Het ziet er wel verdomd raar uit ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:01 schreef Libris het volgende:
Op die foto van het circuit hierboven, zit er nou een afgrond aan de buitenkant van die haarspeld?
Haha, je hebt gelijk. Dacht al.. Maar het lijkt wel zo, he? een schaduw met pilaren erin... Houd het er maar op dat ik nog niet zo lang wakker was..quote:Op donderdag 28 september 2006 02:05 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Het ziet er wel verdomd raar uit ja.
Maar zijn het niet gewoon reclameborden die je van boven/van achter ziet?
De eerste Nederlander in de F1 waar ik niks tegen heb!quote:
quote:Alonso moet even zn auto een muur laten koppen.Die vlerk gun ik het WK niet. Arrogante lul.
Met jouw duizende andere Nederlanders en paar monteurs aan de pitmuur!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hoop zo dat Doornbos het goed doet zondag.
Same here!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hoop zo dat Doornbos het goed doet zondag.
De vent is dan ook echt zó ontzettend sympathiek en voelt zich er zó goed over dat hij in de F1 mag rijden. Geweldige kerelquote:Op donderdag 28 september 2006 09:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De eerste Nederlander in de F1 waar ik niks tegen heb!
[..]
Ik hoop dat Sato weer een 'goede' dag heeft.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Misschien weer een akkefietje met Albers maar nu in de race?
Maar jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:47 schreef Sally het volgende:
Ik gun het Alonso WEL!
Degene die ik het nou net niet gun, is Schumacher! Die is pas arrogant en denkt dattie alles kan èn dat ook allemaal mag!!!!!!
Toevallig.
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:36 schreef Sally het volgende:
Daar kun je trouwens ook een Interactive Circuit Map vinden, met foto's van de bochten en hun snelheden, G-krachten en versnellingen erbij vermeldt!!
quote:
Het jammere van Alonso is dat 'ie ook al zulke trekjes begint te krijgen, zie z'n incidentjes met Doornbos.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:47 schreef Sally het volgende:
Ik gun het Alonso WEL!
Degene die ik het nou net niet gun, is Schumacher! Die is pas arrogant en denkt dattie alles kan èn dat ook allemaal mag!!!!!!
Uuuuh. Schumi reed zichzelf toen van de baan hoor. Hij heeft er zelfs zijn excuses voor aangebode bij Chris.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik mag ze beide niet maar alsk moet kiezen laat Alonso maar winnen (voor ik ruzie heb met mn zussie, die is voor Nando) neej das kul Alonso is irritant maar die man uit Kerpen is 5000* zo irritant dus ik zeg Chris help nando en rij Schumi eraf deed je een jaar geleden zo mooi!!
Ow ik vond ze beiden fout, mag dat ookquote:Op donderdag 28 september 2006 09:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uuuuh. Schumi reed zichzelf toen van de baan hoor. Hij heeft er zelfs zijn excuses voor aangebode bij Chris.
hahahahahaha ieder zn mening toch? Ik zou zeggen ik spreek je na zondag wel (als ik niet te lam ben van champagne omdat Bleek wint op Zandvoort)quote:Op donderdag 28 september 2006 10:00 schreef Spooky4u het volgende:
Om zo'n opmerking mag ik leiden dat RD niet eens van zijn startplek komt. Alleen maar om jou te stangen.
Ook op Zandvoort dus?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hahahahahaha ieder zn mening toch? Ik zou zeggen ik spreek je na zondag wel (als ik niet te lam ben van champagne omdat Bleek wint op Zandvoort)
Het zou de race wel een stuk spannender maken! Misschien is het een goed idee voor volgend seizoen, het maakt de Formule 1 weer een stuk aantrekkelijkerquote:Op donderdag 28 september 2006 02:01 schreef Libris het volgende:
Op die foto van het circuit hierboven, zit er nou een afgrond aan de buitenkant van die haarspeld?
Renault rijdt met één van de twee nieuwe types die ontwikkeld zijn.... Zal me benieuwen!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:06 schreef Giem het volgende:
Kan alonso niet nog een keer zo'n mooie blowup geven. De vorige keer zij hij dat het door de fia en schumacher kwam dat zijn motor stuk ging wel jammer want het was wel een erg mooie, misschien kan hij laten zien dat hij het ook zelf kan![]()
Dat was toch nog niet zeker? Ze zouden ze meenemen, thjuis blijven testen en dan pas beslissen toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Renault rijdt met één van de twee nieuwe types die ontwikkeld zijn.... Zal me benieuwen!
Het "vervelende" met Schumi is dat hij het ook daadwerkelijk goed kan.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:47 schreef Sally het volgende:
Ik gun het Alonso WEL!
Degene die ik het nou net niet gun, is Schumacher! Die is pas arrogant en denkt dattie alles kan èn dat ook allemaal mag!!!!!!
Toevallig.
Dat ga ik mooi opnemen en bekijken als ik opsta.. ik moet wel kunnen uitslapen in mn weekendquote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Noud_ het volgende:
De kwalificatie begint om 8.00 's ochtends, tis vroeg, maar nog wel te doen... toch?.
Edit: Ik moet sneller typen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
Alonso mag winnen en huilbaby schumi mag van mij weer uitvallen, liefst spectaculair crashen ofzo...
Hij moet het wel overleven uiteraard...
Ow ja, Doornbos tweede...
El Matadorequote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef Rory78 het volgende:
Alonso is al in training voor dit weekend...
[afbeelding]
...de toon is gezet!
de zwaaierd...
Schijnt dat tijdens een test de motor van Fisichella ook twee keer kapot ging. En dat ze het ding moesten restricten om te zorgen dat de motor heel bleef. Dus dat klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:06 schreef Giem het volgende:
Kan alonso niet nog een keer zo'n mooie blowup geven. De vorige keer zij hij dat het door de fia en schumacher kwam dat zijn motor stuk ging wel jammer want het was wel een erg mooie, misschien kan hij laten zien dat hij het ook zelf kan![]()
Weg vermogenswinstquote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Schijnt dat tijdens een test de motor van Fisichella ook twee keer kapot ging. En dat ze het ding moesten restricten om te zorgen dat de motor heel bleef. Dus dat klinkt veelbelovend.
Nee, ik noem dit vermogenswinst: 'De Mercedes-manier'. Zo willen ze denk ik Alonso alvast laten wennen aan volgend seizoen. Toch aardig van Renault.quote:
Ohja, zodat hij al frustie kan worden. Vandaar dat handje iedere keer.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, ik noem dit vermogenswinst: 'De Mercedes-manier'. Zo willen ze denk ik Alonso alvast laten wennen aan volgend seizoen. Toch aardig van Renault.
Nope, installrechten nog niet teruggekregenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:01 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, dat is kut
Alle installrechten afgenomen daar?
Natte baan? Verschillende setups?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope, installrechten nog niet teruggekregen![]()
Vanwaar het grote verschil tussen Monteiro en Albers?
Schrikbarend groot verschil...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Natte baan? Verschillende setups?
Ik weet het ook niet.
Nope, maar wel f1racing, formule1.nl en autosport.com e.d.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef Spooky4u het volgende:
Jij hebt toch geen livetiming?
JIj niet danquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
Motorwissel voor Massa
Mooi hoor!quote:
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
Motorwissel voor Massa
* Sally vindt het niet erg:quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
Motorwissel voor Massa
Ze wilden de motor sparen, weet niet of dat wel een goed teken is...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:03 schreef -Hans- het volgende:
Zo heeft McLaren amper gereden, echter verwacht ik wel dat ze dit weekend snel zullen zijn.
Doet elk team.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze wilden de motor sparen, weet niet of dat wel een goed teken is...
Mwa, dat hebben ze al vaker gedaan tijdens een GP-weekend. Maar ik hoop niet dat het een voorteken is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze wilden de motor sparen, weet niet of dat wel een goed teken is...
Niet altijd zo nadrukkelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef roelofjan het volgende:
Doet elk team.
Tijdens de eerste vrije traning heeft de helft van het veld al geen fatsoenlijke tijd neergezet om de motor te sparen..quote:
Dat zou het eerste foutje van BS zijn dit jaar dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef -Hans- het volgende:
De zachte compound van de Bridgestone band heeft last van graining, aldus Hoofdingenieur Pat Symonds van Renault. Hij verwacht dat de graining naarmate het weekend vorderd wel minder zal worden maar... hij schat in dat de zachte Bridgestone compound niet tijdens de race gebruikt kan worden. De teams die rijden op Bridgestone banden zouden dus moeten kiezen voor de harde compound.
Ter indicatie hoe slecht de zachte compound van Bridgestone is zegt Symonds: “If you look at any of their runs they’re going into the 1m41s after a few laps, so the soft Bridgestones just doesn’t look at all like a race tire.
Bron: Speedtv.com
* -Hans- hoopt dat de temperatuur laag blijft, want dat lijkt in het voordeel van de Michelin coureurs te zijn!
Afwachten hoe het morgen gaat, dan weten we pas echt hoe de vork in de steel zit.
Volgens mij had Bridgestone in Hongarije ook een probleem met de banden toen de temperatuur lager was dan verwacht. En die zondag werd het extra erg omdat het toen regende.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zou het eerste foutje van BS zijn dit jaar dan?
Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Ohja, effe vergetenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had Bridgestone in Hongarije ook een probleem met de banden toen de temperatuur lager was dan verwacht. En die zondag werd het extra erg omdat het toen regende.
Uitzending begint al!!!
Dat roept die kerel elke week....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zou het eerste foutje van BS zijn dit jaar dan?
Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Zal wel meevallen: http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=131299quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:46 schreef sanger het volgende:
Dat zou het eerste foutje van BS zijn dit jaar dan?
Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Staat wel wat in over graining ja maar we zien wel. Zondag wordt het iig niet zo koud. Graadje of 27.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zal wel meevallen: http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=131299
Wat een scherprechter is die regen toch! Een Ferrari buiten de top 10!quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:45 schreef Spooky4u het volgende:
Zeker goed van RD.
CA morgen vanaf P18 met Massa achter zich.
MWoah, de laatste Q-ronde kwammie niet verder dan 1:48, de rest zat allemaal in de 1:46, dus mij heeftie niet echt het gevoel tot juichen gegeven kunnen imponeren, maar goed.quote:
Ik zou zeggen:quote:Alonso![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fisi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schumi![]()
Da's wel stoerquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb 2 uur geleje voor het eerst zelf in een auto gereden met echt veel PK's! Een Mercedes E-klasse 55 AMG met 467 PK!![]()
Nadat ik klaar was met rijden zegt die eigenaar tegen me dat ie morgen naar de GP gaat van Shanghai! Dus ikIk ben ook wel F1-fan
Zegt ie.. volgens mij hebben we nog wel een kaartje over!
![]()
Morgen zit ik dus op de tribune in Shanghai!![]()
![]()
Nu nog Alonso zien winnen en dan is het helemaal perfect!
Vamosssssssss campeooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn!![]()
![]()
![]()
![]()
HIj kan sowieso voltanken, omdat-ie al buiten de top 10 zat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:53 schreef Sally het volgende:
Mijn voorspelling:
Massa moet terug naar 'plek 23' en ik denk dat hij uit de pit gaat starten: voltanken die hap
Da's waar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
HIj kan sowieso voltanken, omdat-ie al buiten de top 10 zat.
Hittegolf is overdreven...quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop echt dat er morgen even een hittegolf richting Shanghai trekt ofzo.
Die manager doe ik niet aan mee, dat kan me niks schelen. Ik wil gewoon dat Schumacher een kans maaktquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Hittegolf is overdreven...
Als er maar geen regen valt!
*zeker ook BS-banden?*![]()
Lijkt te gaan gebeuren, althans volgens Nick Shorrock (Michelin F1 baas)quote:
En Hisao Suganuma van Bridgestone zegt het volgende over het weer:quote:At the moment it looks unlikely that we'll be running on dries, however, our latest forecast suggests there will be more showers tomorrow afternoon - and there is even the possibility of thunder."
Laat het morgen maar lekker regenen! * -Hans- heeft zin in de race van morgen.quote:The forecast for tomorrow is for changeable weather so it is possible that our dry tyre's wider performance window could be beneficial for the Bridgestone teams."
Bron: Racefreaks.nlquote:Albers gestraft: P22
De wedstrijdleiding van de Chinese Grand Prix heeft na de kwalificatie de kwalificatietijden van Christijan Albers afgenomen als gevolg van het niet ofotop komen dagen tijdens de weging van zijn bolide, wat wel verplicht is volgens de reglementen van koningsklasse van de sport.
De coureur van Spyker MF1 had een negentiende startpositie weten te bemachtigen, maar kwam daarmee niet verder dan de eerste kwalificatiesessie. Na het zetten van zijn snelle ronde, moest de Nederlander zich verplicht melden bij de weging, waar hij geen gehoor aan heeft gegeven. Als gevolg daarvan zijn al zijn tijden die gezet zijn in de kwalificatie van vandaag afgenomen en resulteert dit in een 22ste startpositie voor de race van morgen.
Albers had oorspronkelijk op een achttiende startplek mogen beginnen wegens het feit dat Felipe Massa de krachtbron van zijn werkgever Ferrari moest vervangen, waar een straf van tien startposities naar achteren aan vastzit. Dankzij beide straffen zal Sakon Yamamoto nu vanaf P19 beginnen, voor Felipe Massa en Takuma Sato, die ook zijn motor moest wisselen voorafgaande aan het Chinese Formule 1-evenement. Daarachter staat pas Christijan Albers.
Cool he? erg leuk gedaan. De Renault motor heeft ook wel eens We Are The Champions gespeeld, en ook dat klonk best goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017830.php
geweldig![]()
Hoezo uniek?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een unieke BAR Honda dit weekend!
quote:Sunday weather update - dry so far
01 October 2006
Welcome to race day at the Chinese Grand Prix in Shanghai, the 16th round of the year, which signals the start of the final leg of the 2006 FIA Formula One World Championship.
Many drivers will probably breath sighs of relief this morning, for it is dry so far. Though an ambient temperature high of 26 degrees Celsius is forecast, there is still a chance of the rain that affected qualifying yesterday.
Most of the drivers would prefer a dry track, but we’ll have to wait and see how the conditions develop as the day goes on. This can generally be considered a promising start, however.
The 5.451 kilometre (3.387 mile) circuit is largely unchanged since Fernando Alonso took pole position (1m 34.080s) and won the 2005 race for Renault. The 56-lap event will run over 305.066 kms (189.568 miles) and will start at 1400 hours local time, 0600 hours GMT.
bron
En of...quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:43 schreef Sally het volgende:
Nee, ik zit klaar voor een mooi gevecht (en hoop stiekemm dat Alonso wint)
Moge de beste winnen
regen..... REGEN???
En daar kan ik me helemaal in vinden! (en hoop stiekum dat Schumi wint )quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:43 schreef Sally het volgende:
Nee, ik zit klaar voor een mooi gevecht (en hoop stiekemm dat Alonso wint)
Moge de beste winnen
regen..... REGEN???
Positief denken en flink duimen, komt het allemaal goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:48 schreef -Evert- het volgende:
Haai lieverdjes! Sally! Het regent momenteel in Shanghai, dus gaat het echt spannend worden maar ik verwacht afgang voor Michael
En waar komt jouw berichtje dan vandaan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:46 schreef roelofjan het volgende:
[..]
En of...
Zware regenval in Shanghai
01 oktober 2006
Het heeft zondagochtend bijhoorlijk hard geregend boven het Shanghai International Circuit, waar straks de Grand Prix van China wordt verreden.
De race in de Porsche Cup werd vanwege de harde regen zelfs afgebroken.
Doe ik, Kanjerquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Positief denken en flink duimen, komt het allemaal goed.
Die komt van F1Racing.nlquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En waar komt jouw berichtje dan vandaan?
Ik zie op de Live Timing waarschijnlijk de weer rapporten van gister bij de kwali, want ik herken nog een patroon in de humidity wat vast niet van vandaag is....
Hopen op half regen/ half droog , altijd leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op dit moment is het droog.
Ik hoop dat het zo blijft
Duimen! Zou zomaar kunnen dat baan langzaam droger wordt en de rijders op de Bridgestones steeds sneller wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:53 schreef Sally het volgende:
Weten jullie nog hoe 'goed' gister BS-banden waren....
* Sally verwacht dus he-le-maal niks van MS of andere teams met bridgestone!
Van de beste coureur ter wereld kan je onder alle omstandigheden he-le-maal alles verwachten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:53 schreef Sally het volgende:
Weten jullie nog hoe 'goed' gister BS-banden waren....
* Sally verwacht dus he-le-maal niks van MS of andere teams met bridgestone!
Daarom wil ik ook dat het droog blijftquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:53 schreef Sally het volgende:
Weten jullie nog hoe 'goed' gister BS-banden waren....
* Sally verwacht dus he-le-maal niks van MS of andere teams met bridgestone!
Hoop ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op dit moment is het droog.
Ik hoop dat het zo blijft
Genoeg? Te veel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:02 schreef Brahimov het volgende:
Toch wel nat daar. Maar is het nat genoeg voor Ferrari?
Nee, en Mol zag 't ook niet toen-ie de stand voorlas.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:18 schreef -Evert- het volgende:
Michael is Rubens voorbij en dat laten ze natuurlijk weer niet zien
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 1 oktober 2006 08:39 schreef Kanjer het volgende:
Als Kimi die pech maar thuislaat volgend jaar..
Wat zei je??quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:54 schreef Brahimov het volgende:
Fisi gaat nu blokken
Ze denken met Olav meequote:Op zondag 1 oktober 2006 08:58 schreef Arcee het volgende:
Regie had 't wel erg laat door dat de snelheid bij Alonso eruit was...
Niet op de belg, hoor: daar zeiden ze al een tijdje gelee dat Alonso een probje leek te hebben..quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:58 schreef Arcee het volgende:
Regie had 't wel erg laat door dat de snelheid bij Alonso eruit was...
zag je die ferrari man niet kijken?quote:
Komt wel goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:04 schreef Sally het volgende:
Humidity gaat weer omhoog (live timing)
Om te kijken of MS ook beter op slicks kan gaan rijdenquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:05 schreef Sally het volgende:
MS kan niet eeeuwig op deze banden blijven rijden...
P.S> dus geen regen: Massa op slicks
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:07 schreef Sally het volgende:
staat FA nu ook op[ slicks??
Hij lijkt zo te glibberen....
Idd, ze keken die rechterband goed na, doen ze denken aan Hongarije toen er een moer eruit ging ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:08 schreef Sally het volgende:
zonde van die verloren tijd bij de pitstop van FA
Mwaa, zonde....quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:08 schreef Sally het volgende:
zonde van die verloren tijd bij de pitstop van FA
Are you nuts?quote:
Hij gaat ook zo stoppenquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:10 schreef Brahimov het volgende:
nu maar slicks doen, schumi
Oei, nog een ronde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:10 schreef Brahimov het volgende:
nu maar slicks doen, schumi
met een gat van bijna 24 sec? dacht 't niet... foutje: 8 sec.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:17 schreef -Evert- het volgende:
En nu laat Giancarlo 100% zeker Fernando passeren
quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Van de beste coureur ter wereld kan je onder alle omstandigheden he-le-maal alles verwachten.![]()
Flavio zal gaan zeiken... Of Fernando zelf via boordradioquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
met een gat van bijna 24 sec? dacht 't niet...
*maar je weet maar nooit...*
quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:53 schreef Sally het volgende:
Weten jullie nog hoe 'goed' gister BS-banden waren....
* Sally verwacht dus he-le-maal niks van MS of andere teams met bridgestone!
Tuurlijk schat..quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:19 schreef Sally het volgende:
Maar het ging niet regenen...
En bs deed t slecht op de full wets, niet op slicks, natuurlijk![]()
heb mijn eerste zin maar BOLD gemaakt!
Zo mag ik het zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:21 schreef Sally het volgende:
En nou gaat ik 't weer leuk vinden voor mijn manager...
GO Ferrari(motor) en BS-banden!!!
*overloper, he?*
quote:
Wat doet een Tweaker en een RaceFreaker hier?quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:22 schreef TommyGun het volgende:
Nee!
Niet boos worden, was grappig bedoeld, kusje, alles weer goed?quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:23 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel iemand die toegeeft dat ze fout zat........
Toevallig.
maar het ging toch NIET regenen vandaag tijdens de race! toevallig.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |