Hoi.quote:
Dan ben je lang onderweg geweest.Was je de weg kwijt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
Damn ik ben zo brak als de tering en ik heb gister niet eens gedronken.
Ik kom trouwens net pas thuis.
Aardige reis?quote:
Arm kindquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
Damn ik ben zo brak als de tering en ik heb gister niet eens gedronken.
Ik kom trouwens net pas thuis.
Jaij mijn avond betalen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah,
Uurtje of 8 in de Black?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je lang onderweg geweest.Was je de weg kwijt?(knap,zonder drank en toch de weg kwijt.)
4 November.quote:
Mwah.. had net de bus gemist.quote:
let me think about it...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
let me think about it...
No.
Thought about it though.
Ik ben toch geen liefdadigheids instelling?quote:
Uhuh zeker en vast! Maar ik had het eigenlijk tegen DAquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen liefdadigheids instelling?.
Ik betaal alleen als ik daar ook een reden voor heb.
Dat zeggen ze allemaal jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uhuh zeker en vast! Maar ik had het eigenlijk tegen DA
Ja, ik quote DA toch niet jijquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal ja.
maar een biertje kan er wel van af als er mensen op komen dagen hoor, heb dit weekend 2 Apples en 1 PDA verpatst.
Whehehehe, we spreken binnenkort wel wat af als ik weer wat gespaard hebquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh, betalen enzo. Nah nee ben student enzo
Kom je bij mij eten? Ik ben alleen thuis en ik had je nog een hamburger beloofd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh, betalen enzo. Nah nee ben student enzo
Goed planquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten? Ik ben alleen thuis en ik had je nog een hamburger beloofd.
Ben onderwegquote:
oeh spareribsquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:41 schreef HeatWave het volgende:
Spareribs zitten in de oven.
Bodempje en gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |