Oh... dat was jij!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Repeat het volgende:
ik ga de F weer fixen nu.
Ja dat zag ik ook!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
VetElke keer als die geenstijl nerds iets schrijven in die O is het weg voordat het woord is afgemaakt
![]()
Dus jij was die ander?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
VetElke keer als die geenstijl nerds iets schrijven in die O is het weg voordat het woord is afgemaakt
![]()
Dan zaten we daar al minstens met z'n 3en, ik was er ook namelijk. Lachen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:44 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Dus jij was die ander?![]()
Whehehe
Eens kijken wat ik kan doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Volgens mij zijn ze met een aanvalletje bezig.. wit wordt opeens razendsnel rood..![]()
Denk dat ik dat was.. Maar ik was niet die lichtblauwe hoor..quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:28 schreef Firenzo het volgende:
ik werk tegenwoordig ook mee; wie zat er net ook in de punt van de ! te werken?
Ik zat ook bij de punt en het witte van !quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:33 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Denk dat ik dat was.. Maar ik was niet die lichtblauwe hoor..
Nou he!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
Hehe, wat een gezelligheid.. :p
Vooral dat 'allemaal' klinkt wel grappigquote:ok !! allemaal o in u veranderen
..En hersteldquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef IedeK. het volgende:
Ik ben nu aan het proberen, de zwarte lijnen in de bovenkant van de K door het roze heen te herstellen.
Nee met 10 man max. kom je niet zo verquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
en die gamer.nl nerds hebben geen eigen tekening? jammer...
moet je dan wel rechten voor hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef Byte_Me het volgende:
ff flash installeren, dat hielp bij mij ook:
http://www.adobe.com/products/flashplayer/
past mooi binnen het moderne onderwijsquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:44 schreef droks het volgende:
Zit een gek overal VIP te schrijven. Kut kleuter...![]()
Gisteravond zag ie er beter uit........ nu zit ie onder de witte krassen.quote:
Wow, dat ding wordt gigantisch. Zo te zien laten ze ons logo gelukkig met rust, ik denk namelijk niet dat wij het zouden winnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Rocksteen het volgende:
Wat zit er een vaag roosterachtig iets boven het logo. Ben benieuwd wat daarvan de bedoeling is
Ik heb net de zwarte lijnen bij de O gedaan dus er staat nu gewoon weer FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:40 schreef The_S het volgende:
er staat nu: FNK!
Ja best hip maar wat heb je er aanquote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Rocksteen het volgende:
Wat zit er een vaag roosterachtig iets boven het logo. Ben benieuwd wat daarvan de bedoeling is
Ik denk dat zelfs het AWF logo er beter uitziet, hehe.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Logo ziet er nu best beroerd uit..![]()
me2quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef fiedel het volgende:
ik heb nog maar heel weinig inkt.. kspaar tot morgen en ga dan aan de slag
ik kon het niet laten en heb toch maar wat gedaanquote:
ikquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef fiedel het volgende:
[..]
ik kon het niet laten en heb toch maar wat gedaan
wie was daar met mij heet onderste streepje van de F aan t inkorten?
Dat is al beter dan Fukquote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef MI55ILLE het volgende:
Er staat nu POK
Neen, stond allemaal op dezelfde lijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Was het uitroepteken ook langer dan de rest van de letters?
Done!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:41 schreef ondeugend het volgende:
iemand moet even de onderste zwarte lijn goed zetten... ik ben out of inkt.
quote:TakkU
Kermit en ik hebben Fok! ene beteje zitten verneuken xD
Geplaatst op donderdag 28 september 2006 12:14
goed zo dat zal ze leren!!! ik ga ook helpen ( eerst tz maken )
Hij was nog lagerquote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef Repeat het volgende:
Owja ik zie het, hij is net iets te laag, maar dat is zo opgelost met een beetje oranje en wat zwart.
Dit werd alleen gedaan door 2 leden ofzo, omdat heel het TZ logo was verneukt en onder was geschreven met fok..quote:Op donderdag 28 september 2006 12:59 schreef Repeat het volgende:
tz zit ons trouwens gewoon expres te slopen
[..]
![]()
teringlijers, wacht maar, met mn 2x100% is dat hele TZ in 1 keer van dat hele drawball afgeschopt
wie dit doet, geen idee..quote:Denk je dat als wij hen gerust laten ze ons ook gerust laten ofzo? Je hebt toch altijd mensen (kuch pubers) die het leuk vinden hun eigen ding te doen. Of je het nu vraagt of niet. Voor hetzelfde geld zijn het zelfs geen TZ'ers die het doen. Ik zou als FOK'er overal TZ op FOK zetten om zo heel FOK tgn TZ op te zetten ...
Welkom.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:43 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Ik meld me aan als fok!-reperatiemedewerker
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:37 schreef droks het volgende:
[..]
Welkom.Heb je ff aan het lijstje toegevoegd.
![]()
Heb ik ook zojuist even aan zitten werken. Rest van de letters, en het onderste deel van de pijl weggehaald; maar ja toen was de inkt weer op..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Geenstyle beklad de uitroepteken van FOk! dat kan niet heh
Ik in ieder geval niet. Kijk maar naar het AWF logo. Daar heb ik mijn de laatste week mee bezig gehouden.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef ThE-FuNkY het volgende:
wie dit doet, geen idee..
Zouden zo veel kunnen zijn, zoals verbannen leden..
Grijsquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Smoved het volgende:
Kut, kleur ik net een groot stuk in met de verkeerde kleur(onderin de O)
En de rest van de pijl + nog wat; thuis weer 15%, dus kon weer ffquote:Op donderdag 28 september 2006 17:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heb ik ook zojuist even aan zitten werken. Rest van de letters, en het onderste deel van de pijl weggehaald; maar ja toen was de inkt weer op..
Ik wacht ook wel weer tot morgen.. Laat de kids eerst maar even spelen...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef xFriendx het volgende:
Ze zijn bezig met het uitroepteken mollen.... kan nu wel wat doen maar dan mollen ze dit meteen weer.
Ik heb later op de avond alvast de lijnen van de punt onder het uitroepteken weer gezet en wat blauw ingekleurd. Ook bij de F wat lijnen hersteld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel weer tot morgen.. Laat de kids eerst maar even spelen...![]()
Ben ik ook net mee bezig geweest.. Ging alleen zooooooooo langzaam dat ik er ff mee stop. Is niet leuk zo..Nog 40% maar dat doe ik straks dan wel..quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef MutZ het volgende:
Ik heb ook maar weer eens ff wat zwart gekleurd
Ik heb het rood in de F voor een groot deel gedaan. Kabouter spillebeen staat er dus nog steeds..quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:22 schreef Symer het volgende:
100% in de F gegoten om blauw weer blauw te maken en wit weer wit. M'n inkt was op toen ik bij Kabouter Spillebeen aankwam, dus die staat er nog.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef Bierbroeder het volgende:
Zit ik hier midden in de nacht met me dronken kop nog een beetje te tekenen op drawball
En ik was niet eens alleen nog iemand was aan het repareren
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:43 schreef PV het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je vergeet dat het vierkant-hulpmiddel nog draait, wanneer je weer gewoon gaat internetten? Als je net als laatste een groot vlak hebt geverfd![]()
Goeie tipquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]ja maar gelukkig zit er op de nieuwe een stop. Gewoon op X rammen en klaar
FOK! bestaat dan ook zeven jaar vandaagquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:07 schreef switchboy het volgende:
ff het wit van de f opgepoetst
Een of andere grappaenmaker heeft 7yr in het oranje gezet![]()
Je klikt eerst ergens, voordat je op S drukt bij de kleurentool. Je moet die openen, dan met de muis naar het midden van de kleurencirkel gaan (zonder ergens op te klikken, dat je kleurentoolvenster dus bovenop blijft) en dan op s drukken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef MarBu het volgende:
Wat voor iets simpels doe ik ooit verkeerd?![]()
En dat was dus precies wat ik ook deed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Je klikt eerst ergens, voordat je op S drukt bij de kleurentool. Je moet die openen, dan met de muis naar het midden van de kleurencirkel gaan (zonder ergens op te klikken, dat je kleurentoolvenster dus bovenop blijft) en dan op s drukken.
De fok tool gebruik ik nooit, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Behoorlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef fiedel het volgende:
er is iemand de f aan t verneuken..
Dat ben ik niet denk ik, ik had maar 2%quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die persoon zit er nog steeds om alles wat je herstelt meteen weer te veranderen.
Ja ik zie het ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef xFriendx het volgende:
En nog steeds...wat ik zwart maak wordt meteen weer wit gemaakt. Blijkbaar zit er iemand z'n avond te verdoen door er de hele avond naar te kijken en meteen te verven als we iets herstellen.
Dat was met mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:05 schreef Gurb het volgende:
Net alle zwarte lijnen van de F samen met iemand anders opnieuw gemaakt, en ook het witte vlak ervang grotendeels hersteld
Ik zag het... D'r zit weer iemand doorheen te kliederen met roze nu. Heb alleen zelf geen inkt meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:16 schreef Laura 2000 het volgende:
Deel van de kleine poot van de F terug gezet
wat is gtaf?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:58 schreef Repeat het volgende:
paupers zitten in de K te krassen (onder) met een bericht van gtaf erin
K heb effe gegoogled en da's het GTAForum.quote:
Hahah, daar was ik zelf ook mee bezigquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:11 schreef MarBu het volgende:
Ik heb met de 0,3% die ik had wat zwarte lijntjes gezet bovenin, zodat de invullers de contouren tenminste een beetje zien. Volgens mij zit ik redelijk in de buurt qua dikte, het was een beetje gokwerk aangezien er echt geen zijkant van de rand meer te zien was![]()
dat is logisch, want het is natuurlijk een übertriest ietsquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef -jos- het volgende:
Jammer dat de aandacht een beetje verslapt, dit topic duurt duidelijk veel langer dan alle anderen en het is te zien ook aan het logo...
zo he, heb jij even een bruisend leven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:29 schreef The_S het volgende:
[..]
dat is logisch, want het is natuurlijk een übertriest ietsik doe het ook alleen als ik echt, maar dan ook echt nix te doen heb
niet bepaald, ik zit de hele dag te nixxenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo he, heb jij even een bruisend leven.
Jij had toch nog allemaal dingen die je moest doen zei je gisterenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:03 schreef The_S het volgende:
[..]
niet bepaald, ik zit de hele dag te nixxen![]()
Goed werk!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:58 schreef Repeat het volgende:
paupers zitten in de K te krassen (onder) met een bericht van gtaf erin
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:04 schreef Creature het volgende:
Er is een drol op ons logo gedeponeerd!!!![]()
Zie hier: http://www.drawball.com/53y3Loj
Hij begint nu zelfs door de border heen op onze O te lekkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:04 schreef Creature het volgende:
Er is een drol op ons logo gedeponeerd!!!![]()
Zie hier: http://www.drawball.com/53y3Loj
De F weer gemaakt zoals hij hoort, maar ik had niet voldoende inkt om al het wit weg te halen........quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:37 schreef xFriendx het volgende:
Heb net de F even hersteld. De onderste uitstulping van de F hoort korter te zijn, maar die was al zo lang, dus ik heb maar even de P weer veranderd in een F, maar had te weinig inkt om ook die onderste uitstulping nog in te korten. Tevens bij de U alvast de zwarte lijn gezet om er weer een O van te maken. Alleen moeten de 2 zwarte balken aan de zijkant nog weg en weer rood gekleurd worden.
ik snap ook nog niet echt hoe die werktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:35 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder weet eindelijk hoe de ruit tool werkt ^^
Dus gelijk de K weer mooi omlijnt
Ik was de lijnen al aan het maken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:30 schreef Repeat het volgende:
Hulp nodig in de F, echt een gigantische verneuking vindt er plaats!!!!!
Ik ben met de paar procent die ik heb de randen van de zwarte lijnen links aan het trekkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:30 schreef Repeat het volgende:
Hulp nodig in de F, echt een gigantische verneuking vindt er plaats!!!!!
thanks !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef Mister_Slide het volgende:
Alleen jammer dat er een of andere pipo ook ging ''helpen'', maar dat niet met de vierkant-tool deed
Ik wou het ook net posten, gisteren was ie ook al zo breed, het kostte me toen al m'n inkt om hem weer af te slankenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Bierbroeder het volgende:
Welke mafkees is die K zo breed aan het maken?
Dat was met mijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef BoNi het volgende:
Samen met iemand anders de K minder breed gemaakt.
Komt dat niet gewoon doordat steeds minder mensen het logo actief schoonhouden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef Asmodean het volgende:
waarvan is deze aanval eigenlijk? Het logo is echt zwaar beschadigd de afgelopen dagen...
http://www.drawball.nl/fok.phpquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:07 schreef Miesjel het volgende:
Zou iemand een nieuwe link kunnen geven voor de tooltjes?
'Fok no! Fok no! Fok no! 'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:04 schreef mberg86 het volgende:
Hmm.. 't logo ziet er idd niet te fraai uitHelaas heb ik m'n inkt gisteren verbruikt..
lijkt me niet, tot eergisteren zag hij er best redelijk uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon doordat steeds minder mensen het logo actief schoonhouden?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG! Ik heb ineens weer 15 % !! Ik doe al zolang mee dat ik inmiddels steeds 60 % per dag kreeg!!!!
Ik denk dat een aantal Nederlandse fora hun eigen logo niet meer onderhouden en daarom maar besloten hebben die van ons te gaan vernaggelen. Ik zie hier nog regelmatig reacties van mensen die dingen herstellen, maar ik denk dat het aantal personen wat ons logo loopt te verkloten simpelweg erg is toegenomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon doordat steeds minder mensen het logo actief schoonhouden?
Ik had ook opeens weer 15%, dacht dat het toeval was dat hij net was bijgevuld, maar zit nu pas weer op 3,5%. Dus ziet er naar uit dat alles weer gereset is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG! Ik heb ineens weer 15 % !! Ik doe al zolang mee dat ik inmiddels steeds 60 % per dag kreeg!!!!
ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Laura 2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |