die jankt wel, maar schreeuwt véél te weinigquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis Morris als derde genomineerde.![]()
Haha inderdaad. Ik vind Charlie echt zo vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:04 schreef Otmed het volgende:
Charlie natuurlijk. Nina rent tenminste niet wild gillend heen en weer op de trap![]()
Zit wel wat in, welke wanhopige gek gaat dan ook een hele nacht iemand vasthouden voor een visioenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:59 schreef Canisfire het volgende:
Dorothea!
Charlie is dus duidelijk viezer, bah zelf gemaakt strontquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:56 schreef DeTolk het volgende:
Charlie.
Nina is volbloed kouwe kak, Charlie selfmade kak.
Jij maakt je stront niet zelf ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie is dus duidelijk viezer, bah zelf gemaakt stront![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij maakt je stront niet zelf ?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet begrepen door de autochtone verdachten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Die marokaan gaat ook steeds meer met accent praten.
Wat een belediging! Natuurlijk niet! Ik en uitwerpselenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wie is die actrice erachterquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Merel als dubbelspion![]()
Het begint eindelijk interressant te worden![]()
Typisch een Sanders actie van Janinequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Merel als dubbelspion![]()
Het begint eindelijk interressant te worden![]()
Uuhm.. hij gedroeg zich best normaal met ze hoor. Het waren Robert en Morris die hij toetakeldequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer hebben medewerkers van Sanders Inc. empathie gehad met de keiharde Ludo Sanders![]()
![]()
?
Ik neem aan dat ze niet voor hun Ludo-gevoelens bij Sanders Inc kwamen werkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. hij gedroeg zich best normaal met ze hoor. Het waren Robert en Morris die hij toetakelde![]()
Ze kwamen toch voor de computer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:11 schreef Dagguzz het volgende:
Kwam die politie nou voor Noud??heb ik iets gemist?
Jammer dat die links het niet meer doenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef Frey het volgende:
Ok, ik heb nog even alle filmpjes op een rij gezet voor de mensen die het hebben gemist:
8e zomerclif
8e zomerclif vervolg
9e zomerclif
9e zomerclif vervolg
10e zomerclif
10e zomerclif vervolg
Bruiloft
Pete Jensens
Pete Jensens 2
Ludo's eerste scéne
Ludo en Janine
Dat zou ik nou ook weleens willen weten, het scheen redelijk zeker te zijn, maar wat was de bron ook alweer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef Otmed het volgende:
Is het trouwens nou zeker dat Martine Hafkamp terugkomt? Nee toch?
Het enige dat ik weet was dat in dit topic in de OP stond dat ze terug zou komen. Toen dacht ik dat het een feit was, maar aan de reacties te zien was het maar een gerucht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook weleens willen weten, het scheen redelijk zeker te zijn, maar wat was de bron ook alweer?
Nou als het allemaal typetjes als Heer van Bartolhoven warenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet voor hun Ludo-gevoelens bij Sanders Inc kwamen werken.
Ludo "Aikido" Sanders had z'n werknemers allemaal in de houdgreep. Het lijkt wel of ze aan het Stockholmsyndroom lijden. Robert: "Ik mis Ludo!"quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef pberends het volgende:
Ik neem aan dat ze niet voor hun Ludo-gevoelens bij Sanders Inc kwamen werken.
Daar zeg je me wat. Misschien is het Nina wel... die in de voetsporen stapt van Isabellaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
het Stockholmsyndroom
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou als het allemaal typetjes als Heer van Bartolhoven waren![]()
Ja nu je het zegt !quote:Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef Taurus het volgende:
Waarom nam Ludo overigens aikido les ? Is dat duidelijk geworden? Misschien bereidde hij zo wel zijn ideale vluchtplan voor ofzoEn komt ie straks iedereen bij Sanders inc in elkaar trappen
![]()
Veel donkere oog schaduw op en wallen onder haar ogen !quote:Op woensdag 27 september 2006 00:11 schreef Canisfire het volgende:
Ludo moest op Aikdo les omdat hij toen net uit coma was gekomen en van de dokter aan gezonde beweging moest gaan doen. Weet iemand trouwens waarom Nina lelijker wordt gemaakt in de serie ? In andere media ziet ze er altijd veel leuker uit.
Maar Nina was in gtst altijd al lelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Veel donkere oog schaduw op en wallen onder haar ogen !
Zelfde verhaal als Janine, de dood van haar vader heeft haar behoorlijk aangegrepen![]()
Hoe bedoel je lelijk kwa uiterlijk of kwa gedragquote:Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar Nina was in gtst altijd al lelijk.
Trouwens zie ik dat nou goed [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:36 schreef jaoka het volgende:
Ja, vind echt dat Charlie deze verdient. Nina heeft tenminste nog het excuus dat ze nog half in de pubertijd zit.
prima argumenten!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:56 schreef DeTolk het volgende:
Charlie.
Nina is volbloed kouwe kak, Charlie selfmade kak.
Zal ik het zo maar uitleggen:quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
prima argumenten!!
ik heb 't gisteren niet gezien, was het boeiend genoeg om mijn kostbare tijd [] aan de herhaling te besteden?
oke duidelijk.... dan kan ik net zo goed de algemene beschouwing aan laten staanquote:
nou dat weet ik dan dus bij deze ook weerquote:Op 1 ding na eigenlijk
Teletubbies?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke duidelijk.... dan kan ik net zo goed de algemene beschouwing aan laten staan
Ja maar dat was net zoals bij Bowien en Ludo, ik acht Laura er niet echt schuldig aan, Cleo heeft de daadwerkelijke daad uitgevoerd, terwijl Laura alleen een beetje stond te kijken.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:20 schreef Zeeltje het volgende:
maar waarom doen ze nu zo mysterieus over wie ludo heeft vermoord terwijl laura ook nog een moord op haar geweten heeft
quote:
Wie o wiequote:Barbara en Charlie hebben allebei een vermoeden over de mogelijke moordenaar van Ludo. Dit verontrust ze, maar gelukkig vinden ze steun bij elkaar.
ze komt niet terug. anders had ze allang terug moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook weleens willen weten, het scheen redelijk zeker te zijn, maar wat was de bron ook alweer?
Als zij de ontvoerder van Nick is, is het logisch dat ze nog niet in Meerdijk is. Ze zou hem dan hebben ontvoerd omdat ze de moordenaar van Ludo is, en als zij dan in Meerdijk zou zijn, zou iedereen haar meteen verdenken.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze komt niet terug. anders had ze allang terug moeten zijn.
geloof het pas als ik haar zie.
dat Bob Dylan shirt dat ze nu aanheeft??!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Dagguzz het volgende:
lol dat shirtje van florien heb ik ook![]()
Lijnbaan Rdam (Lucky brand store.. ofzo..)quote:Op woensdag 27 september 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat Bob Dylan shirt dat ze nu aanheeft??!
die is tof!!!! waar heb je die gekocht?!?!
Dat is irritant he, dat er alleen bepaalde verhaallijnen op een avond voorkomen en dat ze daar niet van afwijken, in het begin van gtst was dat ook anders, toen hielden ze daar nog niet zo strak aan vast en was het een stuk verrassender.quote:
hm even googleën dan maar op omg. Den Haag, R'dam staat voorlopig niet op de agenda geloof ikquote:Op woensdag 27 september 2006 20:12 schreef Dagguzz het volgende:
Lijnbaan Rdam (Lucky brand store.. ofzo..)
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die kerel 'Ik ben zelf ooit baby geweest'![]()
Misschien wel jaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm even googleën dan maar op omg. Den Haag, R'dam staat voorlopig niet op de agenda geloof ik
[hoewel wel weer 'n goeie reden om daar weer eens geld uit te geven]
Een dag of 200 kan er mee door, er komt bij hem toch weinig uitquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Fos kan voorlopig weer even rukken![]()
Rosa is jaloers![]()
Tijd voor de intrede van de moeder van Janine als die nog leeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef DeTolk het volgende:
Ons Vosje zal morgen met de staart tussen de benen afdruipen.
oh boy oh boy...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Dagguzz het volgende:
Misschien wel jaZe hebben die shirtjes van Bob met verschillende printen, erg geinig hoor
![]()
Jawel, een hoop hilarische situaties tussen Nina en Fos wat uiteindelijk bezegeld werd met een vette pakkerd (Fos pakte Nina vol op d'r bek)quote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef Canisfire het volgende:
Ben in slaap gevallen heb behalve het shirt en de broek van Florien niets gemist lees ik.
Dat is dan weer mooi zijn we dan eindelijk van dat lelijke Norris koppel af ?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jawel, een hoop hilarische situaties tussen Nina en Fos wat uiteindelijk bezegeld werd met een vette pakkerd (Fos pakte Nina vol op d'r bek)![]()
Nou wees er maar niet zo zeker van, het was niet echt Nina's bedoeling, ze was aan het dansen in Teluma met een of andere kerel die een beetje handtastelijk werd.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is dan weer mooi zijn we dan eindelijk van dat lelijke Norris koppel af ?
Fina of Nios klinkt ook veel beter trouwens.
Ja dat had te maken met die Amulet verhaallijn, Teluma is het omgekeerde van amuletquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
was dat Teluma nou die toko van Jack?
wat een debiele naam, zit daar nog 'n verhaal aan vast??
ja, verdomdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja dat had te maken met die Amulet verhaallijn, Teluma is het omgekeerde van amulet![]()
Ik heb het zelf niet gezien maar van wat ik hier lees.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef Shirley het volgende:
Mag ik even een samenvattinkje van vandaag van iemand? Heb het gemist...
Ja, dat heb ik ook kunnen lezen. Nina, Fos en Florien boeien me eerlijk gezegd niet zo. Wat met de moord te maken heeft, dat wil ik weten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien maar van wat ik hier lees.
Nina en Fos hebben gezoent
Florien had een zwarte pieten broek aan met cool shirtje.
Dorothea en Bing hebben samen een flashback gehad waar in Bing kogels van de grond opraapt.
Daar is het verhaal geen bal mee opgeschoten, Barbara en Charlie zaten samen zielig te wezen over hoe erg het is een familielid te verdenken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook kunnen lezen. Nina, Fos en Florien boeien me eerlijk gezegd niet zo. Wat met de moord te maken heeft, dat wil ik weten.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar is het verhaal geen bal mee opgeschoten, Barbara en Charlie zaten samen zielig te wezen over hoe erg het is een familielid te verdenken.
Vervolgens zaten ze een of andere hulp voor Charlie te zoeken en ten slotte werd Rosa het.
Bing betrapte Dorothea dus en wist al snel dat het met visioenen te maken had, toen gingen ze ook jankerig doen over vertrouwen enzo, en daarna dacht Bing in de Rozenboom nog even over kogels.
Niet veel gemist dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron gtst club dus het is afwachten of het klopt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:36 schreef Canisfire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jessicaquote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef DeTolk het volgende:
Mogelijke daders die niet meer in de serie zitten:
Marcus
Martine
Bowien (ze is niet dood)
Isabella
Yasmin, die aan kwam spoelen.
ik had die flashback niet helemaal gezien maar ik snap er niks van. Bing haalt een kogel van de grond en geeft hem terug aan een vrouw die terug komt vervolgens zien we Bing de kogels in een pistool doen..? Ging het zo of heb ik wat gemist? En als het zo ging dan slaat dat toch nergens op. Eerst vindt ie een kogel dat niet van hem is en daarna heeft ie zelf kogels.......quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien maar van wat ik hier lees.
Nina en Fos hebben gezoent
Florien had een zwarte pieten broek aan met cool shirtje.
Dorothea en Bing hebben samen een flashback gehad waar in Bing kogels van de grond opraapt.
In de Rozenboom liep er een vrouw uit de lift die haar lippenstift liet vallen. Bing raapte dat op en 'droomde' dat hij een kogel vasthad. In de lift zelf pakte hij iets (z'n telefoontje ofzo) en toen 'droomde' hij opnieuw dat hij nu een magazijn vol met kogels vast had. Last van z'n geweten wellicht...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:41 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik had die flashback niet helemaal gezien maar ik snap er niks van. Bing haalt een kogel van de grond en geeft hem terug aan een vrouw die terug komt vervolgens zien we Bing de kogels in een pistool doen..? Ging het zo of heb ik wat gemist? En als het zo ging dan slaat dat toch nergens op. Eerst vindt ie een kogel dat niet van hem is en daarna heeft ie zelf kogels.......
Och. Fos heeft Nina op d'r bek gepakt toen een of andere gast in Teluma niet van haar reet kon afblijven. Nina keek er nogal raar bij. Dat was de cliff.quote:
was bij ludo precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef suus21 het volgende:
tis zoooo dom dat als Jack met "Tim" belt hij altijd begint met: "Heej Tim bla bla" of als ie het gesprek eindigt zo van: "Tim ik bel je later weer"
Die naam van die gozer moet altijd gezegd worden dat is zooooo nep en dom.
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat we TiM nog eens te zien krijgen eigenlijk.
Ik hou je niet tegen om het hier te posten zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:43 schreef fresta het volgende:
Op de gtst club staat iets over Ludo!
Helaas welquote:Op donderdag 28 september 2006 16:13 schreef Nielsch het volgende:
Hmm, die lesbische scene tussen Nina en Florien is verder weg dan ooit op dit moment
ik wou het eerst wel doen maar was bang dat sommige het misschien niet willen weten en ik weet niet hoe de spoilers werkenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om het hier te posten zou ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk is het allemaal waar, alleen ben wel benieuw wie nou de gene is die eruit gaat.....
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef fresta het volgende:
[..]
ik wou het eerst wel doen maar was bang dat sommige het misschien niet willen weten en ik weet niet hoe de spoilers werken
En of ik het wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar staat er nog iets over in dat hij ooit nog terug komt of is dat uitgesloten![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef fresta het volgende:
[..]
ik wou het eerst wel doen maar was bang dat sommige het misschien niet willen weten en ik weet niet hoe de spoilers werken
Goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:18 schreef fresta het volgende:Laat het Noud zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk is het allemaal waar, alleen ben wel benieuw wie nou de gene is die eruit gaat.....tvp!
quote:
Ik vond de verhaallijnen van Ludo toch echt boeiender dan die van bijvoorbeeld Sjors of Barbaraquote:Op donderdag 28 september 2006 18:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Zijn personage (en de verhaallijnen rondom zijn personage) begonnen erg oud en afgezaagd te worden.
Dit denk ik ook, want echt veel boeiends was er nog niet gebeurd de afgelopen tijd. behalve dat Nick werd ''ontvoerd'' dan. Maar goed, ik ben benieuwd naar wat er komen gaatquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Frey het volgende:
Nee, nu is het spannend![]()
De stilte voor de storm hoop ik. Anders zouden ze Nick er niet tijdelijk uit halen.
bah, wat hebben jullie toch allemaal met die suffe ludoquote:Op donderdag 28 september 2006 19:20 schreef suus21 het volgende:
Ludo komt zeker terug!
Waarom zit half Meerdijk uberhaupt in 1 huis?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Dagguzz het volgende:
En Morris vind die twee natuurlijk... hoe voorspelbaar![]()
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 28 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zit half Meerdijk uberhaupt in 1 huis?
Hahaha idd! te slechtquote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef TrenTs het volgende:
Wat een........... subtiele............... sluipreclame... Laura " hmmmmm" Alberts.
Jack heeft meer ruimte in z'n uppie dan half Meerdijk.quote:
Nee..Jack isquote:Op donderdag 28 september 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
En Jack wordt echt met de dag irritanter.
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Het Spectrum!!!
Een blad die een kwart van het hele dorp Meerdijk leest!
Kwam vast door de alcoholschetenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef Beach het volgende:
Tering zeg, Nina's bilspleet was echt zichtbaar![]()
(toen ze op de bank lag)
Morris is nog een kindje, met z'n klanten jatten ookquote:Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef Canisfire het volgende:
FOS is cool![]()
Morris was weer
Als je 24 ofzo bent huilen om een meisje van 17
Hoe maak jij zo'n filmpje?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static5.sjl.youtube.com/vi/V1jDpv9Nlac/2.jpg]afbeelding][/url]
GTST #3234 (DO. 28-09-2006)
Waarvan knippenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Knippen, plakken, slomo toepassen, opslaan, converteren, uploaden.![]()
Ik hoop dat Morris maar snel wordt dood geschoten.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Morris is nog een kindje, met z'n klanten jatten ook.
Zelfmoord.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik hoop dat Morris maar snel wordt dood geschoten.
Dat vond ik juist het melige ervan! Hahaha!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef Beach het volgende:
Dat was ik al helemaal vergeten dat hij ooit verliefd was op Janine.
Ze keek blij.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef Canisfire het volgende:
Die kop van Florien toen ze Fos en Nina samen zag liggen op de bank was ook meesterlijk
Dan mis ik Sjors al helemaal van die twee foto,s !quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis Morris als derde genomineerde.![]()
Je had hem die kans niet moeten geven !quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:28 schreef Frey het volgende:
Nou, ik heb die Noud een kans gegeven, maar ik vind hem helemaal niks![]()
sluipreclamequote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
Zag ik het toch goed van die bilspleet!! Dat ze dat niet gezien hebben...
En die sluipreclame was echt te erg, als je erop gaat letten is het echt te opvallend, ook elke keer zo'n hele rij Yakultjes alleen uit de koelkast pakken en dan op de aanrecht laten staan om er 1 uit te pakken.Of de Dorito's met dip... vreselijk.
Ik vond Dian's mental image van morgen wel grappig, ik moest ff knipperen
Dat doen best veel mensen hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef bloodymary het volgende:
Ook altijd zo onzinnig, dan hebben ze boodschappen gedaan en laden ze die eerst uit de tas en leggen ze alles op tafel en dan pas in de kast. Lekker efficient.
hartstikke efficientquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef bloodymary het volgende:
Ook altijd zo onzinnig, dan hebben ze boodschappen gedaan en laden ze die eerst uit de tas en leggen ze alles op tafel en dan pas in de kast. Lekker efficient.
Standaardquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef suus21 het volgende:
ik zet gewoon de tas op tafel en ga dan de dingen eruit ruimen en in de koelkast zetten etc...
quote:Jef, de film!
De film Jef. is genomineerd bij het Online Film Festival. Het verhaal gaat over Bartho Braat die uit de serie wordt geschreven. Hij wordt doodgeschoten en is het daar niet mee eens. Van alles verzint hij dan ook om het ongedaan te maken, maar de baas van de serie is onverbiddelijk: Bartho gaat er uit. Tot groot verdriet van de acteur die dan ook helemaal door het lint gaat. En wie kan die rol nou beter spelen dan Bartho zelf?
Bartho: ‘Ik vond het idee erg leuk en wilde meteen meewerken. De film was speciaal voor mij geschreven door een jonge ploeg van de HKU en de filmacademie. Dus ja, als ik het niet had willen doen, dan was dat pech. Overigens spelen Rixt (Dian Alberts) en Wilbert (Robert Alberts) ook een rolletje in de film. Het is een hele leuke film geworden met veel special effects en er wordt veel geschoten.’
’Een van de leukste momenten in de film vind ik dat Bartho ergens loopt en met een blikje bier wordt bekogeld door drie jongens. Dat is zo uit het leven gegrepen, want dit soort incidenten maken wij als acteurs in GTST heel vaak mee. Dat ze dan schreeuwen van: Heeeee Jef! En gaan zingen: Goede tijden, slechte tijden…En dat je dan ook nog iets naar je hoofd gegooid krijgt. Met die scène heb ik me wel bemoeid omdat ik goed weet hoe dat in werkelijkheid gaat.’
‘De film is genomineerd bij het Online Film Festival. Er zit een publieksprijs aan verbonden. Het zou natuurlijk leuk zijn als iedereen die film zou gaan bekijken op internet en het liefst er dan ook nog op gaat stemmen. Met de meeste stemmen wint de film een prijs en dat is wat ik vooral de regisseur van harte gun!’
Wil je Bartho en de makers van Jef. helpen te winnen, dan kun je hier stemmen (en de film bekijken!).
bron
Het was beschamend om te zien zo onboeiend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef Cheesecake het volgende:
Bing doet dat aanzoek ook alleen maar zodat ie Sjors eens van jetje kan geven.
Dat Sjors in een eventuele rechtszaak niet tegen hem hoeft te getuigen is natuurlijk ook mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef Cheesecake het volgende:
Bing doet dat aanzoek ook alleen maar zodat hij eindelijk met Sjors t bed in kan. Of heeft Sjors haar geloof verloochent?
Welke spanning?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:41 schreef Otmed het volgende:
Dag spanning. Ze had nee moeten zeggen.
Ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Wie vind dat gezeik met Sjors en Bing ook zo BAGGER?
Ja mij ook. Ik snap niet dat Rosa dat pikte toen Charlie zo tegen haar begon.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Dat gezeik van Charlie komt m'n reet uit.
nog meerquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:07 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vind dat er wel wat meer schot in die moordzaak mag komen.
Nou, op het forum op de GTST-site zijn ze er anders lyrisch over.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:07 schreef Heleen17 het volgende:
Dat Sjors en Bing gedoe boeit toch niemand?
Sowieso bevalt het me niet dat Charlie nu de vrouw des huizes is daar, dat hoorde Janine te zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef Sander170 het volgende:
Rosa is toch echt geen slaaf![]()
Charlie de bitch![]()
Ze moet respect tonen voor Rosa, als ik Rosa was nam ik per direct ontslag![]()
Ja en hoe oud zullen die mensen daar zijn? 12, 13 jaar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:14 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Nou, op het forum op de GTST-site zijn ze er anders lyrisch over.![]()
Lol ik zit ook op dat forum.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
Ja en hoe oud zullen die mensen daar zijn? 12, 13 jaar?
Ik schat gemiddeld een jaar of 15. Ik wilde alleen maar aangeven dat GTST voor een breed publiek wordt gemaakt en dat tienermeisjes nou eenmaal smullen van al dat Sjors / Bing gedoe.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
Ja en hoe oud zullen die mensen daar zijn? 12, 13 jaar?
Ik ben 18 en heb ze nooit leuk gevonden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:45 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ik schat gemiddeld een jaar of 15. Ik wilde alleen maar aangeven dat GTST voor een breed publiek wordt gemaakt en dat tienermeisjes nou eenmaal smullen van al dat Sjors / Bing gedoe.
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sowieso bevalt het me niet dat Charlie nu de vrouw des huizes is daar, dat hoorde Janine te zijn![]()
Trouwens is iemand die blik van Rosa opgevallen toen die Lieve was aangenomen en Rosa terug naar de keuken liep?
LOL heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sowieso bevalt het me niet dat Charlie nu de vrouw des huizes is daar, dat hoorde Janine te zijn![]()
Voor mij blijft Desirée de vrouw des huizes.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze keek een beetje venijnig.quote:Trouwens is iemand die blik van Rosa opgevallen toen die Lieve was aangenomen en Rosa terug naar de keuken liep?
same herequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor mij blijft Desirée de vrouw des huizes.![]()
Desirée?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor mij blijft Desirée de vrouw des huizes.![]()
Nopequote:Op zaterdag 30 september 2006 15:58 schreef mark_03 het volgende:
Hele week niet gezien ... is Nick al terug?
oh oke!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het decor van Ludo's huis komt direct uit Goudkust.
OMG!quote:
Ik zeg het je! Het is Rosa! Zij id de daderquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze keek een beetje venijnig.![]()
[[url=http://img149.imagevenue.com/loc333/th_28227_Image3_122_333lo.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, dat hoort Ludo te zijn !quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Trouwens is iemand die blik van Rosa opgevallen toen die Lieve was aangenomen en Rosa terug naar de keuken liep?
Wat Charlie betreft, ik vind dat zij bij de bevalling moet overlijden net na de geboorte van haar kind (waarvan ik hoop dat het eindelijk eens geen meisje is!!), is beter voor d'r kind, beter voor mij, beter voor de soap, kortom beter voor de mensheid![]()
Nee hoor !quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het decor van Ludo's huis komt direct uit Goudkust.
Goudkust met die ene Harry van Cloppenburg hahaquote:
Meen je dat?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die heeft geloof ik ook nog een keer een weekje Ludo vervangen in GTST![]()
Okey, dan is het antwoord dus jaah !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:14 schreef Otmed het volgende:
Ik tel er maar een, kijk eens goed naar mijn post![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Okey, dan is het antwoord dus jaah !
Maar dat had je namelijk al in mijn daarvoor gepostte post kunnen lezen he![]()
Of had je een bevestiging van mij nodig![]()
Ach jah geeft nix !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef Otmed het volgende:
Sorry, ik ben een beetje traag van begrip denk ik. Loop een beetje te kloten.![]()
Juist en dat is dus: Erik de Vogel in de rol / personage als Ludo Sandersquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:19 schreef Otmed het volgende:
Maar een ding staat vast, Ludo is Ludo en er is maar een acteur die bij hem pasten we weten natuurlijk allemaal wel wie!
Prima laat Ludo de Ludovic maar terug komen in de soap als je het mij vraagtquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef Otmed het volgende:
En nu maar hopen dat we hem nog te zien krijgen in gtst![]()
En Martine ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Prima laat Ludo de Ludovic maar terug komen in de soap als je het mij vraagt![]()
Nonsens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef Sander170 het volgende:
Nee hoor !
GTST was nog van voor Goudkust !
Dus het decor in / uit Goudkust hadden ze van GTST gejat![]()
Boeiend, Goudkust is er toch niet meer![]()
Ludo zat niet van begin af aan in GTST en woonde bovendien de eerste periode elders (in de tijd met Jessica). Vlak nadat Goudkust ten onder ging is Ludo verhuisd.... naar het huis van Henri van Cloppenburg!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef Sander170 het volgende:
Nee hoor !
GTST was nog van voor Goudkust !
Dus het decor in / uit Goudkust hadden ze van GTST gejat![]()
speelde hij in gtst niet de (ex)man van Sylvia (en vader van Floris)?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:10 schreef Frey het volgende:
Ik heb Goudkust nooit echt gezien, maar Filip Bolluyt zegt mij genoeg![]()
Klopt ja, die Lex. Lang geleden alweerquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
speelde hij in gtst niet de (ex)man van Sylvia (en vader van Floris)?
Florijntje moet nog steeds wraak nemen op Dian.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:16 schreef babette21 het volgende:
speelde hij in gtst niet de (ex)man van Sylvia (en vader van Floris)?
Ik zie liever Martine terugkomen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Prima laat Ludo de Ludovic maar terug komen in de soap als je het mij vraagt![]()
Ik zie ze liever allebei terugkomen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:13 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ik zie liever Martine terugkomen.
Ik vind het ook leuk om jou weer te zienquote:
Accepteren dat is een ding, het leuk vinden is iets anders.quote:things change HvB, accept it![]()
![]()
Gezien wat ze zei over GTST?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef Otmed het volgende:
Vanavond Inge Ipenburg in Gelukkig je bent er.![]()
Ja dat hoorde ik ook dat Carlo dat zei !quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gezien wat ze zei over GTST?
Carlo Boszhard zei: ''Jij hebt Ludo vermoord'' Kom je nog terug in GTST?''
Inge: ''Als ik hem vermoord zou hebben, kom ik terug, en dat kan ik dan niet verklappen toch?''
Zoiets in die trant.
Lekker vaag dus...
In ONM kon het, dus waarom niet in GTST?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:49 schreef Canisfire het volgende:
Martine is niet zelf de dader want gtst laat geen echte moordenaar vrij rond lopen.
Bovendien zou dat verhaal technic ook niet kunnen. Of Martine moet het voor iederen blijven verzwijgen tot over een jaar het er huilend tegen Sjors uitkomt die het dan vervolgens weer een jaar voor Janine gaat verzwijgen die het wanneer ze het eindelijk te horen krijgt Sjors en Martine wat aandoet. Oke lang verhaal maar wat ik probeer te zeggen een moordenaar van wie dan ook kan niet werken als een vaste rol in een soap als gtst.
JR leeft nog, dus waarom Ludo niet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:10 schreef Sander170 het volgende:
Het kon geloof ik ook niet anders dan dat Ludo dood !
Misschien gaat Sjors de serie verlaten onder begeleiding van haar moeder.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef Frey het volgende:
Tenzij iemand van de vaste cast eruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |