je doet dan ook niet meequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef KonnieKipke het volgende:
wel een kutwerk, dat zou voor mij al een reden zijn NIET mee te doen aan BB. Vroeger teveel voedselpakketten ingepakt ed.
Ik zag de link ook al niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Semih: ik mis nog zo`n poster met een pinup erop.
Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan schurft, in combinatie met homoseksualiteit, maar goed, daar is dit topic dus NIET voor.
mwah, het begint nu tenminste een beetje te lijken op de hardste BB ooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Semih: ik mis nog zo`n poster met een pinup erop.
Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan schurft, in combinatie met homoseksualiteit, maar goed, daar is dit topic dus NIET voor.
Ik vind ze lief, ook als ze slaapt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia ook alweer in de vertrouwde pose
Daar moet een piemel in. Wie offert zich op?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia ook alweer in de vertrouwde pose
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:31 schreef schatje het volgende:
Micheline: "Ik wil een kus".
Rik: "Maar dan krijg je schurft".
Blond?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik pak een knijper..... probeer deze in elkaar te zetten..... 36 seconden, en na 1 knijper al au in me vinger.....
Deze opdracht is niet zo prettig als het lijkt denk ik.....
Doet hij knap ja, ik erger me er nu al aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Egbert is na iets meer dan een half uur al helemaal hyper
Dat wordt nog wat
Ik ga er ook eens 3 uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Ben wel benieuwd hoel ang dat duurt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik pak een knijper..... probeer deze in elkaar te zetten..... 36 seconden, en na 1 knijper al au in me vinger.....
ik denk ook ff testen 1 minuut hahaquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok, ik ga nu ook een knijper pakken.quote:
BB laat mij een beetje teveel hun voorkeur zien....ik zeg of hard voor allemaal of soft voor allemaal!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Maar één ding is zeker: Etienne heeft een leuke avond van zijn verjaardag
Dik feest enzo.
Nou daar zitten we op te wachttenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef arneaux het volgende:
Op stream 3 meldde Rik even dat hij drek naakt gaat lopen.
Ik maakte er net ongeveer 4 per minuut. Maar het is ook een handigheidje. Na een uurtje of twee ben je er een flink stuk handiger in. Dan weet je ook hoe het moet zonder zere vingers te krijgen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk
Hoelanng doe jij er dan over?
Kinga professioneel in Paintquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Oke, heeft ff geduurdDit is toch echt de makkelijkste manier volgens mij
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maakte er net ongeveer 4 per minuut. Maar het is ook een handigheidje. Na een uurtje of twee ben je er een flink stuk handiger in. Dan weet je ook hoe het moet zonder zere vingers te krijgen.
Als je dat met paint hebt gemaakt ben je écht de paintmaster!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Heb je het uitgeprobeert ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kinga professioneel in Paint
In 22 seconden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef heksie69 het volgende:
[..]
ik denk ook ff testen 1 minuut haha
ow zo gaat het idd sneller... en zonder pijn in mijn vingersquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Hoezo? Daar lieg ik heus niet over hoor. Dat is 1 per 15 seconden zegmaar.quote:
ff geknipt en geplakt van een bestaand plaatje hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je dat met paint hebt gemaakt ben je écht de paintmaster!.
Ik vond het komisch dat je het ook daadwerkelijk hebt zitten proberenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Daar lieg ik heus niet over hoor. Dat is 1 per 15 seconden zegmaar.
Ja, als je ergens over lult, moet je ook weten wáár je over lult toch. En iedereen heeft wel knijpers thuisquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het komisch dat je het ook daadwerkelijk hebt zitten proberen![]()
Wowie, netjes gepaint! Of ik er wat van snap, dat is een andere vraagquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow zo gaat het idd sneller... en zonder pijn in mijn vingers
edit: op die manier 13 sec
Jaaaa dat hoorde ik ook, was wel ff leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Marlies in de hoek gedreven. Jeroen heeft haar wel te pakken met zijn "je zei net van wel toch?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |