Moet The_witch jou wat vertellen??quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:03 schreef Herald het volgende:
volgens mij heb ik een koortslip opgelopen, zeker uit een vies glas gedronken
ik rijd wel mee met je danquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).
Bus parkeren, flink zuipen, en dan roes uitslapen in die bus
Doe als ik, ga in Utrecht wonen zodat je op de fiets naar alle meetings kan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik met m'n bus (als ie af is).
Bus parkeren, flink zuipen, en dan roes uitslapen in die bus
Dat is volgens mij wel gelukt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand oversloeg
Ik blijf vanavond maar eens van het bier afquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:08 schreef HeatWave het volgende:
vanavond maar weer eens met non-fokkers zuipen.
Bier helpt toch tegen de kater.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond maar eens van het bier af
De koppijn is al verdwenenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bier helpt toch tegen de kater.![]()
Sjit man, jou statusquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben ook weer wakker![]()
Het was echt een verschrikkelijk toffe meet
Leuke mensen allemaal![]()
Als ik de verhalen zo hoor moet jij hier even posten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De koppijn is al verdwenenNergens last van nu.
Je herkende mij niet. Spammert.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen nog dat yvonne in mijn tieten kneep. En toen ik terug wou knijpen kreeg ik een ros voor me harses
Rosjequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet alleen nog dat yvonne in mijn tieten kneep. En toen ik terug wou knijpen kreeg ik een ros voor me harses
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadquote:
hmm, daar ga ik straks eventjes een paar verhaaltjes postenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo hoor moet jij hier even posten.![]()
Jij zag er echt heel slecht uit vlak voordat je naar huis gingquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wist wel dat ik je ooit al eens gezien hadMaar goed, sorry
Ja, ik heb een half glas bier weer laten weghalen, en toen kwam iemand me een glas water brengen. Ik was nog net helder genoeg om te bedenken dat dat het moment was om af te nokkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jij zag er echt heel slecht uit vlak voordat je naar huis ging
Ik heb her en der al wat gelezen jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Niet dat ik in veel betere toestand was na Tivoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |