I knowquote:
Je hebt mijn PI gemist?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n fan van Gallas was?
Nee? Maar ik kan me herinneren dat je wat sceptisch was tegenover hem voordat hij gekocht werdt?quote:
Ik gebruikte deze als PIquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee? Maar ik kan me herinneren dat je wat sceptisch was tegenover hem voordat hij gekocht werdt?
correct me if i'm wrong

de moeite waard om te kijken?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
1-0 Reading door een onterechte pingel
Duh.quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 15:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die snelle negert van City zeg!
Ik bedoel van gisteren die 2 geniale versnellingen had.quote:Op zondag 24 september 2006 16:47 schreef Doc het volgende:
Je hebt geloof ik twee van die snelle. Allebei vrij jong als ik het goed heb. Micah Richards (die zich vorig jaar in de FA cup zich in de kijker had gespeeld) en vande andere weet ik de naam niet.
quote:Benítez: 'Ik wil frisse spelers'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 september om 02:10
Liverpool-trainer Rafa Benítez zal vanavond in het duel met Galatasaray voor de Champions League voor de 94ste achtereenvolgende maal een ander elftal het veld insturen. De Spaanse oefenmeester verdedigt echter zijn tactiek en is van mening dat het rotatiesysteem het meest effectief is.
“Soms moet je spelers rust gunnen, ook al wanneer dit hun niet bevalt. Iedereen wil elke wedstrijd spelen, maar ik ben verantwoordelijk voor de lange termijn. Je kan niet 65 wedstrijden per seizoen spelen en daarom is het beter om frisse spelers aan het eind van het seizoen te hebben wanneer er om de prijzen wordt gespeeld.”
Dat Reading zeg, het zou een goede stap zijn voor Adu als hij het zelf wil, mits Reading in de PL blijft dan.quote:Adu in januari naar Reading
27 september 2006, 18:54
Door: Roy van den Berghe
Freddy Adu lijkt zijn carriere vanaf januari 2007 te gaan vervolgen bij Reading, zo meldt The Sun. Het Amerikaanse wonderkind wordt eerst een halfjaar gehuurd, om vervolgens gekocht te worden voor 7,5 miljoen euro.
Adu staat al jaren bekend als één van de grootste talenten ter wereld. De inmiddels 17-jarige aanvaller maakte al op zijn veertiende zijn debuut in de MLS, de Amerikaanse competitie. Inmiddels is hij over het algemeen basisspeler bij DC United en gaf hij al aan graag de overstap naar Europa te willen maken.
In de Verenigde Staten zijn de spelers geen eigendom van de clubs waarvoor ze spelen, maar van de MLS. Een woordvoerder heeft al laten weten een bod voor Adu zeker te overwegen. "Mocht er een aanbod komen voor Adu, dan zullen wij dit serieus overwegen. Daarnaast worden ook de wensen van de spelers zelf in het besluit meegenomen."
Eerder toonden onder andere ook Chelsea, Manchester United en PSV al interesse in Adu, die zelf echter graag bij een relatief kleine club in Europa wil beginnen.
Dat hakballetjequote:Op donderdag 28 september 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
Didier Drogba presteert wel uitstekend, wanneer er meer concurrentie komt.
Benitez wisselt meestal maar op 1 a 2 posities. En aangezien er op sommige positie spelers zijn die niet of nauwelijks onder doen van elkaar in het een goede beslissing. daarnaast geeft Benitez ook de jeugd een kans en speelminutenquote:
Dat snap ik allemaal wel, maar 94x achter elkaarquote:Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Benitez wisselt meestal maar op 1 a 2 posities. En aangezien er op sommige positie spelers zijn die niet of nauwelijks onder doen van elkaar in het een goede beslissing. daarnaast geeft Benitez ook de jeugd een kans en speelminuten
Ik vind het ook geen topkeeper, maar daar hebben ze in Engeland wel vaker last van.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef AminBen het volgende:
Everton was eerder zo slecht, bijna hilarisch
en gister weer tgen galatasaray, ballen niet vast, onzeker in de lucht.
zwaar overrated.
Overrated???? De enige die overrated is is Cech.... Maar jah jullie zijn zeker vergeten dat Reina vorig jaar LFC aan meerdere bekers heeft geholpen en dat hij bijna Ray Clemence ( ik hoor jullie denken wie??? ) record uit de boeken keepten....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef AminBen het volgende:
Everton was eerder zo slecht, bijna hilarisch
en gister weer tgen galatasaray, ballen niet vast, onzeker in de lucht.
zwaar overrated.
Benitez heeft sinds zijn komt ook een goede honderd miljoen uitgegeven, zo zuinig is ie ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:29 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Overrated???? De enige die overrated is is Cech.... Maar jah jullie zijn zeker vergeten dat Reina vorig jaar LFC aan meerdere bekers heeft geholpen en dat hij bijna Ray Clemence ( ik hoor jullie denken wie??? ) record uit de boeken keepten....
Maar goed als jullie het een slechte keeper vinden prima.
En 20 miljoen uitgeven is meer iets voor Morinho!
Vind ik onnnodig of ken ik niet (en is daardoor ws onnodig geblekenquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:46 schreef stevengerrard het volgende:
Dat Cech overrated is is net zijn foute opmerking als dat Reina geen topkeeper is...Beide hebben ze hun zwakte punten en zijn ze niet compleet.... Reina is idd slecht bij hoge ballen en Cech is slecht bij ballen die van dichtbij worden geschoten.
Benitez heeft in totaal 74 milj pond uitgegeven aan 21 spelers in 2 jaar tijd..... Ik vind dat nog heel redelijk binnen het budget.
17-08-2006 Dirk Kuijt Feyenoord Ŗ 10.000.000
26-07-2006 Jermaine Pennant Birmingham City Ŗ 6.700.000
04-07-2006 Fabio Aurelio Valencia (Spanje) Ŗ 500.000
04-07-2006 Gabriel Paletta Atletico Banfield (Argentinië) Ŗ 100.000
01-07-2006 Craig Bellamy Blackburn Rovers Ŗ 6.000.000
27-01-2006 Robbie Fowler Manchester City transfervrij
12-01-2006 Daniel Agger Brøndby IF (Denemarken) Ŗ 5.800.000
02-01-2006 Paul Anderson Hull City geruild met John Welsh
02-01-2006 Jan Kromkamp Villereal (Spanje) geruild met Josemi
22-08-2005 Besian Idrizaj Linzer ASK (Oostenrijk) 250.000
01-08-2005 Mark Gonzales Albacete Balompie (Spanje) 2.000.000
20-07-2005 Peter Crouch Southampton Ŗ 7.000.000
04-07-2005 Jose Manuel Reina Villereal (Spanje) Ŗ 6.000.000
04-07-2005 Antonio Baragan Sevilla (Spanje) Ŗ 240.000
04-07-2005 Boudewijn Zenden Middlesbrough transfervrij
09-05-2005 Mohamed Sissoko Auxerre (Frankrijk) Ŗ 5.000.000
21-01-2005 Scott Carson Leeds United Ŗ 1.000.000
13-01-2005 Fernando Morientes Real Madrid (Spanje) Ŗ 6.300.000
05-01-2005 Mauricio Pellegrino Valencia (Spanje) transfervrij
20-08-2004 Luis Garcia Barcelona (Spanje) Ŗ 6.000.000
20-08-2004 Xabi Alonso Real Sociedad (Spanje) Ŗ 10.700.000
Aurelio is wel te begrijpen als je naar de transfersom kijkt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
Aurelio gaf nog die schitterende cross op Crouch. Morientes is ook onnodig enReina ook want ze hadden Dudek al![]()
Het zijn er ook meer, maar dit is oa. ook met trainee's.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Vind ik onnnodig of ken ik niet (en is daardoor ws onnodig gebleken)
Verder valt het mij eigenlijk heel erg mee, had het veel erger verwacht eerlijk gezegd.
Ik toch altijd met mijn vooroordelen![]()
dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:55 schreef Gunner het volgende:
Hoeveel krediet krijgt die Reina nog?
Boulah nog steeds ziek>?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:45 schreef mcyodogg het volgende:
Petr Cech, Gérémi, Ricardo Carvalho, John Terry, Ashley Cole, Michael Essien, Claude Makelele, Frank Lampard, Andriy Shevchenko, Didier Drogba, Arjen Robben
4-3-3 met nog aansluiting van Lampard en Essien. Hoop dat Villa een flink pak slaag krijgt. 4-0 ofzo.
Hij zit gewoon op de bankquote:
alweer? de laatste keer is in 2001 geweest?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Charlton gaat winnen ( alweer van arsenal )
Filmpje er van?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef Gunner het volgende:
Van Persie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KLASSE WAT EEN WERELDGOAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wow.. zeker kijken. Zelfs bij de BBC zijn ze gek aan het wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
1614: GOAL Charlton 1-2 Arsenal
What an amazing goal from Robin van Persie. The Dutchman latches on to Emmanuel Eboue's cross with a waist-high left-foot volley on the edge of the area. Watch Match of the Day tonight, or set the video, because that is special.
OK, laten we die dan maar eens gaan kijken vanavondquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
1614: GOAL Charlton 1-2 Arsenal
What an amazing goal from Robin van Persie. The Dutchman latches on to Emmanuel Eboue's cross with a waist-high left-foot volley on the edge of the area. Watch Match of the Day tonight, or set the video, because that is special.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:37 schreef Skwish het volgende:
iemand al een youtube linkje van die goal?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:55 schreef mcyodogg het volgende:
Puntverlies![]()
En de middag begon nog zo goed![]()
Betekent wel weer een basisplaatsje voor hem volgende wedstrijd.quote:
Reina was niet schuldig aan het weggeven van deze vrije trap. Ok hij gaat erin bij de hoek die voor de keeper was maar daarbij had de grensrechter het totaal bij het verkeerde eind. Hij had de bal al los voordat hij uit de 16 meter kwam.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:19 schreef numero_uno het volgende:
Reina was penalised for handling outside of his area, though television replays showed the Spaniard released the ball when he was clearly inside in his box.
Reina was made to pay for linesman Andy Halliday's mistake as Speed's low left-footed shot flew into the corner of the net.
The former Villarrel goalkeeper has had an uncertain start to this season and in trying to save Speed's free-kick he made the strange decision to dive in the space his wall was protecting as the ball went the other way.
Speed's strike was Bolton's only direct shot at goal in the first half.
Reina dus toch wel de schlemiel
Ga je nou alles lopen posten wat ik post?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bfCwcKVKl_A
Robin van Persie o/
[afbeelding]
zal toch nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je nou alles lopen posten wat ik post?
Maar het was wel weer een fout van Reinaquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:36 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Reina was niet schuldig aan het weggeven van deze vrije trap. Ok hij gaat erin bij de hoek die voor de keeper was maar daarbij had de grensrechter het totaal bij het verkeerde eind. Hij had de bal al los voordat hij uit de 16 meter kwam.
Een verlies uit bij Bolton is geen schande toch was het deze keer helemaal niet nodig aangezien LFC gewoon de bovenliggende partij was. Er zijn voldoende kansen gecreeerd alleen stond ?JAskelainen gewoonweg goed te keepen of had hij het geluk dat de bal recht op hem af kwam.
LFC verdiende een overwinning of minimaal een gelijkspel. Helaas is het niet zo geschied door arbitrale fouten waarbij Dowd best wel eens mag optreden tegen het harde spel van Bolton en het DIVEN van o.a Anelka en LAMA Diouf
als je 2-0 verliest heb je gewoon terecht verloren. En ja. Ik heb de wedstrijd gezien. Dat die Bellamy er nog steeds instaatquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:36 schreef stevengerrard het volgende:
LFC verdiende een overwinning of minimaal een gelijkspel. Helaas is het niet zo geschied door arbitrale fouten waarbij Dowd best wel eens mag optreden tegen het harde spel van Bolton en het DIVEN van o.a Anelka en LAMA Diouf
Dat is niet zo verrassend.. Middlesbrough is een wiselvallige ploegquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef dndiek het volgende:
Sheffield wint van Boro
Het was meer een mededelingquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is niet zo verrassend.. Middlesbrough is wiselvallige ploeg
Half twaalf match of the day.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dan maar wachten
11 uur toch op NL1 ?
je hebt een post boven deze gekeken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dan maar wachten
11 uur toch op NL1 ?
Owjaquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
je hebt een post boven deze gekeken?
Dat je verliest ala, maar dat het verdiend was zeker niet. Ik neem aan dat je daar toch mee eens bent, als je de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebt,quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
als je 2-0 verliest heb je gewoon terecht verloren. En ja. Ik heb de wedstrijd gezien. Dat die Bellamy er nog steeds instaat![]()
En je verdedigen van Reina is ontroerend maar feit is dat ie een aantal wedstrijden LFC de punten heeft gekost.
Met alle respect, een coach heeft niet altijd geluk tegen hoor. Wat er op het veld gebeurt is de coach verantwoordelijk voor. Ik zeg, geluk dwing je af. Ongeluk ook. Ongelooflijk dat hij de CL gepakt heeft, dat houdt hem nog steeds op de been, zeker als de slechte vorm waarin Liverpool verkeerd nu al weer begint.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Dat je verliest ala, maar dat het verdiend was zeker niet. Ik neem aan dat je daar toch mee eens bent, als je de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebt,
Dat Bellamy erin staat is me ook nog steeds een vraag maar aangezien hij altijd dreigend is en zijn spel samen met kuyt steeds sterker en ingespeeld raakt laat Rafa hem staan.
Dat Reina nog steeds mijn voordeel van de twijfel heeft komt vanwege het feit dat hij vorig jaar genoeg punten heeft gepakt voor LFC. En daarbij kan je de verliespunten niet alleen op zijn conto schrijven. Everton uit was de verdediging gewoon rondom zwak, Bolton heeft hij pech dat de scheids fluit voor een handsbal die er niet was.. En verder heeft hij nog geen punten gemist die LFC meer zou hebben. Dus waar je die aantal wedstrijden vandaan haalt mag je me vertellen
Xabi Alonso, Luis Garciaquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede aankoop van Benitez?
Dirk Kuytquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waardige opvolger van Bergkamp voor Arsenal zo.
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wacht maar, zijn pirouetje tegen Newcastle komt nog wel.
Onzin en per definitie veel te duur. Voor een miljoen of 6 was het wel een redelijke aankoop geweestquote:
Ik moet altijd zo om je lachenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Onzin en per definitie veel te duur. Voor een miljoen of 6 was het wel een redelijke aankoop geweest
Nog steeds op de been!!! Omdat hij nu een slechte seizoensstart heeft??? Kerel vorig seizoen had LFC ook een slechte seizoensstart en werden gewoon 3e.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Met alle respect, een coach heeft niet altijd geluk tegen hoor. Wat er op het veld gebeurt is de coach verantwoordelijk voor. Ik zeg, geluk dwing je af. Ongeluk ook. Ongelooflijk dat hij de CL gepakt heeft, dat houdt hem nog steeds op de been, zeker als de slechte vorm waarin Liverpool verkeerd nu al weer begint.
top:quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja op de been houden is wat overdreven gezegd idd, ik bedoelde meer, daarom staat hij wel wat in de luwte.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:46 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nog steeds op de been!!! Omdat hij nu een slechte seizoensstart heeft??? Kerel vorig seizoen had LFC ook een slechte seizoensstart en werden gewoon 3e.
Ik denk niet dat Benitez gister de verkeerde tactiek gekozen had ofdat hij het ongeluk afdwingde zoals je dat zo mooi zegt. Tuurlijk er zijn ook wedstrijden geweest waarbij ik zijn tactiek keuze niet begrijp en hem de huid volscheldde waarom X er in of eruit was.
Jeugd ja, maar "eigen" jeugd? Dat nou net weer niet bij AFC ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja op de been houden is wat overdreven gezegd idd, ik bedoelde meer, daarom staat hij wel wat in de luwte.
Je kunt het nooit zeggen omdat ze de CL hebben gewoon (+ andere prijzen), maar ik vind Liverpool onder Benitez te wisselvallig en niet echt herkenbaar: niet echt groots. Is het de rotatie, de 'vele' transfers of ben ik het misschien zelf wel? Ik weet het niet. Er breekt ook weinig uit eigen jeugd door, wat bij Chelsea net zo goed het geval is. Arsenal en Man utd doen het op dat punt wat beter.
Bolton heeft het gewoon slim uitgespeeld. Op het einde telt niet het aantal kansen of veldoverwicht maar de stand op het scorebord.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef stevengerrard het volgende:
Dat je verliest ala, maar dat het verdiend was zeker niet. Ik neem aan dat je daar toch mee eens bent, als je de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebt,
Everton was gewoon een blunder die niet mag gebeuren en tegen Galatasaray was ie ook niet echt sterk.quote:Dat Reina nog steeds mijn voordeel van de twijfel heeft komt vanwege het feit dat hij vorig jaar genoeg punten heeft gepakt voor LFC. En daarbij kan je de verliespunten niet alleen op zijn conto schrijven. Everton uit was de verdediging gewoon rondom zwak, Bolton heeft hij pech dat de scheids fluit voor een handsbal die er niet was.. En verder heeft hij nog geen punten gemist die LFC meer zou hebben. Dus waar je die aantal wedstrijden vandaan haalt mag je me vertellen
Valt toch wel mee? Gallas en Kolo speelden toch redelijk goed? Alleen Hoyte vind ik nu niet echt een LB. Dat is van nature toch een rechstback?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
yup, alleen de verdediging blijft een heikel puntje is wel weer gebleken
Uit vorm? Omdat hij een goede kans miste? Ik vind hem helemaal niet slecht als ik hem zie spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef northernlight81 het volgende:
Was echt een magistrale goal van Van Persie. Dacht dat hij hopeloos uit vorm was na dinsdag, maar dit maakt alles goed.
Dat snap ik ook wel. Maar dan blijft de vraag natuurlijk of het " verdiend" was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bolton heeft het gewoon slim uitgespeeld. Op het einde telt niet het aantal kansen of veldoverwicht maar de stand op het scorebord.
Je weet eindelijk die prijzen op waarde te schattenquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:32 schreef Doc het volgende:
Overigens heeft Benitez niet alleen de CL gewonnen. Ook de FA cup + twee bonus prijsjes (EuropeseSuperCup & Charity Shield).
"We all love Will Gallas coz he hate Chelsea!"quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Gallas en Kolo speelden toch redelijk goed? Alleen Hoyte vind ik nu niet echt een LB. Dat is van nature toch een rechstback?
Ik zei het je, die verdediging gaat Arsenal dit seizoen nog veel tegendoelpunten kosten. Hopelijk blijft de aanval in vorm.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"We all love Will Gallas coz he hate Chelsea!"
Op zich wel maar als je dan weer ziet hoe ze gisteren totaal onnodig toch Charlton bijna 2 keer langszij laten komen....
Hoyte moeten ze rechtstreeks terugsturen naar Sunderland
Behoorlijk balen ja, maar gelukkig Evra nog. Niet weer Silvestre (die overigens ook geblesseerd is) op linksbackquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef Dos37 het volgende:
Man United tegen Newcastle nog 0-0
Heinze er weer is met een blessure af
lees: hopelijk blijven ze meer scoren dan goals tegen krijgenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is niet in vorm juist op het moment.
Ze zijn inderdaad hard op weg om Newcastle niet de genadeslag te gevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef Dos37 het volgende:
United krijgt kans op kans. Wel raar dat Saha niet speelt trouwens
Dat begreep ik er ook uit maar ik wil er ook mee aangeven dat de aanval nog niet echt in vorm is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:08 schreef DeVinger het volgende:
[..]
lees: hopelijk blijven ze meer scoren dan goals tegen krijgen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat deed dan ?
Je hebt die goal gewoon live gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
Jol die gewoon ijskoud een overduidelijke schwalbe van Zokora verdedigd![]()
Was trouwens aardig in beeld bij de 1-2 van van Persie
Zat pcies in de lijn van het schotquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je hebt die goal gewoon live gezien![]()
http://www.youtube.com/watch?v=z3FGZtEeoYEquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft er nog iemand foto's van het incident met Joey Barton?
hehequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z3FGZtEeoYE
Het seizoen duurt nog lang!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg MONTANA, heb je je al neergelegd bij het verlies van onze weddenschap?
Joey Barton is een held!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z3FGZtEeoYE
En het vorige seizoen duurde net één wedstrijd te lang zeker?quote:
Daar put ik hoop uit, toen stonden wij het hele seizoen boven jullie en verpestten we het de laatste speeldag, nu wellicht andersom? Kijken of wij nu jullie voedsel kunnen vergiftigen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
En het vorige seizoen duurde net één wedstrijd te lang zeker?![]()
en maandag nog Fulham-Charlton Athleticquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:04 schreef Grimm het volgende:
za 14/10 Arsenal Watford vb
za 14/10 Aston Villa Tottenham vb
za 14/10 Liverpool Blackburn vb
za 14/10 Man. City Sheffield United vb
za 14/10 Middlesbrough Everton vb
za 14/10 Portsmouth West Ham vb
za 14/10 Reading Chelsea vb
za 14/10 Wigan Athletic Man. United vb
zo 15/10 Newcastle Bolton vb
Die van Arsenal niet zo goed ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:01 schreef Dos37 het volgende:
hoe zullen de internationals de weken door gekomen zijn
Watford boss Aidy Boothroyd admits he needs to get out more after gearing up for their trip to Arsenal by calculating that the Gunners players have clocked up 46,279 air miles on international duty in the past two weeks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die van Arsenal niet zo goed ...
Chelsea mist alleen Ashley Cole erdoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:01 schreef Dos37 het volgende:
Even kicken van het weekend weer
hoe zullen de internationals de weken door gekomen zijn
ze mogen tevez wel aan feyenoord verkopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
West Ham zit echt zwaar in de problemen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Radegast het volgende:
Zou leuk zijn wanneer Aston Villa een doelpuntje maakt...
Die gaan niet bij de eerste 4 komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:07 schreef StarGazer het volgende:
Matige prestatie van Liverpool wederom
lag het weer aan de scheidsrechter?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:05 schreef Ludacriss het volgende:
Omfg... wat zijn de Spurs vandaag keihard genaaid door de scheidsrechterlijke trio. Ten eerste is Defoe 3x onterecht afgevlagd voor buitenspel, terwijl hij alleen op de keeper af kon. Daarna heeft Davenport onterecht een rode kaart gekregen, hij raakte Abonlagore totaal niet aan en die maakte een schwalbe waar ze in Duitsland niet eens in trappen. Het enige mooie was dat Angel de daarop volgende pingel miste en 60 sec later in eigen doel kopte ( Ik heb in de laatste maand nog nooit zo hard gelachen). De 1-1 die daarna volgde van Barry was het gevolg van de man meer situatie die Aston Villa had. We hadden ook het geluk dat Robinson in het doel stond en er nog een gelijkspel voor de Spurs uitsleepte.
Jammer maar de Spurs heeft hier dankzij de scheidrechter gelijkgespeelt terwijl ze makkelijk hadden kunnen winnen. Ik neem aan dat de rode kaart word ingetrokken.
1 ding ---> MOTDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
lag het weer aan de scheidsrechter?
![]()
De pingel was controversieel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
lag het weer aan de scheidsrechter?
![]()
Zo nu en dan. Hij valt voornamelijk in, maar als hij zich zo door blijft ontwikkelen, wordt het over een tijd een vaste basiskracht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef dndiek het volgende:
Speelt Obi Mikel eigenlijk vaker bij Chelsea in de basis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |