Naturaliseer Leonardo dan gewoon, van NAC. Jemig, kom op zeg, er zijn betere Nederlandse spitsen dan Koef.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Clubtopscorder op het moment
Enne, next is Michel Boerebach.
Braaf Marco, braaf!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zal me niet verbazen als Marco voor de match tegen de Engelsen straks David Mendes da Silva gaat selecteren....
Als aanvulling, dat constant goed draaien is niet alleen om de financien op orde te hebben, het vergroot ook het voetbalplezier waarmee je waarschijnlijk weer extra supporters trekt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef xFriendx het volgende:
Wellicht zijn die extra plaatsen niet eens voor voetbalsupporters maar kan je dan meer mensen toe laten als M. Borsato weer eens "Rood" ten gehore brengt.
Ik ben voor AZ, maar 37.000 lijkt mij iets te voorbarig. Eerst maar eens zo constant draaien dat er per jaar genoeg geld binnenkomt om goede spelers te kopen als er andere goede spelers weg gaan, en AZ dus onafhankelijk is van het geldpotje van Scheringa (hoewel er afgelopen seizoen zelfs 3 miljoen op de tranfers verdient is, maar toch...)
Zolang Scheringa blijft en geld blijft injecteren.......dan verwacht ik dat toch wel. En als zo'n groot stadion er zal zijn dan denk ik dat AZ redelijk aantrekkelijk is voor toekomstige geldschieters...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:38 schreef neilpad het volgende:
Dus als AZ een groter stadion neemt dan zijn ze automatisch een constante top club of wat?
Want zo formuleer je het nou een beetje.
Je kan je stadion wel uitbreiden maar als PSV langskomt en je binnen 45 minuten oprolt dan heb je er nog niks aan.
Nee, Denneboom..quote:
Sinds wanneer is Grétar Nederlanderquote:Opdam en Mendes in voorselectie, Steinsson niet
Gepubliceerd op: 31-10-2006 @ 17:50 - Bron: Zoom.in
Bondscoach Van Basten heeft David Mendes da Silva, Danny Koevermans en Ibrahim Afellay op de voorlopige lijst staan. Greitar Steinsson viel buiten de boot.
Bekijk video
Affelay weet ook nog niet of hij een Nederlander is.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:55 schreef Stereotomy het volgende:
Video op FP plus banner hier boven het forum voor zo'n video verslag:
[..]
Sinds wanneer is Grétar Nederlander?
Maar Gretar speelt alweer een paar jaar voor IJsland hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 09:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Affelay weet ook nog niet of hij een Nederlander is.
Dat klopt. Ik vond het ook een raar berichtje.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar Gretar speelt alweer een paar jaar voor IJsland hoor
Het beste voorbeeld is Vitesse en NAC. Beide hebben grote stadions gebouwd toen het goed ging en sindsdien heeft het nooit meer vol gezetenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:00 schreef xFriendx het volgende:
Hier dan dus maar ff neerplempen:
[..]
Als aanvulling, dat constant goed draaien is niet alleen om de financien op orde te hebben, het vergroot ook het voetbalplezier waarmee je waarschijnlijk weer extra supporters trekt.
NAC heeft een gigantisch lege hoofdtribune altijd. De andere lange zijde is vaak ook erg leeg. De beide korte zijdes zijn daarintegen zeer goed gevuld. Er passen 16.400 mensen in. Volgens mij halen ze vaak net de 12.000 (Correct me if I'm wrong over NAC twijfelde ik wel).quote:Op donderdag 2 november 2006 09:23 schreef Erasmusch het volgende:
NAC?
Ah, geen idee. Op tv ziet het er altijd wel vol uit. Zeker in vgl met Rodaquote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef existenz het volgende:
[..]
NAC heeft een gigantisch lege hoofdtribune altijd. De andere lange zijde is vaak ook erg leeg. De beide korte zijdes zijn daarintegen zeer goed gevuld. Er passen 16.400 mensen in. Volgens mij halen ze vaak net de 12.000 (Correct me if I'm wrong over NAC twijfelde ik wel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |