thanks !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef Mister_Slide het volgende:
Alleen jammer dat er een of andere pipo ook ging ''helpen'', maar dat niet met de vierkant-tool deed
Ik wou het ook net posten, gisteren was ie ook al zo breed, het kostte me toen al m'n inkt om hem weer af te slankenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Bierbroeder het volgende:
Welke mafkees is die K zo breed aan het maken?
Dat was met mijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef BoNi het volgende:
Samen met iemand anders de K minder breed gemaakt.
Komt dat niet gewoon doordat steeds minder mensen het logo actief schoonhouden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef Asmodean het volgende:
waarvan is deze aanval eigenlijk? Het logo is echt zwaar beschadigd de afgelopen dagen...
http://www.drawball.nl/fok.phpquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:07 schreef Miesjel het volgende:
Zou iemand een nieuwe link kunnen geven voor de tooltjes?
'Fok no! Fok no! Fok no! 'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:04 schreef mberg86 het volgende:
Hmm.. 't logo ziet er idd niet te fraai uitHelaas heb ik m'n inkt gisteren verbruikt..
lijkt me niet, tot eergisteren zag hij er best redelijk uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon doordat steeds minder mensen het logo actief schoonhouden?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG! Ik heb ineens weer 15 % !! Ik doe al zolang mee dat ik inmiddels steeds 60 % per dag kreeg!!!!
Ik denk dat een aantal Nederlandse fora hun eigen logo niet meer onderhouden en daarom maar besloten hebben die van ons te gaan vernaggelen. Ik zie hier nog regelmatig reacties van mensen die dingen herstellen, maar ik denk dat het aantal personen wat ons logo loopt te verkloten simpelweg erg is toegenomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon doordat steeds minder mensen het logo actief schoonhouden?
Ik had ook opeens weer 15%, dacht dat het toeval was dat hij net was bijgevuld, maar zit nu pas weer op 3,5%. Dus ziet er naar uit dat alles weer gereset is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG! Ik heb ineens weer 15 % !! Ik doe al zolang mee dat ik inmiddels steeds 60 % per dag kreeg!!!!
ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Laura 2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |