Elizabeth Banks.quote:Op maandag 25 september 2006 23:59 schreef Falco het volgende:
Slither
[afbeelding]
Ik raak nooit zo snel geshockeerd van horror en ook nu niet. De film werd op het eind één en al goorheid, maar ik moest maar een beetje meewarrig grinniken d'rom. Echt boeiend was het hoe dan ook niet echt, vond ik dan.
6/10.
Typisch. Ik vind het namelijk een van de beste films van het jaar. Volgens mij kiest TYFS juist voor de snoeiharde satire, kiest het niet voor de makkelijke wegen en is de film perfect gecast. Dit alles naast het ijzersterke script, dat gewoon NU al een Oscarnominatie zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:32 schreef cwk het volgende:
Thank you for smoking (Reitman, 2005)
Boring. Ik hou van dit genre maar dan moet het wel goed zijn. TYFS kan niet kiezen tussen snoeiharde satire en een zwak life-changing story. Werkelijk waar niemand blinkt uit en ik snap de hoge IMDb waardering (8,1) dan ook helemaal niet. De leuke scenes zijn op twee vingers te tellen, doe geen moeite. 5/10
Niet voor makkelijke wegen? Één blik in de waterige oogjes van zijn zoon doet het vuur in zijn ziel branden en hij gaat er weer tegenaan. Alsjeblieft. Ik denk dat je met snoeihard doelt op de gesprekken van de MOD squad en eigelijk het hele doen en laten van Nick. De woorden zijn misschien hard maar ik vind Eckhart acteren als de gemiddelde cast van The O.C. en het komt niet grappig/sterk op mij over. De film staat gewoon niet sterk. Duvall's karakter wordt bar weinig mee gedaan (wat wil hij nou, hij had iets op zijn lever) en de grappen zijn over het algemeen matig. Ik zal maar eindigen met over smaak valt niet te twisten maar ben het echt niet met je eensquote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Typisch. Ik vind het namelijk een van de beste films van het jaar. Volgens mij kiest TYFS juist voor de snoeiharde satire, kiest het niet voor de makkelijke wegen en is de film perfect gecast. Dit alles naast het ijzersterke script, dat gewoon NU al een Oscarnominatie zou moeten krijgen.
Natuurlijk. Naruto kan namelijk tegenwoordig nog maar twee dingen: Kage Bunshin en Rasengan.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef cwk het volgende:
En hij eindigd waarschijnlijk met zijn trademark rasengan.![]()
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef cwk het volgende:
Niet voor makkelijke wegen? Één blik in de waterige oogjes van zijn zoon doet het vuur in zijn ziel branden en hij gaat er weer tegenaan. Alsjeblieft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eckhart is juist perfect gecast. Het is niet makkelijk om iemand te vinden die geloofwaardig is als lobbyist en daarnaast ook nog sympathiek is...Dat je het script niet slim of grappig vindt, is inderdaad een kwestie van smaak, maar in een zee van modder ben ik blij dat er af en toe toch nog zo'n pareltje voorbij komt.quote:Ik denk dat je met snoeihard doelt op de gesprekken van de MOD squad en eigelijk het hele doen en laten van Nick. De woorden zijn misschien hard maar ik vind Eckhart acteren als de gemiddelde cast van The O.C. en het komt niet grappig/sterk op mij over.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Grappig...ik had 'm in 2004 een 2 gegeven op IMDB. Wat vond ik dat een slechte film.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Net Cellular gezien op Talpa.
[afbeelding]
Fantastische film. Spannend van begin tot eind. Echt een aanrader.
In de hoofdrollen Kim Basinger, Chris Evans en William H. Macy.
Cijfer: 8,5
Ja, idd een groot verschil dan. Ik vond het een zéér vermakelijke film. Natuurlijk zie je alles al aankomen, maar dat is met 9 van de 10 films uit dat genre zo. Ik vond het een uitermate entertainende film. We zaten hier met 7 man en iedereen was er enthousiast over. Een 6.5 op IMDB is een vrij redelijke score voor dit soort films trouwens.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Grappig...ik had 'm in 2004 een 2 gegeven op IMDB. Wat vond ik dat een slechte film.Cliché na cliché op het lachwekkende af.
Ik denk dat het ook erg scheelt in welke omstandigheden je zo'n film ziet. Zo zag ik pas Snakes on a Plane in een bioscoop met wat vrienden en wat bier op en dan is zo'n film veel leuker dan in je eentje op de bank.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, idd een groot verschil dan. Ik vond het een zéér vermakelijke film. Natuurlijk zie je alles al aankomen, maar dat is met 9 van de 10 films uit dat genre zo. Ik vond het een uitermate entertainende film. We zaten hier met 7 man en iedereen was er enthousiast over. Een 6.5 op IMDB is een vrij redelijke score voor dit soort films trouwens.
Is dat van die game?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef Falco het volgende:
Сталкер
[afbeelding]
In de zone, een zogenaamd gevaarlijk gebied dat niet betreed mag worden, schijnt er een plek te zijn, waar ieders stoutste dromen bewaarheid kunnen worden. Hoofdpersoon 'Stalker' leidt twee anderen, 'de schrijver' en 'de professor' naar deze plek om hun wensen in vervulling te laten gaan.
Deze film van Andrei Tarkovsky kon ik net als Ivanovo Detstvo erg waarderen. De omgeving, waar de buitenscenes geschoten zijn, ziet er 'wanstaltig' mooi uit. Daarbij kon 'de professor' met zijn muts en zijn rugzak erg op mijn sympathie rekenen. Minpunt was, net als Nostalghia, de langdradigheid wederom. Zeker op het eind had het wel ietsje korter gekund. En oja, kan iemand mij die allerlaatste scene eigenlijk uitleggen?
Cijfer: 8/10.
Die 2e was saai.. viel ik zo in slaapquote:Op donderdag 28 september 2006 07:49 schreef Camplo het volgende:
The Hard Easy:
Redelijk toffe film, over 2 tegelijktijdige overvallen op één en dezelfde juwelier. Vrij tof, zeker ook die planning en een onverwachte twist op het eind
The Great Raid
Oorlogsfilm over het redden van POW's uit een Japans POW-kamp. Veel te langdradig imho en er had wel wat meer actie in mogen zitten. Realiteitsniveau is echter hoog.
Het is van die game, alleen was de film er uiteraard eerder.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk
En het kortverhaal was uiteraard nog eerderquote:Op donderdag 28 september 2006 09:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het is van die game, alleen was de film er uiteraard eerder.![]()
En die nucleaire explosie in Chelyabinsk vele jaren daarvoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En het kortverhaal was uiteraard nog eerder².
Veel meer dan pief-poef-paf. Ik vond het één van de betere films die ik de laatste maanden heb gezien. Zeker een 7,5 waard naar mijn mening. Erg leuk camerawerk; doet me een beetje denken aan Lock, Stock & Two Smoking barrels i.c.m. The Matrix. Verder is het weer eens een keer lekker knallen inderdaad, maar niet zo cliché als altijd. Leuke intro ook.quote:Op zondag 24 september 2006 22:09 schreef Mainport het volgende:
Running Scared
...
Pa-de-pief pa-de-poef-paf. Daar komt het wel op neer.
6,5/10.
IMDb laat hotlinking van zijn plaatjes niet toe. Je zult de plaatjes dus ergens anders vandaan moeten halen/neerzetten.quote:
En Tsjernobyl 7 jaar laterquote:Op donderdag 28 september 2006 09:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
En die nucleaire explosie in Chelyabinsk vele jaren daarvoor.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:05 schreef JelleS het volgende:
Samaria (2004)
Kim Ki-Duk, mocht je dit lezen, je bent men held. Alweer zon verdomd mooie film (enige die ik van de bekende nog niet gezien had). Emoties aan het eind:![]()
![]()
![]()
![]()
8,5
quote:Plot Outline: With a childhood tragedy that overshadowed their lives, three men are reunited by circumstance when one loses a daughter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |