Hij meent het ook echt, hèquote:
Doet ze echt wel, zoals Semih al zei: daar is ze te onzeker voor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Jeroen gelijk heeft, want Marlies moet eruit
Hopelijk zet ze de joker niet in, omdat ze denkt wel te kunnen winnen van Jeroen.
Nee joh,jullie nemen alles zo serieus wat Jeroen zegt, dit was echt met een knipoog.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt, hè![]()
Zelfverzekerd mannetje, gister ook een paar keer zeggen dat 'ie niet zenuwachtig was.
Toch denk ik hetquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee joh,jullie nemen alles zo serieus wat Jeroen zegt, dit was echt met een knipoog.
Ikverwacht nog wel een Dido reactie als ze weet wie haar allemaal genomineerd hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:03 schreef CartWOman het volgende:
Marlies gaat zo echt iedereen bij langs, ze kan niet wachten.
en er zit geen vooroordeel bijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Hihi Bommie Schurfthomo!![]()
Kom mensen lach even mee, bommie zit erop te wachten!![]()
Ze is idd helemaal verongelijkt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikverwacht nog wel een Dido reactie als ze weet wie haar allemaal genomineerd hebben.
Of mss E10quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch denk ik het
Maar goed, wie gaat Marlies op de bank zetten? Vast Janine.![]()
Echt niet. Ik heb het gevolgd en er was geen knipook aan de orde. Hij vindt dat echt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee joh,jullie nemen alles zo serieus wat Jeroen zegt, dit was echt met een knipoog.
zeker als ze het van Tijn hoortquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikverwacht nog wel een Dido reactie als ze weet wie haar allemaal genomineerd hebben.
Ik niet, daar is ze te koel voor, die laat zich echt niet kennen. En ze heeft eigenlijk niemand waarbij ze troost kan vinden, zo'n band heeft ze niet met Micheline en Marcia.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan is ze van dat ding af zal ze denken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies gaat de joker inzetten met het argument, dat als ze de joker niet inzet, ze volgende week weer genomineerd is.
Ik hoop dat ze hem aan Tijn geeft! Zal hem leren het ranzige stokertje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan is ze van dat ding af zal ze denken.
voel eens aan je hoofd mafketelquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
Deze Bigbrother komen ze geheel tegemoet aan mijn helaas soms niet te onderdrukken politieke incorrectheid waar ik doorgaans niet echt iets mee bedoel maar wat er zomaar uitkomt omdat ik doorgaans niet echt nadenk over wat ik ga zeggen...maar komop hey......:
Een homo, die er vies uit ziet, m.i. stinkt en ook nog schurft heeft![]()
Laat ik het dan maar even doen zodat het uit mijn systeem is.....
RIK IS EEN VIEZE STINKENDE SCHURFTHOMO!
![]()
senk joe bik broddddddddderrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
En ze zei het ook letterlijk zo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoop ik ook.. Dan zit Marlies alsnog op de bank, aangezien hij ook een joker heeftquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem aan Tijn geeft! Zal hem leren het ranzige stokertje!![]()
of als argument dat als ze eruit gestemt wordt dan spijt heeft dat ze haar joker niet ingezet heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was toch ook de onderliggende gedachte om Marlies te nomineren, zodat ze die joker kwijt zou raken zodat ze écht zou worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zal best een kern van waarheid in zitten maar eigenlijk vinden ze haar gewoon een onbetrouwbaar serpent.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat was toch ook de onderliggende gedachte om Marlies te nomineren, zodat ze die joker kwijt zou raken zodat ze écht zou worden.
Dat heeft hij wel gezegd aan het begin toen net bekend was geworden dat hij een joker had gekregen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:12 schreef itsme het volgende:
Tijn verloopt zijn joker niet aan jeroen . Pas als hij genomineerd is.
Hij doet nu net alsof hij de joker alleen eheft om Rik te redden .![]()
dat hoop je toch alquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Als ze de joker NIET inzet dan hoop ik helemaal dat ze er echt keihard uitvliegt
Ze kunnen het iig niet meer als excuus gebruiken om haar te nomineren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat was toch ook de onderliggende gedachte om Marlies te nomineren, zodat ze die joker kwijt zou raken zodat ze écht zou worden.
Ik vergat Semih net even, daarom weet ik nu helemaal zeker dat ze 'm inzet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Als ze de joker NIET inzet dan hoop ik helemaal dat ze er echt keihard uitvliegt
Dat denk ik dus niet, de joker geeft imuniteit voor die nominatieronde..dus Tijn zal niet kunnen kaatsen en aangezien jeroen en Semih er al opzitten zal hij dus moeten kiezen uit marcia, egbert,sabbel, mo,rik of micheline....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik ook.. Dan zit Marlies alsnog op de bank, aangezien hij ook een joker heeft
hoezo onbetrouwbaar? zijn daar feiten van?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zal best een kern van waarheid in zitten maar eigenlijk vinden ze haar gewoon een onbetrouwbaar serpent.![]()
De joker kan een nominatie ongedaan maken. Je kunt het ook zo uitleggen dat ze de eerste nominatie dus ongedaan maakt met de joker... maar dat ze dus gewoon opnieuw kan worden genomineerd door een andere joker.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, de joker geeft imuniteit voor die nominatieronde..dus Tijn zal niet kunnen kaatsen en aangezien jeroen en Semih er al opzitten zal hij dus moeten kiezen uit marcia, egbert,sabbel, mo,rik of micheline....
elke stem is fout voor hem![]()
quote:Michelinne lijkt op "Claire" van de Breakfast Club!! Alleen is ze wat donkerder.
Héhé, daarom komt ze me zo bekent voor
Ja, en iedereen geeft braaf antwoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Marlies begint aan haar rondje.
Ik meen Bridget toch echt imuniteit voor die ronde te hebben horen zeggen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De joker kan een nominatie ongedaan maken. Je kunt het ook zo uitleggen dat ze de eerste nominatie dus ongedaan maakt met de joker... maar dat ze dus gewoon opnieuw kan worden genomineerd door een andere joker.
yeps! en da's mooi voor de onderlinge verhoudingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef itsme het volgende:
Als egbert het hoort dat ze zijn dochter heeft genomineerd dan is sabrina zijn volgende slachtoffer.![]()
Misschien omdat ze geen rekening houdt met een situatie waar zij hem geeft aan iemand die ook een joker heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik meen Bridget toch echt imuniteit voor die ronde te hebben horen zeggen!
bridget zegt wel meer volgens haar zitten er ook 3 delen in een wasknijperquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik meen Bridget toch echt imuniteit voor die ronde te hebben horen zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |