Wie is die actrice erachterquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Merel als dubbelspion![]()
Het begint eindelijk interressant te worden![]()
Typisch een Sanders actie van Janinequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Merel als dubbelspion![]()
Het begint eindelijk interressant te worden![]()
Uuhm.. hij gedroeg zich best normaal met ze hoor. Het waren Robert en Morris die hij toetakeldequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer hebben medewerkers van Sanders Inc. empathie gehad met de keiharde Ludo Sanders![]()
![]()
?
Ik neem aan dat ze niet voor hun Ludo-gevoelens bij Sanders Inc kwamen werkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. hij gedroeg zich best normaal met ze hoor. Het waren Robert en Morris die hij toetakelde![]()
Ze kwamen toch voor de computer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:11 schreef Dagguzz het volgende:
Kwam die politie nou voor Noud??heb ik iets gemist?
Jammer dat die links het niet meer doenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef Frey het volgende:
Ok, ik heb nog even alle filmpjes op een rij gezet voor de mensen die het hebben gemist:
8e zomerclif
8e zomerclif vervolg
9e zomerclif
9e zomerclif vervolg
10e zomerclif
10e zomerclif vervolg
Bruiloft
Pete Jensens
Pete Jensens 2
Ludo's eerste scéne
Ludo en Janine
Dat zou ik nou ook weleens willen weten, het scheen redelijk zeker te zijn, maar wat was de bron ook alweer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef Otmed het volgende:
Is het trouwens nou zeker dat Martine Hafkamp terugkomt? Nee toch?
Het enige dat ik weet was dat in dit topic in de OP stond dat ze terug zou komen. Toen dacht ik dat het een feit was, maar aan de reacties te zien was het maar een gerucht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook weleens willen weten, het scheen redelijk zeker te zijn, maar wat was de bron ook alweer?
Nou als het allemaal typetjes als Heer van Bartolhoven warenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet voor hun Ludo-gevoelens bij Sanders Inc kwamen werken.
Ludo "Aikido" Sanders had z'n werknemers allemaal in de houdgreep. Het lijkt wel of ze aan het Stockholmsyndroom lijden. Robert: "Ik mis Ludo!"quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef pberends het volgende:
Ik neem aan dat ze niet voor hun Ludo-gevoelens bij Sanders Inc kwamen werken.
Daar zeg je me wat. Misschien is het Nina wel... die in de voetsporen stapt van Isabellaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
het Stockholmsyndroom
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou als het allemaal typetjes als Heer van Bartolhoven waren![]()
Ja nu je het zegt !quote:Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef Taurus het volgende:
Waarom nam Ludo overigens aikido les ? Is dat duidelijk geworden? Misschien bereidde hij zo wel zijn ideale vluchtplan voor ofzoEn komt ie straks iedereen bij Sanders inc in elkaar trappen
![]()
Veel donkere oog schaduw op en wallen onder haar ogen !quote:Op woensdag 27 september 2006 00:11 schreef Canisfire het volgende:
Ludo moest op Aikdo les omdat hij toen net uit coma was gekomen en van de dokter aan gezonde beweging moest gaan doen. Weet iemand trouwens waarom Nina lelijker wordt gemaakt in de serie ? In andere media ziet ze er altijd veel leuker uit.
Maar Nina was in gtst altijd al lelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Veel donkere oog schaduw op en wallen onder haar ogen !
Zelfde verhaal als Janine, de dood van haar vader heeft haar behoorlijk aangegrepen![]()
Hoe bedoel je lelijk kwa uiterlijk of kwa gedragquote:Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar Nina was in gtst altijd al lelijk.
Trouwens zie ik dat nou goed [afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |