Hij meent het ook echt, hèquote:
Doet ze echt wel, zoals Semih al zei: daar is ze te onzeker voor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Jeroen gelijk heeft, want Marlies moet eruit
Hopelijk zet ze de joker niet in, omdat ze denkt wel te kunnen winnen van Jeroen.
Nee joh,jullie nemen alles zo serieus wat Jeroen zegt, dit was echt met een knipoog.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt, hè![]()
Zelfverzekerd mannetje, gister ook een paar keer zeggen dat 'ie niet zenuwachtig was.
Toch denk ik hetquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee joh,jullie nemen alles zo serieus wat Jeroen zegt, dit was echt met een knipoog.
Ikverwacht nog wel een Dido reactie als ze weet wie haar allemaal genomineerd hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:03 schreef CartWOman het volgende:
Marlies gaat zo echt iedereen bij langs, ze kan niet wachten.
en er zit geen vooroordeel bijquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Hihi Bommie Schurfthomo!![]()
Kom mensen lach even mee, bommie zit erop te wachten!![]()
Ze is idd helemaal verongelijkt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikverwacht nog wel een Dido reactie als ze weet wie haar allemaal genomineerd hebben.
Of mss E10quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch denk ik het
Maar goed, wie gaat Marlies op de bank zetten? Vast Janine.![]()
Echt niet. Ik heb het gevolgd en er was geen knipook aan de orde. Hij vindt dat echt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee joh,jullie nemen alles zo serieus wat Jeroen zegt, dit was echt met een knipoog.
zeker als ze het van Tijn hoortquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikverwacht nog wel een Dido reactie als ze weet wie haar allemaal genomineerd hebben.
Ik niet, daar is ze te koel voor, die laat zich echt niet kennen. En ze heeft eigenlijk niemand waarbij ze troost kan vinden, zo'n band heeft ze niet met Micheline en Marcia.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan is ze van dat ding af zal ze denken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies gaat de joker inzetten met het argument, dat als ze de joker niet inzet, ze volgende week weer genomineerd is.
Ik hoop dat ze hem aan Tijn geeft! Zal hem leren het ranzige stokertje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan is ze van dat ding af zal ze denken.
voel eens aan je hoofd mafketelquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
Deze Bigbrother komen ze geheel tegemoet aan mijn helaas soms niet te onderdrukken politieke incorrectheid waar ik doorgaans niet echt iets mee bedoel maar wat er zomaar uitkomt omdat ik doorgaans niet echt nadenk over wat ik ga zeggen...maar komop hey......:
Een homo, die er vies uit ziet, m.i. stinkt en ook nog schurft heeft![]()
Laat ik het dan maar even doen zodat het uit mijn systeem is.....
RIK IS EEN VIEZE STINKENDE SCHURFTHOMO!
![]()
senk joe bik broddddddddderrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
En ze zei het ook letterlijk zo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan is ze van dat ding af zal ze denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |