Wat een scherprechter is die regen toch! Een Ferrari buiten de top 10!quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:45 schreef Spooky4u het volgende:
Zeker goed van RD.
CA morgen vanaf P18 met Massa achter zich.
MWoah, de laatste Q-ronde kwammie niet verder dan 1:48, de rest zat allemaal in de 1:46, dus mij heeftie niet echt het gevoel tot juichen gegeven kunnen imponeren, maar goed.quote:
Ik zou zeggen:quote:Alonso![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fisi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schumi![]()
Da's wel stoerquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb 2 uur geleje voor het eerst zelf in een auto gereden met echt veel PK's! Een Mercedes E-klasse 55 AMG met 467 PK!![]()
Nadat ik klaar was met rijden zegt die eigenaar tegen me dat ie morgen naar de GP gaat van Shanghai! Dus ikIk ben ook wel F1-fan
Zegt ie.. volgens mij hebben we nog wel een kaartje over!
![]()
Morgen zit ik dus op de tribune in Shanghai!![]()
![]()
Nu nog Alonso zien winnen en dan is het helemaal perfect!
Vamosssssssss campeooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn!![]()
![]()
![]()
![]()
HIj kan sowieso voltanken, omdat-ie al buiten de top 10 zat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:53 schreef Sally het volgende:
Mijn voorspelling:
Massa moet terug naar 'plek 23' en ik denk dat hij uit de pit gaat starten: voltanken die hap
Da's waar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
HIj kan sowieso voltanken, omdat-ie al buiten de top 10 zat.
Hittegolf is overdreven...quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop echt dat er morgen even een hittegolf richting Shanghai trekt ofzo.
Die manager doe ik niet aan mee, dat kan me niks schelen. Ik wil gewoon dat Schumacher een kans maaktquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Hittegolf is overdreven...
Als er maar geen regen valt!
*zeker ook BS-banden?*![]()
Lijkt te gaan gebeuren, althans volgens Nick Shorrock (Michelin F1 baas)quote:
En Hisao Suganuma van Bridgestone zegt het volgende over het weer:quote:At the moment it looks unlikely that we'll be running on dries, however, our latest forecast suggests there will be more showers tomorrow afternoon - and there is even the possibility of thunder."
Laat het morgen maar lekker regenen! * -Hans- heeft zin in de race van morgen.quote:The forecast for tomorrow is for changeable weather so it is possible that our dry tyre's wider performance window could be beneficial for the Bridgestone teams."
Bron: Racefreaks.nlquote:Albers gestraft: P22
De wedstrijdleiding van de Chinese Grand Prix heeft na de kwalificatie de kwalificatietijden van Christijan Albers afgenomen als gevolg van het niet ofotop komen dagen tijdens de weging van zijn bolide, wat wel verplicht is volgens de reglementen van koningsklasse van de sport.
De coureur van Spyker MF1 had een negentiende startpositie weten te bemachtigen, maar kwam daarmee niet verder dan de eerste kwalificatiesessie. Na het zetten van zijn snelle ronde, moest de Nederlander zich verplicht melden bij de weging, waar hij geen gehoor aan heeft gegeven. Als gevolg daarvan zijn al zijn tijden die gezet zijn in de kwalificatie van vandaag afgenomen en resulteert dit in een 22ste startpositie voor de race van morgen.
Albers had oorspronkelijk op een achttiende startplek mogen beginnen wegens het feit dat Felipe Massa de krachtbron van zijn werkgever Ferrari moest vervangen, waar een straf van tien startposities naar achteren aan vastzit. Dankzij beide straffen zal Sakon Yamamoto nu vanaf P19 beginnen, voor Felipe Massa en Takuma Sato, die ook zijn motor moest wisselen voorafgaande aan het Chinese Formule 1-evenement. Daarachter staat pas Christijan Albers.
Cool he? erg leuk gedaan. De Renault motor heeft ook wel eens We Are The Champions gespeeld, en ook dat klonk best goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017830.php
geweldig![]()
Hoezo uniek?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een unieke BAR Honda dit weekend!
quote:Sunday weather update - dry so far
01 October 2006
Welcome to race day at the Chinese Grand Prix in Shanghai, the 16th round of the year, which signals the start of the final leg of the 2006 FIA Formula One World Championship.
Many drivers will probably breath sighs of relief this morning, for it is dry so far. Though an ambient temperature high of 26 degrees Celsius is forecast, there is still a chance of the rain that affected qualifying yesterday.
Most of the drivers would prefer a dry track, but we’ll have to wait and see how the conditions develop as the day goes on. This can generally be considered a promising start, however.
The 5.451 kilometre (3.387 mile) circuit is largely unchanged since Fernando Alonso took pole position (1m 34.080s) and won the 2005 race for Renault. The 56-lap event will run over 305.066 kms (189.568 miles) and will start at 1400 hours local time, 0600 hours GMT.
bron
En of...quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:43 schreef Sally het volgende:
Nee, ik zit klaar voor een mooi gevecht (en hoop stiekemm dat Alonso wint)
Moge de beste winnen
regen..... REGEN???
En daar kan ik me helemaal in vinden! (en hoop stiekum dat Schumi wint )quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:43 schreef Sally het volgende:
Nee, ik zit klaar voor een mooi gevecht (en hoop stiekemm dat Alonso wint)
Moge de beste winnen
regen..... REGEN???
Positief denken en flink duimen, komt het allemaal goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:48 schreef -Evert- het volgende:
Haai lieverdjes! Sally! Het regent momenteel in Shanghai, dus gaat het echt spannend worden maar ik verwacht afgang voor Michael
En waar komt jouw berichtje dan vandaan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:46 schreef roelofjan het volgende:
[..]
En of...
Zware regenval in Shanghai
01 oktober 2006
Het heeft zondagochtend bijhoorlijk hard geregend boven het Shanghai International Circuit, waar straks de Grand Prix van China wordt verreden.
De race in de Porsche Cup werd vanwege de harde regen zelfs afgebroken.
Doe ik, Kanjerquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Positief denken en flink duimen, komt het allemaal goed.
Die komt van F1Racing.nlquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En waar komt jouw berichtje dan vandaan?
Ik zie op de Live Timing waarschijnlijk de weer rapporten van gister bij de kwali, want ik herken nog een patroon in de humidity wat vast niet van vandaag is....
Hopen op half regen/ half droog , altijd leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op dit moment is het droog.
Ik hoop dat het zo blijft
Duimen! Zou zomaar kunnen dat baan langzaam droger wordt en de rijders op de Bridgestones steeds sneller wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:53 schreef Sally het volgende:
Weten jullie nog hoe 'goed' gister BS-banden waren....
* Sally verwacht dus he-le-maal niks van MS of andere teams met bridgestone!
Van de beste coureur ter wereld kan je onder alle omstandigheden he-le-maal alles verwachten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:53 schreef Sally het volgende:
Daarom wil ik ook dat het droog blijftquote:Op zondag 1 oktober 2006 07:53 schreef Sally het volgende:
Hoop ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op dit moment is het droog.
Ik hoop dat het zo blijft
Genoeg? Te veel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:02 schreef Brahimov het volgende:
Toch wel nat daar. Maar is het nat genoeg voor Ferrari?
Nee, en Mol zag 't ook niet toen-ie de stand voorlas.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:18 schreef -Evert- het volgende:
Michael is Rubens voorbij en dat laten ze natuurlijk weer niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |