Ik had al geëdit, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze beginnen 21:00 zometeen dus..klok en al dr bij
Dat effect hebben domme mensen wel vaker op hun omgevingquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
wij krijgen altijd de slappe lach, ...
Praten mannen altijd zo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Met dit soort opdrachten mis ik Hilde echt
hier zien we echter alleen maar meepraterijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Hahaha echt super lachen hoe iedereen over Jeroen denkt..sjezus...![]()
Ik ken m heel erg goed en ga al jaren goed met m om (woon in hetzelfde dorp). Let op: Jeroen zegt bijna alles met een knipoog, wij krijgen altijd de slappe lach, echt super aardige, sociale gozer..
Hij heeft er allemaal schijt aan en gaat zn eigen weg. Hij is geen kuddedier of slijmbal zoals de meeste andere.
In een groep zijn altijd een paar mensen met een grote bek en een aantal die veilig erachter aanlopen. Je hebt ook mensen die hun eigen weg kiezen en gelukkig zag je bij de vorige nominatieronde dat die tactiek gewaardeerd wordt.
Jawel maar dan bedoelde ik niet. Wat ik wel bedoelde gaat ook niet op. 3 shifts van 6 uur is 18 uur dan heb je nog 6 uur maar da's natuurlijk ook niet zo , ze gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze om 9 uur beginnen
100 Knijpers per uur moet zéker kunnen. Egbert had 'm in de uitzending in 10 seconden ofzo 1 in elkaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Als ze morgenochtend beginnen hebben zen og 48 uur.
Dan moeten ze dus 417 knijpers per uur maken.
Ze moeten dus per persoon ongeveer 100 knijpers per uur maken. Dat is toch wel te doen denk ik.
Nou jottumquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:46 schreef Sonique het volgende:
Er is iig iets te kijken als ik midden in de nacht niet kan slapen....
En 's ochtends ook!
Iets meer dan een knijper per minuut dus. Makkie!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Toch nu al beginnen...
Dan hebben ze dus 60 uur.
Dat is in totaal 333 per uur.
Ze moeten dus ongeveer 83 knijpers per persoon per uur maken.
Is wel zo, maar vergeet niet dat het dezelfde handeling is 3 dagen lang, zo'n 100 keer per uur....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
100 Knijpers per uur moet zéker kunnen. Egbert had 'm in de uitzending in 10 seconden ofzo 1 in elkaar.
de zusjes daarentegen....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
100 Knijpers per uur moet zéker kunnen. Egbert had 'm in de uitzending in 10 seconden ofzo 1 in elkaar.
over 50 knijpers looptie te jankenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
Egbert :"Een heeele leuke, ja, ja, ja."
Egbert vindt alles leuk.
Ze hebben nog 2 dagen 12 uur 8 min en ..secquote:
Dat onderschatten ze allemaal...ook hier op het forumquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is wel zo, maar vergeet niet dat het dezelfde handeling is 3 dagen lang, zo'n 100 keer per uur....
Bovendien hebben we te maken met knijpers, dus een veertje die je open moet drukken om die twee houtjes ertussen te krijgen...
Je krijgt daar echt wel kramp van, zelfs al na een paar uur, laat staan 3 dagen...
Wat Scan zegt. Het is best te doen. De handeling zou volgens mij narmate de weekopdracht verdergaat, steeds natuurlijker worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me een vrij simpele opdracht. Ze kunnengewoon kalm aan doen. Het risico zit in de opdracht dat ze steeds moeten aangeven hoeveel ze exact klaar hebben.
En pijnlijker! Veel pijnlijker!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat Scan zegt. Het is best te doen. De handeling zou volgens mij narmate de weekopdracht verdergaat, steeds natuurlijker worden.
doe het nu eens 100 keer achter elkaar?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Heb ff wasknijper erbij gepakt, is best makkelijk te doen, als ze het iig doen zoals ik het net heb gedaan...
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
hier zien we echter alleen maar meepraterij
ja ja ja
nee nee nee
en een eis om geknuffeld te worden, is niet zo heel vreemd dan hoe er over hem gedacht wordt
De bewoners kennende gaan ze écht niet bijhouden wie wat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef n1ek het volgende:
lijkt me lachen als ze dit fout doen:
Jullie moeten bij het afleveren van de knijpers precies (!) aangeven hoeveel knijpers er in het Washok staan
ze kunnen wel de kaarten tellen, daar zitten 24 knijpers op..quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
De bewoners kennende gaan ze écht niet bijhouden wie wat heeft gedaan.
Als iemand daar nou ruim van te voren mee begint.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze kunnen wel de kaarten tellen, daar zitten 24 knijpers op..
maarja dat is nog wel een aardig werkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |