Ik kan er inderdaad niet over praten, stel dat de CIA er achter komt.quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan je wel van de domme houden, maar jij en ik weten precies dat jij begrijpt wat ik bedoel met dat vorige bericht, je kan er alleen niet over praten, omdat ik gelijk heb![]()
Je bent wel met me eens dat in dat Spotje indirect de oude elite wordt gedemoniseerd door met pistoolschoten en het woord "ze" naar het gedemoniseer van de bestuurlijk elite te verwijzen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad niet over praten, stel dat de CIA er achter komt.
De PvdA schijnt al in crisisberaad bijeen te zijn - dit spotje is de doodsteek voor de campagne.![]()
Je moet zonder twijfel een nabestaande zijn om deze diepere lagen te vatten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je bent wel met me eens dat in dat Spotje indirect de oude elite wordt gedemoniseerd door met pistoolschoten en het woord "ze" naar het gedemoniseer van de bestuurlijk elite te verwijzen.
Is het dan in de geest van Fortuyn om zijn dood zo te misbruiken?quote:Op maandag 25 september 2006 22:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Zoveel stelt het toch niet voor, die lijst vijf probeert toch ook gewoon in de geest van Fortuyn te handelen? Broer Fortuyn huilt zichzelf wel erg vaak in het nieuws.
Op een goedkope manier stemmen verkrijgen was Fortuyn inderdaad ook niet vreemdquote:Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is het dan in de geest van Fortuyn om zijn dood zo te misbruiken?
En ze moeten 11.500 euro dokken.quote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef Kozzmic het volgende:
De nieuwe naam duidt erop dat men verwacht lijst 5 te krijgen, maar volgens mij heeft men daar door de naamsverandering helemaal geen recht op. Dan krijg je straks dat ze de naam Fortuyn niet mogen voeren, en ook lijst vijf niet. Dan wordt het Lijst 26 Stuger oid.
quote:Artikel H 12
1. Indien het betreft de verkiezing van de leden van de Tweede Kamer, moet voor elke lijstengroep, elk
niet van een groep deel uitmakend stel gelijkluidende lijsten en elke op zichzelf staande lijst een
waarborgsom van ¤ 11. 250 worden betaald aan het Rijk.
2. De in het eerste lid bedoelde verplichting tot betaling geldt niet voor een kandidatenlijst van een
politieke groepering, indien de aanduiding daarvan was geplaatst boven een kandidatenlijst waaraan
bij de laatstgehouden verkiezing van de leden van de Tweede Kamer een of meer zetels zijn
toegekend. Het bepaalde in de vorige volzin is mede van toepassing ten aanzien van samenvoeging
van aanduidingen van twee of meer groeperingen, indien bij de laatstgehouden verkiezing van de
leden van de Tweede Kamer, hetzij aan de gezamenlijke groeperingen, hetzij aan ten minste één
daarvan, één of meer zetels zijn toegekend.
Ik vind dit wel erg goedkoop.quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Op een goedkope manier stemmen verkrijgen was Fortuyn inderdaad ook niet vreemd. Maar dat bedoelde ik niet eens.
met krokodillen tranen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg goedkoop.![]()
En dat is nog een understatement![]()
Nee, dat is niet goedkoop dat is gewoon een misdaad en disrespect voor de democratie.quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat pas goedkoop is; een opkomend politicus met een nieuwe visie het zwijgen opleggen dmv lood. (5 kwartjes).
jij lag nog in de luiersquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Op een goedkope manier stemmen verkrijgen was Fortuyn inderdaad ook niet vreemd. Maar dat bedoelde ik niet eens.
5 + 1 gratis.quote:Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef Sidekick het volgende:
Waren het trouwens niet 6 kogels?
Gratis? Collectief betaald zeker. Linkse kogel.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gratis? Collectief betaald zeker. Linkse kogel.
Ben je daar nog steeds verdrietig om?quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
met krokodillen tranen.
Weet je wat pas goedkoop is; een opkomend politicus met een nieuwe visie het zwijgen opleggen dmv lood. (5 kwartjes).
Die 'ZE' waar jij het over hebt behoor je zelf ook toe. Mensen die het hele links/rechts gebral zo op de spits drijven. Zoek een leuke hobby ofzo.quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wederom: was jij een voorstander of tegenstander van Fortuyn? En onderbouw het.
Ik ben die krokodillentranen van de Tegenstanders van Fortuyn in ieder geval beu.
Grappig inderdaadquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef Kozzmic het volgende:
De nieuwe naam duidt erop dat men verwacht lijst 5 te krijgen, maar volgens mij heeft men daar door de naamsverandering helemaal geen recht op. Dan krijg je straks dat ze de naam Fortuyn niet mogen voeren, en ook lijst vijf niet. Dan wordt het Lijst 26 Stuger oid.
lijkt me nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:20 schreef SCH het volgende:
Wat nou lijkenpikken? Alsof Fortuyn dit niet prachtig zou vinden?
ik vind van welquote:Ik vind het een geestig en goed gemaakt spotje - en dat je de doden moet laten rusten gaat in dit geval niet op.
quote:Op maandag 25 september 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Fortuyn is het met je eens.
[..]
Volg de link en je kan het spotje bekijken.
Ik herinner me dat hij dat over alles zegt. Over dat Pim is doodgeschoten, de rol van de AIVD, enzovoortsquote:"Het is een godsgeklaagd schandaal."
Ik hoor bij alles behalve bij ZE.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die 'ZE' waar jij het over hebt behoor je zelf ook toe. Mensen die het hele links/rechts gebral zo op de spits drijven. Zoek een leuke hobby ofzo.
hij niet nee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:31 schreef SCH het volgende:
Leve de elite dan maar
Pastors hoort niet bij die elite zeker?
thuis maar ff bekijken, hier op werk is het filmpje geblokkeerdquote:Op maandag 25 september 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Bron: RTL.nl
Volg de link en je kan het spotje bekijken.
Waarom hij niet en de rest wel?quote:
Fortuyn weigerde een Bilderberg (hier is alle ellende begonnen: Europa e.d.) lidmaatschap. Terwijl normaliter iedereen bereid is tot zijn schouder er in te gaan voor een BB-lidmaatschap.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom hij niet en de rest wel?
En Pim Fortuyn was natuurlijk behoorlijk elitair, met z'n palazzo en z'n oger en z'n slavenkoren en z'n butler.
Of noem jij gewoon iedereen elitair die het niet met jou eens is?
Is Jan Marijnissen dan ook elitair?
Ik denk dat dat je nog kan verbazen. Die lui hebben geen smaak en zijn ook niet zo slim, dus het kan zo maar weer een zeteltje opleveren.quote:Op maandag 25 september 2006 19:58 schreef dVTB het volgende:
Mijn hemel (letterlijk en figuurlijk).... - zelfs het gemiddelde spotje van de Centrum Democraten was minder belachelijk dan deze Superman-achtige vertoning. Die 0,1 procent van de bevolking die volgens de peilingen nog op de LPF (of LVF) ging stemmen, zal nu toch ook wel afgeschrikt zijn, denk ik zo....
Huh? Waar gaat dat over? Dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Fortuyn weigerde een Bilderberg (hier is alle ellende begonnen: Europa e.d.) lidmaatschap.
Dat is ook weer zoiets dubieus, er valt geen link meer over terug te vinden op het internetquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Huh? Waar gaat dat over? Dat heb ik even gemist.Heb je een link waar ik me daarover kan bijlezen?
Pim Fortuyn heeft het trouwens bij praktisch elke partij geprobeerd. Oh, wat wilde hij graag bij de gevestigde orde horen.
Oh, is dit weer zo'n loose-change-achtige samenzweringstheorie?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets dubieus, er valt geen link meer over terug te vinden op het internet
Als je BilderBerg weigert dan weiger je alles, want BilderBerg is alles (achter de schermen trekken zij overal aan de touwtjes).
Is geen Theorie, is de waarheid. Iedereen komt daar, de grootste politieke vijanden zijn daar in eens de beste vrienden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, is dit weer zo'n loose-change-achtige samenzweringstheorie?
Toch zou ik er graag meer over lezen. Hoe kom jij aan deze info?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Is geen Theorie, is de waarheid.
ohw, fuckquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Is geen Theorie, is de waarheid.
Die info heb ik een keer gehoord, lang geleden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Toch zou ik er graag meer over lezen. Hoe kom jij aan deze info?
Een papieren bron is ook goed: ik zit in een goedgedocumenteerd archief.
Van een bron die zo betrouwbaar is dat je het blindelings gelooft? Iemand die bij die club zit en Fortuyn heeft gevraagd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die info heb ik een keer gehoord, lang geleden.
En ze hebben geen website?quote:Theoretisch gezien, zou Fortuyn een ongekende aanwinst zijn voor die club, volgelingen genoeg had die. Er zitten daar mensen voor minder bij.
Ik weet dat Kok, Rosenmuller, Klaas de vries, Melkert e.d. er niet om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:25 schreef Rachid99 het volgende:
Ik heb erg gelachen om het filmpje. zo smakeloos dat het camp wordt. het is een geniale (want onbedoelde) parodie op de zendtijd voor politieke partijen. en dan die marten fortuyn die heel erg boos wordt, nadat ie jarenlang met de LPF heeft samengewerkt. een rel om te smullen. ik zie er de humor in ieder geval wel van in.
...maar verder heb je nog wel een leuk leven? Of zit je als een soort Gargamel met luciferstokjes tussen je oogleden te waken voor blauwgekleurde politici, die "he ho, he ho, Fortuyn vermoord je zo' zingend voorbij je slaapkamerraam lopenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet dat Kok, Rosenmuller, Klaas de vries, Melkert e.d. er niet om kunnen lachen.![]()
(en daar gaat mij het om, die hele LPF kan me gestolen worden, maar als die vijanden van Fortuyn maar gedemoniseerd worden, het maakt me niet uit hoe ze gedemoniseerd worden, en hoe ver men daar in gaat, als ze maar gedemoniseerd worden).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |