Zitten de zusjes bijelkaar in een groep?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zijn de groepjes nou verdeeld?
Ze kunnen echt rustig aan doen. Als je heel snel doet maak je er 1 in 10 seconden. Je hebt alleen ongeveer 2 minuten voor 3 knijpers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe het nu eens 100 keer achter elkaar?
Rik hoeft ook niet te werken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef BBoon het volgende:
Rik is al te laat
wel prettig dat je ook onze kant ziet, maar euh, om een BAN te voorkomen kunnen "we" beter verder praten in het JEROEN topicquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef quasars het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.
Ik vond het vooral gewoon geinig om te lezen hoe iedereen meningen over hem heeft, waarvan ik weet dat het niet helemaal klopt soms.
Onze meniing is gebaseerd op de beelden ...livebeelden die we van Jeroen zien. Het gros hier op het forum ziet Jeroen meer in actie dan zijn bekenden in het afgelopen jaar. Daar komt een mening uit die klopt als een zwerende vinger die je tussen de deur hebt gehouden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef quasars het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, zijn gedrag is ook wel wat anders dan dat hij onder bekenden is. Dat is zijn zwakke eigenschap in het huis. Misschien nu hij voor de 2e keer genomineerd staat, dat hij nog wat meer schijt eraan krijgt en van zich af gaat bijten.
Ik vond het vooral gewoon geinig om te lezen hoe iedereen meningen over hem heeft, waarvan ik weet dat het niet helemaal klopt soms.
Yes! En dan een grote zware ijzeren bal aan hun benen...Leuk!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef Ecila111 het volgende:
Ze hadden ze zwart/ wit- gestreepte pakken moeten geven..... het is toch gevangeniswerk?
Ja, bij Rik en Janine. De diva's.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zitten de zusjes bijelkaar in een groep?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yes! En dan een grote zware ijzeren bal aan hun benen...Leuk!
Lijkt me trouwens dat je na knijper 250 wel aardig je handen hebt opengehaald.
Dat wordt niks met die groep.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, bij Rik en Janine. De diva's.
Ik ook, ff koffie halen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
Stiekem vind ik t echt heel relaxed dat ik, wanneer ik ook kijk, mensen bezig zie op de streams.
Nog iets minder dan 12 uur wachtenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:04 schreef heksie69 het volgende:
ben de knijipers nu al zat met dat gezeik van eggie... doe mij de diva groep maar
Marlies met r schijnheilige begripvolle houding. Bah bah. "Jaaa, ik snap het wel dat je het hebt gedaan.". Kom zeg.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, ff koffie halen.![]()
Waarom alleen beelden van de zussies? Ik wil Marlies horen op de slaapkamer.
toch heeft hij al een half kaartjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef Kinga het volgende:
Egbert doet het al op een kut manier in elkaar zettenDat gaat véél makkelijker... Muhaha
Haal de pauzes en de wissels er ook even vanaf... ze lopen er volgens jou theorie al een stuk of 10 achter...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
moeten ze makkelijk halen
zoals ik begrijp hebben ze er 60 uur voor
20.0000 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
Hadden we allemaal al berekendquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Coraatje het volgende:
moeten ze makkelijk halen
zoals ik begrijp hebben ze er 60 uur voor
20.000 : 60 = 333 in een uur is 83 de man= 1,38 min wat je hebt per knijper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |