abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42992041
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:44 schreef existenz het volgende:
Mutsaers__78 & Stereotomy zijn er aan hun posts te zien niet geweest en van Talpa wordt je zowiezo niets wijzer behalve de uitslag.

Maar wat deed Sinouh dan verkeerd:
- Al jaren lang het Willem II publiek opjutten, treiteren en jennen (Dat ging hier dus al aan vooraf) en dit is ook de oorzaak van de spreekkoren!

Deze wedstrijd:
- Thuispubliek aanmoedigen om meer en hardere spreekkoren
- Thuispubliek uitdagen (al hoewel minder openlijk dan voorgaande jaren)

En iets wat normaal gesproken natuurlijk zaken die niets uit maken, maar in deze situatie: (Geen excuus dus voor de duidelijkheid!)
- Opzichtig wuiven en juichen naar thuispubliek bij tegenhouden ballen/maken goals

Een speler is een prof en hoort zich te gedragen in het veld, het publiek komt voor vermaak en als uitlaatklep. Alhoewel dit rellen en spreekkoren niet goed spreekt, kun je dit het publiek minder kwalijk nemen dan de onprofessionele keeper. Immers reageert de speler sportief of niet, dan is de lol er erg snel vanaf voor de aanhang.
ik bevestig dit
heb je die sticker al opgestuurd existenz ?
pi_42992571
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:44 schreef existenz het volgende:
-uitleg-

Een speler is een prof en hoort zich te gedragen in het veld, het publiek komt voor vermaak en als uitlaatklep. Alhoewel dit rellen en spreekkoren niet goed spreekt, kun je dit het publiek minder kwalijk nemen dan de onprofessionele keeper. Immers reageert de speler sportief of niet, dan is de lol er erg snel vanaf voor de aanhang.
Je hebt volkomen gelijk hoor, maar de reactie van de Willem II supporters blijf ik wel lomp vinden. Voor mij reden genoeg om de wedstrijd dan maar stil te leggen, ongeacht wie het roepen (AZ/W2/Ajax/PSV-weetikveelwelkeclub-supporters)
pi_42992883
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk hoor, maar de reactie van de Willem II supporters blijf ik wel lomp vinden. Voor mij reden genoeg om de wedstrijd dan maar stil te leggen, ongeacht wie het roepen (AZ/W2/Ajax/PSV-weetikveelwelkeclub-supporters)
Daar gaan we geen discussie hierover houden, dat zijn persoonlijke meningen over waar iemands grens ligt. En dit is niet Fear Factor of zo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42993728
De schuldige van de spreekkoren is trouwens gevonden:
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:17:45 #105
862 Arcee
Look closer
pi_42993807
Koevermans moet terug in de basis.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:51:07 #106
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42997822
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5113
quote:
Willem II - AZ in overleg met Sinouh niet gestopt

Willem II moet mogelijk een boete betalen voor de kwetsende spreekkoren die donderdagavond in het stadion tijdens het duel Willem II - AZ te horen waren. De voetbalbond legt het voor bij de openbaar aanklager.

Die beslist maandag of er een onderzoek naar de kwetsende spreekkoren komt. Supporters van Willem II beledigden AZ-doelman Khalid Sinouh. Hij werd uitgescholden voor 'schapenneuker'.

Omdat Sinouh aangaf met de situatie om te kunnen gaan, werd de wedstrijd zonder onderbreking voortgezet.
Confidence through competence
pi_43055833
Wat een wedstrijd, prachtig spel en fantastische doelpunten, vooral die van schaars en mendes (2e).

Hoop het nog vaker te zien.
  maandag 30 oktober 2006 @ 01:55:59 #108
55709 Stereotomy
pi_43056414
Ik heb weer zin in donderdag!!

Grasshopper - AZ

Grasshopper staat 1e in de zwitserse competitie, met 8 winst, 3 gelijk en 2 verlies. AZ moet dat eigenlijk makkelijk kunnen hebben.

Hoop dat Evert ten Napel weer het commentaar doet
pi_43059961
Erg mooie overwinning op utrecht. 5-1 is een goed resultaat. En de ploeg speelde fantastisch voetbal. Maar wat ik dan niet begrijp, waarom zong het publiek "slaap kindje slaap"? Zijn de gloryhunters in Alkmaar al zo verwend dat ze een 3-0 voorspronge tegen utrecht niet meer kunnen waarderen?
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:12:33 #110
55709 Stereotomy
pi_43063603
AZ supporters zijn soms best arrogant ja

Nou, mag toch wel voor 1 wedstrijd?

Zolang ze die 2e ring maar niet op het stadion bouwen
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:16:04 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43063701
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:12 schreef Stereotomy het volgende:

Nou, mag toch wel voor 1 wedstrijd?
Gebeurde het maar voor een enkele wedstrijd

AZ supporters beginnen meer en meer op hun collega's uit amsterdam te lijken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:29:55 #112
55709 Stereotomy
pi_43064120
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Gebeurde het maar voor een enkele wedstrijd

AZ supporters beginnen meer en meer op hun collega's uit amsterdam te lijken.
Die hebben geen klappertjes

Klap klap klap

Ik denk dat dat soort arrogantie wel wegebt nadat ze straks een mindere periode hebben zoals Ajax dat vorig jaar had en Feyenoord dit jaar. Weer ff met beide benen op de grond. Supporters komen meestal na succes, en die moeten dan in de club wortelen. Over pak hem beet 5 jaar heb je de bulk van de gloryhunters niet meer, en heb je gewoon de echte supporters.

Maar dan nog, ik ben voor het mooie voetbal van AZ gevallen toen ik ooit bij een vriend van me aan het eten was en AZ-Auxerre opstond (jawel, met de enige 2 leuke doelpunten van Huysegems ) en ik ze erg leuk vond spelen. De wedstrijd erna moesten ze tegen een club uit de stad waar mijn vriendin vandaan komt, dus vandaar dat ik bleef kijken.

Daarvoor vond ik voetbal best prut.

Maar ik kan ook genieten als een andere club waarvan je het niet verwacht oogstrelend voetbal speelt
pi_43065165
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klap klap klap

Ik denk dat dat soort arrogantie wel wegebt nadat ze straks een mindere periode hebben zoals Ajax dat vorig jaar had en Feyenoord dit jaar. Weer ff met beide benen op de grond. Supporters komen meestal na succes, en die moeten dan in de club wortelen. Over pak hem beet 5 jaar heb je de bulk van de gloryhunters niet meer, en heb je gewoon de echte supporters.

Maar dan nog, ik ben voor het mooie voetbal van AZ gevallen toen ik ooit bij een vriend van me aan het eten was en AZ-Auxerre opstond (jawel, met de enige 2 leuke doelpunten van Huysegems ) en ik ze erg leuk vond spelen. De wedstrijd erna moesten ze tegen een club uit de stad waar mijn vriendin vandaan komt, dus vandaar dat ik bleef kijken.

Daarvoor vond ik voetbal best prut.

Maar ik kan ook genieten als een andere club waarvan je het niet verwacht oogstrelend voetbal speelt
Beetje hetzelfde hier. Ik heb dan ook geen echte aversie tegen een andere Eredivisieclub. Alleen Ado kan mij niet bekoren, komt vaak weinig positiefs vanaf.
Als AZ tegen Ajax speelt ben ik voor AZ, maar als Ajax in de UEFA Cup speelt tegen een buitenlandse ploeg hoop ik gewoon dat Ajax met goed voetbal die ploeg inmaakt. Onderlinge vetes vechten de ploegen maar uit in de Eredivisie.
Ben het er wel mee eens dat het zingen van "slaap kindje slaap" wel heel erg opportunistisch is. Je staat ruim voor, je ziet je ploeg goed combineren, ik zou dan echt niets te klagen hebben.
AZ is dan wel al heel ver, maar ze zijn echt nog niet bij het eindstation. Er is altijd ruimte voor verbetering, dat was tegen PSV wel te zien.
pi_43066253
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef Stereotomy het volgende:

Klap klap klap
Jaja, die klappertjes....toen ze er voor het eerst waren een paar jaar terug, was het nog wel leuk. Maar ondertussen begin ik dat geluid behoorlijk zat te worden. Het wordt tijd voor een "nieuw" geluid in het stadion....
pi_43076133
Zal me niet verbazen als Marco voor de match tegen de Engelsen straks David Mendes da Silva gaat selecteren....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:38:19 #116
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43077046
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zal me niet verbazen als Marco voor de match tegen de Engelsen straks David Mendes da Silva gaat selecteren....
Op basis van 3 aardige wedstrijdjes?
pi_43077068
Precies, je kent Marco toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:40:22 #118
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43077127
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Precies, je kent Marco toch?
Niet persoonlijk.

Ach, Mendes is op dit moment net een beetje hetzelfde verhaal als Afellay, op dit moment wel redelijk tot goed, maar niet constant.
pi_43077209
Was laatst door m'n oude VI's aan het bladeren. Kwam ik er één tegen uit 2001/2002, met Mendes da Silva op de cover. Werd bestempeld als de nieuwe Rijkaard!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:48:03 #120
55709 Stereotomy
pi_43077414
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef RayMania het volgende:
Was laatst door m'n oude VI's aan het bladeren. Kwam ik er één tegen uit 2001/2002, met Mendes da Silva op de cover. Werd bestempeld als de nieuwe Rijkaard!
Zal Mourinho alvast waarschuwen

Van Gaal zei dat Mendes de beste indruk tijdens de aanloop naar het seizoen had gemaakt. Op de een of andere manier heeft hij nooit een kans gehad bij Ajax, en is toen qua clubs een beetje in een neerwaartse spiraal gegaan. Maar Van Gaal heeft wel vertrouwen in David MdS.

Oh, en VI.nl vindt nu ook dat:
quote:
Swingend en nu echt als Frank Rijkaard in zijn beste dagen. David Mendes da Silva zweefde over het veld in Alkmaar. De Rotterdammer die zo lang nodig heeft om daadwerkelijk te ontbolsteren, speelde ijzersterk tegen FC Utrecht. Twee goals kreeg hij als beloning. Hot is Mendes.
Mendes da Silva hot is. En weer die Frank Rijkaard vergelijking
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:59:19 #121
55709 Stereotomy
pi_43106676
quote:
Sno, Afellay en Mendes da Silva in voorselectie

Uitgegeven: 31 oktober 2006 16:36
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2006 16:39

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft Evander Sno van Celtic opgenomen in de voorlopig selectie van het Nederlandse elftal voor de vriendschappelijke interland tegen Engeland op woensdag 15 november. Ook PSV'er Ibrahim Afellay en David Mendes da Silva van AZ behoren tot de groep van 28 spelers.
Marco

Vorig jaar had hij Vlaar op basis van 2 goeie UEFA cup wedstrijden ook al in Oranje geplaatst What's next, Sinouh eerste doelman na neutralisatie naar Nederlander?
pi_43106794
Misschien wordt Mendes da Silva wel de toekomstige middenvelder in-de-punt-naar-achteren.

De Jong is te defensief, Sneijder, Schaars & De Zeeuw defensief te kwetsbaar.
Mendes beheerst het allebei, het zou best wat kunnen worden.

Maar het is inderdaad wel erg snel ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:04:18 #123
55709 Stereotomy
pi_43106861
Nou, na 5 wedstrijden bij AZ te hebben gespeeld, waarvan 1 goed..... En twee jaar daarvoor bij NAC, niet echt een normale leverancier voor Oranje.

Vergeet niet dat De Zeeuw nu even een mindere periode heeft, maar bijv. tijdens EK-21 op die positie vriend en vijand heeft verbaasd en zeker mede door hem Jong Oranje zo goed heeft gespeeld. Daarnaast is De Zeeuw ook als centrale verdediger te gebruiken, net als Mendes, dus ik acht ze eigenlijk op het moment gelijkwaardig, zeker in defensief opzicht.
pi_43106922
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, na 5 wedstrijden bij AZ te hebben gespeeld, waarvan 1 goed..... En twee jaar daarvoor bij NAC, niet echt een normale leverancier voor Oranje.

Vergeet niet dat De Zeeuw nu even een mindere periode heeft, maar bijv. tijdens EK-21 op die positie vriend en vijand heeft verbaasd en zeker mede door hem Jong Oranje zo goed heeft gespeeld. Daarnaast is De Zeeuw ook als centrale verdediger te gebruiken, net als Mendes, dus ik acht ze eigenlijk op het moment gelijkwaardig, zeker in defensief opzicht.
Mendes (Sno ook) heeft wel meer fysiek te bieden op het kaboutermiddenveld van Oranje. De Zeeuw heeft dat duidelijk niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:07:16 #125
55709 Stereotomy
pi_43106961
Wel eensch, De Zeeuw is een kabouter zonder kopkracht. Trouwens, er zitten veel meer AZ'ers in, waaronder:
quote:
Zeven AZ-ers in voorselectie Oranje

Danny Koevermans, David Mendes da Silva, Barry Opdam, Tim de Cler, Kew Jaliens, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw zijn door bondscoach Marco van Basten in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Engeland (15 november) opgenomen. Voor Koevermans en Mendes da Silva is het de eerste keer dat ze in de voorlopige selectie zitten. Opdam is weer terug.

Op vrijdag 10 november maakt Van Basten om 12:00 uur zijn definitieve selectie bekend.
Koef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')