Weg vermogenswinstquote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Schijnt dat tijdens een test de motor van Fisichella ook twee keer kapot ging. En dat ze het ding moesten restricten om te zorgen dat de motor heel bleef. Dus dat klinkt veelbelovend.
Nee, ik noem dit vermogenswinst: 'De Mercedes-manier'. Zo willen ze denk ik Alonso alvast laten wennen aan volgend seizoen. Toch aardig van Renault.quote:
Ohja, zodat hij al frustie kan worden. Vandaar dat handje iedere keer.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, ik noem dit vermogenswinst: 'De Mercedes-manier'. Zo willen ze denk ik Alonso alvast laten wennen aan volgend seizoen. Toch aardig van Renault.
Nope, installrechten nog niet teruggekregenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:01 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, dat is kut
Alle installrechten afgenomen daar?
Natte baan? Verschillende setups?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope, installrechten nog niet teruggekregen![]()
Vanwaar het grote verschil tussen Monteiro en Albers?
Schrikbarend groot verschil...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Natte baan? Verschillende setups?
Ik weet het ook niet.
Nope, maar wel f1racing, formule1.nl en autosport.com e.d.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef Spooky4u het volgende:
Jij hebt toch geen livetiming?
JIj niet danquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
Motorwissel voor Massa
Mooi hoor!quote:
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
Motorwissel voor Massa
* Sally vindt het niet erg:quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
Motorwissel voor Massa
Ze wilden de motor sparen, weet niet of dat wel een goed teken is...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:03 schreef -Hans- het volgende:
Zo heeft McLaren amper gereden, echter verwacht ik wel dat ze dit weekend snel zullen zijn.
Doet elk team.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze wilden de motor sparen, weet niet of dat wel een goed teken is...
Mwa, dat hebben ze al vaker gedaan tijdens een GP-weekend. Maar ik hoop niet dat het een voorteken is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze wilden de motor sparen, weet niet of dat wel een goed teken is...
Niet altijd zo nadrukkelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef roelofjan het volgende:
Doet elk team.
Tijdens de eerste vrije traning heeft de helft van het veld al geen fatsoenlijke tijd neergezet om de motor te sparen..quote:
Dat zou het eerste foutje van BS zijn dit jaar dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef -Hans- het volgende:
De zachte compound van de Bridgestone band heeft last van graining, aldus Hoofdingenieur Pat Symonds van Renault. Hij verwacht dat de graining naarmate het weekend vorderd wel minder zal worden maar... hij schat in dat de zachte Bridgestone compound niet tijdens de race gebruikt kan worden. De teams die rijden op Bridgestone banden zouden dus moeten kiezen voor de harde compound.
Ter indicatie hoe slecht de zachte compound van Bridgestone is zegt Symonds: “If you look at any of their runs they’re going into the 1m41s after a few laps, so the soft Bridgestones just doesn’t look at all like a race tire.
Bron: Speedtv.com
* -Hans- hoopt dat de temperatuur laag blijft, want dat lijkt in het voordeel van de Michelin coureurs te zijn!
Afwachten hoe het morgen gaat, dan weten we pas echt hoe de vork in de steel zit.
Volgens mij had Bridgestone in Hongarije ook een probleem met de banden toen de temperatuur lager was dan verwacht. En die zondag werd het extra erg omdat het toen regende.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zou het eerste foutje van BS zijn dit jaar dan?
Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Ohja, effe vergetenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had Bridgestone in Hongarije ook een probleem met de banden toen de temperatuur lager was dan verwacht. En die zondag werd het extra erg omdat het toen regende.
Uitzending begint al!!!
Dat roept die kerel elke week....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Zal wel meevallen: http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=131299quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:46 schreef sanger het volgende:
Staat wel wat in over graining ja maar we zien wel. Zondag wordt het iig niet zo koud. Graadje of 27.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zal wel meevallen: http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=131299
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |