Toen ik thuis kwam viel ik nog wel mee eigenlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb her en der al wat gelezen jaVond je moeder je lief vanochtend?
Ik had geen seconde langer moeten slapen neequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen was hij al naar Winterswijk geweest bedoel je?
Ik werd om half 8 wakker op het station, toen direct een trein gepakt en om kwart voor 10 liep ik door de achterdeur naar binnenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:44 schreef oshiro het volgende:
Goed dat je fatsoenlijk thuis bentHoelang heb je er over gedaan? Ik stapte m'n huis binnen om kwart voor 7
Q. heeft dan ook geen tieten en is niet echt vrouwelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadMaar goed, sorry
Ja, dan hoef je ook niet op veel aandacht te rekenen, da's duidelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Q. heeft dan ook geen tieten en is niet echt vrouwelijk.
Mij is anders verteld dat krullen mij wel zouden staan door iemand wiens mening ik wel meetelquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:52 schreef oshiro het volgende:
Ja. Ik ja. En ik haat mijn fcuking kapsel
* oshiro nu haar strak naar beneden heeft
Ervaringsdeskundige deelt u mede dat het een complete ramp is, zowel voor je uiterlijk als voor het doucheputjequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij is anders verteld dat krullen mij wel zouden staan door iemand wiens mening ik wel meetel.
Ik heb me er ook nooit aan gewaagd hoor. Ik heb redelijk krullend haar maar laat het nooit zolang worden dat het de kans krijg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige deelt u mede dat het een complete ramp is, zowel voor je uiterlijk als voor het doucheputje
Aangezien fobo nu down is heb ik ff geen kans om een foto erop te zetten waarop het zit zoals ik het nu heb
Arme Dribbel_, arme Paultjuhhquote:
we houden ook van jouquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:35 schreef oshiro het volgende:
Bij deze moet ik nog wat melden: Dr_ en FB: bedankt voor het wachten![]()
![]()
![]()
![]()
Paultjuhh sprong een meter de lucht is toen ie me zag, en jij hebt me overleefdquote:
YWquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was zooooooooooo nuchterthansk fraubitch en dribbel trouwens nog voor het meelopen naar de bushalte
Wie zegt dat ik het overleefd hebquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paultjuhh sprong een meter de lucht is toen ie me zag, en jij hebt me overleefd
Nog pijn in je kontje?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het overleefd heb![]()
Waarom sla jij dit gedeelte dan ocer:quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne overleven is een kweste van boos kijken, zeggen dat ze dr kop moet houden en dan braaf bier halen.
Zoiets hoorde ik ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar yv kwam je maandag nog naar FOK!radio?
Oh, waren julie er ook bijquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Quara het volgende:
xboxmaster (voor het uitspugen van de maaltijd), fraubitch, dribbel
[afbeelding]
*kuch*quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom sla jij dit gedeelte dan ocer:
boos kijken, zeggen dat ze dr kop moet houden
en ga je meteen bier halen?
Weet ikquote:
Tofquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oh, waren julie er ook bijIk ben toch niet lastig geweest ofzo, aangezien ik hier helemaal niks meer van weet
Het eerste wat ik me weer herinner nadat ik Tivoli uitgegooid was, is dat ik om half 8 wakker werd gemaakt door 2 politieagenten
![]()
En toen hing je broek op je enkels en had je 20 euro in je hand ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oh, waren julie er ook bijIk ben toch niet lastig geweest ofzo, aangezien ik hier helemaal niks meer van weet
Het eerste wat ik me weer herinner nadat ik Tivoli uitgegooid was, is dat ik om half 8 wakker werd gemaakt door 2 politieagenten
![]()
Whehehe die XBMquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zei ik alleen maar:quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
Dit deed ik 100% accuraat toen jij met Stofje bij de trap stond te praten hoor..
Korsakovv is vroeg dit jaar.
Nee die zat buiten ver wegquote:
Ch's.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooooooooh, wiens biertje heb ik gisteren gegapt?
Fb's foto's komen maandag welquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee die zat buiten ver weg
quote:
quote:
Frapant bedoel je denk, de alchohol is nog niet uit je brain blijkbaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, ik sta prapant op weinig foto's
Mooi is dat he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, ik sta prapant op weinig foto's
Ooooooooooh wat ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |