Ja dat had te maken met die Amulet verhaallijn, Teluma is het omgekeerde van amuletquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
was dat Teluma nou die toko van Jack?
wat een debiele naam, zit daar nog 'n verhaal aan vast??
ja, verdomdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja dat had te maken met die Amulet verhaallijn, Teluma is het omgekeerde van amulet![]()
Ik heb het zelf niet gezien maar van wat ik hier lees.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef Shirley het volgende:
Mag ik even een samenvattinkje van vandaag van iemand? Heb het gemist...
Ja, dat heb ik ook kunnen lezen. Nina, Fos en Florien boeien me eerlijk gezegd niet zo. Wat met de moord te maken heeft, dat wil ik weten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien maar van wat ik hier lees.
Nina en Fos hebben gezoent
Florien had een zwarte pieten broek aan met cool shirtje.
Dorothea en Bing hebben samen een flashback gehad waar in Bing kogels van de grond opraapt.
Daar is het verhaal geen bal mee opgeschoten, Barbara en Charlie zaten samen zielig te wezen over hoe erg het is een familielid te verdenken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook kunnen lezen. Nina, Fos en Florien boeien me eerlijk gezegd niet zo. Wat met de moord te maken heeft, dat wil ik weten.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar is het verhaal geen bal mee opgeschoten, Barbara en Charlie zaten samen zielig te wezen over hoe erg het is een familielid te verdenken.
Vervolgens zaten ze een of andere hulp voor Charlie te zoeken en ten slotte werd Rosa het.
Bing betrapte Dorothea dus en wist al snel dat het met visioenen te maken had, toen gingen ze ook jankerig doen over vertrouwen enzo, en daarna dacht Bing in de Rozenboom nog even over kogels.
Niet veel gemist dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron gtst club dus het is afwachten of het klopt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:36 schreef Canisfire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jessicaquote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef DeTolk het volgende:
Mogelijke daders die niet meer in de serie zitten:
Marcus
Martine
Bowien (ze is niet dood)
Isabella
Yasmin, die aan kwam spoelen.
ik had die flashback niet helemaal gezien maar ik snap er niks van. Bing haalt een kogel van de grond en geeft hem terug aan een vrouw die terug komt vervolgens zien we Bing de kogels in een pistool doen..? Ging het zo of heb ik wat gemist? En als het zo ging dan slaat dat toch nergens op. Eerst vindt ie een kogel dat niet van hem is en daarna heeft ie zelf kogels.......quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien maar van wat ik hier lees.
Nina en Fos hebben gezoent
Florien had een zwarte pieten broek aan met cool shirtje.
Dorothea en Bing hebben samen een flashback gehad waar in Bing kogels van de grond opraapt.
In de Rozenboom liep er een vrouw uit de lift die haar lippenstift liet vallen. Bing raapte dat op en 'droomde' dat hij een kogel vasthad. In de lift zelf pakte hij iets (z'n telefoontje ofzo) en toen 'droomde' hij opnieuw dat hij nu een magazijn vol met kogels vast had. Last van z'n geweten wellicht...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:41 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik had die flashback niet helemaal gezien maar ik snap er niks van. Bing haalt een kogel van de grond en geeft hem terug aan een vrouw die terug komt vervolgens zien we Bing de kogels in een pistool doen..? Ging het zo of heb ik wat gemist? En als het zo ging dan slaat dat toch nergens op. Eerst vindt ie een kogel dat niet van hem is en daarna heeft ie zelf kogels.......
Och. Fos heeft Nina op d'r bek gepakt toen een of andere gast in Teluma niet van haar reet kon afblijven. Nina keek er nogal raar bij. Dat was de cliff.quote:
was bij ludo precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef suus21 het volgende:
tis zoooo dom dat als Jack met "Tim" belt hij altijd begint met: "Heej Tim bla bla" of als ie het gesprek eindigt zo van: "Tim ik bel je later weer"
Die naam van die gozer moet altijd gezegd worden dat is zooooo nep en dom.
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat we TiM nog eens te zien krijgen eigenlijk.
Ik hou je niet tegen om het hier te posten zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:43 schreef fresta het volgende:
Op de gtst club staat iets over Ludo!
Helaas welquote:Op donderdag 28 september 2006 16:13 schreef Nielsch het volgende:
Hmm, die lesbische scene tussen Nina en Florien is verder weg dan ooit op dit moment
ik wou het eerst wel doen maar was bang dat sommige het misschien niet willen weten en ik weet niet hoe de spoilers werkenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om het hier te posten zou ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk is het allemaal waar, alleen ben wel benieuw wie nou de gene is die eruit gaat.....
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef fresta het volgende:
[..]
ik wou het eerst wel doen maar was bang dat sommige het misschien niet willen weten en ik weet niet hoe de spoilers werken
En of ik het wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar staat er nog iets over in dat hij ooit nog terug komt of is dat uitgesloten![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef fresta het volgende:
[..]
ik wou het eerst wel doen maar was bang dat sommige het misschien niet willen weten en ik weet niet hoe de spoilers werken
Goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:18 schreef fresta het volgende:Laat het Noud zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk is het allemaal waar, alleen ben wel benieuw wie nou de gene is die eruit gaat.....tvp!
quote:
Ik vond de verhaallijnen van Ludo toch echt boeiender dan die van bijvoorbeeld Sjors of Barbaraquote:Op donderdag 28 september 2006 18:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Zijn personage (en de verhaallijnen rondom zijn personage) begonnen erg oud en afgezaagd te worden.
Dit denk ik ook, want echt veel boeiends was er nog niet gebeurd de afgelopen tijd. behalve dat Nick werd ''ontvoerd'' dan. Maar goed, ik ben benieuwd naar wat er komen gaatquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Frey het volgende:
Nee, nu is het spannend![]()
De stilte voor de storm hoop ik. Anders zouden ze Nick er niet tijdelijk uit halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |