abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42992041
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:44 schreef existenz het volgende:
Mutsaers__78 & Stereotomy zijn er aan hun posts te zien niet geweest en van Talpa wordt je zowiezo niets wijzer behalve de uitslag.

Maar wat deed Sinouh dan verkeerd:
- Al jaren lang het Willem II publiek opjutten, treiteren en jennen (Dat ging hier dus al aan vooraf) en dit is ook de oorzaak van de spreekkoren!

Deze wedstrijd:
- Thuispubliek aanmoedigen om meer en hardere spreekkoren
- Thuispubliek uitdagen (al hoewel minder openlijk dan voorgaande jaren)

En iets wat normaal gesproken natuurlijk zaken die niets uit maken, maar in deze situatie: (Geen excuus dus voor de duidelijkheid!)
- Opzichtig wuiven en juichen naar thuispubliek bij tegenhouden ballen/maken goals

Een speler is een prof en hoort zich te gedragen in het veld, het publiek komt voor vermaak en als uitlaatklep. Alhoewel dit rellen en spreekkoren niet goed spreekt, kun je dit het publiek minder kwalijk nemen dan de onprofessionele keeper. Immers reageert de speler sportief of niet, dan is de lol er erg snel vanaf voor de aanhang.
ik bevestig dit
heb je die sticker al opgestuurd existenz ?
pi_42992571
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:44 schreef existenz het volgende:
-uitleg-

Een speler is een prof en hoort zich te gedragen in het veld, het publiek komt voor vermaak en als uitlaatklep. Alhoewel dit rellen en spreekkoren niet goed spreekt, kun je dit het publiek minder kwalijk nemen dan de onprofessionele keeper. Immers reageert de speler sportief of niet, dan is de lol er erg snel vanaf voor de aanhang.
Je hebt volkomen gelijk hoor, maar de reactie van de Willem II supporters blijf ik wel lomp vinden. Voor mij reden genoeg om de wedstrijd dan maar stil te leggen, ongeacht wie het roepen (AZ/W2/Ajax/PSV-weetikveelwelkeclub-supporters)
pi_42992883
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk hoor, maar de reactie van de Willem II supporters blijf ik wel lomp vinden. Voor mij reden genoeg om de wedstrijd dan maar stil te leggen, ongeacht wie het roepen (AZ/W2/Ajax/PSV-weetikveelwelkeclub-supporters)
Daar gaan we geen discussie hierover houden, dat zijn persoonlijke meningen over waar iemands grens ligt. En dit is niet Fear Factor of zo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42993728
De schuldige van de spreekkoren is trouwens gevonden:
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:17:45 #105
862 Arcee
Look closer
pi_42993807
Koevermans moet terug in de basis.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:51:07 #106
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42997822
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5113
quote:
Willem II - AZ in overleg met Sinouh niet gestopt

Willem II moet mogelijk een boete betalen voor de kwetsende spreekkoren die donderdagavond in het stadion tijdens het duel Willem II - AZ te horen waren. De voetbalbond legt het voor bij de openbaar aanklager.

Die beslist maandag of er een onderzoek naar de kwetsende spreekkoren komt. Supporters van Willem II beledigden AZ-doelman Khalid Sinouh. Hij werd uitgescholden voor 'schapenneuker'.

Omdat Sinouh aangaf met de situatie om te kunnen gaan, werd de wedstrijd zonder onderbreking voortgezet.
Confidence through competence
pi_43055833
Wat een wedstrijd, prachtig spel en fantastische doelpunten, vooral die van schaars en mendes (2e).

Hoop het nog vaker te zien.
  maandag 30 oktober 2006 @ 01:55:59 #108
55709 Stereotomy
pi_43056414
Ik heb weer zin in donderdag!!

Grasshopper - AZ

Grasshopper staat 1e in de zwitserse competitie, met 8 winst, 3 gelijk en 2 verlies. AZ moet dat eigenlijk makkelijk kunnen hebben.

Hoop dat Evert ten Napel weer het commentaar doet
pi_43059961
Erg mooie overwinning op utrecht. 5-1 is een goed resultaat. En de ploeg speelde fantastisch voetbal. Maar wat ik dan niet begrijp, waarom zong het publiek "slaap kindje slaap"? Zijn de gloryhunters in Alkmaar al zo verwend dat ze een 3-0 voorspronge tegen utrecht niet meer kunnen waarderen?
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:12:33 #110
55709 Stereotomy
pi_43063603
AZ supporters zijn soms best arrogant ja

Nou, mag toch wel voor 1 wedstrijd?

Zolang ze die 2e ring maar niet op het stadion bouwen
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:16:04 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43063701
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:12 schreef Stereotomy het volgende:

Nou, mag toch wel voor 1 wedstrijd?
Gebeurde het maar voor een enkele wedstrijd

AZ supporters beginnen meer en meer op hun collega's uit amsterdam te lijken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:29:55 #112
55709 Stereotomy
pi_43064120
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Gebeurde het maar voor een enkele wedstrijd

AZ supporters beginnen meer en meer op hun collega's uit amsterdam te lijken.
Die hebben geen klappertjes

Klap klap klap

Ik denk dat dat soort arrogantie wel wegebt nadat ze straks een mindere periode hebben zoals Ajax dat vorig jaar had en Feyenoord dit jaar. Weer ff met beide benen op de grond. Supporters komen meestal na succes, en die moeten dan in de club wortelen. Over pak hem beet 5 jaar heb je de bulk van de gloryhunters niet meer, en heb je gewoon de echte supporters.

Maar dan nog, ik ben voor het mooie voetbal van AZ gevallen toen ik ooit bij een vriend van me aan het eten was en AZ-Auxerre opstond (jawel, met de enige 2 leuke doelpunten van Huysegems ) en ik ze erg leuk vond spelen. De wedstrijd erna moesten ze tegen een club uit de stad waar mijn vriendin vandaan komt, dus vandaar dat ik bleef kijken.

Daarvoor vond ik voetbal best prut.

Maar ik kan ook genieten als een andere club waarvan je het niet verwacht oogstrelend voetbal speelt
pi_43065165
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klap klap klap

Ik denk dat dat soort arrogantie wel wegebt nadat ze straks een mindere periode hebben zoals Ajax dat vorig jaar had en Feyenoord dit jaar. Weer ff met beide benen op de grond. Supporters komen meestal na succes, en die moeten dan in de club wortelen. Over pak hem beet 5 jaar heb je de bulk van de gloryhunters niet meer, en heb je gewoon de echte supporters.

Maar dan nog, ik ben voor het mooie voetbal van AZ gevallen toen ik ooit bij een vriend van me aan het eten was en AZ-Auxerre opstond (jawel, met de enige 2 leuke doelpunten van Huysegems ) en ik ze erg leuk vond spelen. De wedstrijd erna moesten ze tegen een club uit de stad waar mijn vriendin vandaan komt, dus vandaar dat ik bleef kijken.

Daarvoor vond ik voetbal best prut.

Maar ik kan ook genieten als een andere club waarvan je het niet verwacht oogstrelend voetbal speelt
Beetje hetzelfde hier. Ik heb dan ook geen echte aversie tegen een andere Eredivisieclub. Alleen Ado kan mij niet bekoren, komt vaak weinig positiefs vanaf.
Als AZ tegen Ajax speelt ben ik voor AZ, maar als Ajax in de UEFA Cup speelt tegen een buitenlandse ploeg hoop ik gewoon dat Ajax met goed voetbal die ploeg inmaakt. Onderlinge vetes vechten de ploegen maar uit in de Eredivisie.
Ben het er wel mee eens dat het zingen van "slaap kindje slaap" wel heel erg opportunistisch is. Je staat ruim voor, je ziet je ploeg goed combineren, ik zou dan echt niets te klagen hebben.
AZ is dan wel al heel ver, maar ze zijn echt nog niet bij het eindstation. Er is altijd ruimte voor verbetering, dat was tegen PSV wel te zien.
pi_43066253
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef Stereotomy het volgende:

Klap klap klap
Jaja, die klappertjes....toen ze er voor het eerst waren een paar jaar terug, was het nog wel leuk. Maar ondertussen begin ik dat geluid behoorlijk zat te worden. Het wordt tijd voor een "nieuw" geluid in het stadion....
pi_43076133
Zal me niet verbazen als Marco voor de match tegen de Engelsen straks David Mendes da Silva gaat selecteren....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:38:19 #116
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43077046
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zal me niet verbazen als Marco voor de match tegen de Engelsen straks David Mendes da Silva gaat selecteren....
Op basis van 3 aardige wedstrijdjes?
pi_43077068
Precies, je kent Marco toch?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:40:22 #118
108558 Messenga
pi_43077127
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Precies, je kent Marco toch?
Niet persoonlijk.

Ach, Mendes is op dit moment net een beetje hetzelfde verhaal als Afellay, op dit moment wel redelijk tot goed, maar niet constant.
pi_43077209
Was laatst door m'n oude VI's aan het bladeren. Kwam ik er één tegen uit 2001/2002, met Mendes da Silva op de cover. Werd bestempeld als de nieuwe Rijkaard!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:48:03 #120
55709 Stereotomy
pi_43077414
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef RayMania het volgende:
Was laatst door m'n oude VI's aan het bladeren. Kwam ik er één tegen uit 2001/2002, met Mendes da Silva op de cover. Werd bestempeld als de nieuwe Rijkaard!
Zal Mourinho alvast waarschuwen

Van Gaal zei dat Mendes de beste indruk tijdens de aanloop naar het seizoen had gemaakt. Op de een of andere manier heeft hij nooit een kans gehad bij Ajax, en is toen qua clubs een beetje in een neerwaartse spiraal gegaan. Maar Van Gaal heeft wel vertrouwen in David MdS.

Oh, en VI.nl vindt nu ook dat:
quote:
Swingend en nu echt als Frank Rijkaard in zijn beste dagen. David Mendes da Silva zweefde over het veld in Alkmaar. De Rotterdammer die zo lang nodig heeft om daadwerkelijk te ontbolsteren, speelde ijzersterk tegen FC Utrecht. Twee goals kreeg hij als beloning. Hot is Mendes.
Mendes da Silva hot is. En weer die Frank Rijkaard vergelijking
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:59:19 #121
55709 Stereotomy
pi_43106676
quote:
Sno, Afellay en Mendes da Silva in voorselectie

Uitgegeven: 31 oktober 2006 16:36
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2006 16:39

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft Evander Sno van Celtic opgenomen in de voorlopig selectie van het Nederlandse elftal voor de vriendschappelijke interland tegen Engeland op woensdag 15 november. Ook PSV'er Ibrahim Afellay en David Mendes da Silva van AZ behoren tot de groep van 28 spelers.
Marco

Vorig jaar had hij Vlaar op basis van 2 goeie UEFA cup wedstrijden ook al in Oranje geplaatst What's next, Sinouh eerste doelman na neutralisatie naar Nederlander?
pi_43106794
Misschien wordt Mendes da Silva wel de toekomstige middenvelder in-de-punt-naar-achteren.

De Jong is te defensief, Sneijder, Schaars & De Zeeuw defensief te kwetsbaar.
Mendes beheerst het allebei, het zou best wat kunnen worden.

Maar het is inderdaad wel erg snel ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:04:18 #123
55709 Stereotomy
pi_43106861
Nou, na 5 wedstrijden bij AZ te hebben gespeeld, waarvan 1 goed..... En twee jaar daarvoor bij NAC, niet echt een normale leverancier voor Oranje.

Vergeet niet dat De Zeeuw nu even een mindere periode heeft, maar bijv. tijdens EK-21 op die positie vriend en vijand heeft verbaasd en zeker mede door hem Jong Oranje zo goed heeft gespeeld. Daarnaast is De Zeeuw ook als centrale verdediger te gebruiken, net als Mendes, dus ik acht ze eigenlijk op het moment gelijkwaardig, zeker in defensief opzicht.
pi_43106922
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, na 5 wedstrijden bij AZ te hebben gespeeld, waarvan 1 goed..... En twee jaar daarvoor bij NAC, niet echt een normale leverancier voor Oranje.

Vergeet niet dat De Zeeuw nu even een mindere periode heeft, maar bijv. tijdens EK-21 op die positie vriend en vijand heeft verbaasd en zeker mede door hem Jong Oranje zo goed heeft gespeeld. Daarnaast is De Zeeuw ook als centrale verdediger te gebruiken, net als Mendes, dus ik acht ze eigenlijk op het moment gelijkwaardig, zeker in defensief opzicht.
Mendes (Sno ook) heeft wel meer fysiek te bieden op het kaboutermiddenveld van Oranje. De Zeeuw heeft dat duidelijk niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:07:16 #125
55709 Stereotomy
pi_43106961
Wel eensch, De Zeeuw is een kabouter zonder kopkracht. Trouwens, er zitten veel meer AZ'ers in, waaronder:
quote:
Zeven AZ-ers in voorselectie Oranje

Danny Koevermans, David Mendes da Silva, Barry Opdam, Tim de Cler, Kew Jaliens, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw zijn door bondscoach Marco van Basten in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Engeland (15 november) opgenomen. Voor Koevermans en Mendes da Silva is het de eerste keer dat ze in de voorlopige selectie zitten. Opdam is weer terug.

Op vrijdag 10 november maakt Van Basten om 12:00 uur zijn definitieve selectie bekend.
Koef
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:09:33 #126
108558 Messenga
pi_43107048
Koef, what's next? Poepon?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:12:12 #127
55709 Stereotomy
pi_43107157
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
Clubtopscorder op het moment

Enne, next is Michel Boerebach.
pi_43107191
quote:
Nee, Martijn Meerdink
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:13:22 #129
108558 Messenga
pi_43107203
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Clubtopscorder op het moment

Enne, next is Michel Boerebach.
Naturaliseer Leonardo dan gewoon, van NAC. Jemig, kom op zeg, er zijn betere Nederlandse spitsen dan Koef.
pi_43111284
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Braaf Marco, braaf!
www.thuisuiteten.nl
pi_43125026

AZ is een onderzoek gestart of er mogelijkheden zijn om van 17.000 plaatsen naar 37.000 plaatsen te gaan.

Er waren in het verleden ook plannen, maar toen wilde ze niet verder gaan dan 26.000 plaatsen.

"Bouwtechnisch kan het, dat is al duidelijk. Wat we nu onderzoeken, is wat er allemaal nodig is om aan de regelgeving te voldoen", aldus Scheringa. De uitslag van dit onderzoek zal nog zes maanden op zich laten wachten.

Scheringa heeft al een visie over hoe het eruit moet gaan zien. "Bovenop de hoofdtribune komt over de hele lengte een extra strook businessruimten. De andere drie tribunes worden naar boven toe doorgetrokken. Dus geen tweede ring die boven de bestaande ring komt te hangen, maar een verlenging van de tribunes. Het dak wordt dan omhooggetild.''

Bron: http://az.blieb.nl

AZ wordt echt een top club als ik dit zo lees. Als dit plan door gaat krijgen ze een groter stadion dan dat van PSV...!! Wat denken jullie? Zal dit plan doorgaan en zal AZ een plek als constante top club van Nederland innemen?
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 1 november 2006 @ 00:32:41 #132
55709 Stereotomy
pi_43125094
Ik ken eigenlijk niemand die dit een goed idee vindt
pi_43125222
Dus als AZ een groter stadion neemt dan zijn ze automatisch een constante top club of wat?
Want zo formuleer je het nou een beetje .

Je kan je stadion wel uitbreiden maar als PSV langskomt en je binnen 45 minuten oprolt dan heb je er nog niks aan .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_43125754
Hier dan dus maar ff neerplempen:
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef xFriendx het volgende:
Wellicht zijn die extra plaatsen niet eens voor voetbalsupporters maar kan je dan meer mensen toe laten als M. Borsato weer eens "Rood" ten gehore brengt.
Ik ben voor AZ, maar 37.000 lijkt mij iets te voorbarig. Eerst maar eens zo constant draaien dat er per jaar genoeg geld binnenkomt om goede spelers te kopen als er andere goede spelers weg gaan, en AZ dus onafhankelijk is van het geldpotje van Scheringa (hoewel er afgelopen seizoen zelfs 3 miljoen op de tranfers verdient is, maar toch...)
Als aanvulling, dat constant goed draaien is niet alleen om de financien op orde te hebben, het vergroot ook het voetbalplezier waarmee je waarschijnlijk weer extra supporters trekt.
pi_43126337
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:38 schreef neilpad het volgende:
Dus als AZ een groter stadion neemt dan zijn ze automatisch een constante top club of wat?
Want zo formuleer je het nou een beetje .

Je kan je stadion wel uitbreiden maar als PSV langskomt en je binnen 45 minuten oprolt dan heb je er nog niks aan .
Zolang Scheringa blijft en geld blijft injecteren.......dan verwacht ik dat toch wel. En als zo'n groot stadion er zal zijn dan denk ik dat AZ redelijk aantrekkelijk is voor toekomstige geldschieters...
En zolang ze goede spelers kunnen blijven kopen blijven ze toch in ieder geval in die top 4 van Nederland.......( als het ooit nog goed komt met Feyenoord....)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43127891
quote:
Nee, Denneboom..

Het is maar een oefenwedstrijd, en het is nog maar een voorselectie. Stelt niks voor.
pi_43128107
37.000 plaatsen? Dat vind ik toch wel erg veel. Az kan beter maar even een paar jaar wachten, want ik vraag me af of AZ over een paar jaar (als het iets minder gaat) nog steeds zo veel supporters heeft. Aan de andere kant vind ik het wel mooi hoor dat Scheringa zo ambitieus is. Ondanks dat ik het een eikel vind
  woensdag 1 november 2006 @ 08:55:51 #138
55709 Stereotomy
pi_43128435
Video op FP plus banner hier boven het forum voor zo'n video verslag:
quote:
Opdam en Mendes in voorselectie, Steinsson niet
Gepubliceerd op: 31-10-2006 @ 17:50 - Bron: Zoom.in
Bondscoach Van Basten heeft David Mendes da Silva, Danny Koevermans en Ibrahim Afellay op de voorlopige lijst staan. Greitar Steinsson viel buiten de boot.

Bekijk video
Sinds wanneer is Grétar Nederlander ?

pi_43128452
Ik vind 37.000 ook een beetje teveel van het goede.Ga eerst naar de 26.000. Als je dat vol krijgt, kan je altijd nog meer uitbouwen. Maar ik heb er geen reet verstand van, en ik neem aan dat Scheringa er wel verstand van heeft.
pi_43128498
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:55 schreef Stereotomy het volgende:
Video op FP plus banner hier boven het forum voor zo'n video verslag:
[..]

Sinds wanneer is Grétar Nederlander ?

Affelay weet ook nog niet of hij een Nederlander is.
  woensdag 1 november 2006 @ 09:38:14 #141
55709 Stereotomy
pi_43129102
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:00 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Affelay weet ook nog niet of hij een Nederlander is.
Maar Gretar speelt alweer een paar jaar voor IJsland hoor
pi_43129465
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar Gretar speelt alweer een paar jaar voor IJsland hoor
Dat klopt. Ik vond het ook een raar berichtje.
pi_43147062
quote:
Op woensdag 1 november 2006 01:00 schreef xFriendx het volgende:
Hier dan dus maar ff neerplempen:
[..]

Als aanvulling, dat constant goed draaien is niet alleen om de financien op orde te hebben, het vergroot ook het voetbalplezier waarmee je waarschijnlijk weer extra supporters trekt.
Het beste voorbeeld is Vitesse en NAC. Beide hebben grote stadions gebouwd toen het goed ging en sindsdien heeft het nooit meer vol gezeten
pi_43163140
NAC?
pi_43178210
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:23 schreef Erasmusch het volgende:
NAC?
NAC heeft een gigantisch lege hoofdtribune altijd. De andere lange zijde is vaak ook erg leeg. De beide korte zijdes zijn daarintegen zeer goed gevuld. Er passen 16.400 mensen in. Volgens mij halen ze vaak net de 12.000 (Correct me if I'm wrong over NAC twijfelde ik wel).
  donderdag 2 november 2006 @ 18:16:26 #146
55709 Stereotomy
pi_43178461
gooooooooooooooooooooo AZ
pi_43178597
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef existenz het volgende:

[..]

NAC heeft een gigantisch lege hoofdtribune altijd. De andere lange zijde is vaak ook erg leeg. De beide korte zijdes zijn daarintegen zeer goed gevuld. Er passen 16.400 mensen in. Volgens mij halen ze vaak net de 12.000 (Correct me if I'm wrong over NAC twijfelde ik wel).
Ah, geen idee. Op tv ziet het er altijd wel vol uit. Zeker in vgl met Roda
pi_43184399
Feli

mooie overwinning.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 2 november 2006 @ 21:02:07 #150
55709 Stereotomy
pi_43184687
WE ZIJN DOOR!!!! bijna

Nu nog even groepswinnaar worden

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 02-11-2006 21:27:25 ]
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:21:37 #151
55709 Stereotomy
pi_43193101

[ Bericht 20% gewijzigd door Stereotomy op 03-11-2006 14:31:08 ]
pi_43195991
Ik ging rond de 70ste minuut naar boven, was moe...het stond 2-2...het zal wel dacht ik...

Scoren ze nog 3 x....
pi_43197147
Ik zeg het jullie, die Sinouh gaat ons een keer grandioos opbreken. Ik zie het nu al gebeuren, ergens tijdens een topwedstrijd zal hij een cruciale fout maken door weer zo rare duikeling of dat de bal uit z'n handen glipt of door z'n benen gaat. Waarschijnlijk ergens in de laatste minuten van een uefa cup finale of tijdens az - psv.
pi_43197246
Niks van gezien.

Ik hoorde dat het een geflatteerde overwinning was, maar wat maakt het uit. 2-5 uit winnen in Europa is super. Heel erg netjes hoor
pi_43200890
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:34 schreef addictivebeat het volgende:
Ik zeg het jullie, die Sinouh gaat ons een keer grandioos opbreken. Ik zie het nu al gebeuren, ergens tijdens een topwedstrijd zal hij een cruciale fout maken door weer zo rare duikeling of dat de bal uit z'n handen glipt of door z'n benen gaat. Waarschijnlijk ergens in de laatste minuten van een uefa cup finale of tijdens az - psv.
En Didulica dan

En de overwinning was verdiend, alleen die laatste 2 doelpuntjes (in blessuretijd) hadden niet zo gehoeven.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43200975
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43200991
Wat een debiel
  zondag 5 november 2006 @ 14:15:19 #158
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43258502
Schijnt dat er 13 bussen van Meerssen komen. Een amateurclub die meer meeneemt dan dat een 'top'club doet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43260959
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef existenz het volgende:

[..]

Het zit lang niet altijd vol maar het zit toch bijna altijd wel rond de 14 a 15000 supporters, vorig jaar was het juist vaak uitverkocht..ook al ging het kut.

Bij de 16.400 zitten ook het uitvak met een capiciteit van +/- 1000 man.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_43283198
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:15 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt dat er 13 bussen van Meerssen komen. Een amateurclub die meer meeneemt dan dat een 'top'club doet.
Dat vind je raar?
pi_43325905
quote:
Op maandag 6 november 2006 08:50 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Dat vind je raar?
In die 13 bussen zitten waarschijnlijk 100 echte supporters van Meersen, de rest is volk dat meegaat omdat ze wel eens een keer naar een ere divisie club willen.

Met zelfgesmeerde bolletjes ham,ei en kaas zitten dan de families naast elkaar.
Mama, oma, opa, oom henk, tante ger, iedereen is er.
En die dag word over 20 jaar nog iedere keer op een verjaardag verteld.

"Weetje nog AZ vs Meersen, noh wat was dat mooi"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_43325957
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

In die 13 bussen zitten waarschijnlijk 100 echte supporters van Meersen, de rest is volk dat meegaat omdat ze wel eens een keer naar een ere divisie club willen.

Met zelfgesmeerde bolletjes ham,ei en kaas zitten dan de families naast elkaar.
Mama, oma, opa, oom henk, tante ger, iedereen is er.
En die dag word over 20 jaar nog iedere keer op een verjaardag verteld.

"Weetje nog AZ vs Meersen, noh wat was dat mooi"
Die 100 echte supp. van Meerssen zijn er meestal wel meer dan het aantal wat jullie meenemen richting het zuiden En daar komt nog es bij dat deze wedstrijd doordeweeks is en die van jullie in het weekend
pi_43326258
Meersen speelt toch 3e klasse?
wie zaait zal oogsten.....
pi_43326849
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef cohen het volgende:
Meersen speelt toch 3e klasse?
Hoofdklasse
pi_43349416
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Die 100 echte supp. van Meerssen zijn er meestal wel meer dan het aantal wat jullie meenemen richting het zuiden En daar komt nog es bij dat deze wedstrijd doordeweeks is en die van jullie in het weekend
Okay...Meerssen is een betere club ...je hebt gelijk
  woensdag 8 november 2006 @ 08:15:31 #166
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43349546
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:01 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Okay...Meerssen is een betere club ...je hebt gelijk
Dat maak jij ervan.

AZ fans zijn succesfans (grootste deel).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43349599
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan.

Elke club heeft toch succesfans nodig om groter te worden. Ook AZ heeft die nodig. Na een tijd blijven de echte fans over.
  woensdag 8 november 2006 @ 08:22:04 #168
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43349624
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:19 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Elke club heeft toch succesfans nodig om groter te worden. Ook AZ heeft die nodig. Na een tijd blijven de echte fans over.
Dus het merendeel gaat weer terug naar oa. Amsterdam?

Maar als je zowat alleen maar succesfans hebt...
Planning:
-
pi_43349683
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Maar als je zowat alleen maar succesfans hebt...
Dan zit het stadion lekker vol ?

AZ moet gewoon doorgaan met wat ze doen, dan komt het wel goed met de fans.
pi_43351215
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan.

Dan maar succesfans, mede door extra inkomsten en bekendheid (meer fans zal ook gratis mond-op-mond reclame opleveren) kan er succes geboekt worden. Liever dan alleen maar 100 hardcore fans houden die elk weekend juichen als de melkboer in de spits scoort tegen het team van het naastliggende dorp.
pi_43354482
Ik denk dat AZ een goed voorbeeld voor Roda zou moeten hoe je het moet doen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 8 november 2006 @ 13:28:19 #172
55709 Stereotomy
pi_43356587
Alsof Roda géén successupporters erbij krijgt als het zo goed zou presteren als AZ
pi_43356640
Enkele jaren geleden werd Roda JC 2e in de competitie. Het jaar daarna werd Ajax met minder punten kampioen dan Roda JC het jaar ervoor had.
Maar zijn er toen veel successupporters bijgekomen?
  woensdag 8 november 2006 @ 13:34:37 #174
55709 Stereotomy
pi_43356762
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:30 schreef cohen het volgende:
Enkele jaren geleden werd Roda JC 2e in de competitie.
Nee, omdat het daarna weer snel bergafwaarts ging
quote:
Het jaar daarna werd Ajax met minder punten kampioen dan Roda JC het jaar ervoor had.
Je haalt wel alle criteria erbij he?

Maar natuurlijk zullen mensen van Kerkrade en omstreken helemáál niet gevoelig voor succes zijn, als ze enkele jaren aan de top van de Eredivisie staan, prima Europees spelen en leuk voetbal spelen. Joh, ben je gek.

AZ voetbal heeft gewoon ook een leuke uitstraling nu, en dat trekt mensen. Net zoals het een horde bashers van andere clubs trekt die altijd iets hebben te zeiken over het succes van AZ.
pi_43356951
Nouja 1 reden is al genoeg: Roda JC is een kleurloze club met 0,0 uitstraling en zonder potentie, dus kan me voorstellen dat de supportersschare daar niet hard groeit
  woensdag 8 november 2006 @ 13:42:39 #176
55709 Stereotomy
pi_43357042
Nouja, AZ was toch ook behoorlijk kleurloos? Scheringa, Adriaanse en Van Gaal hebben er kleur ingepompt. Heeft met geld te maken, maar ook met resultaten en totaalpakket.
pi_43358208
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:30 schreef cohen het volgende:
Enkele jaren geleden werd Roda JC 2e in de competitie. Het jaar daarna werd Ajax met minder punten kampioen dan Roda JC het jaar ervoor had.
Het spijt me om je illusie te moeten verstoren, maar Roda had met zijn tweede plek omgerekend 76 punten, Ajax werd het jaar erna kampioen met 83 punten.

Verder snap ik niet dat jullie je zo druk kunnen maken over een andere club. Zo slecht doet Roda het nou toch ook weer niet?
  woensdag 8 november 2006 @ 15:33:59 #178
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43360622
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik denk dat AZ een goed voorbeeld voor Roda zou moeten hoe je het moet doen
Alsjeblieft niet! Succes is niet te koop, en ik heb AZ nog geen prijzen zien pakken met al dat gespendeerde geld!

Heb je Chelsea al een CL zien winnen? Die hebben werkelijk absurd veel uitgegeven...
Planning:
-
  woensdag 8 november 2006 @ 15:34:22 #179
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43360632
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:39 schreef cohen het volgende:
Nouja 1 reden is al genoeg: Roda JC is een kleurloze club met 0,0 uitstraling en zonder potentie, dus kan me voorstellen dat de supportersschare daar niet hard groeit
Planning:
-
pi_43365929
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef DarkShine het volgende:
Alsjeblieft niet! Succes is niet te koop, en ik heb AZ nog geen prijzen zien pakken met al dat gespendeerde geld!
Jij bent écht jaloers eh...
  woensdag 8 november 2006 @ 18:22:28 #181
55709 Stereotomy
pi_43366429
quote:
Braga stuurt trainer de laan uit
Door Olga (Nuongirl) op woensdag 8 november 2006 14:56
Bron: Metro
De Portugese voetbalclub Braga heeft trainer Carlos Carvalhal vandaag ontslagen. Het ontslag volgt na de 0-3 nederlaag afgelopen maandag van Braga tegen Sporting in de Portugese competitie.

Carvalhal was aan zijn eerste seizoen bezig. In de groepsfase van de UEFA-beker verloren de Portugezen met 3-0 van AZ. In de Portugese comtitie staat Braga achtste, op acht punten van koploper Porto.
Wazig, ze deden het best goed in de competitie en tegen Porto verliezen is toch niet erg? Okee, ze zijn gezakt van 3 naar 8, maar het is en blijft een middenmoter

Bovendien hebben ze Slovan Liberec met 0-3 klop gegeven, terwijl Slovan Liberec (Tjechische kampioen) Sevilla nog op 0-0 hield

Rare jongens, die Portugezen.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:24:43 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43366510
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Jij bent écht jaloers eh...
Waarop? Wij hebben 2 bekers gepakt de laatste 10 jaar zonder gek te doen. Leuke Europese wedstrijden gespeeld. Spelen in een mooi stadion (dat van jullie oordeel ik niet over alvorens ik er zelf geweest ben).

Vraag me af waar ik jaloers op moet zijn?
Planning:
-
pi_43366683
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:24 schreef DarkShine het volgende:
Op het huidige succes.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:45:22 #184
55709 Stereotomy
pi_43367243
quote:
Dat vraag ik me ook steeds af, maar je post je echt suf in deze (en de vorige ) thread, dus blijkbaar voel je frustratie tegen AZ. Dat mag, maar ventileer dat in je eigen Roda JC topic, hier draag je werkelijk niks meer bij. We weten het zo langzamerhand wel dat jij de enige echte fan bent hier op het fok forum. Niemand is zo'n grote fan als jij. We zouden allemaal moeten leven zoals jij het voorschrijft hoe een fan moet leven.

pi_43370066
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:24 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Waarop? Wij hebben 2 bekers gepakt de laatste 10 jaar zonder gek te doen. Leuke Europese wedstrijden gespeeld. Spelen in een mooi stadion (dat van jullie oordeel ik niet over alvorens ik er zelf geweest ben).

Uitwedstrijd in Milaan was leuk van Roda
pi_43375566
En gewoon weer de 10 gehaald he
pi_43376394
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:57 schreef Norrage het volgende:
En gewoon weer de 10 gehaald he
Werelds
  woensdag 8 november 2006 @ 22:38:35 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43377643
Enorme prestatie inderdaad. SV Meerssen is natuurlijk niet de minste!
pi_43379760
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef twi het volgende:
Enorme prestatie inderdaad. SV Meerssen is natuurlijk niet de minste!
Het doet ook goed om SV Meerssen er uit te kegelen ipv een Feyenoord bijv, je wil toch je AZ CV een beetje opleuken natuurlijk.
pi_43380209
damnn weer de 10. AZ blijft altijd gas geven, zelfs tegen de kleintjes.
  donderdag 9 november 2006 @ 01:45:01 #191
55709 Stereotomy
pi_43383338
Goeie wedstrijd AZ. Hakje van Cziommer was natuurlijk werelds.
pi_43384714
quote:
Op donderdag 9 november 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie wedstrijd AZ. Hakje van Cziommer was natuurlijk werelds.
  donderdag 9 november 2006 @ 08:16:01 #193
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43384735
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:55 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Uitwedstrijd in Milaan was leuk van Roda
Bordeaux was beter
Planning:
-
pi_43405821
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef addictivebeat het volgende:
damnn weer de 10. AZ blijft altijd gas geven, zelfs tegen de kleintjes.
Komt vooral door de trainer. Van Gaal eist dat. Altijd. Overal.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 november 2006 @ 22:54:17 #195
55709 Stereotomy
pi_43413828
Jong AZ - SC Genemuiden: 8-1
quote:
Wedstrijd begonnen om 20.00 uur.

Minuut 17: 1 - 0 Molhoek!
Minuut 28: 2 - 0 Narsingh!
Minuut 31: 3 - 0 Plat!
Minuut 34: 4 - 0 Vormer!
Minuut 45: 5 - 0 Molhoek!

- En het is rust -

En we zijn begonnen aan de 2e helft.

Qua score gebeurd er weinig tot nu toe.
Minuut 79: Doelpunt Genemuiden: Herman van Dijk
Minuut 86: Doelpunt Plat!
Minuut 87: We hebben weer een zevenklapper! Kees Luyckx scoort de 7 - 1!
Minuut 90: Doelpunt Plat! En einde wedstrijd. Jong AZ ook door naar de volgende ronde!

Geel: Joey Gudjonsson ('27), Kattenberg ('89)

Opstelling:
Job Bulters, Bennie van Noord, Ruud Vormer, Mike Derlagen, Gijs Luirink, Joey Gudjonsson (IJs), Kees Luyckx, Rogier Molhoek, Johan Plat, Furdjel Narsingh, Jeremain Lens
Als AZ maar niet tegen Jong AZ loot, dan wordt het 10-8 ofzo
pi_43416473
Goeie loting voor az
Jong az moet nu wel hun klasse tonen
pi_43416540
Ik zie jong-AZ nog wel stunten tegen Roda.
pi_43420177
Waarom speelde Hulst niet mee met Jong AZ? Die is veel beter dan Plat! Narsingh is toch een A-speler? Wel een talentje hoor.

Ik denk dat ze t wel lastig krijgen tegen Roda
pi_43420253
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef cohen het volgende:
Waarom speelde Hulst niet mee met Jong AZ? Die is veel beter dan Plat! Narsingh is toch een A-speler? Wel een talentje hoor.

Ik denk dat ze t wel lastig krijgen tegen Roda
Duh dat ze het lastig krijgen tegen Roda. Is een jeugdteam tegen een subtop eredivisisieclub
Maar ik zie Jong AZ nog best wel wat kansjes hebben, die leven die wel een beetje in een groove (door hun eigen presentaties en die van AZ)
pi_43420271
Nouja, in de competitie doen ze het kut. Al wekenlang niet meer gewonnen. Dus die groove hebben ze ook niet echt lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')