Theemswegquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:32 schreef Bocaj het volgeande:
waar is die werkplaats?
om de 2 uur is heel normaal...quote:
En ze moeten nog brood smeren...Maar voorlopig zitten ze nog allemaal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:34 schreef scanman01 het volgende:
Het zijn shifts van 6 uur... en duurt tot 9 uur 's morgens. Zal dus om 9 uur van start gaan. Dat is al snel.
En een eetpauze tussendoor ook, maar die hebben ze helemaal niet blijkbaar.quote:
Ja, en ze zijn net 9 uurtjes wakkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Er moeten nu dus al mensen gaan slapen eigenlijk. Tot 3 uur vannacht.
Toch zal de groep die om 3 uur vannacht begint nu moeten slapen. Anders moeten ze opblijven tot 9 uur morgenochtend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn net 9 uurtjes wakker
Ik ook,heerlijk he.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Met dit soort opdrachten mis ik Hilde echt
De knijpers moeten per zoveel op een strookje karton cq. kaartje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze het over kaartjes?>
De wijn, bedoel jequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Hij is mijn held dat roep ik al heel de tijd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Hahaha echt super lachen hoe iedereen over Jeroen denkt..sjezus...![]()
Ik ken m heel erg goed en ga al jaren goed met m om (woon in hetzelfde dorp). Let op: Jeroen zegt bijna alles met een knipoog, wij krijgen altijd de slappe lach, echt super aardige, sociale gozer..
Hij heeft er allemaal schijt aan en gaat zn eigen weg. Hij is geen kuddedier of slijmbal zoals de meeste andere.
In een groep zijn altijd een paar mensen met een grote bek en een aantal die veilig erachter aanlopen. Je hebt ook mensen die hun eigen weg kiezen en gelukkig zag je bij de vorige nominatieronde dat die tactiek gewaardeerd wordt.
Jammer geen gestreepte pakken, maar gele pakken dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef golfer het volgende:
Gevangenis-pakjes als werkkleding bij deze weekopdracht lijkt mij wel leuk.![]()
Mag je wel sJezus zeggen in Werkendam?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Ik ken m heel erg goed en ga al jaren goed met m om (woon in hetzelfde dorp). Let op: Jeroen zegt bijna alles met een knipoog, wij krijgen altijd de slappe lach, echt super aardige, sociale gozer..
Hij heeft er allemaal schijt aan en gaat zn eigen weg. Hij is geen kuddedier of slijmbal zoals de meeste andere.
In een groep zijn altijd een paar mensen met een grote bek en een aantal die veilig erachter aanlopen. Je hebt ook mensen die hun eigen weg kiezen en gelukkig zag je bij de vorige nominatieronde dat die tactiek gewaardeerd wordt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Reken er maar op dat ze om 9 uur beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben sowieso met zijn allen nog 6 uur vrij
Als Jeroen in Werkendam zo'n status heeft zal het wel erg gesteld zijn in dat plaatsje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
ze beginnen 21:00 zometeen dus..klok en al dr bijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Wel slim dat ze eerst de methode bespreken
Als ze vorig jaar naar Tan geluisterd hadden, hadden ze die thuiswerkopdracht ook gehaald.
O, ze beginnen pas morgenochtend 0900 uur![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |