flodder is in en in gemeen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
Echt gewoon geen fucking hond die ff het topic aan maakt, tenzij de ratten weten dat ik er 1 wil beginnen...dan staan ze voorop!
Zeg jochie, wie is hier begonnen met "respect" er bij te halen? Als je ook maar iets verder kon denken en die oogkleppen van je af zou kunnen doen had je mijn intentie wel begrepen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?![]()
thnx trouwensquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik werp me wel ff op als jou beschermster![]()
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijtquote:
als je nu op me komt liggenquote:
Echt, ik heb klodder alles gegeven, een TT, een OP , k zie 'm nog daar op de stoep staanquote:
komt door die stomme bommie die zn serie wel door wil zetten maar net doet alsof die dat niet wil en dus niet snel n topic opend maar als n ander dat doet mailt ie wel ff snel zn openings text zodat die er in ge edit kan wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijt![]()
Ik zie je in 2-3 postings in no time het woord gebruiken...tis een enorm naar trekje aka modegril.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:37 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zeg jochie, wie is hier begonnen met "respect" er bij te halen? Als je ook maar iets verder kon denken en die oogkleppen van je af zou kunnen doen had je mijn intentie wel begrepen.
in die OP staan de links in zodat anderen die niet hoeven te zoeken ondankbare hondquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
komt door die stomme bommie die zn serie wel door wil zetten maar net doet alsof die dat niet wil en dus niet snel n topic opend maar als n ander dat doet mailt ie wel ff snel zn openings text zodat die er in ge edit kan worden![]()
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijt![]()
hey tt heb je me niet gegevenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, ik heb klodder alles gegeven, een TT, een OP , k zie 'm nog daar op de stoep staan
hij stond te rillen van de kou Zonder huis en zonder centen, afijn je kent het wel...
je geeft zo'n kreng al je energie maar wat doen ze? nix nada noppes njente zip zilch !
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.![]()
Je praat tegen jezelfquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je nu op me komt liggenkunnen ze niet aan me komen menselijk schild zegmaar
![]()
Joh pik, geef voortaan ff een seintje als je een weerloze vrouwelijke newbie mijn kant op wil sturenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.![]()
quote:
Trustquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)![]()
Consider it done.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh pik, geef voortaan ff een seintje als je een weerloze vrouwelijke newbie mijn kant op wil sturen![]()
Thx jij ook voor straksquote:
Truste, we spreken je snel weer hoop ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)![]()
Alleen de mannen in het bejaardentehuis, de vrouwen die ik ken praten vooral tegen hun spiegelbeeld, dus nee, ik kan het niet vinden in deze zin.quote:
Wat doen we trouwens aan het einde van deze BB met de resten van de newbies?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen de mannen in het bejaardentehuis, de vrouwen die ik ken praten vooral tegen hun spiegelbeeld, dus nee, ik kan het niet vinden in deze zin.
na BB mag ik hier niet meer komen ?????quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat doen we trouwens aan het einde van deze BB met de resten van de newbies?![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
omfg...weer zó eentje die persé een bitch wil spelen...in de rij newbie er zijn nog 456 forummokkeltjes voor jequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben niet aggresief ben gewoon vrouw
![]()
Tuurlijk kan ik je wel beschermen alleen nu ff niet meer, maar morgen is er weer een dag en vlgs mij ben jij niet zo verlegen als je eruit ziequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
goede bedoelingen maar als je nu al aftaait kun je me niet echt beschermen toch? niettemin welterusten
![]()
Gaat ik ff een nachie over slapen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat doen we trouwens aan het einde van deze BB met de resten van de newbies?![]()
Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben niet aggresief ben gewoon vrouw
![]()
Ben geen bitch, ben gewoon lief, maar daar komen jullie nog wel achter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
omfg...weer zó eentje die persé een bitch wil spelen...in de rij newbie er zijn nog 456 forummokkeltjes voor je![]()
E10 doet alles om haar aandacht te krijgen, maar lukt nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:54 schreef Inodder het volgende:
gvdk ben beetje van slag door dat gedoe met sab
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:54 schreef Inodder het volgende:
gvdk ben beetje van slag door dat gedoe met sab
ohw? Dat maakt je een stuk leuker nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben geen bitch, ben gewoon lief, maar daar komen jullie nog wel achter.![]()
dat bedoelde ik niet eerder had ze t moeilijk met n bepaald nr. roept herkenning bij me op heb de streams daarna eigenlijk niet meer gevolgd de sc ook niet echt bewust trouwensquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
E10 doet alles om haar aandacht te krijgen, maar lukt niet![]()
Nog steeds niet gaan slapen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
E10 doet alles om haar aandacht te krijgen, maar lukt niet![]()
Ik hoor net van de achterban dat het een nummer van Monique was, dat werd ook gedraaid op een begrafenis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eerder had ze t moeilijk met n bepaald nr. roept herkenning bij me op heb de streams daarna eigenlijk niet meer gevolgd de sc ook niet echt bewust trouwens
Kep wel een mooie slaapplek voor je over, in mijn nederige vakantiestulpje in het oostenrijkse gebergte, mijn jodel!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog steeds niet gaan slapen?![]()
Ik begin wel slaap te krijgen van dat gejank op de streams.![]()
ow monique kan ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoor net van de achterban dat het een nummer van Monique was, dat werd ook gedraaid op een begrafenis.
[raapt zichzelf weer bijeen en geeft verklaring voor zn belachelijke gedrag]quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoor net van de achterban dat het een nummer van Monique was, dat werd ook gedraaid op een begrafenis.
Geil nog niet aangekleed dus!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
ben ik ff blij dat ik geen ...mijn houten hart draaien...anders zou ik ook janken
vers onder de douche vandaanhoiiiiiiiiiii
broekie shirtje ja wel, sorry!quote:
Zo'n meisje ben ik niet. Dat weet je toch Bommie? Ik wil je eerst wat beter leren kennen, voordat we verder gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep wel een mooie slaapplek voor je over, in mijn nederige vakantiestulpje in het oostenrijkse gebergte, mijn jodel!![]()
![]()
vind je zo ook wel lief hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
broekie shirtje ja wel, sorry!![]()
Marlies drinkt (wat ben ik blij met mijn vrouwtje die alles in de gaten houd) van alles met alcoholquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
heb dr nog iemand op de streams gelet drinkt marlies?
Voor jou ben ik niet zo gecompliceerd....zijn we snel klaar !quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo'n meisje ben ik niet. Dat weet je toch Bommie? Ik wil je eerst wat beter leren kennen, voordat we verder gaan.![]()
![]()
zquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
oke dan duidelijk kan die poll ook wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Marlies drinkt (wat ben ik blij met mijn vrouwtje die alles in de gaten houd) van alles met alcohol
ga je al? nou welterusten dan hequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..slaap lekker (echte kus emoticon)
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
ben ik ff blij dat ik geen ...mijn houten hart draaien...anders zou ik ook janken
vers onder de douche vandaanhoiiiiiiiiiii
OMFG = Oh My Fucking Godquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
oke dan duidelijk kan die poll ook weg
wat betekend OMFG?
plausibel thnxquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMFG = Oh My Fucking God
Tenminste, dat maak ik er al jaren van
Geen voorspel dus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet zo gecompliceerd....zijn we snel klaar !
?? no problem??quote:
Tikkie, jij bent 'm.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef puntoortje het volgende:
nu echt naar bed....truste....:W![]()
![]()
En wat was MVP ook alweer?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMFG = Oh My Fucking God
omg had ik al wel door ja dacht al is dat iemand zich vertyped had met de f er tussen maar kwam m net geregeld tegen..... dussquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMG is trouwens hetzelfde als OMFG, maar dan zonder F![]()
OMFG!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMFG = Oh My Fucking God
Most Valuable Playasquote:
screenhunter! gratis en perfect!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:28 schreef Inodder het volgende:
ships mn print screan deluxe 7.0 is er net mee opgehouden moet m nu kopen imand n crack?
ik ben mcse+i, dacht dat i stond voor irritant....maar Bill heeft andere plannen met me!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Most Valuable Playas
Microsoft’s Most Valuable Professionals (MVPs)
Maar dat bedoel je zeker niet??![]()
waar! link?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
screenhunter! gratis en perfect!
Jij en Bill!! Vriend!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben mcse+i, dacht dat i stond voor irritant....maar Bill heeft andere plannen met me!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Most Valuable Playas
Microsoft’s Most Valuable Professionals (MVPs)
Maar dat bedoel je zeker niet??![]()
waar zei die dat dan????quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Laat ik het anders vragen: wat bedoelde jij er net mee?
Met MVP???quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Laat ik het anders vragen: wat bedoelde jij er net mee?
Bil is da bombquote:
Tuurlijk wel, ik lik als Lassiequote:
Zo klink je echt als een wanhopige manquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik lik als Lassie![]()
Ik verkondig slechts de waarheidquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo klink je echt als een wanhopige man![]()
Ik krijg altijd pijn aan m'n tong als ik dat probeer, kan ook dat ik niet meer aan broekspijpen moet likken maar mijn grenzen moet verleggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verkondig slechts de waarheid![]()
Da's niets voor jou! Je wilt het gewoon niet zeggen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Met MVP???
Ik helemaal niks, ben ook nog een newbee, loop alleen maar op te scheppen met de dingen die ik denk te weten![]()
Over voorspel gesproken: Tijn en Monique zijn echte maatjes.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik lik als Lassie![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik krijg altijd pijn aan m'n tong als ik dat probeer, kan ook dat ik niet meer aan broekspijpen moet likken maar mijn grenzen moet verleggen![]()
heb al gevind ga toch crack voor ps deluxe zoeken denk kan hier maar 1x in 2 sec cap maken ofzo met ps stuk o 5 per secondequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
http://www.wisdom-soft.com/products/screenhunter.htm
je kan gewoon die 2 secondesjit uitzetten heur!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb al gevind ga toch crack voor ps deluxe zoeken denk kan hier maar 1x in 2 sec cap maken ofzo met ps stuk o 5 per seconde
vertel vertelquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan gewoon die 2 secondesjit uitzetten heur!
Feestje heeft niet lang geduurd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme wat is semih een partypooper![]()
ja heur, waar is het zwembad? en svp geen ondergoed in het zwembad, gaat het van verkleurenquote:
Oh, ik dacht dat het door de schurft kwamquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heur, waar is het zwembad? en svp geen ondergoed in het zwembad, gaat het van verkleuren![]()
Whehehehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het door de schurft kwam![]()
hoe dan vertel vertelquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan gewoon die 2 secondesjit uitzetten heur!
wie wat waar ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Inodder het volgende:
bommie jij zit in die internet schiet he weet je hoe dat komt (vorige post)
vertel ik je mortgen ff , heb op deze pc screenhuntert niet staan ...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehehehe
Trouwens leuk...ik ging vroeger met een hele groep vrienden en vriendinnen ook zomers na elk feest ff skinny het zwembad in, hadden we er ook zo'n e10 tussen zitten en die kreeg van de vrouwen een boner in het zwembad die net boven het water de kop op kwam zetten...die jongen heet nu nog "flipper" hehehe
mn draadloze verbinding vliegt er nog wel is uit dan moet ik de stekker van de router er uitrekken om weer verbinding te krijgen?? oplossing?quote:
Bekend probleem! Ik luister even mee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
mn draadloze verbinding vliegt er nog wel is uit dan moet ik de stekker van de router er uitrekken om weer verbinding te krijgen?? oplossing?
nee maar kom 'm nog wel eens tegen ...en kan het niet laten om het ff te roepenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds met hem om?
ook netgear? wpa beveiligd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bekend probleem! Ik luister even mee.
Sitecom. WPA beveiligd. Maar misschien is dit niet de juiste plek of het juiste moment.quote:
Kan je niet helpen, heb nog de ouderwetse kabels lopen, die werken altijd zonder storingquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
mn draadloze verbinding vliegt er nog wel is uit dan moet ik de stekker van de router er uitrekken om weer verbinding te krijgen?? oplossing?
Niet projecterenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef Inodder het volgende:
hm is iedereen hier zo bezopen dat ze hun eigen ding lopen te spamen en niet meer reageren op de anderen? niet dat ik n haar beter ben hoor!
goh heb jij dat besef nog respectquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sitecom. WPA beveiligd. Maar misschien is dit niet de juiste plek of het juiste moment.![]()
![]()
ohw krijg nu de schijt...zie nu die typo pas hahaha daar hadden ze het over whehehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet projecteren![]()
Bommie, wat is dat voor een sig? Het rijmt niet en verrotten is verkeerd gespeld![]()
heb wireless van versatelquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan je niet helpen, heb nog de ouderwetse kabels lopen, die werken altijd zonder storing![]()
Wie laat alle meisjes in de kou verpozen... etc. Dan rijmt het.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw krijg nu de schijt...zie nu die typo pas hahaha daar hadden ze het over whehehehe
Ik ben nuchter, dus dan gaat dat een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
goh heb jij dat besef nog respect![]()
lekker dan daar ben je al zo vaak op gewezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw krijg nu de schijt...zie nu die typo pas hahaha daar hadden ze het over whehehehe
nee het was en is nu weer de sig die ik in eerste instantie had...had hem aangepast n.a.v. het feit dat ik flugie liet verrotten tijdens de lunchquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie laat alle meisjes in de kou verpozen... etc. Dan rijmt het.
dan kun je vast ook vertellen wat dat is wat opeens aan je avater is toegevoegdquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, dus dan gaat dat een stuk makkelijker.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
goh heb jij dat besef nog respect![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee het was en is nu weer de sig die ik in eerste instantie had...had hem aangepast n.a.v. het feit dat ik flugie liet verrotten tijdens de lunch
Dat is een hondje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
dan kun je vast ook vertellen wat dat is wat opeens aan je avater is toegevoegd
gefeliciteerd met je 1e verjaardag mopquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens, ik ben vandaag precies een jaar op FOK!![]()
G E F E L I C I T E E R D met je jubileumquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
dat bospad zag ik maar zelfs nu ik t weet kan ik van dat ander geen hondje makenquote:
k heb op 89 per dag gezeten ben al gezakt naar 44 zal nog wel n stuk verder zakken ik ben nog versquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd.![]()
![]()
![]()
Een heel jaar lang 33 posts per dag![]()
![]()
Tis Eggie in z'n kano. Heeft Dizzy-Lizzy voor me gemaakt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat bospad zag ik maar zelfs nu ik t weet kan ik van dat ander geen hondje maken
Whehehe, net een paar weken, jij komt net uit je eiquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb op 89 per dag gezeten ben al gezakt naar 44 zal nog wel n stuk verder zakken ik ben nog vers
Waarom zou het niet kloppenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Zenk joe ol verrie matsj
Dat is een gemiddelde hoor, Talitha, en bovendien klopt het vaak niet.
haha lol idd dat kan ik er wel in zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis Eggie in z'n kano. Heeft Dizzy-Lizzy voor me gemaakt.![]()
BIJNA NUECKEN UIN HET HUIS, KOMT DIE JANINEN ALLES VERZIEKEN!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:48 schreef versabommie het volgende:
GODVERDOMME!
Gezopen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BIJNA NUECKEN UIN HET HUIS, KOMT DIE JANINEN ALLES VERZIEKEN!
heeee huuuhhhhh wwwwaaaaaaatttt wwiiiieeeee ik ben weer wakkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BIJNA NUECKEN UIN HET HUIS, KOMT DIE JANINEN ALLES VERZIEKEN!
Zo heb ik dat begrepen. Mijn postaantal klopte ook al eens niet. Lang verhaal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kloppenLeg eens uit?
![]()
quote:
Zwak excuus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo heb ik dat begrepen. Mijn postaantal klopte ook al eens niet. Lang verhaal.
En als ik ernaar vraag, zeg je niksquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
nou je kop houden, ze kent het verhaal nog nie![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent weer eens onsamenhangend op dit uur![]()
![]()
ohw truste pikquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:59 schreef Inodder het volgende:
heb ik iets verkeerds gezegd bommie negeer je me zo ja sorry zo nee parranoia goed zoals ik al zij Jah mensjens, ik heb de knollen op. ik wens jullie nog n prettige voortzetting en voor straks welterusten![]()
nergens!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als ik ernaar vraag, zeg je niks![]()
Waar heb je 't gepost?
Boomvrucht!quote:
Slaap lekker Inodder.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:59 schreef Inodder het volgende:
heb ik iets verkeerds gezegd bommie negeer je me zo ja sorry zo nee parranoia goed zoals ik al zij Jah mensjens, ik heb de knollen op. ik wens jullie nog n prettige voortzetting en voor straks welterusten![]()
Fout!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boomvrucht!![]()
Vertel dan of mail 't. Wie A zegt, moet B zeggen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Fout!!!!!
Wie W zegt moet ook A zeggen!!![]()
Hoe is het met je dieet?quote:
Oh ja, ik had 't hier vorige week over Sonja Bakker, hè? Sindsdien was ik 't weer vergetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe is het met je dieet?
Ik heb heel veel verhalen gehoord dat het toch niet zo goed voor je is, en dat het alleen maar commerciele onzin is. Ik wil je verder niet ontmoedigen hoor![]()
Mevrouw Bakker adviseerd Milner kaas, en wat denk je? Haar sponsor is.................. juist!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, ik had 't hier vorige week over Sonja Bakker, hè? Sindsdien was ik 't weer vergetenIk was vorige week compleet de weg kwijt. Bedankt dat je me nog even helpt herinneren
Btw, ik rijd echt zelden meer over de Legmeerdijk.
Whehehe. Ik heb nog nooit een kerstboom gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
...mocht je nog een keer een kerstboom willen hebben moet je een andere route nemen![]()
Logisch, ik heb weken aan die dijk gestaan met een boom, maar iedereen die kwam opdagen, jij nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik heb nog nooit een kerstboom gehad![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Logisch, ik heb weken aan die dijk gestaan met een boom, maar iedereen die kwam opdagen, jij niet![]()
Maar goed, uiteindelijk is het toch aardig goed gekomen![]()
Huntelaar sowieso, trouwens, who the fuck is van Nistelrode ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:42 schreef versabommie het volgende:
Kolere....plaat voor zijn kop?
Van Basten: "Ik ben wel degelijk integer”
ZEIST - Bondscoach Marco van Basten benadrukte vrijdag tijdens de presentatie van zijn selectie voor de EK-kwalificatieduels met Bulgarije en Albanië nogmaals dat hij louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten selecteert. „Ik speel geen spelletjes. Ik vind het niet fair dat mensen mij niet integer vinden. Dat ben ik namelijk wel. Of men dat nu gelooft of niet.”
lap tekst
Bron: televaag
Dussssssssss Kuyt, Huntelaar en Vennegoor zijn BETERE spitsen dan van Nistelrode?![]()
Spijt me zeer maar van Basten zou alleen door deze uitspraak ontslagen mogen worden wegens gebrek aan voetbaltechnisch inzicht!
Kuyt is gewoon een mannetje wat naast of achter nistelrode moet staan, mee eens dies nuttig ...maar stuntelaar en vennegoor hebben nog veel te leren willen ze ooit zo goed zijn als rudie...of volg je de buitenlandse competities niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Huntelaar sowieso, trouwens, who the fuck is van Nistelrode ?
Kuyt is per wedstrijd ongeveer vijfentachtig keer meer in balbezit en als storende factor aanwezig in zowel voor- als achterhoede, Vennegoor ? , nog nooit gezien.
Van Nistelrooy kan een wedstrijd beslissen, niet maken, Kuyt wel degelijk.
Ben meer een Jos Verstappen fan, maar dat vlot ook niet echt meerquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kuyt is gewoon een mannetje wat naast of achter nistelrode moet staan, mee eens dies nuttig ...maar stuntelaar en vennegoor hebben nog veel te leren willen ze ooit zo goed zijn als rudie...of volg je de buitenlandse competities niet?
ja die gaat morgen ook helemaal los not hequote:Op zaterdag 30 september 2006 10:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ben meer een Jos Verstappen fan, maar dat vlot ook niet echt meer![]()
Zo typisch Verstappen, wat die allemaal al verziekt heeft, daar kan van Nistelrooy nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja die gaat morgen ook helemaal los not he![]()
Hallo, mijn jodelnymf...lekker geslapen ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:05 schreef Talitha het volgende:
Blijft FOK de rest van het jaar ook zo sloom?!![]()
Hé lieve leernicht!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo, mijn jodelnymf...lekker geslapen ?
Nix nicht, en doe nou eens niet zo naar met je steekjes onder water!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé lieve leernicht!![]()
Prima geslapen! Jij ook of heb je de kids moeten entertainen?![]()
euh...aan BB of aan de sc?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef petraa het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
En heb ik nog wat gemist ?
MORGUH!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:38 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen allemaal!!!!....:W
sc niet, maar bb daar is het helemaal losgegaanquote:
Leerneef dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix nicht, en doe nou eens niet zo naar met je steekjes onder water!
Ik heb goed geslapen alleen zo kort ...07:00 deed mijn zoontje zijn eerste bommetje op mijn rug ....
we hebben ff zitten kleien kleuren en we zijn naar de kinderboerderij net geweest ...vandaar dat ik een tussenpauze had met fokpostings heheheh nu zijn ze disney's pinokio aan het kijken ....dus anderhalf uur rust !
dochtertje van 2 en zoontje van 4,5quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leerneef dan?Lekker stooooooooken.
Hoe oud zijn je kinderen?
Ook nog een hond? Dan heb je het ideale gezinnetje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dochtertje van 2 en zoontje van 4,5
Neuh geen hond, ik heb gewoonweg geen tijd voor een hond ....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook nog een hond? Dan heb je het ideale gezinnetje.![]()
ennuh ideaal? nee dan mis ik volgens de onderzoeken nog een buitenechtelijke scharrel whehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wordt niks. Jij bent niet zo goed in het maken nakomen van afspraakjes hè.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ennuh ideaal? nee dan mis ik volgens de onderzoeken nog een buitenechtelijke scharrel whehehe
heb jij een beetje vrije tijd![]()
haaaaaaaaaaaaai Talitha.quote:
prima!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wordt niks. Jij bent niet zo goed in het maken nakomen van afspraakjes hè.![]()
denk dat je een zoon mist!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:37 schreef petraa het volgende:
Ik heb 3 dochters en een hond is dat het ideale gezin ?????![]()
Nah ik mis niks, maar ja als jij het zegt zal het welquote:
neuh schijnt het ideale gezin te zijn ...dochter, zoon en hond...quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah ik mis niks, maar ja als jij het zegt zal het wel![]()
Als je gelukkig bent wel ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:37 schreef petraa het volgende:
Ik heb 3 dochters en een hond is dat het ideale gezin ?????![]()
wel hoor maar nu ff geen zin om mezelf te verdedigenquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wilt er liever niet over praten?![]()
Verdedigen?? Is echt niet nodig hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel hoor maar nu ff geen zin om mezelf te verdedigen![]()
schijnt bij jou weinig zin te hebben ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Verdedigen?? Is echt niet nodig hoor.![]()
Ik zou voor de aanval kiezen!![]()
Daar heb je helemaal gelijk aan, vooral nu er 2 beginnen met puberen dat maakt je zooooooooo vrolijk somsquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh schijnt het ideale gezin te zijn ...dochter, zoon en hond...
moet er trouwens niet aan denken om drie dochters te hebben...die maken je he-le-maal gek!
Je bedoelt dat ik te simpel ben om jouw subtiele beledigingen te kunnen volgen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnt bij jou weinig zin te hebben ...![]()
ja daar is ie wel goed in....hihiihquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik te simpel ben om jouw subtiele beledigingen te kunnen volgen?![]()
Ik volg het buitenlandse voetbal wel (eigelijk alles met een balquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kuyt is gewoon een mannetje wat naast of achter nistelrode moet staan, mee eens dies nuttig ...maar stuntelaar en vennegoor hebben nog veel te leren willen ze ooit zo goed zijn als rudie...of volg je de buitenlandse competities niet?
Een hele knappe 9de plaats voor (stadsgenoot) Bleekemolenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ben meer een Jos Verstappen fan, maar dat vlot ook niet echt meer![]()
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de prestaties van Doornbos morgen.....voor het eerst weer een Nederlander in de F1 met een wagen onder zijn kont die mogelijk in de punten kan gaan rijden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een hele knappe 9de plaats voor (stadsgenoot) Bleekemolen![]()
Tuurlijk kent hij het circuit van Zandvoort heel erg goed maar zomaar in een andere auto![]()
Ga morgen toch maar even naar de tv kijken en als de wind goed staat horen we het geluid van Zandvoort hier![]()
Was GVD van korte duurquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
FOK is weer snel.... eindelijk Werd *@%(*&+()* tijd
De hond is ie zelf!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar uit maar ga echt niet om 7:00 uur voor de buis liggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de prestaties van Doornbos morgen.....voor het eerst weer een Nederlander in de F1 met een wagen onder zijn kont die mogelijk in de punten kan gaan rijden.![]()
Lees net dat Huntelaar er niet bij kan zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Jappie het volgende:
Distelroede is een goede spits maar verder gewoon een naar en rancuneus mannetje....
Huntelaar is voetballend beter en scorend van hetzelfde niveau..![]()
Kuyt is het benodigde werkpaard en Vennegoor of Hesselink is het breekijzer
Niets mis met het selectiebeleid.
En laat ik niet merken dat Bassie v Bommel heeft geselecteerd wegens de persdruk....![]()
Ow ja...slowchat...![]()
Had er ook last van, net een lap tekst getypt en ja hoor, pleitequote:
Zwaar irritant ja, dat wachten tot je eindelijk eens iets op je scherm te zien krijgt.quote:
Het gebeurt echt heel vaak. Eigenlijk is FOK gewoon een zware kut site. Zeer jammer dat het net het leukste BB forum is, anders was ik hier al lang weggeweest.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zwaar irritant ja, dat wachten tot je eindelijk eens iets op je scherm te zien krijgt.Ik heb ook nog nergens gelezen wat nu eigenlijk het probleem is
Je gaat toch elk jaar wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gebeurt echt heel vaak. Eigenlijk is FOK gewoon een zware kut site. Zeer jammer dat het net het leukste BB forum is, anders was ik hier al lang weggeweest.
Doe maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef Inodder het volgende:
hi hi im back
sorry dat jullie me moesten missen vanmiddagmaar heb ook nog andere hobby's t was zulks fantastich weer dat ik de motor wel moest pakken
![]()
t is me t hoerenfeest wel geweest als ik dat zo hoor of niet![]()
ik ga zo ff sv lezen denk ik
wel geil hoor....waneer ga ik achterop?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef Inodder het volgende:
hi hi im back
sorry dat jullie me moesten missen vanmiddagmaar heb ook nog andere hobby's t was zulks fantastich weer dat ik de motor wel moest pakken
![]()
t is me t hoerenfeest wel geweest als ik dat zo hoor of niet![]()
ik ga zo ff sv lezen denk ik
v Bommel is al opgeroepen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees net dat Huntelaar er niet bij kan zijnHij staat 2 tot 4 weken aan de kant
![]()
Er is nog geen vervanger opgeroepen maar mocht dat gebeuren dan zal dat niet van Bommel wezen denk ik![]()
Maar zonder Huntelaar moet er toch nog steeds gewonnen kunnen worden van Bulgarije en Albanie![]()
Ik ken nog een ander leuk BB-forum hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gebeurt echt heel vaak. Eigenlijk is FOK gewoon een zware kut site. Zeer jammer dat het net het leukste BB forum is, anders was ik hier al lang weggeweest.
Dag lieverd!quote:
Zolang je niet in mijn laantje komt, heb je daar toch geen last van?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dag lieverd!![]()
![]()
![]()
Kan je dat kuthondje daar weghalen? Hij/zij scheit straks het hele laantje vol!![]()
zeg t maar als t n x mooi weer is kom ik je wel halenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wel geil hoor....waneer ga ik achterop?![]()
Ik pleit niet alleen voor mezelf, hoor! Alhoewel ik vermoed dat er nóóit iemand in je laantje komt. Dan nog vind ik zonde als het wordt volgescheten door zoiets walgelijks als een hond!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zolang je niet in mijn laantje komt, heb je daar toch geen last van?![]()
Doe eens niet zo vrolijk, of ik zal je de oortjes eens goed wassen!quote:
Je hebt er weggejaagd!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik pleit niet alleen voor mezelf, hoor! Alhoewel ik vermoed dat er nóóit iemand in je laantje komt. Dan nog vind ik zonde als het wordt volgescheten door zoiets walgelijks als een hond!![]()
Tja, dan heeft dat laantje weinig nut hè.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik pleit niet alleen voor mezelf, hoor! Alhoewel ik vermoed dat er nóóit iemand in je laantje komt. Dan nog vind ik zonde als het wordt volgescheten door zoiets walgelijks als een hond!![]()
mocht ze willen, die lelijke graftak!quote:
Dat is me nog niet eerder gelukt! Talitha laat zich niet wegjagen!quote:
Laat 'm maar lullen heur, Mijn lieve Jodel. Demins is een beetje contactgestoord en heeft eigenlijk een grafhekel aan leuke spontane vrouwen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dan heeft dat laantje weinig nut hè.Zo dan maar?
![]()
Ik had het over dat andere teefjequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is me nog niet eerder gelukt! Talitha laat zich niet wegjagen!![]()
tja, ben benieuwd of Basje hier nog gaat langskomen !quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had het over dat andere teefje![]()
Jij met je platvloerse dubbelzinnigheden altijd!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dan heeft dat laantje weinig nut hè.Zo dan maar?
![]()
Moet je zorgvuldiger quoten, sukkel!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had het over dat andere teefje![]()
Ja nog effe....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je zorgvuldiger quoten, sukkel!![]()
Moet ik dat als een aanbod opvatten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja nog effe....![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij zo geobsedeerd bent door Talitha.![]()
Ze heeft hem een keer laten zitten wegens zijn gebrek aan testikelen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja nog effe....![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij zo geobsedeerd bent door Talitha.![]()
Nou snap ik waarom je Flugs hebt laten zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft hem een keer laten zitten wegens zijn gebrek aan testikelen!![]()
Maak dan alleen het woord "door" boldquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik dat als een aanbod opvatten?![]()
Flugss had geen ballenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef demins het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom je Flugs hebt laten zitten![]()
Nee man, ik had de ballen ff niet voor flugs...tis een beest man!quote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee man, ik had de ballen ff niet voor flugs...tis een beest man!![]()
Jap, stel: je kan kiezen, of Flugie heeft een leuke lunch, of jij en al je bekenden en familie etc etc hebben een fucked up energierekening komende maand...waarvoor zou jij kiezen ?quote:
Demins is half verliefd, eerlijk gezegd denk ik dat hij meer op basje valt, demins geilt namelijk op nicknamesquote:...desalniettemin lijkt kameraad Demins een klein beetje van slag...zou hij verliefd zijn denk je?
![]()
Wat je dus eik zegt is dat je een arme sloeber bent die moest kiezen tussen het betalen van de energierekening of daten met fluggsquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jap, stel: je kan kiezen, of Flugie heeft een leuke lunch, of jij en al je bekenden en familie etc etc hebben een fucked up energierekening komende maand...waarvoor zou jij kiezen ?![]()
Nee ik stel hypothetisch dat jij en je dierbaren een verschrikkelijk vage energierekening krijgen en 3 maanden met de energiemaatschappij aan de foon zitten of Bommie die flugel laat zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat je dus eik zegt is dat je een arme sloeber bent die moest kiezen tussen het betalen van de energierekening of daten met fluggs
quote:Ik weet wel waar ik voor gekozen zou hebben....laat die familie en vrienden maar lekker een maandje zonder doen...is nog goed voor ze ook.....leren ze weer eens wat de waarde van dingen is. (Zelf douche/kook/kijktv en slaap ik uiteraard vanaf dat moment op de zaak)![]()
Ik snap niet waarom jij die geflopte date van jou weer zo graag in de schijnwerpers wil zettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik stel hypothetisch dat jij en je dierbaren een verschrikkelijk vage energierekening krijgen en 3 maanden met de energiemaatschappij aan de foon zitten of Bommie die flugel laat zitten
[..]
Tip: vriendelijk vragen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is me nog niet eerder gelukt! Talitha laat zich niet wegjagen!![]()
Helaas is jouw hoogstaande proza niet aan dit teefje besteed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:51 schreef demins het volgende:
[..]
Jij met je platvloerse dubbelzinnigheden altijd!![]()
Geobsedeerd van mijn avatar bedoel je.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja nog effe....![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij zo geobsedeerd bent doorvan Talitha.![]()
Zou ook kunnen idd...quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geobsedeerd van mijn avatar bedoel je.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
v Bommel is al opgeroepen...![]()
![]()
De vraag is alleen ...is dat omdat Marco hem op dit moment wel de juiste man voor een positie vindt ? of is het vanwege de persdruk?
Indien dat laatste het geval is zou het me a verbazen en b zou ik het een hele slechte zaak vinden....zo slecht zelfs dat ik dan eik vind dat ie per direct zou moeten vertrekken.![]()
Ssorry ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou ook kunnen idd...
Kom...help ff mee deze vol te posten.......ik heb een nieuwe hangout place gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |