Zitten de zusjes bijelkaar in een groep?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zijn de groepjes nou verdeeld?
Ze kunnen echt rustig aan doen. Als je heel snel doet maak je er 1 in 10 seconden. Je hebt alleen ongeveer 2 minuten voor 3 knijpers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe het nu eens 100 keer achter elkaar?
Rik hoeft ook niet te werken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef BBoon het volgende:
Rik is al te laat
wel prettig dat je ook onze kant ziet, maar euh, om een BAN te voorkomen kunnen "we" beter verder praten in het JEROEN topicquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef quasars het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.
Ik vond het vooral gewoon geinig om te lezen hoe iedereen meningen over hem heeft, waarvan ik weet dat het niet helemaal klopt soms.
Onze meniing is gebaseerd op de beelden ...livebeelden die we van Jeroen zien. Het gros hier op het forum ziet Jeroen meer in actie dan zijn bekenden in het afgelopen jaar. Daar komt een mening uit die klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef quasars het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.
Ik vond het vooral gewoon geinig om te lezen hoe iedereen meningen over hem heeft, waarvan ik weet dat het niet helemaal klopt soms.
Yes! En dan een grote zware ijzeren bal aan hun benen...Leuk!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef Ecila111 het volgende:
Ze hadden ze zwart/ wit- gestreepte pakken moeten geven..... het is toch gevangeniswerk?
Ja, bij Rik en Janine. De diva's.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zitten de zusjes bijelkaar in een groep?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yes! En dan een grote zware ijzeren bal aan hun benen...Leuk!
Lijkt me trouwens dat je na knijper 250 wel aardig je handen hebt opengehaald.
Dat wordt niks met die groep.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, bij Rik en Janine. De diva's.
Ik ook, ff koffie halen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
Stiekem vind ik t echt heel relaxed dat ik, wanneer ik ook kijk, mensen bezig zie op de streams.
Nog iets minder dan 12 uur wachtenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:04 schreef heksie69 het volgende:
ben de knijipers nu al zat met dat gezeik van eggie... doe mij de diva groep maar
Marlies met r schijnheilige begripvolle houding. Bah bah. "Jaaa, ik snap het wel dat je het hebt gedaan.". Kom zeg.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, ff koffie halen.![]()
Waarom alleen beelden van de zussies? Ik wil Marlies horen op de slaapkamer.
toch heeft hij al een half kaartjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef Kinga het volgende:
Egbert doet het al op een kut manier in elkaar zettenDat gaat véél makkelijker... Muhaha
Haal de pauzes en de wissels er ook even vanaf... ze lopen er volgens jou theorie al een stuk of 10 achter...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
moeten ze makkelijk halen
zoals ik begrijp hebben ze er 60 uur voor
20.0000 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
Hadden we allemaal al berekendquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
20.000 : 60 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
Ja, maar dit doet over een paar uur TERING pijn aan je vingers...ik zal wel ff paint dingetje maken, wat mijn manier isquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef mamapan het volgende:
[..]
toch heeft hij al een half kaartje![]()
Paint rules!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar dit doet over een paar uur TERING pijn aan je vingers...ik zal wel ff paint dingetje maken, wat mijn manier is
1,38 knijper per minuutquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
20.000 : 60 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
quote:
Dat wordt nog geen 10 wasknijpers per uurquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Rare zaak weer dat de zusjes bij elkaar mogen.
ow jah dan klopt de hele berekening nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Haal de pauzes en de wissels er ook even vanaf... ze lopen er volgens jou theorie al een stuk of 10 achter...
Ja, en? Dan kunnen er geen leuke gesprekken zijn?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ze zijn net een kwartier bezig.
100 per uur dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ow jah dan klopt de hele berekening niet
Jawel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, en? Dan kunnen er geen leuke gesprekken zijn?
Dat gaan de zusjes niet halen hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt me echt enorm relaxt deze opdracht. 3 knijpers maken in 2 minuten is echt een makkie. Je werkt gewoon wat in voren en neemt ieder half uur even pauze. Kan makkelijk.
Was het dus beter geweest als ie niets had gezegdquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
Semih :"Het is beter dat ik het verteld heb, anders had ze vanacht aan een strop gehangen ofzo."
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het dus beter geweest als ie niets had gezegd![]()
Dat is ook wel mooi aan deze opdracht, uiteindelijk tellen woorden niet, maar alleen hoeveel knijpers iemand in elkaar weet te zetten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef n1ek het volgende:
denk toch dat de huidige groep wel wat moet compenseren voor de andere groepen, met name voor de groep van de zusjes..hoewel ik rik daar wel hard zie werken maarja hij kan het ook niet alleen
Het is zeker ook heel erg diepgaand als jullie gaan stappen met maatjes:quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef quasars het volgende:
Hahaha echt super lachen hoe iedereen over Jeroen denkt..sjezus...![]()
Ik ken m heel erg goed en ga al jaren goed met m om (woon in hetzelfde dorp). Let op: Jeroen zegt bijna alles met een knipoog, wij krijgen altijd de slappe lach, echt super aardige, sociale gozer..
Hij heeft er allemaal schijt aan en gaat zn eigen weg. Hij is geen kuddedier of slijmbal zoals de meeste andere.
In een groep zijn altijd een paar mensen met een grote bek en een aantal die veilig erachter aanlopen. Je hebt ook mensen die hun eigen weg kiezen en gelukkig zag je bij de vorige nominatieronde dat die tactiek gewaardeerd wordt.
Ze mogen toch nog steeds af en toe naar de tuin? Staat daar geen boom?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Alsof het plafond hoog genoeg is.
Pas op bommiequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onze meniing is gebaseerd op de beelden ...livebeelden die we van Jeroen zien. Het gros hier op het forum ziet Jeroen meer in actie dan zijn bekenden in het afgelopen jaar. Daar komt een mening uit die klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden.
Jeroen is een schijterig meelopertje die meisjes de zin op wil leggen ( milica) dmv gedram. Het werkendamse schaap komt niet verder dan braaf ja en nee knikken op eenieders mening en in mijn optiek gevormd door de vele livemomenten die ik van jeroen heb gezien is dat het een achterlijk kalf is!
Jij kan dus echt niet zeggen dat de meningen hier over jeroen niet kloppen. Hij is zoals wij zien en als dat niet het geval is dan is hij een leugenachtig hypocriet die een persoon speelt!
Hij mag wel knijpers maken, maar hij wil liever de bedden niet opmaken, anders stopt die alles weer onder de schurftquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef Ecila111 het volgende:
Heb ik het juist: mag Rik niet meedoen met de weekopdracht vanwege z'n huid?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas op bommie
Zometeen gaat hij al die erudiete Werkendamse spraakwonderen erbij halen en dan kan je wel inpakken.
Zat er net aan te denken en dan met dat zeurderige stemmetjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
Godnonde. Je zal met Egbert zitten, heeeel de tijd bevestigen hoeveel er gedaan moeten worden, hoe leuk het wel niet is, wat ze toch lekker aan het werk zijn.
Denk dat ik dat niet gaat trekken, zoveel welbespraaktheid die in een vurige bal van werkendamse toorn op mij gericht zal zijn!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas op bommie
Zometeen gaat hij al die erudiete Werkendamse spraakwonderen erbij halen en dan kan je wel inpakken.
was ik me effe aan het inlezen in de cos, kom ik dit tegen. werkelijk brilliant, ik lag plat van het lachenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
Deze Bigbrother komen ze geheel tegemoet aan mijn helaas soms niet te onderdrukken politieke incorrectheid waar ik doorgaans niet echt iets mee bedoel maar wat er zomaar uitkomt omdat ik doorgaans niet echt nadenk over wat ik ga zeggen...maar komop hey......:
Een homo, die er vies uit ziet, m.i. stinkt en ook nog schurft heeft![]()
Laat ik het dan maar even doen zodat het uit mijn systeem is.....
RIK IS EEN VIEZE STINKENDE SCHURFTHOMO!
![]()
senk joe bik broddddddddderrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
Dat irritante lachje na een ongrappige opmerking van hemzelf is ook echt zaaddodend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken en dan met dat zeurderige stemmetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |