kga werkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik gaq slapen
Ja en wat heeft dat precies met de meet te maken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:17 schreef Tha_wrecka het volgende:
ff tussen haakjes, wordt schijtziek van die Marianne Vos aandacht, wereldkampioen wielrennen blabla, is een vriendin van mijn zusje en dat ze uit hetzelfde dorp komt is wel leuk enzo, maar ondertussen kan ik mijn auto niet voor de deur parkeren omdat al dat teringvolk de auto neerzet omdat ik 500 meter van stadhuis woon!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest dus werken vanavond, compleet gemist dat deze hele meet was. Kom je op je werk, wil je achter de bar gaan staan, zie je opeens Q. staan.
* AudreyHepburn heeft zich dus de ganze Piekendisco af staan vragen welke fokkers ze nu weer aan de bar had staan.
Tot nu toe heb ik mimic_, Dribbel_ en pcfreak herkend..
Ik herkende je met terugwerkende kracht net van een foto op het forum. De rest ook, behalve Q. en Christine, maar die wonen dan ook in Utrecht.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:14 schreef pc-fr34k het volgende:
En als je me herkende had je wel mogen zeggen dat je ook van fok bent.
Je bedoelt donker haar toch? Dan weet ik wel wie je bent ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik herkende je met terugwerkende kracht net van een foto op het forum. De rest ook, behalve Q. en Christine, maar die wonen dan ook in Utrecht.
En ik was het donkere barmeisje.
Nee idd, donker haar. En het eerste wat je bij mij bestelde om een uur of 12 was een Jack Daniels.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bedoelt donker haar toch? Dan weet ik wel wie je bent ja.
Jij zo van " Hč? Q die buiten komt? Hier is iets mis!"quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest dus werken vanavond, compleet gemist dat deze hele meet was. Kom je op je werk, wil je achter de bar gaan staan, zie je opeens Q. staan.
Je weet Yvonne niet te herkennen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn heeft zich dus de ganze Piekendisco af staan vragen welke fokkers ze nu weer aan de bar had staan.
Tot nu toe heb ik mimic_, Dribbel_ en pcfreak herkend..
Die was niet in Tivoli.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet Yvonne niet te herkennen?
Ik was ook knetter zat trouwensquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, goedemorgen![]()
Half 10 was ik thuis met een ongelofelijk brakke kop![]()
Ik werd zomaar Tivoli uitgedonderd door zo'n security mannetje2x zelfs
Wat sta ik er heerlijk charmant op!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
http://baggermeet.fotosoep.com/thumbnails.php?album=1&page=1
Gemaakt door Sharky.
Oh, had ik al gezegd dat ik jullie allemaal liev vind?
en je had een speldje met kersjes ofzo in je haarquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee idd, donker haar. En het eerste wat je bij mij bestelde om een uur of 12 was een Jack Daniels..
Tof leuke foto's!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
http://baggermeet.fotosoep.com/thumbnails.php?album=1&page=1
Gemaakt door Sharky.
Oh, had ik al gezegd dat ik jullie allemaal liev vind?
Ik was geil.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
aangenaamquote:
Maar je had je pakje niet aanquote:
ik heb ook geen idee wie wie isquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:30 schreef oshiro het volgende:
Van een hoop mensen weet ik nog steeds niet wie ze zijn trouwens. Maar van een hoop ook wel (hoi moemoe)
*fobo checkt*quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wie wie is
je hebt 4x mijn hand geschudquote:
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaanquote:
Mij herkende je meteenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaan
En nu weet ik nog niet wie wie is
Hoi ik ben nieuwquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaan
En nu weet ik nog niet wie wie is
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloegquote:
Jij was stil, met je zwembandjesquote:
Precies, een heer die het snaptquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:14 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Moemoe heeft geen kont!
Moemoe is een Dame!
Wat heb jij leuke krulletjes! Echt zo'n stoere motor hunkquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:30 schreef oshiro het volgende:
Van een hoop mensen weet ik nog steeds niet wie ze zijn trouwens. Maar van een hoop ook wel (hoi moemoe)
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat heb jij leuke krulletjes! Echt zo'n stoere motor hunk.
Whehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Moest je maar niet tegen mijn sigaret proberen op te rijden.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloeg
Hoiquote:
Zonde, looks goodquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
ik heb een beetje een hekel aan die krullen
Ja klopt, wilde geen risico's nemen de trein. De trein rijdt dan wel zowat de hele nacht naar Rotterdam, maar naar Zwijndrecht maar tot half 1 ofzo. Daarom waren we er vroeg om om 10 uur weg te gaan.quote:
Volgens mij heb ik van iemand anders z'n bloes van brandvlekken voorzienquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Quara het volgende:
[..]
WheheheNu heb ik wel een aandenken van jou
Wat nou laatste trein. Eerste trein, that's the spiritquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:47 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ja klopt, wilde geen risico's nemen de trein. De trein rijdt dan wel zowat de hele nacht naar Rotterdam, maar naar Zwijndrecht maar tot half 1 ofzo. Daarom waren we er vroeg om om 10 uur weg te gaan.
We vonden het iig gezellig, aardige gasten!
Jup, sterker nog, bij iemand kunnen slapen denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat nou laatste trein. Eerste trein, that's the spirit![]()
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, sterker nog, bij iemand kunnen slapen denk ik.
Moest alleen s'ochtends weer werken
Ben idd echt bij lange na niet iemand tehen gekomen die ik ook maar enigzins niet mochtquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:58 schreef renz0r het volgende:
Mensen waarmee ik heb gesproken (van 1 sec tot lang
Memento, Herald, Oshiro, snowdogg, Moemoe, McDavid, Quara, Ikwilookwatzeggen,Lizzle, Mei_Stiertje, Chowi en nog een paar die ik vergeten ben
Allemaal aardige mensjes
Je kan moeilijk effe 56 man langs gaan en bij sommige voelde ik ook niet de behoefte om ff bij te staan, omdat ik die toch niet kende of dat ze al andere dingen deden. Vond het mooi zo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ben idd echt bij lange na niet iemand tehen gekomen die ik ook maar enigzins niet mocht
Maar er was bier, dus zie ondertitel
tegen de niet doorgestreepte mensen heb ik iets gezegd/voorgesteld/hand gegevenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:24 schreef moemoe het volgende:
1. moemoe
2. pussydeluxe
3.remlof
4.paultjuhhh
5.ratelslangetje
6.mei-stiertje wel gezien
7.Fraubitch
8.Biogarde
9.TrenTs
10.ikwilookwatzeggen
11.Dark_Angelus
12.Nanking
13.purplerose
14.Christine
15.Dribbel_
16.Shark.Bait wel gezien
17.Stofje
18.guitarist.nl
19.the_witch
20.Dr_Flash
21.Nosh!
22.Peleetje
23.Memento-Mori
24.RealZeus wel gezien
25.Mcdavid
26.Quara
27.MissHobje
28.Lisszle wel gezien
29.pc-fr34k
30.SANCTAsimplicissimus
31._mimic
32.HeatWave
33.Chowi
34.Remco2002 volgens mij ook gezien
35.Nolius
36.ChrisJX
37.Martijn_AR
38.SnowDoggg
39._Xbox_Master_
40.longinus
41.Oshiro
42.Janetje
43.Renzor
44.Amigoow
45.Q. wel gezien
46.Bendeleider
47.Doubledildo wel gezien
48.yvonne
49.Scorp[AM]
50.Re
51.MissBliss wel gezien
52.Herald
53.Sebasser
54.iteejer
55. roooosje
56.AudreyHepburn (ook al had ze het zelf niet door)
Moet The_witch jou wat vertellen??quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:03 schreef Herald het volgende:
volgens mij heb ik een koortslip opgelopen, zeker uit een vies glas gedronken
ik rijd wel mee met je danquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).
Bus parkeren, flink zuipen, en dan roes uitslapen in die bus
Doe als ik, ga in Utrecht wonen zodat je op de fiets naar alle meetings kan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).
Bus parkeren, flink zuipen, en dan roes uitslapen in die bus
Dat is volgens mij wel gelukt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloeg
Ik blijf vanavond maar eens van het bier afquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:08 schreef HeatWave het volgende:
vanavond maar weer eens met non-fokkers zuipen.
Bier helpt toch tegen de kater.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond maar eens van het bier af
De koppijn is al verdwenenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bier helpt toch tegen de kater.![]()
Sjit man, jou statusquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben ook weer wakker![]()
Het was echt een verschrikkelijk toffe meet
Leuke mensen allemaal![]()
Als ik de verhalen zo hoor moet jij hier even posten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De koppijn is al verdwenenNergens last van nu.
Je herkende mij niet. Spammert.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen nog dat yvonne in mijn tieten kneep. En toen ik terug wou knijpen kreeg ik een ros voor me harses
Rosjequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen nog dat yvonne in mijn tieten kneep. En toen ik terug wou knijpen kreeg ik een ros voor me harses
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadquote:
hmm, daar ga ik straks eventjes een paar verhaaltjes postenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo hoor moet jij hier even posten.![]()
Jij zag er echt heel slecht uit vlak voordat je naar huis gingquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadMaar goed, sorry
Ja, ik heb een half glas bier weer laten weghalen, en toen kwam iemand me een glas water brengen. Ik was nog net helder genoeg om te bedenken dat dat het moment was om af te nokkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jij zag er echt heel slecht uit vlak voordat je naar huis ging
Ik heb her en der al wat gelezen jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Niet dat ik in veel betere toestand was na Tivoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |