Theemswegquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:32 schreef Bocaj het volgeande:
waar is die werkplaats?
om de 2 uur is heel normaal...quote:
En ze moeten nog brood smeren...Maar voorlopig zitten ze nog allemaal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:34 schreef scanman01 het volgende:
Het zijn shifts van 6 uur... en duurt tot 9 uur 's morgens. Zal dus om 9 uur van start gaan. Dat is al snel.
En een eetpauze tussendoor ook, maar die hebben ze helemaal niet blijkbaar.quote:
Ja, en ze zijn net 9 uurtjes wakkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Er moeten nu dus al mensen gaan slapen eigenlijk. Tot 3 uur vannacht.
Toch zal de groep die om 3 uur vannacht begint nu moeten slapen. Anders moeten ze opblijven tot 9 uur morgenochtend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn net 9 uurtjes wakker
Ik ook,heerlijk he.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Met dit soort opdrachten mis ik Hilde echt
De knijpers moeten per zoveel op een strookje karton cq. kaartje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze het over kaartjes?>
De wijn, bedoel jequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Hij is mijn held dat roep ik al heel de tijd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Hahaha echt super lachen hoe iedereen over Jeroen denkt..sjezus...![]()
Ik ken m heel erg goed en ga al jaren goed met m om (woon in hetzelfde dorp). Let op: Jeroen zegt bijna alles met een knipoog, wij krijgen altijd de slappe lach, echt super aardige, sociale gozer..
Hij heeft er allemaal schijt aan en gaat zn eigen weg. Hij is geen kuddedier of slijmbal zoals de meeste andere.
In een groep zijn altijd een paar mensen met een grote bek en een aantal die veilig erachter aanlopen. Je hebt ook mensen die hun eigen weg kiezen en gelukkig zag je bij de vorige nominatieronde dat die tactiek gewaardeerd wordt.
Jammer geen gestreepte pakken, maar gele pakken dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef golfer het volgende:
Gevangenis-pakjes als werkkleding bij deze weekopdracht lijkt mij wel leuk.![]()
Mag je wel sJezus zeggen in Werkendam?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Ik ken m heel erg goed en ga al jaren goed met m om (woon in hetzelfde dorp). Let op: Jeroen zegt bijna alles met een knipoog, wij krijgen altijd de slappe lach, echt super aardige, sociale gozer..
Hij heeft er allemaal schijt aan en gaat zn eigen weg. Hij is geen kuddedier of slijmbal zoals de meeste andere.
In een groep zijn altijd een paar mensen met een grote bek en een aantal die veilig erachter aanlopen. Je hebt ook mensen die hun eigen weg kiezen en gelukkig zag je bij de vorige nominatieronde dat die tactiek gewaardeerd wordt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Reken er maar op dat ze om 9 uur beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben sowieso met zijn allen nog 6 uur vrij
Als Jeroen in Werkendam zo'n status heeft zal het wel erg gesteld zijn in dat plaatsje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
ze beginnen 21:00 zometeen dus..klok en al dr bijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Wel slim dat ze eerst de methode bespreken
Als ze vorig jaar naar Tan geluisterd hadden, hadden ze die thuiswerkopdracht ook gehaald.
O, ze beginnen pas morgenochtend 0900 uur![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik had al geëdit, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze beginnen 21:00 zometeen dus..klok en al dr bij
Dat effect hebben domme mensen wel vaker op hun omgevingquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
wij krijgen altijd de slappe lach, ...
Praten mannen altijd zo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
hier zien we echter alleen maar meepraterijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Jawel maar dan bedoelde ik niet. Wat ik wel bedoelde gaat ook niet op. 3 shifts van 6 uur is 18 uur dan heb je nog 6 uur maar da's natuurlijk ook niet zo , ze gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze om 9 uur beginnen
100 Knijpers per uur moet zéker kunnen. Egbert had 'm in de uitzending in 10 seconden ofzo 1 in elkaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Als ze morgenochtend beginnen hebben zen og 48 uur.
Dan moeten ze dus 417 knijpers per uur maken.
Ze moeten dus per persoon ongeveer 100 knijpers per uur maken. Dat is toch wel te doen denk ik.
Nou jottumquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:46 schreef Sonique het volgende:
Er is iig iets te kijken als ik midden in de nacht niet kan slapen....
En 's ochtends ook!
Iets meer dan een knijper per minuut dus. Makkie!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Toch nu al beginnen...
Dan hebben ze dus 60 uur.
Dat is in totaal 333 per uur.
Ze moeten dus ongeveer 83 knijpers per persoon per uur maken.
Is wel zo, maar vergeet niet dat het dezelfde handeling is 3 dagen lang, zo'n 100 keer per uur....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
100 Knijpers per uur moet zéker kunnen. Egbert had 'm in de uitzending in 10 seconden ofzo 1 in elkaar.
de zusjes daarentegen....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
100 Knijpers per uur moet zéker kunnen. Egbert had 'm in de uitzending in 10 seconden ofzo 1 in elkaar.
over 50 knijpers looptie te jankenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
Egbert :"Een heeele leuke, ja, ja, ja."
Egbert vindt alles leuk.
Ze hebben nog 2 dagen 12 uur 8 min en ..secquote:
Dat onderschatten ze allemaal...ook hier op het forumquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is wel zo, maar vergeet niet dat het dezelfde handeling is 3 dagen lang, zo'n 100 keer per uur....
Bovendien hebben we te maken met knijpers, dus een veertje die je open moet drukken om die twee houtjes ertussen te krijgen...
Je krijgt daar echt wel kramp van, zelfs al na een paar uur, laat staan 3 dagen...
Wat Scan zegt. Het is best te doen. De handeling zou volgens mij narmate de weekopdracht verdergaat, steeds natuurlijker worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me een vrij simpele opdracht. Ze kunnengewoon kalm aan doen. Het risico zit in de opdracht dat ze steeds moeten aangeven hoeveel ze exact klaar hebben.
En pijnlijker! Veel pijnlijker!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat Scan zegt. Het is best te doen. De handeling zou volgens mij narmate de weekopdracht verdergaat, steeds natuurlijker worden.
doe het nu eens 100 keer achter elkaar?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Heb ff wasknijper erbij gepakt, is best makkelijk te doen, als ze het iig doen zoals ik het net heb gedaan...
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
hier zien we echter alleen maar meepraterij
ja ja ja
nee nee nee
en een eis om geknuffeld te worden, is niet zo heel vreemd dan hoe er over hem gedacht wordt
De bewoners kennende gaan ze écht niet bijhouden wie wat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef n1ek het volgende:
lijkt me lachen als ze dit fout doen:
Jullie moeten bij het afleveren van de knijpers precies (!) aangeven hoeveel knijpers er in het Washok staan
ze kunnen wel de kaarten tellen, daar zitten 24 knijpers op..quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
De bewoners kennende gaan ze écht niet bijhouden wie wat heeft gedaan.
Als iemand daar nou ruim van te voren mee begint.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze kunnen wel de kaarten tellen, daar zitten 24 knijpers op..
maarja dat is nog wel een aardig werkje
Zitten de zusjes bijelkaar in een groep?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zijn de groepjes nou verdeeld?
Ze kunnen echt rustig aan doen. Als je heel snel doet maak je er 1 in 10 seconden. Je hebt alleen ongeveer 2 minuten voor 3 knijpers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe het nu eens 100 keer achter elkaar?
Rik hoeft ook niet te werken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef BBoon het volgende:
Rik is al te laat
wel prettig dat je ook onze kant ziet, maar euh, om een BAN te voorkomen kunnen "we" beter verder praten in het JEROEN topicquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef quasars het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.
Ik vond het vooral gewoon geinig om te lezen hoe iedereen meningen over hem heeft, waarvan ik weet dat het niet helemaal klopt soms.
Onze meniing is gebaseerd op de beelden ...livebeelden die we van Jeroen zien. Het gros hier op het forum ziet Jeroen meer in actie dan zijn bekenden in het afgelopen jaar. Daar komt een mening uit die klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef quasars het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.
Ik vond het vooral gewoon geinig om te lezen hoe iedereen meningen over hem heeft, waarvan ik weet dat het niet helemaal klopt soms.
Yes! En dan een grote zware ijzeren bal aan hun benen...Leuk!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef Ecila111 het volgende:
Ze hadden ze zwart/ wit- gestreepte pakken moeten geven..... het is toch gevangeniswerk?
Ja, bij Rik en Janine. De diva's.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zitten de zusjes bijelkaar in een groep?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yes! En dan een grote zware ijzeren bal aan hun benen...Leuk!
Lijkt me trouwens dat je na knijper 250 wel aardig je handen hebt opengehaald.
Dat wordt niks met die groep.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, bij Rik en Janine. De diva's.
Ik ook, ff koffie halen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
Stiekem vind ik t echt heel relaxed dat ik, wanneer ik ook kijk, mensen bezig zie op de streams.
Nog iets minder dan 12 uur wachtenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:04 schreef heksie69 het volgende:
ben de knijipers nu al zat met dat gezeik van eggie... doe mij de diva groep maar
Marlies met r schijnheilige begripvolle houding. Bah bah. "Jaaa, ik snap het wel dat je het hebt gedaan.". Kom zeg.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, ff koffie halen.![]()
Waarom alleen beelden van de zussies? Ik wil Marlies horen op de slaapkamer.
toch heeft hij al een half kaartjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef Kinga het volgende:
Egbert doet het al op een kut manier in elkaar zettenDat gaat véél makkelijker... Muhaha
Haal de pauzes en de wissels er ook even vanaf... ze lopen er volgens jou theorie al een stuk of 10 achter...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
moeten ze makkelijk halen
zoals ik begrijp hebben ze er 60 uur voor
20.0000 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
Hadden we allemaal al berekendquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
20.000 : 60 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
Ja, maar dit doet over een paar uur TERING pijn aan je vingers...ik zal wel ff paint dingetje maken, wat mijn manier isquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef mamapan het volgende:
[..]
toch heeft hij al een half kaartje![]()
Paint rules!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar dit doet over een paar uur TERING pijn aan je vingers...ik zal wel ff paint dingetje maken, wat mijn manier is
1,38 knijper per minuutquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
20.000 : 60 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
quote:
Dat wordt nog geen 10 wasknijpers per uurquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Rare zaak weer dat de zusjes bij elkaar mogen.
ow jah dan klopt de hele berekening nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Haal de pauzes en de wissels er ook even vanaf... ze lopen er volgens jou theorie al een stuk of 10 achter...
Ja, en? Dan kunnen er geen leuke gesprekken zijn?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ze zijn net een kwartier bezig.
100 per uur dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ow jah dan klopt de hele berekening niet
Jawel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, en? Dan kunnen er geen leuke gesprekken zijn?
Dat gaan de zusjes niet halen hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt me echt enorm relaxt deze opdracht. 3 knijpers maken in 2 minuten is echt een makkie. Je werkt gewoon wat in voren en neemt ieder half uur even pauze. Kan makkelijk.
Was het dus beter geweest als ie niets had gezegdquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
Semih :"Het is beter dat ik het verteld heb, anders had ze vanacht aan een strop gehangen ofzo."
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het dus beter geweest als ie niets had gezegd![]()
Dat is ook wel mooi aan deze opdracht, uiteindelijk tellen woorden niet, maar alleen hoeveel knijpers iemand in elkaar weet te zetten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef n1ek het volgende:
denk toch dat de huidige groep wel wat moet compenseren voor de andere groepen, met name voor de groep van de zusjes..hoewel ik rik daar wel hard zie werken maarja hij kan het ook niet alleen
Het is zeker ook heel erg diepgaand als jullie gaan stappen met maatjes:quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Ze mogen toch nog steeds af en toe naar de tuin? Staat daar geen boom?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Alsof het plafond hoog genoeg is.
Pas op bommiequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onze meniing is gebaseerd op de beelden ...livebeelden die we van Jeroen zien. Het gros hier op het forum ziet Jeroen meer in actie dan zijn bekenden in het afgelopen jaar. Daar komt een mening uit die klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden.
Jeroen is een schijterig meelopertje die meisjes de zin op wil leggen ( milica) dmv gedram. Het werkendamse schaap komt niet verder dan braaf ja en nee knikken op eenieders mening en in mijn optiek gevormd door de vele livemomenten die ik van jeroen heb gezien is dat het een achterlijk kalf is!
Jij kan dus echt niet zeggen dat de meningen hier over jeroen niet kloppen. Hij is zoals wij zien en als dat niet het geval is dan is hij een leugenachtig hypocriet die een persoon speelt!
Hij mag wel knijpers maken, maar hij wil liever de bedden niet opmaken, anders stopt die alles weer onder de schurftquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef Ecila111 het volgende:
Heb ik het juist: mag Rik niet meedoen met de weekopdracht vanwege z'n huid?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas op bommie
Zometeen gaat hij al die erudiete Werkendamse spraakwonderen erbij halen en dan kan je wel inpakken.
Zat er net aan te denken en dan met dat zeurderige stemmetjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
Godnonde. Je zal met Egbert zitten, heeeel de tijd bevestigen hoeveel er gedaan moeten worden, hoe leuk het wel niet is, wat ze toch lekker aan het werk zijn.
Denk dat ik dat niet gaat trekken, zoveel welbespraaktheid die in een vurige bal van werkendamse toorn op mij gericht zal zijn!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas op bommie
Zometeen gaat hij al die erudiete Werkendamse spraakwonderen erbij halen en dan kan je wel inpakken.
was ik me effe aan het inlezen in de cos, kom ik dit tegen. werkelijk brilliant, ik lag plat van het lachenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
Deze Bigbrother komen ze geheel tegemoet aan mijn helaas soms niet te onderdrukken politieke incorrectheid waar ik doorgaans niet echt iets mee bedoel maar wat er zomaar uitkomt omdat ik doorgaans niet echt nadenk over wat ik ga zeggen...maar komop hey......:
Een homo, die er vies uit ziet, m.i. stinkt en ook nog schurft heeft![]()
Laat ik het dan maar even doen zodat het uit mijn systeem is.....
RIK IS EEN VIEZE STINKENDE SCHURFTHOMO!
![]()
senk joe bik broddddddddderrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
Dat irritante lachje na een ongrappige opmerking van hemzelf is ook echt zaaddodend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken en dan met dat zeurderige stemmetje.
je doet dan ook niet meequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef KonnieKipke het volgende:
wel een kutwerk, dat zou voor mij al een reden zijn NIET mee te doen aan BB. Vroeger teveel voedselpakketten ingepakt ed.
Ik zag de link ook al niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Semih: ik mis nog zo`n poster met een pinup erop.
Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan schurft, in combinatie met homoseksualiteit, maar goed, daar is dit topic dus NIET voor.
mwah, het begint nu tenminste een beetje te lijken op de hardste BB ooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Semih: ik mis nog zo`n poster met een pinup erop.
Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan schurft, in combinatie met homoseksualiteit, maar goed, daar is dit topic dus NIET voor.
Ik vind ze lief, ook als ze slaapt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia ook alweer in de vertrouwde pose
Daar moet een piemel in. Wie offert zich op?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia ook alweer in de vertrouwde pose
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:31 schreef schatje het volgende:
Micheline: "Ik wil een kus".
Rik: "Maar dan krijg je schurft".
Blond?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik pak een knijper..... probeer deze in elkaar te zetten..... 36 seconden, en na 1 knijper al au in me vinger.....
Deze opdracht is niet zo prettig als het lijkt denk ik.....
Doet hij knap ja, ik erger me er nu al aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Egbert is na iets meer dan een half uur al helemaal hyper
Dat wordt nog wat
Ik ga er ook eens 3 uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Ben wel benieuwd hoel ang dat duurt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik pak een knijper..... probeer deze in elkaar te zetten..... 36 seconden, en na 1 knijper al au in me vinger.....
ik denk ook ff testen 1 minuut hahaquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok, ik ga nu ook een knijper pakken.quote:
BB laat mij een beetje teveel hun voorkeur zien....ik zeg of hard voor allemaal of soft voor allemaal!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Maar één ding is zeker: Etienne heeft een leuke avond van zijn verjaardag
Dik feest enzo.
Nou daar zitten we op te wachttenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef arneaux het volgende:
Op stream 3 meldde Rik even dat hij drek naakt gaat lopen.
Ik maakte er net ongeveer 4 per minuut. Maar het is ook een handigheidje. Na een uurtje of twee ben je er een flink stuk handiger in. Dan weet je ook hoe het moet zonder zere vingers te krijgen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk
Hoelanng doe jij er dan over?
Kinga professioneel in Paintquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Oke, heeft ff geduurdDit is toch echt de makkelijkste manier volgens mij
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maakte er net ongeveer 4 per minuut. Maar het is ook een handigheidje. Na een uurtje of twee ben je er een flink stuk handiger in. Dan weet je ook hoe het moet zonder zere vingers te krijgen.
Als je dat met paint hebt gemaakt ben je écht de paintmaster!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Heb je het uitgeprobeert ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kinga professioneel in Paint
In 22 seconden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef heksie69 het volgende:
[..]
ik denk ook ff testen 1 minuut haha
ow zo gaat het idd sneller... en zonder pijn in mijn vingersquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Hoezo? Daar lieg ik heus niet over hoor. Dat is 1 per 15 seconden zegmaar.quote:
ff geknipt en geplakt van een bestaand plaatje hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je dat met paint hebt gemaakt ben je écht de paintmaster!.
Ik vond het komisch dat je het ook daadwerkelijk hebt zitten proberenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Daar lieg ik heus niet over hoor. Dat is 1 per 15 seconden zegmaar.
Ja, als je ergens over lult, moet je ook weten wáár je over lult toch. En iedereen heeft wel knijpers thuisquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het komisch dat je het ook daadwerkelijk hebt zitten proberen![]()
Wowie, netjes gepaint! Of ik er wat van snap, dat is een andere vraagquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow zo gaat het idd sneller... en zonder pijn in mijn vingers
edit: op die manier 13 sec
Jaaaa dat hoorde ik ook, was wel ff leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Marlies in de hoek gedreven. Jeroen heeft haar wel te pakken met zijn "je zei net van wel toch?"
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maakte er net ongeveer 4 per minuut. Maar het is ook een handigheidje. Na een uurtje of twee ben je er een flink stuk handiger in. Dan weet je ook hoe het moet zonder zere vingers te krijgen.
Ik had er 3 in 56 seconden. Zere vingers krijg ik niet zo snel, want zit eelt op mijn vingertoppen. En is idd een handigheidje. Alleen de dames gaan denk ik wel snel janken om hun nagelsquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HAHA nee hoor ik niet Ik zit te lezen hoe andere knijpers uit elkaar zitten te halen en zit te genieten van mn wijntjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het halve forum hier zit nu knijpers in en uit elkaar te halen?
Morgenochtend mevrouw Scanman: "Zeg Scan? Weet jij waar alle knijpers zijn gebleven?"
Ik doe het op die manier in minder dan 5 seconden, als je het ook nog es plat op tafel legt. Makkie!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow zo gaat het idd sneller... en zonder pijn in mijn vingers
edit: op die manier 13 sec
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Morgenochtend mevrouw Scanman: "Zeg Scan? Weet jij waar alle knijpers zijn gebleven?"
Mijn collega (vrouw) heeft haar vriend in Werkendam wonen, zij zelf vind de mensen onwijs gewledig en aardig daar. Nu woont en werkt ze in Zaandam.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
haha, doe es op mijn manier dan...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:44 schreef arneaux het volgende:
Mn huisgenoot zet 'm ook zo in elkaar. Ik voel me nu echt motorisch gestoord.
Zie het zo voor me...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
4 per minuutquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom denk ik dus dat ze echt kalm aan kunnen doen. Ze hoeven er maar 3 in 2 minuten te maken ofzo...
als ze tijn op de bank zet.. moet Tijn slim zijn en zijn joker gebruiken door Marlies op de bank te zettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Ik heb het idee dat indien Marlies de joker gebruikt, ze Tijn op de bank zet. Anders Janine. Dat hoop ik.
Juist niet. Volgens haar was het bij Eggie enkel te doen om de joker. En bij de rest ook een persoonlijk iets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef BBoon het volgende:
Zo Marlies vergist zich ff in Eggie
Als 't écht om de jokers gaat en Marlies heeft ballen, nomineert ze Tijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Ik heb het idee dat indien Marlies de joker gebruikt, ze Tijn op de bank zet. Anders Janine. Dat hoop ik.
Hoop ik ook. Een bank van Semih, Jeroen en Janine, gaat Jeroen eruit. Janine-kut blijft er toch in....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Eggie zei toch duidelijk in de DBK dat er ook irritaties waren Of heb ik me daar dan in vergistquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist niet. Volgens haar was het bij Eggie enkel te doen om de joker. En bij de rest ook een persoonlijk ites.
Heeft Eggie dus goed gespeeld... terwijl hij haar in het gezicht heeft gezegd dat hij haar een sluwe vos vindt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies zet Egbert dus niet op de bank.
Maar één van de andere 5 die haar genomineerd heeft.
en ik wil ze wel (heel) terug hè....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
Heb net knijpers bij de buurf geleend........
Daartoe werd hij zo ongeveer gedwongen door BB.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Eggie zei toch duidelijk in de DBK dat er ook irritaties waren Of heb ik me daar dan in vergist
Je had idd gelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Marlies heeft echt een plaat voor haar kop.
De 'Dido' komt nu in Marlies naar boven![]()
Ze zegt dat er verstandhoudingen kapot worden gemaakt. Dat mens is echt niet lekker.
Ja inderdaad. Máár schiet ze zelf niet veel mee op he, als Tijn zijn joker ook zou mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als 't écht om de jokers gaat en Marlies heeft ballen, nomineert ze Tijn.
Ja is ook weer waar . Maar zet toch mnvraagtekens bij meneer Eggie...Volgens mij is eggie niet zo eggiequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daartoe werd hij zo ongeveer gedwongen door BB.
Marlies zegt dat met uitzondering van Eg iedereen haar om persoonlijke redenen heeft genomineerd!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Marlies snapt niet dat ze om persoonlijke redenen is genomineerd
Dat vraag ik me af. Misschien is Jeroen populairder dan we denken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Een bank van Semih, Jeroen en Janine, gaat Jeroen eruit. Janine-kut blijft er toch in....
Nee, je hebt gelijk. Ik heb jouw poster verkeerd gelezen. Sorry.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Eggie zei toch duidelijk in de DBK dat er ook irritaties waren Of heb ik me daar dan in vergist
Ja dat snap ik, máár dan zijn wél alle jokers uit het spel. En daar gaat t blijkbaar allemaal om.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Máár schiet ze zelf niet veel mee op he, als Tijn zijn joker ook zou mogen gebruiken.
Dat denkt ze ja... en is denk ik ook wel ze. Ze snapt dat alleen niet. Want hoe is het mogelijk dat iemand Marlies niet leuk vindtquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
Marlies zegt dat met uitzondering van Eg iedereen haar om persoonlijke redenen heeft genomineerd!![]()
Ik was écht verbaasd toen Milica eruit moestquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Misschien is Jeroen populairder dan we denken.
Plastic? Pauper.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:53 schreef Coos het volgende:
Ik heb alleen plastic knijpers.
Telt dat ook als oefenmateriaal?
Per persoon is ditquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 per minuut
60 x 4= 240 per uur
60 uur hebben ze...
240x60=14.400
Of maak ik nu een foute brekening?
Ik vindt Jeroen nou pas echt naar voren komen. Zn oma zei ook al dat Jeroen eerst de kat uit de boom kijkt en dan pas los gaat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:55 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Jeroen best laidback en relaxed vandaag.
Sorry, heb ze net uit pure irritatie in de tuinkachel gemikt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik wil ze wel (heel) terug hè....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |