Ben ik ook net mee bezig geweest.. Ging alleen zooooooooo langzaam dat ik er ff mee stop. Is niet leuk zo..Nog 40% maar dat doe ik straks dan wel..quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef MutZ het volgende:
Ik heb ook maar weer eens ff wat zwart gekleurd
Ik heb het rood in de F voor een groot deel gedaan. Kabouter spillebeen staat er dus nog steeds..quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:22 schreef Symer het volgende:
100% in de F gegoten om blauw weer blauw te maken en wit weer wit. M'n inkt was op toen ik bij Kabouter Spillebeen aankwam, dus die staat er nog.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef Bierbroeder het volgende:
Zit ik hier midden in de nacht met me dronken kop nog een beetje te tekenen op drawball
En ik was niet eens alleen nog iemand was aan het repareren
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:43 schreef PV het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je vergeet dat het vierkant-hulpmiddel nog draait, wanneer je weer gewoon gaat internetten? Als je net als laatste een groot vlak hebt geverfd![]()
Goeie tipquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]ja maar gelukkig zit er op de nieuwe een stop. Gewoon op X rammen en klaar
FOK! bestaat dan ook zeven jaar vandaagquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:07 schreef switchboy het volgende:
ff het wit van de f opgepoetst
Een of andere grappaenmaker heeft 7yr in het oranje gezet![]()
Je klikt eerst ergens, voordat je op S drukt bij de kleurentool. Je moet die openen, dan met de muis naar het midden van de kleurencirkel gaan (zonder ergens op te klikken, dat je kleurentoolvenster dus bovenop blijft) en dan op s drukken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef MarBu het volgende:
Wat voor iets simpels doe ik ooit verkeerd?![]()
En dat was dus precies wat ik ook deed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Je klikt eerst ergens, voordat je op S drukt bij de kleurentool. Je moet die openen, dan met de muis naar het midden van de kleurencirkel gaan (zonder ergens op te klikken, dat je kleurentoolvenster dus bovenop blijft) en dan op s drukken.
De fok tool gebruik ik nooit, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Behoorlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef fiedel het volgende:
er is iemand de f aan t verneuken..
Dat ben ik niet denk ik, ik had maar 2%quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die persoon zit er nog steeds om alles wat je herstelt meteen weer te veranderen.
Ja ik zie het ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef xFriendx het volgende:
En nog steeds...wat ik zwart maak wordt meteen weer wit gemaakt. Blijkbaar zit er iemand z'n avond te verdoen door er de hele avond naar te kijken en meteen te verven als we iets herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |