Volg de link en je kan het spotje bekijken.quote:Marten Fortuyn woedend over nieuwe LPF-spot
Marten Fortuyn is razend over een reclamespot van de 'nieuwe' LPF. De broer van wijlen Pim Fortuyn vindt de spot 'schandalig en smakeloos'. Klik door voor het spotje.
Wederopstanding
De spot was te zien tijdens de presentatie van de nieuwe lijsttrekker, Olaf Stuger. Hij daalt daarin uit de hemel neer en presenteert zich als de wederopstanding van Fortuyn.
Furieus
Marten Fortuyn reageert furieus. "Het is een godsgeklaagd schandaal." Het filmpje begint met vijf pistoolschoten, wat volgens Stuger refereert aan de nieuwe naam: Lijst Vijf Fortuyn.
Bron: RTL.nl
Waarbij we wel meoten aantekenen dat Pimmetje helemaal niet goed met zn familie omging. VOlgens zn eigen woorden zagen ze elkaar één keer per jaar. Om Marten dus als spreekbuis van Pim te zien is nogal dom.quote:Op maandag 25 september 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Fortuyn is het met je eens.
Want?quote:Op maandag 25 september 2006 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is wel een heel associaal spotje.
Die vent doet alsof hij de wederopstanding van Fortuyn is. En die schoten moeten zogenaamd staan voor de lijstnummer, iedereen weet wat er met die schoten wordt bedoeld. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor familieleden (ook al hadden ze niet veel contact) en andere nabestaanden schokkend kan zijn en daarom vind ik het dus asociaal.quote:Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef Napalm het volgende:
[..]
Want?
Wat is er asociaal? De associatie met Pim? Mag Pim`s eigen partij die niet hebben?
idd een erg misselijk spotjequote:Op maandag 25 september 2006 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is wel een heel associaal spotje. Terecht dat Marten hier niet blij mee is.
Hallo ik ben niet begonnen met "voor Fortuyn te denken".quote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef dVTB het volgende:
[..]
Vertel... je hebt een lijntje met boven? Misschien moet je daar iets mee gaan doen joh... Char verdient er een aardige bak met geld mee.
1: Je hoeft niks tegen Fortuyn te hebben, om dit spotje smakeloos en weerzinwekkend te vinden.quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het spotje steengoed.
En mensen die tegen Fortuyn waren moeten zich er helemaal niet bemoeien.
Ik vind het ook goed dat in die reclame naar Ze wordt gerefereerd:
"Ze kunnen mij van de wereld schieten, maar mijn ideeën kan je niet wegslaan".
Je moet nou niet de rollen gaan omdraaien! Onderbouwen jullie eens waarom jullie dit spotje smakeloos vinden.quote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef dVTB het volgende:
[..]
1: Je hoeft niks tegen Fortuyn te hebben, om dit spotje smakeloos en weerzinwekkend te vinden.
2: Mensen die tegen Fortuyn waren, hebben net zo veel recht op een mening dan voorstanders.
3: Elke politieke partij zet zich in verkiezingstijd tegen anderen af. What else is new?
En onderbouw eens waarom je zo zeker weet dat Fortuyn dit spotje geweldig zou vinden? Ik zeg: Als hij dit ziet, draait -ie zich om in z'n graf (voor zover hij dat na 4 jaar LPF al niet 387 keer heeft gedaan).
Dat heb ik al gedaan, maar ik zal het herhalen:quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef JohnDope het volgende:
Je moet nou niet de rollen gaan omdraaien! Onderbouwen jullie eens waarom jullie dit spotje smakeloos vinden.
Goh wat gaan wij in eens de heilige engel uithangen, "die arme nabestaande van Fortuyn"quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar ik zal het herhalen:
- Het is zuivere lijkenpikkerij
- Nabestaanden van Pim Fortuyn worden gekwetst
- De nieuwe lijsttrekker wordt opgevoerd als een soort reïncarnatie (uit de hemel neergedaald) van Fortuyn
- Fortuyn krijgt woorden in de mond gelegd
Dat zijn al vier redenen. En het komt ook nog eens over als een zielige superman-achtige, puberale actiefilm.
Onderbouw jij nu maar eens waarom je...
- goedkeurt dat een dood iemand woorden in de mond gelegd krijgt
- goedkeurt dat nabestaanden worden gekwetst
- goedkeurt dat de dood van Fortuyn zelfs nu nog voor electoraal gewin wordt misbruikt
- goedkeurt dat de nieuwe lijstrekker wordt neergezet als een reïncarnatie van Fortuyn.
Dit vind ik echt belachelijkquote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef JohnDope het volgende:
En verder: wat kan jou het in Godsnaam schelen of Fortuyn zich eventueel omdraait in zijn graf? Destijds kon jij hem wel 'schieten'.
Omg , hij zei lijsttrekkerquote:Op maandag 25 september 2006 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
.. lijsttrekker..
Wederom: was jij een voorstander of tegenstander van Fortuyn? En onderbouw het.quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef popolon het volgende:
Wat een schandalig filmpje zeg.
Vooral dat begin. Logisch dat broer F. er niet blij mee is.
Krokodillentranen?quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wederom: was jij een voorstander of tegenstander van Fortuyn? En onderbouw het.
Ik ben die krokodillentranen van de Tegenstanders van Fortuyn in ieder geval beu.
Vertel: nabestaande van Fortuyn? - Je bent directe familie van hem? Je kent hem zo goed dat je precies weet welke woorden hij wel en niet zou gebruiken?quote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik kan je zeggen, ik ben een nabestaande van Fortuyn en ik vind het spotje super! De woorden die Fortuyn in de mond gelegd krijgt daar sta ik 100% achter, ik denk dat Fortuyn het nog wel wat Radicaler geformuleerd had hem kennendeDat hij wordt opgevoerd als een soort reincarnatie vind ik grappig, het is al erg genoeg dat Pim er niet meer is, maar we hebben genoeg gerouwd, er moet ook weer gelachen worden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |