abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43123210

AZ is een onderzoek gestart of er mogelijkheden zijn om van 17.000 plaatsen naar 37.000 plaatsen te gaan.

Er waren in het verleden ook plannen, maar toen wilde ze niet verder gaan dan 26.000 plaatsen.

"Bouwtechnisch kan het, dat is al duidelijk. Wat we nu onderzoeken, is wat er allemaal nodig is om aan de regelgeving te voldoen", aldus Scheringa. De uitslag van dit onderzoek zal nog zes maanden op zich laten wachten.

Scheringa heeft al een visie over hoe het eruit moet gaan zien. "Bovenop de hoofdtribune komt over de hele lengte een extra strook businessruimten. De andere drie tribunes worden naar boven toe doorgetrokken. Dus geen tweede ring die boven de bestaande ring komt te hangen, maar een verlenging van de tribunes. Het dak wordt dan omhooggetild.''

Bron: http://az.blieb.nl

AZ wordt echt een top club als ik dit zo lees. Als dit plan door gaat krijgen ze een groter stadion dan dat van PSV...!! Wat denken jullie? Zal dit plan doorgaan en zal AZ een plek als constante top club van Nederland innemen?
Ik support gevallen topclubs!
pi_43123236
Het zit nu toch niet eens helemaal vol?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43123298
Zit niet eens vol. En er is gewoon een AZ topic.
pi_43123415
Het lijkt mij ook veel te hoog gegrepen voorlopig.

Maar Scheringa en consorten lijken me ook geen domme jongens, die weten wel wat ze doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43123428
Leuk, een halfvol stadion....sowieso zit 40% van het AZ-publiek over 2 jaar weer in de Arena.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:41:03 #6
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43123432
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:34 schreef zjroentje het volgende:
Het zit nu toch niet eens helemaal vol?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:41:54 #7
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43123471
Snap trouwens de hele ophef over dat stadion ook niet, vind 't niet echt iets bijzonders.
pi_43123505
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuk, een halfvol stadion....sowieso zit 40% van het AZ-publiek over 2 jaar weer in de Arena.
Feijenoord Rotterdam
pi_43123586
Zolang ze zo blijven spelen zal het misschien wel vol raken. Scheringa en co. zijn ook geen idioten... ze hebben het vast wel berekend.
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:47:42 #10
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43123671
tot de luchtbel uit elkaar spat en je weer gezellig met 1200 man in een 37.000mans stadion zit
pi_43123685
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef Fetai het volgende:
Zolang ze zo blijven spelen zal het misschien wel vol raken. Scheringa en co. zijn ook geen idioten... ze hebben het vast wel berekend.
Geen idioten nee, maar zakenmannetjes met grootheidswaanzin.
pi_43123688
Beetje grootheidswaanzin dit?

Lijkt me sterk dat ze het vol krijgen...
AFC Ajax
pi_43123772
Wellicht zijn die extra plaatsen niet eens voor voetbalsupporters maar kan je dan meer mensen toe laten als M. Borsato weer eens "Rood" ten gehore brengt.
Ik ben voor AZ, maar 37.000 lijkt mij iets te voorbarig. Eerst maar eens zo constant draaien dat er per jaar genoeg geld binnenkomt om goede spelers te kopen als er andere goede spelers weg gaan, en AZ dus onafhankelijk is van het geldpotje van Scheringa (hoewel er afgelopen seizoen zelfs 3 miljoen op de tranfers verdient is, maar toch...)
pi_43123776
In de VI las ik wel dat er nog steeds lange wachtlijsten zijn voor een seizoenskaart en dat er vanuit businessclubs en sponsors ed. nog erg veel belangstelling is voor stadionplaatsen.

Maar ik zou dan eerst beginnen bij 25.000 o.i.d.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43123826
hmm..lijkt me iet wat te optimistisch. Maar aan de andere kant, als het stadion echt gaat lopen, en az een 'top 4' gaat vormen, dan zou het wel eens kunnen werken.

Hoewel ik denk dat het met az redelijk snel weer eens is afgelopen als het suikeroompje wegvalt
pi_43123838
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef xFriendx het volgende:
Wellicht zijn die extra plaatsen niet eens voor voetbalsupporters maar kan je dan meer mensen toe laten als M. Borsato weer eens "Rood" ten gehore brengt.
Ik ben voor AZ, maar 37.000 lijkt mij iets te voorbarig. Eerst maar eens zo constant draaien dat er per jaar genoeg geld binnenkomt om goede spelers te kopen als er andere goede spelers weg gaan, en AZ dus onafhankelijk is van het geldpotje van Scheringa (hoewel er afgelopen seizoen zelfs 3 miljoen op de tranfers verdient is, maar toch...)
pi_43124686
[AZ #15] Wordt het Shish-Kebab of Hollandse Hutspot?

Dit kan prima in het centrale AZ-topic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')