abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42229463
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef bloodymary het volgende:
Ook altijd zo onzinnig, dan hebben ze boodschappen gedaan en laden ze die eerst uit de tas en leggen ze alles op tafel en dan pas in de kast. Lekker efficient.
Dat doen best veel mensen hoor
En ik vind het eigenlijk best grappig.
tvp!
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 12:30:50 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42229742
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef bloodymary het volgende:
Ook altijd zo onzinnig, dan hebben ze boodschappen gedaan en laden ze die eerst uit de tas en leggen ze alles op tafel en dan pas in de kast. Lekker efficient.
hartstikke efficient
doe ik ook en dan zoek ik het meteen uit.
zo kan ik bijv. alles in 1 keer in de koelkast zetten.
scheelt een hoop geloop
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:56:27 #203
32015 suus21
Andre rocks!
pi_42237535
ik zet gewoon de tas op tafel en ga dan de dingen eruit ruimen en in de koelkast zetten etc...
fijn!
pi_42237550
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef suus21 het volgende:
ik zet gewoon de tas op tafel en ga dan de dingen eruit ruimen en in de koelkast zetten etc...
Standaard
tvp!
pi_42237665
Maar ehm nu weer over gtst

Ik denk dat niemand het gedaan heeft of het was ludo die zijn dood in scène zette, of het was ludo die zelfmoord had gepleegd.

Maar als hij niet echt dood is... toen hij werd "vermoord", kwamen meteen allemaal mensen wild onderzoeken. Onder hem lag een plas bloed. Dat bloed was dus geen bloed?

Ik weet niet hoor, ik heb er zo mijn twijfels over.
tvp!
pi_42238106
quote:
Jef, de film!

De film Jef. is genomineerd bij het Online Film Festival. Het verhaal gaat over Bartho Braat die uit de serie wordt geschreven. Hij wordt doodgeschoten en is het daar niet mee eens. Van alles verzint hij dan ook om het ongedaan te maken, maar de baas van de serie is onverbiddelijk: Bartho gaat er uit. Tot groot verdriet van de acteur die dan ook helemaal door het lint gaat. En wie kan die rol nou beter spelen dan Bartho zelf?

Bartho: ‘Ik vond het idee erg leuk en wilde meteen meewerken. De film was speciaal voor mij geschreven door een jonge ploeg van de HKU en de filmacademie. Dus ja, als ik het niet had willen doen, dan was dat pech. Overigens spelen Rixt (Dian Alberts) en Wilbert (Robert Alberts) ook een rolletje in de film. Het is een hele leuke film geworden met veel special effects en er wordt veel geschoten.’

’Een van de leukste momenten in de film vind ik dat Bartho ergens loopt en met een blikje bier wordt bekogeld door drie jongens. Dat is zo uit het leven gegrepen, want dit soort incidenten maken wij als acteurs in GTST heel vaak mee. Dat ze dan schreeuwen van: Heeeee Jef! En gaan zingen: Goede tijden, slechte tijden…En dat je dan ook nog iets naar je hoofd gegooid krijgt. Met die scène heb ik me wel bemoeid omdat ik goed weet hoe dat in werkelijkheid gaat.’

‘De film is genomineerd bij het Online Film Festival. Er zit een publieksprijs aan verbonden. Het zou natuurlijk leuk zijn als iedereen die film zou gaan bekijken op internet en het liefst er dan ook nog op gaat stemmen. Met de meeste stemmen wint de film een prijs en dat is wat ik vooral de regisseur van harte gun!’

Wil je Bartho en de makers van Jef. helpen te winnen, dan kun je hier stemmen (en de film bekijken!).

bron
pi_42238876
Ik kan hem niet zien, is hij ook nog als *.mpg te downloaden of voor realplayer ?
tvp!
pi_42240396
Hilarische film met een glansrol voor Coby Timp.
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:10:56 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_42240771
Neem nog een borrel
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_42240840
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:10 schreef Frey het volgende:
Neem nog een borrel
of een maitresse.

Die dromen van Dian toch... rechercheur in AdamsAydinskostuum.
pi_42241077
Wie vind dat gezeik met Sjors en Bing ook zo BAGGER ?
pi_42241106
Charlie der verhaallijn is ook wel sneu eigenlijk. Wat is er nog boeiend aan GTST op deze manier??

Dat gezeik van Charlie komt m'n reet uit .
pi_42241146
De amulet!

Meneer de rechercheur
pi_42241208
Charlie moet gewoon Nicks zoon gaan baren en snel. Maar misschien jat Lieve Ludo Junior dan wel, meer zo'n Meike-Jonas verhaallijn.
pi_42241266
Lekkere boeiende aflevering zeg. Gezeik met Sjors en janksmoel Bing. Dian en Turkie die niet gaan neuken. Charlie die loopt te kankeren. Perikelen rondom Robert en Janine.

!

Alleen Jack en z'n bagger is boeiend.
pi_42241290
Wat een manwijf, die rechter.
pi_42241314
Mag ik een kotsemmer?

Bing en Sjors..:r
pi_42241349
Bing doet dat aanzoek ook alleen maar zodat hij eindelijk met Sjors t bed in kan. Of heeft Sjors haar geloof verloochent?
pi_42241396
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef Cheesecake het volgende:
Bing doet dat aanzoek ook alleen maar zodat ie Sjors eens van jetje kan geven.
Het was beschamend om te zien zo onboeiend.

We zijn nog 2 druppels verwijderd of ONM wordt boeiender dan GTST. Terwijl ONM op dit moment ook al beresaai is.

!
pi_42241415
Zo, die rechter durft.
tvp!
pi_42241481
Nou. Nick is dus nog steeds weg... hoe lang zal dat nog duren? Word nu wel een beetje ongeduldig.
tvp!
pi_42241518
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef Cheesecake het volgende:
Bing doet dat aanzoek ook alleen maar zodat hij eindelijk met Sjors t bed in kan. Of heeft Sjors haar geloof verloochent?
Dat Sjors in een eventuele rechtszaak niet tegen hem hoeft te getuigen is natuurlijk ook mooi meegenomen.
pi_42241586
Dag spanning. Ze had nee moeten zeggen.
tvp!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')