Oh... dat was jij!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Repeat het volgende:
ik ga de F weer fixen nu.
Ja dat zag ik ook!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
VetElke keer als die geenstijl nerds iets schrijven in die O is het weg voordat het woord is afgemaakt
![]()
Dus jij was die ander?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
VetElke keer als die geenstijl nerds iets schrijven in die O is het weg voordat het woord is afgemaakt
![]()
Dan zaten we daar al minstens met z'n 3en, ik was er ook namelijk. Lachen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:44 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Dus jij was die ander?![]()
Whehehe
Eens kijken wat ik kan doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Volgens mij zijn ze met een aanvalletje bezig.. wit wordt opeens razendsnel rood..![]()
Denk dat ik dat was.. Maar ik was niet die lichtblauwe hoor..quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:28 schreef Firenzo het volgende:
ik werk tegenwoordig ook mee; wie zat er net ook in de punt van de ! te werken?
Ik zat ook bij de punt en het witte van !quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:33 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Denk dat ik dat was.. Maar ik was niet die lichtblauwe hoor..
Nou he!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
Hehe, wat een gezelligheid.. :p
Vooral dat 'allemaal' klinkt wel grappigquote:ok !! allemaal o in u veranderen
..En hersteldquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef IedeK. het volgende:
Ik ben nu aan het proberen, de zwarte lijnen in de bovenkant van de K door het roze heen te herstellen.
Nee met 10 man max. kom je niet zo verquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
en die gamer.nl nerds hebben geen eigen tekening? jammer...
moet je dan wel rechten voor hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef Byte_Me het volgende:
ff flash installeren, dat hielp bij mij ook:
http://www.adobe.com/products/flashplayer/
past mooi binnen het moderne onderwijsquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:44 schreef droks het volgende:
Zit een gek overal VIP te schrijven. Kut kleuter...![]()
Gisteravond zag ie er beter uit........ nu zit ie onder de witte krassen.quote:
Wow, dat ding wordt gigantisch. Zo te zien laten ze ons logo gelukkig met rust, ik denk namelijk niet dat wij het zouden winnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Rocksteen het volgende:
Wat zit er een vaag roosterachtig iets boven het logo. Ben benieuwd wat daarvan de bedoeling is
Ik heb net de zwarte lijnen bij de O gedaan dus er staat nu gewoon weer FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:40 schreef The_S het volgende:
er staat nu: FNK!
Ja best hip maar wat heb je er aanquote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Rocksteen het volgende:
Wat zit er een vaag roosterachtig iets boven het logo. Ben benieuwd wat daarvan de bedoeling is
Ik denk dat zelfs het AWF logo er beter uitziet, hehe.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Logo ziet er nu best beroerd uit..![]()
me2quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef fiedel het volgende:
ik heb nog maar heel weinig inkt.. kspaar tot morgen en ga dan aan de slag
ik kon het niet laten en heb toch maar wat gedaanquote:
ikquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef fiedel het volgende:
[..]
ik kon het niet laten en heb toch maar wat gedaan
wie was daar met mij heet onderste streepje van de F aan t inkorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |