Wat een scherprechter is die regen toch! Een Ferrari buiten de top 10!quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:45 schreef Spooky4u het volgende:
Zeker goed van RD.
CA morgen vanaf P18 met Massa achter zich.
MWoah, de laatste Q-ronde kwammie niet verder dan 1:48, de rest zat allemaal in de 1:46, dus mij heeftie niet echt het gevoel tot juichen gegeven kunnen imponeren, maar goed.quote:
Ik zou zeggen:quote:Alonso![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fisi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schumi![]()
Da's wel stoerquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb 2 uur geleje voor het eerst zelf in een auto gereden met echt veel PK's! Een Mercedes E-klasse 55 AMG met 467 PK!![]()
Nadat ik klaar was met rijden zegt die eigenaar tegen me dat ie morgen naar de GP gaat van Shanghai! Dus ikIk ben ook wel F1-fan
Zegt ie.. volgens mij hebben we nog wel een kaartje over!
![]()
Morgen zit ik dus op de tribune in Shanghai!![]()
![]()
Nu nog Alonso zien winnen en dan is het helemaal perfect!
Vamosssssssss campeooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn!![]()
![]()
![]()
![]()
HIj kan sowieso voltanken, omdat-ie al buiten de top 10 zat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:53 schreef Sally het volgende:
Mijn voorspelling:
Massa moet terug naar 'plek 23' en ik denk dat hij uit de pit gaat starten: voltanken die hap
Da's waar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
HIj kan sowieso voltanken, omdat-ie al buiten de top 10 zat.
Hittegolf is overdreven...quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop echt dat er morgen even een hittegolf richting Shanghai trekt ofzo.
Die manager doe ik niet aan mee, dat kan me niks schelen. Ik wil gewoon dat Schumacher een kans maaktquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Hittegolf is overdreven...
Als er maar geen regen valt!
*zeker ook BS-banden?*![]()
Lijkt te gaan gebeuren, althans volgens Nick Shorrock (Michelin F1 baas)quote:
En Hisao Suganuma van Bridgestone zegt het volgende over het weer:quote:At the moment it looks unlikely that we'll be running on dries, however, our latest forecast suggests there will be more showers tomorrow afternoon - and there is even the possibility of thunder."
Laat het morgen maar lekker regenen! * -Hans- heeft zin in de race van morgen.quote:The forecast for tomorrow is for changeable weather so it is possible that our dry tyre's wider performance window could be beneficial for the Bridgestone teams."
Bron: Racefreaks.nlquote:Albers gestraft: P22
De wedstrijdleiding van de Chinese Grand Prix heeft na de kwalificatie de kwalificatietijden van Christijan Albers afgenomen als gevolg van het niet ofotop komen dagen tijdens de weging van zijn bolide, wat wel verplicht is volgens de reglementen van koningsklasse van de sport.
De coureur van Spyker MF1 had een negentiende startpositie weten te bemachtigen, maar kwam daarmee niet verder dan de eerste kwalificatiesessie. Na het zetten van zijn snelle ronde, moest de Nederlander zich verplicht melden bij de weging, waar hij geen gehoor aan heeft gegeven. Als gevolg daarvan zijn al zijn tijden die gezet zijn in de kwalificatie van vandaag afgenomen en resulteert dit in een 22ste startpositie voor de race van morgen.
Albers had oorspronkelijk op een achttiende startplek mogen beginnen wegens het feit dat Felipe Massa de krachtbron van zijn werkgever Ferrari moest vervangen, waar een straf van tien startposities naar achteren aan vastzit. Dankzij beide straffen zal Sakon Yamamoto nu vanaf P19 beginnen, voor Felipe Massa en Takuma Sato, die ook zijn motor moest wisselen voorafgaande aan het Chinese Formule 1-evenement. Daarachter staat pas Christijan Albers.
Cool he? erg leuk gedaan. De Renault motor heeft ook wel eens We Are The Champions gespeeld, en ook dat klonk best goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:36 schreef WEST het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017830.php
geweldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |