Ik hoop dat we het zeer spoedig weten! Egbert verteld net dat die jokers onschadelijk gemaakt moeten worden ....dus moet marlies Tijn wel op de bank zetten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen rekening houdt met een situatie waar zij hem geeft aan iemand die ook een joker heeft.
Maar we zullen het nooit weten denk ik.
Is ook zo. Twee houtjes en een veer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
bridget zegt wel meer volgens haar zitten er ook 3 delen in een wasknijper
2 houties en een veertje?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef arneaux het volgende:
Tijn wil het alleen bespreken. Vast en zeker omdat hij dan de waarheid kan verdraaien.
Het enige wat Marlies moet weten is of Tijn op haar gestemt heeft...quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Tijn weet ze nu ook..... Er zijn er nog meer Marlies
graag!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:27 schreef itsme het volgende:
O Ik heb nu zo een hekel aan die Egbert. Wat een min mannetje. Zet hem op de bank marlies!!!!
Gaat hij peulen schijten.
Maar marliss vind het maar vreemd dat tijn haar genomineerd heeft terwijl hij zelf een joker heeft.
of tijn!!!![]()
Vrij afgezaagd ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Beetje het bonen-idee, werkplaats/ fabriek
Hummie zag dat de zusjes zwaar traag waren .....en de zusjes hebben vele privileges he bij hummiequote:
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaakquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak ze de opdracht nog gaan nalezen.
das toch vrij normaalquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef Darklight het volgende:
haha 2x 15min pauze in 6uur tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |