kga werkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik gaq slapen
Ja en wat heeft dat precies met de meet te maken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:17 schreef Tha_wrecka het volgende:
ff tussen haakjes, wordt schijtziek van die Marianne Vos aandacht, wereldkampioen wielrennen blabla, is een vriendin van mijn zusje en dat ze uit hetzelfde dorp komt is wel leuk enzo, maar ondertussen kan ik mijn auto niet voor de deur parkeren omdat al dat teringvolk de auto neerzet omdat ik 500 meter van stadhuis woon!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest dus werken vanavond, compleet gemist dat deze hele meet was. Kom je op je werk, wil je achter de bar gaan staan, zie je opeens Q. staan.
* AudreyHepburn heeft zich dus de ganze Piekendisco af staan vragen welke fokkers ze nu weer aan de bar had staan.
Tot nu toe heb ik mimic_, Dribbel_ en pcfreak herkend..
Ik herkende je met terugwerkende kracht net van een foto op het forum. De rest ook, behalve Q. en Christine, maar die wonen dan ook in Utrecht.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:14 schreef pc-fr34k het volgende:
En als je me herkende had je wel mogen zeggen dat je ook van fok bent.
Je bedoelt donker haar toch? Dan weet ik wel wie je bent ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik herkende je met terugwerkende kracht net van een foto op het forum. De rest ook, behalve Q. en Christine, maar die wonen dan ook in Utrecht.
En ik was het donkere barmeisje.
Nee idd, donker haar. En het eerste wat je bij mij bestelde om een uur of 12 was een Jack Daniels.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bedoelt donker haar toch? Dan weet ik wel wie je bent ja.
Jij zo van " Hè? Q die buiten komt? Hier is iets mis!"quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest dus werken vanavond, compleet gemist dat deze hele meet was. Kom je op je werk, wil je achter de bar gaan staan, zie je opeens Q. staan.
Je weet Yvonne niet te herkennen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn heeft zich dus de ganze Piekendisco af staan vragen welke fokkers ze nu weer aan de bar had staan.
Tot nu toe heb ik mimic_, Dribbel_ en pcfreak herkend..
Die was niet in Tivoli.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet Yvonne niet te herkennen?
Ik was ook knetter zat trouwensquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, goedemorgen![]()
Half 10 was ik thuis met een ongelofelijk brakke kop![]()
Ik werd zomaar Tivoli uitgedonderd door zo'n security mannetje2x zelfs
Wat sta ik er heerlijk charmant op!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
http://baggermeet.fotosoep.com/thumbnails.php?album=1&page=1
Gemaakt door Sharky.
Oh, had ik al gezegd dat ik jullie allemaal liev vind?
en je had een speldje met kersjes ofzo in je haarquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee idd, donker haar. En het eerste wat je bij mij bestelde om een uur of 12 was een Jack Daniels..
Tof leuke foto's!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
http://baggermeet.fotosoep.com/thumbnails.php?album=1&page=1
Gemaakt door Sharky.
Oh, had ik al gezegd dat ik jullie allemaal liev vind?
Ik was geil.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:04 schreef yvonne het volgende:
Wie was nou wie?
aangenaamquote:
Maar je had je pakje niet aanquote:
ik heb ook geen idee wie wie isquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:30 schreef oshiro het volgende:
Van een hoop mensen weet ik nog steeds niet wie ze zijn trouwens. Maar van een hoop ook wel (hoi moemoe)
*fobo checkt*quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wie wie is
je hebt 4x mijn hand geschudquote:
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaanquote:
Mij herkende je meteenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaan
En nu weet ik nog niet wie wie is
Hoi ik ben nieuwquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geloof wel 6x een rondje gedaan
En nu weet ik nog niet wie wie is
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |