quote:
quote:
Frapant bedoel je denk, de alchohol is nog niet uit je brain blijkbaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, ik sta prapant op weinig foto's
Mooi is dat he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, ik sta prapant op weinig foto's
Ooooooooooh wat ergquote:
Krullen zullen je idd leuk staanquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me er ook nooit aan gewaagd hoor. Ik heb redelijk krullend haar maar laat het nooit zolang worden dat het de kans krijg.
Daar had ik het dus even over gisteren en ze zei dat het me opzich wel leuk zou staan.
*aan haar trekt*.
*haar laat groeien*quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
Krullen zullen je idd leuk staan![]()
Nah,quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Frapant bedoel je denk, de alchohol is nog niet uit je brain blijkbaar
die staat er wel ergens opquote:
I'll be therequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah,
Uurtje of 8 in de Black?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die staat er wel ergens opeerder ergens in dit (of die andere) topic.
Ik moet nog ff kijkenquote:
Ik niet, ik ben er gewoonquote:
pwnd!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja, ik heb mijn portemonee teruggevonden in mijn broekspijp.
Wanneer is de volgende meet?
Gelukkig !!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat hangt er vanaf welke datum je prikt en hoe vaak het verzet gaat worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zeg bij deze vast af om me later weer aan te melden enzo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we alvast een data prikken, kunnen we hem gelijk verzetten
Je zei komenquote:
Wat poesjedeluuks zegt: NEXT.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja wil je er nou één of meerdere prikken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we alvast een data prikken, kunnen we hem gelijk verzetten
*Fotoboek weer up is, en daad bij woord voegt*quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige deelt u mede dat het een complete ramp is, zowel voor je uiterlijk als voor het doucheputje
Aangezien fobo nu down is heb ik ff geen kans om een foto erop te zetten waarop het zit zoals ik het nu heb
Doe er gelijk maar een paarquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja wil je er nou één of meerdere prikken?
Hoi welkomquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
Damn ik ben zo brak als de tering en ik heb gister niet eens gedronken.
Ik kom trouwens net pas thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |