis!"quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest dus werken vanavond, compleet gemist dat deze hele meet was. Kom je op je werk, wil je achter de bar gaan staan, zie je opeens Q. staan.
Je weet Yvonne niet te herkennen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn heeft zich dus de ganze Piekendisco af staan vragen welke fokkers ze nu weer aan de bar had staan.
Tot nu toe heb ik mimic_, Dribbel_ en pcfreak herkend..
Die was niet in Tivoli.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet Yvonne niet te herkennen?
Ik was ook knetter zat trouwensquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, goedemorgen![]()
Half 10 was ik thuis met een ongelofelijk brakke kop![]()
Ik werd zomaar Tivoli uitgedonderd door zo'n security mannetje2x zelfs
Wat sta ik er heerlijk charmant op!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
http://baggermeet.fotosoep.com/thumbnails.php?album=1&page=1
Gemaakt door Sharky.
Oh, had ik al gezegd dat ik jullie allemaal liev vind?
en je had een speldje met kersjes ofzo in je haarquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee idd, donker haar. En het eerste wat je bij mij bestelde om een uur of 12 was een Jack Daniels..
Tof leuke foto's!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
http://baggermeet.fotosoep.com/thumbnails.php?album=1&page=1
Gemaakt door Sharky.
Oh, had ik al gezegd dat ik jullie allemaal liev vind?
Ik was geil.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
aangenaamquote:
Maar je had je pakje niet aanquote:
ik heb ook geen idee wie wie isquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:30 schreef oshiro het volgende:
Van een hoop mensen weet ik nog steeds niet wie ze zijn trouwens. Maar van een hoop ook wel (hoi moemoe)
*fobo checkt*quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wie wie is
je hebt 4x mijn hand geschudquote:
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaanquote:
Mij herkende je meteenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaan
En nu weet ik nog niet wie wie is
Hoi ik ben nieuwquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaan
En nu weet ik nog niet wie wie is
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloegquote:
Jij was stil, met je zwembandjesquote:
Precies, een heer die het snaptquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:14 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Moemoe heeft geen kont!
Moemoe is een Dame!
Wat heb jij leuke krulletjes! Echt zo'n stoere motor hunkquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:30 schreef oshiro het volgende:
Van een hoop mensen weet ik nog steeds niet wie ze zijn trouwens. Maar van een hoop ook wel (hoi moemoe)
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat heb jij leuke krulletjes! Echt zo'n stoere motor hunk.
Whehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Moest je maar niet tegen mijn sigaret proberen op te rijden.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloeg
Hoiquote:
Zonde, looks goodquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
ik heb een beetje een hekel aan die krullen
Ja klopt, wilde geen risico's nemen de trein. De trein rijdt dan wel zowat de hele nacht naar Rotterdam, maar naar Zwijndrecht maar tot half 1 ofzo. Daarom waren we er vroeg om om 10 uur weg te gaan.quote:
Volgens mij heb ik van iemand anders z'n bloes van brandvlekken voorzienquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Quara het volgende:
[..]
WheheheNu heb ik wel een aandenken van jou
Wat nou laatste trein. Eerste trein, that's the spiritquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:47 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ja klopt, wilde geen risico's nemen de trein. De trein rijdt dan wel zowat de hele nacht naar Rotterdam, maar naar Zwijndrecht maar tot half 1 ofzo. Daarom waren we er vroeg om om 10 uur weg te gaan.
We vonden het iig gezellig, aardige gasten!
Jup, sterker nog, bij iemand kunnen slapen denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat nou laatste trein. Eerste trein, that's the spirit![]()
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, sterker nog, bij iemand kunnen slapen denk ik.
Moest alleen s'ochtends weer werken
Ben idd echt bij lange na niet iemand tehen gekomen die ik ook maar enigzins niet mochtquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:58 schreef renz0r het volgende:
Mensen waarmee ik heb gesproken (van 1 sec tot lang
Memento, Herald, Oshiro, snowdogg, Moemoe, McDavid, Quara, Ikwilookwatzeggen,Lizzle, Mei_Stiertje, Chowi en nog een paar die ik vergeten ben
Allemaal aardige mensjes
Je kan moeilijk effe 56 man langs gaan en bij sommige voelde ik ook niet de behoefte om ff bij te staan, omdat ik die toch niet kende of dat ze al andere dingen deden. Vond het mooi zo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ben idd echt bij lange na niet iemand tehen gekomen die ik ook maar enigzins niet mocht
Maar er was bier, dus zie ondertitel
tegen de niet doorgestreepte mensen heb ik iets gezegd/voorgesteld/hand gegevenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:24 schreef moemoe het volgende:
1. moemoe
2. pussydeluxe
3.remlof
4.paultjuhhh
5.ratelslangetje
6.mei-stiertje wel gezien
7.Fraubitch
8.Biogarde
9.TrenTs
10.ikwilookwatzeggen
11.Dark_Angelus
12.Nanking
13.purplerose
14.Christine
15.Dribbel_
16.Shark.Bait wel gezien
17.Stofje
18.guitarist.nl
19.the_witch
20.Dr_Flash
21.Nosh!
22.Peleetje
23.Memento-Mori
24.RealZeus wel gezien
25.Mcdavid
26.Quara
27.MissHobje
28.Lisszle wel gezien
29.pc-fr34k
30.SANCTAsimplicissimus
31._mimic
32.HeatWave
33.Chowi
34.Remco2002 volgens mij ook gezien
35.Nolius
36.ChrisJX
37.Martijn_AR
38.SnowDoggg
39._Xbox_Master_
40.longinus
41.Oshiro
42.Janetje
43.Renzor
44.Amigoow
45.Q. wel gezien
46.Bendeleider
47.Doubledildo wel gezien
48.yvonne
49.Scorp[AM]
50.Re
51.MissBliss wel gezien
52.Herald
53.Sebasser
54.iteejer
55. roooosje
56.AudreyHepburn (ook al had ze het zelf niet door)
Moet The_witch jou wat vertellen??quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:03 schreef Herald het volgende:
volgens mij heb ik een koortslip opgelopen, zeker uit een vies glas gedronken
ik rijd wel mee met je danquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).
Bus parkeren, flink zuipen, en dan roes uitslapen in die bus
Doe als ik, ga in Utrecht wonen zodat je op de fiets naar alle meetings kan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).
Bus parkeren, flink zuipen, en dan roes uitslapen in die bus
Dat is volgens mij wel gelukt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloeg
Ik blijf vanavond maar eens van het bier afquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:08 schreef HeatWave het volgende:
vanavond maar weer eens met non-fokkers zuipen.
Bier helpt toch tegen de kater.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond maar eens van het bier af
De koppijn is al verdwenenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bier helpt toch tegen de kater.![]()
Sjit man, jou statusquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben ook weer wakker![]()
Het was echt een verschrikkelijk toffe meet
Leuke mensen allemaal![]()
Als ik de verhalen zo hoor moet jij hier even posten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De koppijn is al verdwenenNergens last van nu.
Je herkende mij niet. Spammert.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen nog dat yvonne in mijn tieten kneep. En toen ik terug wou knijpen kreeg ik een ros voor me harses
Rosjequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen nog dat yvonne in mijn tieten kneep. En toen ik terug wou knijpen kreeg ik een ros voor me harses
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadquote:
hmm, daar ga ik straks eventjes een paar verhaaltjes postenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo hoor moet jij hier even posten.![]()
Jij zag er echt heel slecht uit vlak voordat je naar huis gingquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadMaar goed, sorry
Ja, ik heb een half glas bier weer laten weghalen, en toen kwam iemand me een glas water brengen. Ik was nog net helder genoeg om te bedenken dat dat het moment was om af te nokkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jij zag er echt heel slecht uit vlak voordat je naar huis ging
Ik heb her en der al wat gelezen jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Niet dat ik in veel betere toestand was na Tivoli
Toen ik thuis kwam viel ik nog wel mee eigenlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb her en der al wat gelezen jaVond je moeder je lief vanochtend?
Ik had geen seconde langer moeten slapen neequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen was hij al naar Winterswijk geweest bedoel je?
Ik werd om half 8 wakker op het station, toen direct een trein gepakt en om kwart voor 10 liep ik door de achterdeur naar binnenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:44 schreef oshiro het volgende:
Goed dat je fatsoenlijk thuis bentHoelang heb je er over gedaan? Ik stapte m'n huis binnen om kwart voor 7
Q. heeft dan ook geen tieten en is niet echt vrouwelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadMaar goed, sorry
Ja, dan hoef je ook niet op veel aandacht te rekenen, da's duidelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Q. heeft dan ook geen tieten en is niet echt vrouwelijk.
Mij is anders verteld dat krullen mij wel zouden staan door iemand wiens mening ik wel meetelquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:52 schreef oshiro het volgende:
Ja. Ik ja. En ik haat mijn fcuking kapsel
* oshiro nu haar strak naar beneden heeft
Ervaringsdeskundige deelt u mede dat het een complete ramp is, zowel voor je uiterlijk als voor het doucheputjequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij is anders verteld dat krullen mij wel zouden staan door iemand wiens mening ik wel meetel.
Ik heb me er ook nooit aan gewaagd hoor. Ik heb redelijk krullend haar maar laat het nooit zolang worden dat het de kans krijg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige deelt u mede dat het een complete ramp is, zowel voor je uiterlijk als voor het doucheputje
Aangezien fobo nu down is heb ik ff geen kans om een foto erop te zetten waarop het zit zoals ik het nu heb
Arme Dribbel_, arme Paultjuhhquote:
we houden ook van jouquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:35 schreef oshiro het volgende:
Bij deze moet ik nog wat melden: Dr_ en FB: bedankt voor het wachten![]()
![]()
![]()
![]()
Paultjuhh sprong een meter de lucht is toen ie me zag, en jij hebt me overleefdquote:
YWquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was zooooooooooo nuchterthansk fraubitch en dribbel trouwens nog voor het meelopen naar de bushalte
Wie zegt dat ik het overleefd hebquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paultjuhh sprong een meter de lucht is toen ie me zag, en jij hebt me overleefd
Nog pijn in je kontje?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het overleefd heb![]()
Waarom sla jij dit gedeelte dan ocer:quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne overleven is een kweste van boos kijken, zeggen dat ze dr kop moet houden en dan braaf bier halen.
Zoiets hoorde ik ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar yv kwam je maandag nog naar FOK!radio?
Oh, waren julie er ook bijquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Quara het volgende:
xboxmaster (voor het uitspugen van de maaltijd), fraubitch, dribbel
[afbeelding]
*kuch*quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom sla jij dit gedeelte dan ocer:
boos kijken, zeggen dat ze dr kop moet houden
en ga je meteen bier halen?
Weet ikquote:
Tofquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oh, waren julie er ook bijIk ben toch niet lastig geweest ofzo, aangezien ik hier helemaal niks meer van weet
Het eerste wat ik me weer herinner nadat ik Tivoli uitgegooid was, is dat ik om half 8 wakker werd gemaakt door 2 politieagenten
![]()
En toen hing je broek op je enkels en had je 20 euro in je hand ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oh, waren julie er ook bijIk ben toch niet lastig geweest ofzo, aangezien ik hier helemaal niks meer van weet
Het eerste wat ik me weer herinner nadat ik Tivoli uitgegooid was, is dat ik om half 8 wakker werd gemaakt door 2 politieagenten
![]()
Whehehe die XBMquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zei ik alleen maar:quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
Dit deed ik 100% accuraat toen jij met Stofje bij de trap stond te praten hoor..
Korsakovv is vroeg dit jaar.
Nee die zat buiten ver wegquote:
Ch's.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooooooooh, wiens biertje heb ik gisteren gegapt?
Fb's foto's komen maandag welquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee die zat buiten ver weg
quote:
quote:
Frapant bedoel je denk, de alchohol is nog niet uit je brain blijkbaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, ik sta prapant op weinig foto's
Mooi is dat he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, ik sta prapant op weinig foto's
Ooooooooooh wat ergquote:
Krullen zullen je idd leuk staanquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me er ook nooit aan gewaagd hoor. Ik heb redelijk krullend haar maar laat het nooit zolang worden dat het de kans krijg.
Daar had ik het dus even over gisteren en ze zei dat het me opzich wel leuk zou staan.
*aan haar trekt*.
*haar laat groeien*quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
Krullen zullen je idd leuk staan![]()
Nah,quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Frapant bedoel je denk, de alchohol is nog niet uit je brain blijkbaar
die staat er wel ergens opquote:
I'll be therequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah,
Uurtje of 8 in de Black?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die staat er wel ergens opeerder ergens in dit (of die andere) topic.
Ik moet nog ff kijkenquote:
Ik niet, ik ben er gewoonquote:
pwnd!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja, ik heb mijn portemonee teruggevonden in mijn broekspijp.
Wanneer is de volgende meet?
Gelukkig !!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat hangt er vanaf welke datum je prikt en hoe vaak het verzet gaat worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zeg bij deze vast af om me later weer aan te melden enzo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we alvast een data prikken, kunnen we hem gelijk verzetten
Je zei komenquote:
Wat poesjedeluuks zegt: NEXT.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja wil je er nou één of meerdere prikken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we alvast een data prikken, kunnen we hem gelijk verzetten
*Fotoboek weer up is, en daad bij woord voegt*quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige deelt u mede dat het een complete ramp is, zowel voor je uiterlijk als voor het doucheputje
Aangezien fobo nu down is heb ik ff geen kans om een foto erop te zetten waarop het zit zoals ik het nu heb
Doe er gelijk maar een paarquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja wil je er nou één of meerdere prikken?
Hoi welkomquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
Damn ik ben zo brak als de tering en ik heb gister niet eens gedronken.
Ik kom trouwens net pas thuis.
Hoi.quote:
Dan ben je lang onderweg geweest.Was je de weg kwijt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
Aardige reis?quote:
Arm kindquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
Jaij mijn avond betalen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah,
Uurtje of 8 in de Black?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je lang onderweg geweest.Was je de weg kwijt?(knap,zonder drank en toch de weg kwijt.)
4 November.quote:
Mwah.. had net de bus gemist.quote:
let me think about it...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
let me think about it...
No.
Thought about it though.
Ik ben toch geen liefdadigheids instelling?quote:
Uhuh zeker en vast! Maar ik had het eigenlijk tegen DAquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen liefdadigheids instelling?.
Ik betaal alleen als ik daar ook een reden voor heb.
Dat zeggen ze allemaal jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uhuh zeker en vast! Maar ik had het eigenlijk tegen DA
Ja, ik quote DA toch niet jijquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal ja.
maar een biertje kan er wel van af als er mensen op komen dagen hoor, heb dit weekend 2 Apples en 1 PDA verpatst.
Whehehehe, we spreken binnenkort wel wat af als ik weer wat gespaard hebquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh, betalen enzo. Nah nee ben student enzo
Kom je bij mij eten? Ik ben alleen thuis en ik had je nog een hamburger beloofd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh, betalen enzo. Nah nee ben student enzo
Goed planquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten? Ik ben alleen thuis en ik had je nog een hamburger beloofd.
Ben onderwegquote:
oeh spareribsquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:41 schreef HeatWave het volgende:
Spareribs zitten in de oven.
Bodempje en gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |