oppassen zegt tariq!quote:Sektioui waarschuwt AZ voor Braga
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 6 oktober om 14:14
Tarik Sektioui heeft zijn oude ploeggenoten van AZ gewaaschuwd voor Sporting Braga, één van de komende tegenstanders van de Alkmaarders in de groepsfase van de UEFA Cup.
De speler van FC Porto gaf de sterke en zwakke punten aan van de huidige nummer vier van de Portugese competitie. ”Het is een team dat ontzettend goed is in de combinatie. Het is een voetballende ploeg. Er loopt een heel goede spits rond en ook het middenveld van Braga is erg sterk. Als AZ wil winnen moet het gebruik maken van de zwakke verdediging want daar liggen mogelijkheden."
Ondanks het opstappen van trainer Co Adriaanse aan het begin van het seizoen, heeft de 29-jarige Marokkaan het nog steeds naar zijn zin in Portugal. “Ik heb voor vijftig procent gekozen voor Porto, omdat Co daar zat; voor de andere vijftig procent omdat Porto een topclub is."
zag het hier niet staan , dan zet ik het maar ff erneerquote:Alkmaar 4/10/2006:
Vanmiddag na de training begon het allemaal als een spelletje van de Directeur van AZ Toon Gerbrands. Wie kan ervan af het naastgelegen trainingsveld, een bal op het dak schieten van het nieuwe stadion. Volgens een Groningse wetenschapper is dit in verband met zwaartekracht onmogelijk.
Khalid Sinouh dacht eventjes de uitspraak van de wetenschapper om te buigen tot waarheid, maar helaas Khalid Sinouh raaktte het op een paar metertjes net niet. Toen was het de beurt aan Danny Koevermansoud spartaan die de het logo van het DSB Stadion met een voltreffer raaktte, eventjes was er een glassplinter regen maar dat duurde niet al te lang. Een leuk spelletje eindigde dus in een kapotte logo van AZ. Koevermans raaktte achteraf de TL buizen van het logo.
Ik zeg, geef De Koef een kansquote:Danny Koevermans is "met stomheid geslagen" dat bondscoach Marco van Basten vrijdag op een persconferentie zijn naam liet vallen als mogelijke vervanger van Jan Vennegoor of Hesselink.
Dat zei de AZ-spits zaterdag bij RTV Noord-Holland. "Ik heb het bericht ook op teletekst gelezen, maar verder heb ik van niemand iets vernomen", aldus Koevermans die dit weekend rust moet houden vanwege een botkneuzing bij een teen.Nederland speelt zaterdagavond in Sofia het EK-kwalificatieduel tegen Bulgarije.
Bron: RTVNH
Ik heb het op RTVNH gezien. Was best grappig. Toon Gerbrands heeft er in ieder geval 8 kratten bier mee gewonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zag het hier niet staan , dan zet ik het maar ff erneer![]()
Pas geleden heeft van Gaal hem toch op de bank gezet, omdat hij zijn prestaties vond tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Arcee het volgende:
Heeft Cziommer nog een basisplaats?
Gefeliciteerd, Barryquote:AZ verlengt contract Opdam
Uitgegeven: 17 oktober 2006 11:30
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2006 11:32
AMSTERDAM - AZ heeft het contract met Barry Opdam met drie jaar verlengd. De 30-jarige verdediger blijft tot medio 2010 verbonden aan de Alkmaarse club.
Opdam is bezig aan zijn elfde seizoen bij de Alkmaarders. In het seizoen 1996-1997 maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht.
Was hij niet te dik ofzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's niet fijn
En nu we het toch over niet spelen hebben, where the fok is Joey Gudjohnsonals enige van de hele selectie geen speeltijd tot nu toe.
Dat was ie inderdaad, maar ik denk, als je voor het IJslands elftal kunt spelen, dan kun je ook voor AZ spelen. En bovendien, Koef is ook iets te dik. Maar die was niet goed geworden van het dieet van vorig jaar, dus nu doet hij het zonder dieet, wat prima gaat.quote:
Echt slank is Koevermans niet te noemen inderdaad, maar vergeleken met zijn Sparta tijd, ziet hij er stuk atletischer uit. En hij doet het primaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was ie inderdaad, maar ik denk, als je voor het IJslands elftal kunt spelen, dan kun je ook voor AZ spelen. En bovendien, Koef is ook iets te dik. Maar die was niet goed geworden van het dieet van vorig jaar, dus nu doet hij het zonder dieet, wat prima gaat.
Ach, wat is basisplaats.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:20 schreef Arcee het volgende:
Koevermans is z'n basisplaats kwijt.
Cziommer ook, trouwens.
En overige topwedstrijden. In principe moet er tegen Feyenoord gewonnen worden, maar dan nog heb je 2 maal Ajax en 2 maal PSV zijn 4 wedstrijden en als je die verliest heb je al 12 verliespunten te pakken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
1-3 tegen PSV thuis
Wat is dat toch met AZ tegen PSV![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |