abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42422089
quote:
Sektioui waarschuwt AZ voor Braga
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 6 oktober om 14:14

Tarik Sektioui heeft zijn oude ploeggenoten van AZ gewaaschuwd voor Sporting Braga, één van de komende tegenstanders van de Alkmaarders in de groepsfase van de UEFA Cup.

De speler van FC Porto gaf de sterke en zwakke punten aan van de huidige nummer vier van de Portugese competitie. ”Het is een team dat ontzettend goed is in de combinatie. Het is een voetballende ploeg. Er loopt een heel goede spits rond en ook het middenveld van Braga is erg sterk. Als AZ wil winnen moet het gebruik maken van de zwakke verdediging want daar liggen mogelijkheden."

Ondanks het opstappen van trainer Co Adriaanse aan het begin van het seizoen, heeft de 29-jarige Marokkaan het nog steeds naar zijn zin in Portugal. “Ik heb voor vijftig procent gekozen voor Porto, omdat Co daar zat; voor de andere vijftig procent omdat Porto een topclub is."
oppassen zegt tariq!
pi_42422831
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:56 schreef Norrage het volgende:
Kluivert!
Ik hoop het niet, want dan kost het me een krat bier
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:10:52 #53
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_42425465
Kluivert is trouwens toch geblesseerd? Maar zelfs Van Basten is niet zo gek op die knakker op te roepen.
pi_42427819
quote:
Alkmaar 4/10/2006:
Vanmiddag na de training begon het allemaal als een spelletje van de Directeur van AZ Toon Gerbrands. Wie kan ervan af het naastgelegen trainingsveld, een bal op het dak schieten van het nieuwe stadion. Volgens een Groningse wetenschapper is dit in verband met zwaartekracht onmogelijk.

Khalid Sinouh dacht eventjes de uitspraak van de wetenschapper om te buigen tot waarheid, maar helaas Khalid Sinouh raaktte het op een paar metertjes net niet. Toen was het de beurt aan Danny Koevermansoud spartaan die de het logo van het DSB Stadion met een voltreffer raaktte, eventjes was er een glassplinter regen maar dat duurde niet al te lang. Een leuk spelletje eindigde dus in een kapotte logo van AZ. Koevermans raaktte achteraf de TL buizen van het logo.
zag het hier niet staan , dan zet ik het maar ff erneer
pi_42428405
die koevermans toch! Dat wordt een fikse lening bij Frisia financieringen
  zondag 8 oktober 2006 @ 02:09:24 #56
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42470768
quote:
Danny Koevermans is "met stomheid geslagen" dat bondscoach Marco van Basten vrijdag op een persconferentie zijn naam liet vallen als mogelijke vervanger van Jan Vennegoor of Hesselink.

Dat zei de AZ-spits zaterdag bij RTV Noord-Holland. "Ik heb het bericht ook op teletekst gelezen, maar verder heb ik van niemand iets vernomen", aldus Koevermans die dit weekend rust moet houden vanwege een botkneuzing bij een teen.Nederland speelt zaterdagavond in Sofia het EK-kwalificatieduel tegen Bulgarije.

Bron: RTVNH
Ik zeg, geef De Koef een kans
Confidence through competence
pi_42502749
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

zag het hier niet staan , dan zet ik het maar ff erneer
Ik heb het op RTVNH gezien. Was best grappig. Toon Gerbrands heeft er in ieder geval 8 kratten bier mee gewonnen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 21:25:04 #58
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_42525161
Koevermans is mij alles meegevallen. Vorig jaar, toen hij dus net gehaald was, dacht ik (voorafgaand aan het seizoen), dat het zo'n typisch breekijzer was. Dus gewoon een kopper (Doe mij een koppertje ennun breezerrrrrrannanas...........)] maar ook vorig seizoen vond ik hem toch behoorlijk goed meevoetballen. Ook een goede, snelle, combinatiespits.

Dit jaar, met zijn vele basisplaatsen, laat hij ook zien (vind ik hoor! ) dat het een veel completere aanvaller is dan 'just' een breekijzer.

Koef past bij AZ

(Zelfs al is AZ AZ niet meer. )
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:33:55 #59
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42536834
Ik heb Koef altijd maar matig gevonden in de kopduels. Voetballend was hij drama toen hij bij Sparta begon, kaatsen, meevoetballen, best was het niet.
Zijn laatste jaar 1e divisie was hij juist meevoetballend goed bezig.

Ik heb zelden een speler gezien die er ieder jaar maar op vooruit blijft gaan, ook bij AZ zet hij die lijn voort, leuk voor hem!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:34:19 #60
862 Arcee
Look closer
pi_42640093
Heeft Cziommer nog een basisplaats?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:07:09 #61
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_42646831
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Arcee het volgende:
Heeft Cziommer nog een basisplaats?
Pas geleden heeft van Gaal hem toch op de bank gezet, omdat hij zijn prestaties vond tegenvallen.
  zondag 15 oktober 2006 @ 01:48:48 #62
55709 Stereotomy
pi_42688146
Mwah, de nr. 10 positie is precies een waarvan je niet van een basisplaats kunt spreken. Vrijwel iedereen moet voor een basisplaats vechten bij AZ. Alleen Didulica, Jaliens, De Cler, Schaars en Arveladze zijn vrijwel elke wedstrijd daar te vinden, en de rest kan gehusseld worden.

AZ schijnt niet zo goed bij Sparta te hebben gespeeld: belooft niet veel goeds voor a.s. donderdag. Wel fijn dat ze thuis kunnen spelen. AZ Europees is
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:23:09 #63
55709 Stereotomy
pi_42742153
http://www.nu.nl/news/852440/41/AZ_verlengt_contract_Opdam.html
quote:
AZ verlengt contract Opdam

Uitgegeven: 17 oktober 2006 11:30
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2006 11:32
AMSTERDAM - AZ heeft het contract met Barry Opdam met drie jaar verlengd. De 30-jarige verdediger blijft tot medio 2010 verbonden aan de Alkmaarse club.

Opdam is bezig aan zijn elfde seizoen bij de Alkmaarders. In het seizoen 1996-1997 maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht.
Gefeliciteerd, Barry

Als het maar niet zo'n Buskermolen wordt, je laatste jaar spelen in Jong AZ
pi_42745133
Ik dacht dat Van Gaal m weg wilde hebben
pi_42764892
Up 4 AZ.

Ik zit met me dikke reet in het stadion donderdag!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:19:02 #66
55709 Stereotomy
pi_42819476
AZ lang niet zo goed zien spelen als tegen Braga, wat een geweldig positiespel

Jammer dat Dembele niet had gescoord, wat een geweldenaar die jongen, pas 19
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 03:15:03 #67
55709 Stereotomy
pi_42826675
- hier stond dat Arveladze was geschorst tegen Grashopper, maar dat bericht was onjuist, Shota doet gewoon mee. Pas na een 3e gele kaart in het toernooi mag je even rust houden. -

En nu we het toch over niet spelen hebben, where the fok is Joey Gudjohnson als enige van de hele selectie geen speeltijd tot nu toe.

[ Bericht 26% gewijzigd door Stereotomy op 20-10-2006 16:37:10 ]
pi_42827261
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's niet fijn

En nu we het toch over niet spelen hebben, where the fok is Joey Gudjohnson als enige van de hele selectie geen speeltijd tot nu toe.
Was hij niet te dik ofzo?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 07:49:36 #69
55709 Stereotomy
pi_42827264
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 07:48 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Was hij niet te dik ofzo?
Dat was ie inderdaad, maar ik denk, als je voor het IJslands elftal kunt spelen, dan kun je ook voor AZ spelen. En bovendien, Koef is ook iets te dik. Maar die was niet goed geworden van het dieet van vorig jaar, dus nu doet hij het zonder dieet, wat prima gaat.
pi_42827287
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 07:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat was ie inderdaad, maar ik denk, als je voor het IJslands elftal kunt spelen, dan kun je ook voor AZ spelen. En bovendien, Koef is ook iets te dik. Maar die was niet goed geworden van het dieet van vorig jaar, dus nu doet hij het zonder dieet, wat prima gaat.
Echt slank is Koevermans niet te noemen inderdaad, maar vergeleken met zijn Sparta tijd, ziet hij er stuk atletischer uit. En hij doet het prima

AZ heeft Gudjohnson gewoon niet meer nodig. Zal me niets verbazen als die met de winterstop alweer weggaat.
pi_42850620
Persconferentie's van Louike zijn altijd weer interessant op AZ.tv

Hij heeft nu al meerdere malen aangegeven dat hij 3 topspitsen in huis heeft, en nam afgelopen keer zelfs het woord wereldspitsen in de mond. Is toch een groot compliment voor die 3.

Shota vindt ie de beste spits waar ie ooit mee gewerkt heeft, Koef vindt ie ongeloofelijk vooruit gegaan (gehaald als bankzitter/breekijzer, inmiddels volwaardige goalgetter en zeer complete spits), Dembele spreekt voor zich, en zelfs Lens werd erbij betrokken, die ook aan de deur begon te kloppen als topper voor de spits volgens van Gaal. En dan loopt ook nog de bloedsnelle Hulst erbij in het tweede die ook flink progessie maakt.

Dirk moet oppassen voor de leegrovers in de winterstop, Koef zou wel eens steeds meer in de picture kunnen komen bij een Engelse of Duitse ploeg. Er dreigt weer een AZ hype met dit voetbal, en dan zijn de scouts niet weg te slaan. Zondag een cruciale peiling, ik denk dat PSV voor het eerst gepakt kan worden, dat oogt nog lang niet Hiddinkiaans. Bij winst gaan de hype-sluizen weer open wed ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:20:07 #72
862 Arcee
Look closer
pi_42854546
Koevermans is z'n basisplaats kwijt.

Cziommer ook, trouwens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:22:55 #73
55709 Stereotomy
pi_42854621
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:20 schreef Arcee het volgende:
Koevermans is z'n basisplaats kwijt.

Cziommer ook, trouwens.
Ach, wat is basisplaats.

Niemand heeft bij AZ een basisplaats, maar als ze fit zijn hebben Arveladze, Schaars, De Cler, Jaliens en Didulica eigenlijk 100% kans op een plaats, en de rest varieert van 90-20% kans.

Zie het als een modulaire team. Een radertje loopt stroef? Even d'r uit, en gooi een nieuw radertje erin.

Ik ben gecharmeerd van Arveladze's assists, Dembele's balvastheid en Koef's scoringsvermogen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:38:12 #74
55709 Stereotomy
pi_42886307
1-3 tegen PSV thuis

Wat is dat toch met AZ tegen PSV
pi_42886530
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
1-3 tegen PSV thuis

Wat is dat toch met AZ tegen PSV
En overige topwedstrijden. In principe moet er tegen Feyenoord gewonnen worden, maar dan nog heb je 2 maal Ajax en 2 maal PSV zijn 4 wedstrijden en als je die verliest heb je al 12 verliespunten te pakken.

PSV is een goed team, dat staat voor mij wel vast, maar het zou toch spannender moeten zijn zo'n wedstrijd dan dat het vandaag was.
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:23:47 #76
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_42889371
AZ staat er gewoon niet in topwedstrijden. Sowieso gaat het niet echt lekker in thuiswedstrijden voor de competitie dit seizoen. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ze doordeweeks Europees voetbal moesten spelen.
pi_42890505
Is er al meer bekend over Didulica??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42890634
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
Is er al meer bekend over Didulica??
Volgens mij las ik dat hij dus keihard een bal tegen het hoofd kreeg, daarom bewusteloos raakte. Hij kwam na een paar minuten weer bij maar hoeft niet naar het ziekenhuis. Men zorgt er wel voor dat hij nu wakker blijft door hem af en toe te "wekken". Waarschijnlijk een hersenschudding, ik kon echter niet opmaken hoe zwaar deze hersenschuddig is.
pi_42890662
Van Gaal zei dat ie leek bij te komen, en daarna weer wegzakte. Nog steeds buiten bewustzijn. Hoogstwaarschijnlijk zware hersenschudding.
pi_42890725
Okee. Met een zware ben je wel een tijdje out, dus mogen de AZ-fans zich weer opmaken voor Sinouh zo lijkt het.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42906589
hehe donderdag Sinouh in de goal! hebben wij goede ervaringen mee!
Sinouh die uitglijdt over snippers tijdens WII-RKC
Tilburg Boven Alles
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:11:47 #82
55709 Stereotomy
pi_42906907
Sinouh's reputatie is bij de meesten beter bekend dan Sinouh zelf. Sinouh deed het niet slecht in die twee keer dat hij Didulica verving. Ik ben (nog) geen fan van Didulica gebaseerd op de wedstrijden bij AZ, maar de keren dat Sinouh keepte was hij op geen fout te betrappen.

Ik vind dat je onschuldig bent tot het tegendeel, in het heden, is bewezen.

Khalid akhbar.
  maandag 23 oktober 2006 @ 14:34:47 #83
55709 Stereotomy
pi_42912329
quote:
Didulica enige weken uit roulatie

Uitgegeven: 23 oktober 2006 13:09
ALKMAAR - Trainer Louis van Gaal van AZ kan voorlopig niet over Joey Didulica beschikken. De doelman heeft een zware hersenschudding en is naar verwachting twee tot vier weken uit de roulatie.

Didulica kreeg zondag in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen PSV een bal in zijn gezicht. Hij raakte buiten bewustzijn. Khalid Sinouh zal als vervanger van Didulica optreden.
Didulica

Sinouh
pi_42925735
AZ wil het stadion uitbreiden tot 37.000?

Dat lijkt mij iets teveel van het goede? Misschien is het slim om eerst bij 25.000 ofzo te beginnen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:40:43 #85
55709 Stereotomy
pi_42925948
Ik zou het helemaal niet uitbreiden, en eerst een paar seizoenen zo aankijken. Beetje grootheidswaanzin bij het uitbreiden. Ze hebben de infrastructuur van naar het stadion toe lopen nog niet eens voor mekaar

Dus ik snap eigenlijk niet waar die berichten op slaan
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:06:21 #86
55709 Stereotomy
pi_42926731
quote:
Van Gaal laat Meerdink opnieuw buiten selectie

Uitgegeven: 25 oktober 2006 16:59
ALKMAAR - AZ-trainer Louis van Gaal laat Martijn Meerdink voor de competitiewedstrijd van donderdag bij Willem II buiten de selectie. Ook donderdag tegen Sporting Braga (3-0) en zondag tegen PSV (1-3) maakte de éénmalig international al geen deel uit van de spelersgroep.

De personele problemen bij de Alkmaarders vallen mee. Doelman Joey Didulica kan voorlopig niet spelen wegens een hersenschudding. Khalid Sinouh vervangt hem in Tilburg. Job Bulters zit op de bank als reservekeeper. Ook centrale verdediger Gijs Luirink ontbreekt nog. Hij herstelt van een jukbeenbreuk.
Mijn Tinus, wat doe je?
pi_42927332
Ik heb 2 kaarten gewonnen voor Willem II - AZ, maar ik kan zelf niet. Wie ze wil mag ze hebben.
Er staat wel in de begeleidende brief dat ze op naam staan, maar daar geloof ik eigenlijk niks van, want op de kaartjes zelf staat niks bijzonders. Er staat alleen vak O en geen rij- of stoelnummers (weet niet of dat normaal is bij Willem II?).

Heb het ook al gevraagd in het Willem II topic, maar daar reageert niemand. Je moet wel opschieten, want ze moeten voor 6 uur op de bus.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:11:17 #88
55709 Stereotomy
pi_42940863
Hm, ik zou er wel heen willen vanuit Eindhoven maar ben bang dat ik niet meer op tijd terug op het treinstation kom vanaf de Goirleseweg. Dus nee, misschien kun je iemand in je omgeving er blij mee maken.
pi_42968609
Is er al een Sinouh fanclub?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968976
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Sinouh's reputatie is bij de meesten beter bekend dan Sinouh zelf. Sinouh deed het niet slecht in die twee keer dat hij Didulica verving. Ik ben (nog) geen fan van Didulica gebaseerd op de wedstrijden bij AZ, maar de keren dat Sinouh keepte was hij op geen fout te betrappen.

Ik vind dat je onschuldig bent tot het tegendeel, in het heden, is bewezen.

Khalid akhbar.
De eerste helft was ie hopeloos en nadat ie door Jaliens (geloof ik) tot de orde was geroepen in de 2e helft, stond hij zeker niet slecht te keepen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42971374
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef existenz het volgende:
Is er al een Sinouh fanclub?
Of een Dirk Scheringa fanclub?
Dat club huis steek ik graag in de fik
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:47:06 #92
55709 Stereotomy
pi_42973101
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef existenz het volgende:

[..]

De eerste helft was ie hopeloos en nadat ie door Jaliens (geloof ik) tot de orde was geroepen in de 2e helft, stond hij zeker niet slecht te keepen.
Ach, hij heeft een penalty gestopt, dan ben je toch een held

Ik heb net even de samenvatting bekeken, en ik moet zeggen dat Sinouh een aantal puike reddingen had. Ook vind ik dat hij de verdediging beter coacht dan Didulica, die heb ik nog nooit een zinnig woord zien wisselen met de achterste linie

Waar ik me meer zorgen om maak is Steinsson. Hij kwam bij AZ, had een best goed niveau, maar het lijkt nu een beetje te stagneren. Hij is vaak trager dan zijn mannetje, zijn pases komen er niet aan, etc. da's jammer.

Martens heeft weer een puike wedstrijd gespeeld. Mijn Cziommer, wat doe je

De spitsen waren weer geweldig. Dembele voor het eerst in competitieverband gescoord voor AZ. En Koef dan, staat met 4 verdedigers op de helft van Willem II, krijgt lange bal aangespeeld. Gaat richting doel ermee dribbelen, doet nog even onhandig een schijnbeweging , en knalt hem dan droog in het doel. Topspeler.

(azfanpage.nl)

En die spreekkoren naar Sinouh zijn natuurlijk stom van het Willem II publiek I Khalid.

[ Bericht 20% gewijzigd door Stereotomy op 27-10-2006 16:56:59 ]
pi_42980409
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dembele voor het eerst in competitieverband gescoord voor AZ.
Hij heeft er al 3 gescoord dit seizoen hoor?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:56:33 #94
55709 Stereotomy
pi_42989113
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij heeft er al 3 gescoord dit seizoen hoor?
Hm, ik weet ook niet waarom ik dat zei
pi_42990315
Ik mis Dembele nog steeds bij WillemII .

Helemaal omdat ie door die KUT Scheringa is gekocht. Dat zo'n clubje niet op z'n eigen kracht groeit is heel triest vooral als je ziet dat de supporters groep er ook niet op vooruit gaat. Gister waren er denk ik nog geen 300 supporters meegekomen uit Alkmaar. Zelfs supporters van Groningen die naar Tilburg moeten komen nog wel met 3 keer zoveel supporters aanzetten. Jammer voor die Scheringa dat de supporters verenigingen niet te koop zijn van andere clubs .
Moet zeggen dat AZ wel veel kwaliteit heeft maar dat er géén 1 speler uit de eigen jeugdopleiding komt van de vele beloftes van AZ. Allemaal voor veel geld weggekocht bij wat mindere clubs die het geld hard nodig hebben.
pi_42990907
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:47 schreef Stereotomy het volgende:

En die spreekkoren naar Sinouh zijn natuurlijk stom van het Willem II publiek I Khalid.
En Sinouh lokte naderhand zelf natuurlijk niets uit . Talpa vergat dat voor het gemak (zoals altijd bij de top 5 clubs) te melden, wanneer die spelers in de fout gaan.
pi_42991093
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef existenz het volgende:
En Sinouh lokte naderhand zelf natuurlijk niets uit . Talpa vergat dat voor het gemak (zoals altijd bij de top 5 clubs) te melden, wanneer die spelers in de fout gaan.
Wat deed Sinouh dan?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:13:57 #98
55709 Stereotomy
pi_42991114
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef existenz het volgende:

[..]

Och, hij lokte het bij Willem II pubers uit om schapeneuker genoemd te worden?

Zullen de marokkaanse spelers van Willem II ook fijn hebben gevonden
pi_42991758
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Och, hij lokte het bij Willem II pubers uit om schapeneuker genoemd te worden?

Zullen de marokkaanse spelers van Willem II ook fijn hebben gevonden
Elk jaar toch het zelfde liedje met die Sinouh. En maar net doen of het m niks doet. Hij zat de supporters begin 2e helft gewoon op te jutten om m nog harder uit te schelden. En dan weer gaan janken bij Barend en van Dorp

zielepoot.
pi_42991800
Mutsaers__78 & Stereotomy zijn er aan hun posts te zien niet geweest en van Talpa wordt je zowiezo niets wijzer behalve de uitslag.

Maar wat deed Sinouh dan verkeerd:
- Al jaren lang het Willem II publiek opjutten, treiteren en jennen (Dat ging hier dus al aan vooraf) en dit is ook de oorzaak van de spreekkoren!

Deze wedstrijd:
- Thuispubliek aanmoedigen om meer en hardere spreekkoren
- Thuispubliek uitdagen (al hoewel minder openlijk dan voorgaande jaren)

En iets wat normaal gesproken natuurlijk zaken die niets uit maken, maar in deze situatie: (Geen excuus dus voor de duidelijkheid!)
- Opzichtig wuiven en juichen naar thuispubliek bij tegenhouden ballen/maken goals

Een speler is een prof en hoort zich te gedragen in het veld, het publiek komt voor vermaak en als uitlaatklep. Alhoewel dit rellen en spreekkoren niet goed spreekt, kun je dit het publiek minder kwalijk nemen dan de onprofessionele keeper. Immers reageert de speler sportief of niet, dan is de lol er erg snel vanaf voor de aanhang.

[ Bericht 36% gewijzigd door existenz op 27-10-2006 18:52:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')